ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΧΟΛΗΣ
Στην Ομάδα των
"Ελλήνων Κενταύρων", καθημερινώς, όλοι δίνουμε "εξετάσεις".
Αυτό το Σάββατο ο Αρχηγός και ο Υπαρχηγός ...ξανάδωσαν "εξετάσεις"
και μάλιστα σε μία σειρά πολύ δύσκολων και πρωτοαντιμετωπιζόμενων ζητημάτων και
παρά τον, αρχικώς αναμενόμενο, "αποσυντονισμό" πέρασαν με άριστα εκεί
που οποιοσδήποτε άλλος θα είχε πατώσει... Μαζύ με αυτά τα δύο ικανότατα Στελέχη
δοκίμασε τις φυσικές αντοχές του και κάποιος άλλος ...υπερήλικας ο οποίος
επαλήθευσε ότι το "μονοπάτι" διασφαλίζει την μακροβιότητα και την
ευζωία... Δεν είναι και λίγο στα 65 σου να δραστηριοποιείσαι στο Ιππευτήριο από
τις επτά το πρωί μέχρι τις οκτώ το βράδυ και να παραμένεις τόσο ξεκούραστος
ώστε να συνεχίζεις και δουλειά γραφείου μέχρι τις εννέα το ...επόμενο πρωί...
Καημένοι άνθρωποι των πόλεων, τι χάνετε και τι κερδίζουν οι γιατροί σας... Ποια, όμως, ήσαν αυτά τα ζητήματα που πρωτο-αντιμετωπίσθηκαν αυτή την φορά και διεκπεραιώθηκαν κατά τον καλύτερο τρόπο από τα δύο κορυφαία στελέχη της Ομάδος μας; [α] Η πλέον ευάριθμη παράταξη μαθητών διαφόρων επιπέδων σε ημερίδα Ιππευτηρίου, από την οποία παράταξη αν και κάποιοι δεν ίππευσαν, όμως, όλοι ωφελήθηκαν παρακολουθώντας την εκπαίδευση των υπολοίπων, [β] Η συμπαράταξη δύο νέων μαθητών για την διεξαγωγή του εισαγωγικού μαθήματός τους, [γ] Το πρωτοείσακτο νεολέκτου και ανεκπαίδευτου Ίππου σε κοινή δραστηριότητα με τους δύο Ίππους της Σχολής μας και [δ] Η διεξαγωγή δύο εισαγωγικών μαθημάτων όχι στην ασφάλεια και τη σιγουριά του χώρου του Ιππευτηρίου αλλά σε ανοικτό φυσικό περιβάλλον ...εξωτερικής περιιππεύσεως.
Η δυσκολότατη αυτή ημερίδα ξεκίνησε με εργασία συραγωγήσεως και των τριών Ίππων ταυτοχρόνως, ενώ το νεόλεκτο Ιππάριο, αν και δεν επρόκειτο να ιππευθεί, υπεβλήθη και στην εξοικείωση με το Τόξο και τα βέλη για κάθε ενδεχόμενο
Οι πρώτες αντιδράσεις του Ιππαρίου δεν ήσαν διόλου κακές και με λίγη εργασιακή επιμονή μπορεί να υπηρετήσει και την Σχολή [για μικρόσωμους μαθητές, κυρίως παιδιά] και την Έφιππη Τοξοβολία.
Η έξοδος από τον Όμιλο με κατεύθυνση την εξωτερική Κοιλάδα στην οποία ασκούμεθα δημιούργησε κάποια ζητήματα συμπεριφοράς στο πρωτοείσακτο Ιππάριο τα οποία, όμως, αμέσως ξεπεράστηκαν, δεχόμενο να εναρμονισθεί με την όλη αγέλη Ίππων και Ανθρώπων.
Υπό την καθοδήγηση του Αρχηγού και του Υπαρχηγού, η ..."πομπή" ξεκίνησε με συγκεκριμένη τάξη και αυτοσυγκέντρωση προς εξωτερική περιίππευση, όπως πρέπει σε μία πολεμική Ομάδα.
Η ευταξία της διατάξεως διατηρήθηκε μέχρι το σημείο προορισμού και μαζύ της διατηρήθηκε και η αυτοσυγκέντρωση και η θετική διάθεση όλων των μετεχόντων.
