Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2024

12 IX 2006 - 12 IX 2024

 12 IX 2006 - 12 IX 2024



     "H Έφιππη Τοξοβολία και η Παραδοσιακή Τοξοβολία τις οποίες εισήγαγαν για πρώτη φορά το προηγούμενο έτος (2005) οι "Έλληνες Κένταυροι" στην Ελλάδα, είχαν επικυρωθεί από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή τους Kassai Lajos." 

     18 χρόνια μετά την εμφάνιση του Δασκάλου Kassai Lajos στην Ελλάδα και 19 χρόνια μετά την εμφάνιση της Έφιππης Τοξοβολίας και της Παραδοσιακής Τοξοβολίας στην Πατρίδα μας, οι "Έλληνες Κένταυροι" συνεχίζουμε να υπηρετούμε αυτές τις δύο τέχνες τις οποίες παρουσιάσαμε στη χώρα μας και συνεχίζουμε να υπηρετούμε με την ίδιαν αφοσίωση και συνέπεια, όπως από την πρώτη στιγμή!

     Ευγνώμονες προς τους Δασκάλους μας, Kassai Lajos και Θεόδωρο Γ. Αντίκα, τιμούμε την ημερομηνία της 12ης Σεπτεμβρίου 2006 ως την ημέρα που οι εν λόγω δύο υψηλές πολεμικές τέχνες επεκυρώθησαν από τον Ούγγρο παγκόσμιο πρωταθλητή σε έναν τόπο ο οποίος έχει ανάγκη συνεισφορών Πολιτισμού όπως οι συγκεκριμένες τέχνες.  

ΑΓΩΝ - ΝΙΚΗ

ΑΓΩΝ - ΝΙΚΗ



     Η λέξη Αγών παράγεται από το ρήμα  ά γ ω, σημαντικό κατευθύνσεως, καθοδηγήσεως, (εκ-)παιδεύσεως. Και, όπως διευκρινίζει ο Παναγιώτης Ι. Θεοδωρόπουλος, όταν ως υποκείμενον του «άγειν» νοείται ο Θεός ή οι Θεοί «λαμβάνεται υπό την έννοιαν ότι οι Θεοί δίδουσιν εις το πνεύμα ή εις την ενέργειαν των ανθρώπων ωρισμένην τινά διεύθυνσιν, επομένως σημαίνει κατευθύνω, οδηγώ, παιδεύω ανθρώπους.» Όλα τούτα, συνεπώς, συνδέουν άμεσα τον Αγώνα με τους Θεούς προσδίδοντας του και την επιπρόσθετη σημασία της τελετουργίας.

     Και, βεβαίως, οι Έλληνες δεν παρέλειψαν να θεοποιήσουν αυτόν καθαυτόν τον Αγώνα' έτσι, ο “Θεός Αγών'' εμφανίζεται το 500 - 480 στο τετράδραχμο της νήσου Πεπαρήθου με την μορφή φτερωτού γενειοφόρου δρομέως ο οποίος, με δύο στεφάνους στα χέρια, τρέχει να στεφανώσει τους αγωνιζόμενους. Αλλά και ο Παυσανίας μνημονεύει την ύπαρξη αγάλματος του Θεού Αγώνος στην Ολυμπία, ως ανάθημα του Σμικύθου, έργο του Αργείου Διονυσίου, τούτο δε, φανερώνει την θρησκευτική τιμή που απέδιδαν στο αγωνίζεσθαι οι Έλληνες.

     Δεν είναι τυχαίος ο βαθύτερος θρησκευτικός χαρακτήρας των Αγώνων τόσο κατά την Γεωμετρική όσο και κατά την Αρχαϊκή περίοδο. Με άξονα αναφοράς την απόδοση τιμών σε Θεούς, Ημιθέους και Ήρωες, οι Αγώνες εμφανίζουν ως πρώτους καθιδρυτές τους τους Θεούς και εντοπίζεται η τέλεση τους όχι σε κοινούς κατωκημένους τόπους αλλά σε Ιερά με κορυφαίο εκείνο της Ολυμπίας.

     Άρρηκτα συνδεδεμένοι, οι Αγώνες με την θρησκευτική λατρεία, άνοιγαν, έκλειναν και πολλές φορές ενεσωμάτωναν, πομπές, θυσίες και προσφορές προς τις τιμώμενες ιερές Μορφές τις οποίες σταθερά ενατένιζε η αρχαία Πίστη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η τελετουργική πομπή και θυσία προς τον Θεάρχη Δία κατά την τέταρτη ημέρα των Ολυμπιακών Αγώνων η οποία ήταν και η ιερότερη.

