REPÉRAGE ΣΤΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΤΑΔΙΟ
Η ασκήμια, η απομείωση της Αισθητικής της ζωής είναι το βαρύ παρεπόμενο κάθε δημοκρατίας και τούτο είναι εμφανές και στη περίπτωση της ελλαδικής δημοκρατίας. Σήμερα, το ξανα-διαπιστώσαμε επισκεπτόμενοι τους χώρους του Παναθηναϊκού Σταδίου, για ένα ακόμη repérage της ταινίας μας "Μιχαήλ Μάρουλλος Ταρχανιώτης".
"Στραγγαλισμένο" μέσα σε έναν ασφυκτικό βρόγχο ανηλεούς τσιμέντου, το Καλλιμάρμαρο, προσπαθεί να "αναπνεύσει" και να αναδείξει την αρμονία των κερκίδων του, πάντως, χωρίς να τα καταφέρνει!
Οι πέντε βαρβαρόφτιαχτοι ολυμπιακοί κύκλοι του, ξεβαμμένοι και οικτροί χωρίς τα συμβολικά χρώματά τους, επιστεγάζουν ως "πτωχοί συγγενείς" την σφενδόνη αλλά δεν πείθουν για τον ολυμπιακό χαρακτήρα τους...
Μια προσεκτικότερη ματιά, ακριβώς από πίσω, εμφανίζει μιαν εκτρωματική κατασκευή "Bauhaus" η οποία, αντί μιας κλασικής επιλογής όπως θα έπρεπε, αποκαλύπτει την κακαίσθητη βαρβαρότητα ενός εσμού ο οποίος επιβεβαιώνει -και εν προκειμένω- τον J. Ph. Fallmerayer και προτιμά ...σ κ ρ α π σιδερικά αντί ο,τιδήποτε άλλου ευγενούς υλικού!
Μέσα στον ιστορικό χώρο με τους καλοπληρωμένους και πάμπολλους υπαλλήλους, φύλακες κλπ που δε φαίνονται να νοιάζονται και για την καταστροφή του όσο να παρκάρουν μέσα σ΄ αυτό τα αυτοκίνητα και τα μηχανάκια τους, οι γνωστοί ψυχοδιαστροφικοί γκραφιτάδες έχουν αφήσει το στίγμα τους με την "υπουργό" ..."Τσιμενδώνει" να θερίζει κομματικούς επαίνους ως μονόφθαλμη εν μέσω θεόστραβων. Όμως, αυτό είναι "δημοκρατία" και ημείς οι Πλατωνικοί δεν στενοχωρούμεθα διόλου όταν οι περιρρέουσες συνθήκες μας επιβεβαιώνουν!
Η νέα μας ταινία μεγάλου μήκους "Μιχαήλ Μάρουλλος Ταρχανιώτης" αναπτύσσει συνεχώς ολοένα και μεγαλύτερες απαιτήσεις προετοιμασίας κι εμείς ξεχάσαμε και ...καρέκλα και κρεβάτι. Όμως, όλο τούτο το τρέξιμο είναι υπέροχο αφού μπορούμε να ανταποκριθούμε ακόμη (...) κι όταν στο τέλος πάντα ανακαλύπτουμε να μας προσφέρεται το ...αναζητούμενο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.