Το γνωστό κατάφυτο σημείο μας περίμενε, όπως πάντα, με τα διάφορα σημεία του που ενδείκνυνται για την διεξαγωγή των διαφόρων ασκήσεών μας.
Και πάλι ο Αρχηγός έδωσε στους Συνασκουμένους τις απαραίτητες κατευθύνσεις ώστε να είναι ενήμεροι για τους κανόνες του προγράμματος που θα ακολουθούσε και που όλοι θα παρακολουθούσαν. Η διαδραστικότητα του μαθήματος για τον κάθε μετέχοντα θα ήταν πολλαπλάσια σε όφελος.
Στο ειδικό σημείο καθόδου-ανόδου οι μαθητές απέκτησαν ενσυναίσθηση της κινήσεως του κορμού κατά την προνεύουσα κίνηση του Ίππου.
Με άνεση και ευσταθή ισορροπία οι μαθητές ασκήθηκαν στο συγκεκριμένο σημείο, καθένας με το "στυλ" του.
Κι ενώ οι πλέον προχωρημένοι πέρασαν άνευ ηνιών και στηρίξεως, οι αρχάριοι πέρασαν με χρήση ηνιών αλλά όχι και στήριξη επ΄ αυτών, πάντοτε άριστα.
Εξαιρετικός και ο Ίππος της Σχολής μας, βοήθησε με την συμπεριφορά του τους μαθητές μας να αντιληφθούν τις πρέπουσες κλίσεις του κορμού.
Δύο εμβόλιμα λεπτά ιππεύσεως από τον Αρχηγό ο οποίος δοκίμασε την συμπεριφορά του Ίππου Σχολής σε διαδρομή Έφιππης Τοξοβολίας με προσομοίωση.
Και μία καλπαστική έξοδος με Τοξοβολία από τον Αρχηγό για να πιστοποιηθεί το "καλώς έχειν" του Sir Oswald Mosley ακόμη και σε Έφιππη Τοξοβολία εξωτερικής περιιππεύσεως,
Μία καλπαστική διαδρομή και από τον Εκπαιδευτή υπό επίβλεψη Μηνά πριν ο Ίππος παραδοθεί σε μαθητή για την συνέχιση του μαθήματος.
Η αλήθεια είναι ότι ο Μηνάς, μετά την επάνοδό του στην Ομάδα, ύστερα από την θετική έκβαση σοβαρού οικογενειακού προβλήματος που αντιμετώπισε, αναδεικνύεται σε μετενσάρκωση του ...Τσίγκις Κχάαν παρά το ευρωπαΪκότατο ..."προφίλ" του. Φαίνεται ότι η απουσία του από την δράση τον κάνει να θέλει να αναπληρώσει γρήγορα τα όσα η συγκυρία του στέρησε...
Οι δύο νέοι μαθητές της Σχολής μας και πρώτα εξαδέλφια με ιστορικότατο επώνυμο, δεν κούρασαν καθόλου τον Εκαπιδευτή τους και Υπαρχηγό Μάριο ούτε και τον βοηθό του Εκπαιδευτή υπό επίβλεψη Γεώργιο..
Από τον Κύκλο Προσεγγίσεως μέχρι το τέλος του προγράμματος εισαγωγής και οι δύο εξετέλεσαν με ακρίβεια ό,τι τους ζητήθηκε.
Συνηθίζουμε να κριτικάρουμε αρνητικά κάθε τι εγχώριο, όμως εμείς, στους "Έλληνες Κενταύρους" κάθε φορά που υποδεχόμαστε Συνέλληνες μαθητές εκτιμούμε ολοένα και περισσότερο τους χαρακτήρες των νεαρών συμπατριωτών μας στους οποίους αναγνωρίζουμε μύρια όσα θετικά, με κύρια ιδιότητα την αυτοπειθαρχία η οποία είναι όχι μόνον ο ακρογωνιαίος "λίθος" της Ιππικής αλλά και όλης της ατομικής προόδου του Ανθρώπου.