     Και, ενώ κατ' αρχήν, η συγκέντρωση πλήθους προς τέλεση θρησκευτικής εορτής ήταν και η αφορμή για την διεξαγωγή Αγώνων, κατόπιν, οι Αγώνες μετεβλήθησαν σε κυρίαρχο πυρήνα των εορτών αυτών, πολλές φορές δε, υπήρξαν υλοποιήσεις ταμάτων προς Θεούς ή Ήρωες ή και πράξεις ευγνωμοσύνης για την εύνοια τους. Ο Αλέξανδρος θυσιάζει στους Θεούς και οργανώνει Αγώνες για την διάσωση του Στόλου του ενώ, προ του απόπλου του, ο Ναύαρχος Νέαρχος θυσιάζει προς τον Δία και, επίσης, τελεί Αγώνες. Παραλλήλως, ο Πύρρος υπόσχεται στον Ηρακλή να τελέσει Θυσία και Αγώνες μετά την άλωση του Έρυκος.

     Απότιση φόρου τιμής προς μνήμες Μορφών στις οποίες η αρχαία Πίστη προσέδιδε Θέωση υπήρξαν οι τέσσερις μεγάλοι πανελλήνιοι Αγώνες: στην Ολυμπία ο Οινόμαος,στην Ισθμια ο Μελικέρτης-Παλαίμων,στην Νεμέα ο Οφέλτης-Αρχέμορος και στους Δελφούς ο Απόλλων Πυθιονίκης.

     Έτσι, δια των Αγώνων οι Θεοί-Αξίες των Ελλήνων  ή γ α γ ο ν  τον Άνθρωπο προς την τελείωση ενός υγιούς πνεύματος εγκαταβιούντος σε ένα υγιές σώμα.

     Η αρχαία Θρησκεία, σοφή ως φυσική επιλογή της φυλής, δεν υπήρξε ένα στείρο θεοκρατικό δόγμα αλλά μία εναργέστατη πρακτική προσεγγίσεως κι επιτεύξεως της αρμονίας μέσα στην Φύση. Κάπως έτσι ο Ελληνας ενεδυνάμωνε και ανελίσσετο μέσα στους αιώνες, μέχρις ότου οι φυλετικοί αντίπαλοι του,ανήσυχοι από την διαρκή πρόοδο του, απεφάσισαν να τον εκμηδενίσουν απαμβλύνοντας την θρησκευτική θεώρηση του και σερβίροντας του "αλλότριο θεό" που θα τον οδηγήσει, τελικώς, στην έκπτωση.

     Τότε, το 394 μ.χ.χ. ο Θεοδόσιος καταργεί και τους Ολυμπιακούς Αγώνες δολοφονώντας τον Ολυμπισμό και το πνεύμα του... Ήταν η απαρχή της πλέον ανάξιας είδωλο-λατρείας!

     Ωστόσο, κάθε Αγώνας έχει ένα πέρας το οποίο βαθμολογεί την αποτελεσματικότη¬τα της προσπαθείας και αυτό το πέρας ο Όμηρος το ορίζει, δια στόματος του Αχιλλέως, με μία φράση ενδεικτική της ψυχικής αλκής και της σωματικής ευρωστίας των Ελλήνων: “Aιέν αριστεύειν και υπείροχον έμμεναι άλλων”. Έτσι, ο Αγών αποβαίνει έλεγχος υπεροχής και μόνον.

     Αγωνιζόμενος ο Έλληνας δεν αποβλέπει παρά μόνον στην νίκη, στην κατίσχυση επί παντός αντιπάλου, στην υπεροχή, γι΄αυτό ο Έλληνας θεοποιεί τούτο το ζητούμενο ιδανικό, του βάζει φτερά και λατρεύει την  “Θεά” Νίκη (του)!

     Η Νίκη, κατά τον Ησίοδο, υπήρξε κόρη του Πάλλαντος και της Στυγός, αδελφή του Ζήλου, του Κράτους και της Βίας. Ως θυγατέρα ενός των Τιτάνων (Πάλλαντος) και μιας των βασιλισσών του υποχθονίου Άδου (Στυγός, γνωστής και για την δριμύτητα των υδάτων της) η Νίκη συνδέεται και δικαίως με την δύναμη, την σφοδρότητα, την εμμονή και την ένταση, κυρίαρχα στοιχεία της βίας, του κράτους και του ζήλου με τα οποία αδελφοποιείται.

