"ΚΛΑΔΟΣ ΕΛΑΙΑΣ" Η ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗ
Στη σύγχρονη ελλαδική βιοποριστική "πιάτσα" της "Σπαθασκίας", γνωστότατος "προπονητής" (αναγνωρισμένος, μάλιστα, από την Ελληνική Ομοσπονδία Ξιφασκίας) κάποτε, πλησίασε έναν καταξιωμένο Έλληνα Δάσκαλο αυτής της σπουδαίας τέχνης και, χωρίς καμία προηγούμενη εμπειρία τον ρώτησε πόσα χρήματα ήθελε και πόσο χρόνο για να τον κάνει κι αυτόν ...Δάσκαλο! Η ανάγκη του για το μεροφάι ήταν εμφανής και ο Δάσκαλος τον απέπεμψε "επί τη εμφανίσει" και μόνον! Δυστυχώς, το "πνεύμα" αυτό κυριαρχεί και στον παγκόσμιο χώρο των πολεμικών τεχνών με την Ελλάδα, δυστυχέστατα, να μην αποτελεί εξαίρεση, κάνοντάς μας κουραστική την εικόνα αμέτρητων μαθητών να ποζάρουν με "διπλώματα" στα χέρια και "μετάλλια" κρεμασμένα στο λαιμό, προς διαφήμιση της, δήθεν, αποτελεσματικότητος των "Σχολών" τους προς εμπορικό "προμοτάρισμα".
Αντιθέτως, στην Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" με σεβασμό στην δεοντολογία των πολεμικών τεχνών και με αίσθημα αυτοσεβασμού, ούτε μοιράζουμε "διπλώματα", ούτε δωρίζουμε "μετάλλια", αλλά, πολύ φειδωλά, αναγνωρίζουμε και πιστοποιούμε μετά από αυστηρότατες και δημόσιες εξετάσεις τους μαθητές μας οι οποίοι πληρούν στο ακέραιο τις απαιτητικότατες πρακτικές και θεωρητικές δοκιμασίες που προβλέπονται, ίδιες για όλους. Και οι εξετάσεις των μαθητών μας καταγράφονται με αποδεικτικό οπτικοακουαστικό υλικό το οποίο αρχειοθετείται στους αρχειακούς "σκληρούς δίσκους" που διατηρούμε επ΄ άπειρον!
Έτσι, στα 20 χρόνια της συνεχούς λειτουργίας της Σχολής μας έχουμε χορηγήσει την απέριττη περγαμηνή της Διαπιστεύσεως Εφιπποτοξότη ή Εφιπποτοξότριας, συνολικώς, σε αριθμό μικρότερο του ...6% των μαθητών μας! Επιμένουμε ώστε, η λιτή μας "Διαπίστευση" να συνεχίζει την παράδοση του αρχαίου "κλάδου ελαίας", ως ένας κότινος του αγώνος που ορίζει, όχι το πέρας αλλά της ενάρξεως μιας "εσωτερικής προσπαθείας" προς κατανίκηση του ατελούς "εγώ" ώστε να αναδειχθεί το τέλειον "εμείς"! Και τούτο απαιτεί, πρωτίστως, αλήθεια και σεμνότητα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.