Οι δύο νέοι μαθητές μας "συνδέθηκαν" αμέσως με τον τετράποδο Δάσκαλό τους και σε εντελώς ανοικτό πεδίο τον διηύθυναν κατά ιδανικό τρόπο ακόμη και άνευ ηνιών.
Οι καταληκτικές ασκήσεις του ορθοστάδην επισφράγισαν την εισαγωγική διδασκαλία και για τους δύο νέους μαθητές κατά τον καλύτερο τρόπο.
Αυτή η εισαγωγική διδασκαλία, που για πρώτη φορά διεξήχθη σε ανοικτό πεδίο και όχι στο Ιππευτήριο, πιστώνεται στον Υπαρχηγό Μάριο και Εκπαιδευτή των δύο αρχαρίων μαθητών μας ο οποίος μας έκανε υπερήφανους για την ακρίβεια και κυρίως την ασφάλεια της όλης διεξαγωγής.
Και αντί ...πανηγυρισμού, ο Μάριος με τον Μηνά μας υπενθύμισαν την δύναμη της συμπνοίας της Ομάδος μας με την οποία καταφέρνουμε τα πάντα, συνιππεύοντας τον Ίππο της Σχολής μας για μία αναμνηστική φωτογραφία που παραπέμπει στην αλληγορία της αδελφότητος των Ναϊτών Ιπποτών.
Με το χέρι του στους ώμους των μαθητών του ο Μάριος, νικητής στο τόλμημά του να πρωτοπορήσει σε διδασκαλία εισαγωγικού μαθήματος -και, μάλιστα, δύο- σε ανοικτό πεδίο αντί του Ιππευτηρίου, απέρχεται ευτυχής και ικανοποιημένος από το επιτυχές επίτευγμα. Στην Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" είναι κανόνας κάθε νεοεισερχόμενος να "αγκαλιάζεται" αμέσως από όλους και να θεωρείται μέρος του όλου από την πρώτη στιγμή και ο Μάριος τα κατάφερε και σε αυτό διότι στην Ομάδα μας δεν έχουμε "παλιούς" και "νέους" αλλά αδελφούς Συνασκουμένους.
Στον "Κύκλο" που ακολούθησε και τον οποίο συνεκάλεσε ο Αρχηγός, αναλύθηκαν οι πτυχές της ιππικής ημερίδος και με την συμμετοχή, βεβαίως και των δύο νέων μαθητών μας.
Το απόγευμα, στη Γραμμή Βολής, Αρχηγός ανέλαβε ο Εκπαιδευτής υπό επίβλεψη Γεώργιος, προκειμένου να εκτελέσει το πρόγραμμα το οποίο έχει καταρτίσει ο Εκπαιδευτής Τοξοβολίας Ακάδημος τον οποίο όλοι αναμένουμε εναγωνίως να επιστρέψει από τις εκτός Αθηνών υπηρεσιακές υποχρεώσεις του.
Ο Γεώργιος εξήγησε λεπτομερώς το περιεχόμενο του προπονητικού προγράμματος σε όλους τους παρισταμένους με κάθε λεπτομέρεια.
Η Προπόνηση επικεντρώθηκε σε ασκήσεις αναπτύξεως της ταχυβολίας των Συνασκουμένων και αυτό είναι το ένα από τα θέματα με τα οποία καταπιάνεται το καλοσχεδιασμένο Πρόγραμμα του Ακάδημου που θα εφαρμοστεί κατά την παρούσα προπονητική περίοδο.
Ωραίες και οι κινητικές ασκήσεις στο σκιερό φθινοπωρινό περιβάλλον του χώρου που μας φιλοξένησε.
Στην Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" η Πολεμική Αρετή της Φυλής μας αναδύεται όχι για να εξαγριώσει, ούτε για να εξαχρειώσει, χαρακτήρες, αλλά για να τους ενδυναμώσει ώστε να αναδείξουν την ποιότητα της Ελληνικής Παιδείας που αρχιτεκτονεί Πολιτισμό.
Και ο Πολιτισμός, είναι το ζητούμενο για έναν Κόσμο υπό κατάρρευση ως μόνο σωσίβιο του ναυαγίου που ο ίδιος με τις στρεβλές επιλογές του, προκάλεσε.