     Έτσι, νικώντας ο Έλληνας, διατηρεί την υπεροχή του της οποίας, το πνευματικό "πρόσωπο", διασφαλίζει την αρμονία του Κόσμου. Και, βεβαίως, ο Έλληνας υπήρξε φιλόνικος και όχι “φιλόνεικος” και, ασφαλώς, για τον Έλληνα ο Αγώνας απέβλεπε σε θετικό αποτέλεσμα και όχι απλώς στην περιστασιακή διαδικασία μιας όποιας έριδος.

     Η Τέχνη παρέστησε την Νίκη, κατ' αρχήν, νεαρά, ως άλκιμη κατά την ψυχή, φτε-ρωτή ως απογειούσα δια της προσφερόμενης χαράς στον νικώντα και με τον στέφανο ανά χείρας ή επί της κεφαλής, ως γέρας απονέμουσα. Για την Ελληνική ψυχή, η Νίκη -και μόνον- είναι ό,τι προς τα άνω άγει, ό,τι τελικώς επιβραβεύει!

     Όμως, η ρωμαϊκή κατάκτηση άρχισε φαλκιδεύουσα την υψιπέτεια της Ελληνικής αγωνιστικότητος, όταν οι μονομάχοι και θηριομάχοι υπεκατέστησαν τους γυμνίτες, ενώ το Στάδιον παρεμερίσθη προς χάρη του Ιπποδρόμου.

     Τέλος, την χαριστική βολή εναντίον αυτής της ευγενούς Ελληνικής αγωνιστικότητος κατέφερε ο χριστιανισμός με την φιλοσοφικώς αντιφατική όσο και παρά φύση "ασκητική" του κατά την οποία, ναι μεν το σώμα θεωρείται ως ο "οικητήριος" της ψυχής χώρος αλλά, ο “χώρος'' αυτός τίθεται σε πλήρη περιφρόνηση...

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΙΠΠΟΥ

 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΙΠΠΟΥ

     Με την αφορμή ενός μηνύματος που λάβαμε από την Κρήτη, αναφερόμαστε και πάλι στην Διαλειμματική Εξάσκηση (Εκπαίδευση) Ίππου εις απάντηση του αγαπητού μας φίλου κ. Σ. Ζαχαράκη, αλλά και όποιου άλλου ενδιαφερομένου γι αυτή την τόσο σημαντική μέθοδο εκπαιδεύσεως Ίππων η οποία και εκπαιδεύει και αποτρέπει περιττή κόπωση (και απώλεια μυϊκού όγκου) του Ίππου μας.

     Η εξαιρετική αυτή εκπαιδευτική προσέγγιση, περιλαμβάνεται στο "ευαγγέλιο" της Ιππικής που συνέγραψε ο κορυφαίος Έλληνας Ιππιατρός Θεόδωρος Γ. Αντίκας (DVM, PhD) υπό τον τίτλο "Ίπποι και Ιππολογία" (2010) αποτελώντας ένα από τα σπουδαία κεφάλαιά του και, εάν βεβαίως είχαμε μιαν φίλεργη και υπεύθυνη Ομοσπονδία Ιππασίας, η μέθοδος αυτή θα έπρεπε να είχε καθιερωθεί εις εκπλήρωση της υποχρεώσεως όλων μας έναντι της ευημερίας του Ίππου. Δυστυχώς, όμως, αυτή δεν είναι η μόνη παράλειψη της "Ελληνικής Ομοσπονδίας Ιππασίας".

     Την μέθοδο αυτή μπορείτε να την μελετήσετε ΕΔΩ και, επειδή μπορεί κάποιοι εκ των όρων της να είναι δυσνόητοι στον μη ειδικό, με χαρά μπορούμε να σας βοηθήσουμε για την κατανόηση κάθε σημείου της κατόπιν αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος στην θυρίδα επικοινωνίας μας. 

ΠΟΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΝΤΡΑΠΟΥΝ ...ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ!

 ΠΟΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΝΤΡΑΠΟΥΝ 

...ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ!



     Κοροϊδεύοντας εαυτούς και αλλήλους, οι γνωστοί ομοσπονδιακοί καρεκλοπαράγοντες που δεν ξεχωρίζουν την ουρά από τα αφτιά του Ίππου, αναρτούν ταμπέλες περί "ΔΙΕΘΝΩΝ" αγώνων Ιππικής Αντοχής στους οποίους, όμως, ΚΑΝΕΝΑΣ(!) ΞΕΝΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΔΕΝ ΜΕΤΕΧΕΙ! 

     Θα μιλούσαμε για άγνοια γλώσσας, για απαιδευσία αλλά πως, στην ευχή, αποκτήθηκαν εκείνα τα ...πανεπιστημιακά πτυχία; Mε τον "κρίνο" ή με ...φακελλάκι; Και δε βρέθηκε ένας σοβαρός εκεί "μέσα" να εγκαλέσει στη τάξη τον "επιγραφοποιό" εξηγώντας του την σημασία του "διεθνούς", ειδικώς, όταν δεν μετέχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΞΕΝΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ;

     Tέλος πάντων, ας αφήσουμε τους ταμπελάριους να παραπλανούν αφελείς με ιππική ...παραπληροφόρηση κι ας κατανοήσουμε εκείνους που απορούν περί του όρου "διεθνής", περιμένοντας απάντηση... 

     Ας θυμηθούμε μόνον την ευγενή και ανιδιοτελή μορφή του κορυφαίου Έλληνος Ιππιατρού, Ιππολόγου, Αρχαιολόγου-Παλαιοανθρωπολόγου κλπ κλπ Θεοδώρου Γ. Αντίκα (επισήμου Ιππιατρού της F.E.I. και Ιδρυτή του Γαλλικού Poney Club) o οποίος, προ πολλών χρόνων, μετέφρασε και προσέφερε στην "Ελληνική Ομοσπονδία Ιππασίας" τους Κανονισμούς της Ιππικής Αντοχής χωρίς να δεχθεί ούτε ένα "ευχαριστώ", ούτε την παραμικρή αναγνώριση όταν διεθνώς η επιστημονική αλλά και ιππική κοινότητα υπεκλίνετο μπροστά του!  Ας θυμηθούμε ότι για τον μοναδικό αυτόν Έλληνα επιστήμονα η "Ελληνική Ομοσπονδία Ιππασίας" που στελεχώνεται από ευνοουμένους κομματικών κατεστημένων, ουδέποτε απέδωσε τα οφειλόμενα, αντιθέτως δε, "παγίδευσε" την ολυμπιονίκη θυγατέρα του (Χάιντι Αντικατζίδη) που τερμάτισε πρώτη στην κατηγορία των Γυναικών στους Ολυμπιακούς της Αυστραλίας, της κατέστρεψε την διεθνή αθλητική καριέρα κουβαλώντας την στην Ελλάδα, δήθεν για να αναλάβει την Ιππικήν Εκπαίδευση και τελικώς την ξέχασε στα ..."αζήτητα", αναγκάζοντάς την να δουλέψει ως ...τζόκεϋ στον Ιππόδρομο, ενώ στα γραφεία παραμένουν καλοπληρωμένοι "ημέτεροι" που δεν έχουν πλησιάσει ούτε καν ...ιππάριο, ενώ, η "Ιππική Εκπαίδευση" στην Ελλάδα παραμένει "άγνωστη λέξη", όπως και το "διεθνείς αγώνες"!

     Πολλοί έχουν να ντραπούν για πολλά... Εδώ είμαστε να τους τα θυμίζουμε! Ωστόσο, εδώ, μπορείτε να μελετήσετε την μετάφραση εκ του Γαλλικού των Κανόνων Ιππικής Αντοχής που προσέφερε ευγενώς ο  αείμνηστος Θεόδωρος Γ. Αντίκας στην αγνώμονα "Ελληνική Ομοσπονδία Ιππασίας".  

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2024

Η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΗΣ ΕΦΙΠΠΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ

 Η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΗΣ ΕΦΙΠΠΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ



     Μετά την "άρση του ναρκοπεδίου" του "φόβου", διανοίγεται μπροστά μας η εικόνα των δύο, πλήρως, εναρμονισμένων τετραγώνων στα οποία εγγράφονται τα δύο αντίστοιχα "μονοπάτια"  της Έφιππης Τοξοβολίας: Το "ε σ ω τ ε ρ ι κ ό  μονοπάτι" το οποίο εκπροσωπείται από την Τοξοβολία και το "ε ξ ω τ ε ρ ι κ ό  μονοπάτι" το οποίο εκπροσωπείται από την Ιππασία

Leon Battista Alberti

     Τα δύο, λοιπόν, "τετράγωνα", του Τόξου και του Ίππου τα κατανοούμε περισσότερο ως αρχιτεκτονικές προσεγγίσεις του αναγεννησιακού αρχιτέκτονος, φιλοσόφου και κρυπτογράφου Leon Battista Alberti (1404-1472).

     Ο Leon Battista Alberti, λοιπόν, όταν σχεδίασε την δυτική πρόσοψη του ναού Santa Maria Novella (Φλωρεντία) την ενέγραψε ολόκληρη σε ένα τέλειο τετράγωνο, ενώ, επίσης σε ένα τέλειο τετράγωνο ενέγραψε τον άνω όροφο και το αέτωμα, όπως το ίδιο έκανε και για την κάτω πρόσοψη.

Filippo di ser Brunellesco di Lippo Lapi

     Για τους αναγεννησιακούς αρχιτέκτονες και, εν γένει καλλιτέχνες, "ωραίο" ήταν η προσήλωση στην αρμονία των αναλογιών, κάτι, που όπως πίστευαν αποτελούσε το "μυστικό" των αρχαίων οι οποίοι το απεδείκνυαν μαθηματικώς. Και επικεφαλής, όλων αυτών, ο μεγάλος Φλωρεντινός αρχιτέκτονας Filippo di ser Brunellesco di Lippo Lapi, γνωστός και ως Filippo Brunelleschi (1377 – 1446), μύστης της αρχαίας ρωμαϊκής αρχιτεκτονικής, ο οποίος ήταν και αυτός που δίδαξε στον Leon Battista Alberti την αρμονία των αναλογιών.

     Mετά από όλα τα παραπάνω απομένει να δούμε ότι και στην αρχέγονη πολεμική τέχνη της Έφιππης Τοξοβολίας ισχύουν, ευθέως αναλόγως, οι ίδιοι αναγεννησιακοί "αρχιτεκτονικοί" κανόνες οι οποίοι οδηγούν τον Εφιπποτοξότη στο ίδιο αρμονικό αποτέλεσμα. Άλλωστε, η Αρχιτεκτονική ως μητέρα των τεχνών εντοπίζεται σε κάθε μορφή Τέχνης και διέπει με τους νόμους της όλες τις άλλες! 

     Ο σωστός, λοιπόν, Εκπαιδευτής Έφιππης Τοξοβολίας, κρατά κατά νου τον αρχαίο, κλασικό, κανόνα της αρμονίας των αναλογιών και βάσει αυτού αναπτύσσει την εκπαιδευτική τακτική του τόσο επί του πεδίου της Τοξοβολίας όσο και επ΄ αυτού της Ιππασίας, όταν εκπαιδεύει. Κι έτσι μπορεί η όλη εκπαίδευση στην Έφιππη Τοξοβολία να  καταλήγει σε μία ασφαλή ισορροπία η οποία αποτελεί τον παρονομαστή τελειότητος αυτής της πολεμικής τέχνης. Όλα αυτά τα μαθαίνουμε στην διδασκαλία Ιππευτηρίου της Σχολής μας όχι με δασκαλίστικες θεωρητικολογίες αλλά με την ιππική δράση μας η οποία δεν έχει ως αντικειμενικό σκοπό της την, απλή, καλπαστική τοποθέτηση ενός βέλους στον στόχο αλλά την ίδια την καλλιέργεια του Εφιπποτοξότη.

Ο ΦΟΒΟΣ, ΜΕΤΑΞΥ ANDREI TARKOVSKY ΚΑΙ JIDDU KRISHNAMURTI

 Ο ΦΟΒΟΣ, 

ΜΕΤΑΞΥ 

ANDREI TARKOVSKY 

ΚΑΙ 

JIDDU KRISHNAMURTI



     Όταν ο Andrei Tarkovsky  παρουσίαζε την "Αποκάλυψη" μέσα στον καθεδρικό ναό του Ιωάννη στο Λονδίνο, διαφωνούσε σε ένα πολύ κρίσιμο σημείο με τον Jiddu Krishnamurti: Ενώ ο Ινδός φιλόσοφος στην ομιλία του "Φόβος και Χρόνος" επέμενε στην ύπαρξη του φόβου στο συνειδητό, στο υποσυνείδητο, αλλά και στο ασυνείδητο του Ανθρώπου, αντιθέτως, ο Ρώσος σκηνοθέτης αναφωνούσε ότι "ο Άνθρωπος γεννήθηκε ελεύθερος και χωρίς φόβο"! Υπαρκτός, λοιπόν, ή ανύπαρκτος, ο φόβος; Eνώ η δημοκρατία αποτελεί η ίδια ένα αδιέξοδο, η Φιλοσοφία δεν έχει αδιέξοδα διότι η σοφία συνεπικουρείται από την τέκμαρση η οποία, εν προκειμένω, επικαλείται τον συμπεριφορισμό ο οποίος καταδεικνύει, εκ του συμπεριφορικού αποτελέσματος, την ύπαρξη ή μη του φόβου όταν ο μη φοβούμενος (γενναίος) αποφεύγει τεκμήρια ανασφαλούς συμπεριφοράς, τουναντίον προς τον φοβούμενο (δειλό) ο οποίος επιδεικνύει τεκμήρια ανασφαλούς συμπεριφοράς. Εν ολίγοις...

...Ο γενναίος δεν επιτίθεται, δεν επιδιώκει να πλήξει, αλλά διεκδικεί τα δίκαιά του με γαλήνη και αυτοκυριαρχία ενώ απαντά με την αναγκαία και μόνον σφοδρότητα σε κάθε επίθεση. Αντιθέτως, ο δειλός, επιτίθεται υπό το κράτος του φοβικού πανικού του, ανάστατος και χωρίς αυτοέλεγχο, με αποτέλεσμα να προσφέρεται ως βέβαιος ηττημένος σε μία αναμέτρηση με τον ψύχραιμο και αυτοκυρίαρχο αντίπαλο.

     Το "τι" σημαίνουν όλα τα παραπάνω για μία Σχολή πολεμικών τεχνών όπως αυτή των "Ελλήνων Κενταύρων" είναι τόσο αυτονόητο ώστε να μη χρειάζεται περαιτέρω αναλύσεως... Το πόσο σημαντικό είναι για εμάς να μην εξισωθούμε ποτέ με τους υπόλοιπους κατακριτέους, είναι εκ των ουκ άνευ και το πόσο πρωτεύον είναι να μην αποτελέσουμε ποτέ μέρος του προβλήματος είναι αδιαπραγμάτευτο. Τώρα, το "πώς" θα είναι κατορθωτό να πορευθούμε επ΄ ευθείας, είναι και γνωστό και ..."μονόδρομος": Ας μην επιτρέψουμε ποτέ στο συρμώδες "δικαιωματιστικό εγώ" μας να τρώσει την υπαρξιακή μας "ασπίδα" η οποία ονομάζεται ν η φ α λ ι ό τ η τ α!  Διότι, μόνον ως νηφάλιοι μπορούμε να αποφασίσουμε και να δράσουμε νικηφόρα!

ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΜΑΣ

 ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΜΑΣ



      Κατόπιν ενημερώσεώς μας εκ του Σταύλου στον οποίον ιππεύουμε για την αλματώδη άνοδο του κόστους τροφής των Ίππων που μας χορηγεί με αποτέλεσμα, πλέον, η "μπάλα" του χόρτου από 3.50 ευρώ να έχει ανέλθει στα 7.50 ευρώ, αυξάνεται και το κόστος ωριαίας χρήσεως των Ίππων που μας χορηγεί από 20 ευρώ που ίσχυε μέχρι σήμερα σε 25 ευρώ. Η αθλιότητα της χρεωκοπημένης δημοκρατίας, ευλόγως, μεταφέρεται όχι μόνον στις "πλάτες" των ηλιθίων ενόχων που την επιλέγουν, αλλά και σε όλους τους υπόλοιπους Πολίτες που την υφίστανται παρά το ότι την εμπτύουν, όπως εμείς! 

     Η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" η οποία εκ της ιδρύσεώς της ουδέποτε εισέπραξε χρήματα από τους μαθητές της και ποτέ δεν θα εισπράξει, είναι υποχρεωμένη να σεβαστεί τις ανάγκες διατροφής των σχολικών μας Ίππων και να τις στηρίξει, αποδεχόμενη την λογική αύξηση του κόστους ωριαίας χρήσεώς τους ως ανωτέρω.

Εφιπποτοξοτικά!

Αριστοτέλης.