Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

ΕΡΑΝΙΣΜΑΤΑ ΖΕΝΙΚΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ



     O εξαιρετικός Συνασκούμενός μας Χριστόφορος, ο οποίος προπονείται μόνος του στην αγαπημένη μας νήσο των Φαιάκων, μας έστειλε κάποια αποσπάσματα με μία ζενική προσέγγιση του μαθήματος Τοξοβολίας τα οποία παραθέτουμε εν συνεχεία. Όσοι Συνασκούμενοι στις τακτικές μας Προπονήσεις έχουμε κατά νου κάποιες αποστροφές τους, μερικές εκ των οποίων, μάλιστα, τις ακούμε συχνά. Ευχαριστούμε τον Χριστόφορο για τα χρήσιμα απανθίσματα ζενικής σοφίας τα οποία φρόντισε να μας στείλει και συνιστούμε σε όλα τα Μέλη μας να εμβαθύνουν σ΄ αυτά. Το αποτέλεσμα της εννοήσεώς τους θα το δουν επί του ...στόχου!


“Ένας μεγάλος δάσκαλος πρέπει να είναι συγχρόνως κι ένας μεγάλος παιδαγωγός. Ο μαθητής πρέπει να αντιμετωπίσει με τις δικές του προσπάθειες το ναυάγιο, προτού αρπάξει το σωσίβιο που τού ρίχνει ο δάσκαλος...


“Η αληθινή τέχνη είναι άσκοπη, μάταιη...


“Πριν από κάθε δράση και δημιουργία, πριν από κάθε προσφορά και υποταγή τού εαυτού του, ο καλλιτέχνης επικαλείται πάνω απ’ όλα αυτήν την παρουσία τού πνεύματος και την εξασφαλίζει με την εξάσκηση...


“Ο Ιάπωνας μαθητής διαθέτει τρία εφόδια: καλή ανατροφή, παράφορη αγάπη για την τέχνη που διάλεξε, και σεβασμό απαλλαγμένο από κάθε διάθεση κριτικής προς τον δάσκαλο...


“Στην αρχή ο μαθητής δεν έχει παρά να μιμηθεί ευσυνείδητα αυτά που τού δείχνει ο δάσκαλός του. Κι ο δάσκαλος, αντίθετος προς τις μακροσκελείς οδηγίες και επεξηγήσεις, περιορίζεται σε σύντομες υποδείξεις και δεν εξαρτά τη διδασκαλία του από τις υποδείξεις των μαθητών του..


“Ο μαθητής στην πορεία του για καλλιτεχνική ανάπτυξη, εφόσον τα χαρίσματά του επιτύχουν την ανύψωσή του, θα βρεθεί μπροστά σ’ έναν κίνδυνο που είναι σχεδόν αδύνατο να αποφύγει. Βέβαια, δεν πρόκειται για τον κίνδυνο να φθαρεί σ’ έναν ματαιόδοξο ναρκισσισμό - αφού ο Απω-ανατολίτης δεν έχει καμιά προδιάθεση για τη λατρεία τού δικού του εγώ - αλλά πιο πολύ για τον κίνδυνο να μείνει στάσιμος σ’ αυτό που μπορεί να είναι, αυτό που η επιτυχία επιβεβαιώνει και η φήμη εγκωμιάζει, να συμπεριφερθεί λοιπόν έτσι σαν να ήταν η καλλιτεχνική ύπαρξη μια ιδιαίτερη μορφή ζωής που σφραγίζεται και επικυρώνεται από μόνη της.


“Όπως μ’ ένα αναμμένο κερί ανάβουμε τ’ άλλα, έτσι και ο δάσκαλος μεταδίδει το πνεύμα τής αληθινής τέχνης από την καρδιά του στις άλλες καρδιές για να τις φωτίσει. Τότε, αν τού έχει επιφυλαχτεί η χάρη, ο μαθητής ανακαλύπτει μέσα του ότι το εσωτερικό έργο που έχει να επιτελέσει είναι πιο σημαντικό από κάθε εξωτερικό έργο, όσο γοητευτικό και να είναι, αν θέλει να εκπληρώσει ακριβώς τον προορισμό του ως καλλιτέχνης...



“Αν δεν πρέπει να στενοχωριέστε για τις αποτυχημένες βολές, δεν πρέπει να χαίρεστε και για τις επιτυχημένες. Πρέπει να λυτρωθείτε απ΄ το συνεχές πηγαινέλα ανάμεσα στη χαρά και τη δυσαρέσκεια...

“Και οι δυο σας αλλάξατε αυτά τα χρόνια. Αυτή άλλωστε είναι η συνεισφορά τής τέχνης τής Τοξοβολίας: μια πάλη που αγγίζει τα έσχατα βάθη, η πάλη τού τοξότη με τον ίδιο του τον εαυτό. Θα το νοιώσετε όταν ξανασυναντήσετε τούς φίλους και γνωστούς στην πατρίδα σας και δεν θα βρίσκεστε πια σε αρμονία μαζί τους όπως άλλοτε...
“Ο αρχάριος, με την έναρξη των μαθημάτων, χάνει την φυσικότητά του όπως και την αυτοπεποίθησή του, όσο δυνατός και μαχητικός, όσο θαρραλέος και ατρόμητος κι αν είναι από φυσικού του...
 
“Ο ειδήμων έχει ξαναβρεί την σιγουριά τού αρχαρίου. Την αμεριμνησία που έχασε στην αρχή των μαθημάτων την ξανακέρδισε στο τέλος σαν ακατάλυτο στοιχείο τού χαρακτήρα του. Σε αντίθεση όμως με τον αρχάριο είναι επιφυλακτικός ατάραχος και σεμνός και δεν διανοείται να παραστήσει τον σπουδαίο...

 
“Ο ειδήμων είναι, όπως κι ο αρχάριος, ατρόμητος. Σε αντίθεση όμως προς τον αρχάριο, γίνεται μέρα με τη μέρα πιο απρόσβλητος από καθετί που προξενεί φόβο. Μέσα από μακροχρόνιο, συνεχή διαλογισμό έμαθε ότι η ζωή και ο θάνατος είναι κατά βάθος ένα και το ίδιο πράγμα για το πεπρωμένο. Έτσι δε γνωρίζει πια το άγχος τής ζωής ούτε το φόβο τού θανάτου. Απολαμβάνει τη ζωή - κι αυτό είναι πολύ χαρακτηριστικό για το Ζεν - είναι όμως σε κάθε στιγμή έτοιμος να φύγει απ’ αυτόν τον κόσμο χωρίς να αφήσει τη σκέψη τού θανάτου να τον ταράξει...



“Έτσι και στη ζωγραφική με σινική μελάνη, για να δώσουμε απλώς ένα άλλο παράδειγμα, η επιδεξιότητα φανερώνεται από το γεγονός ότι την ίδια ακριβώς στιγμή που το πνεύμα αρχίζει να μορφοποιεί, το χέρι που κατέχει τέλεια την τεχνική, εκτελεί και υλοποιεί το όραμά του χωρίς να μεσολαβεί ανάμεσα στις δύο αυτές δημιουργικές φάσεις ούτε μια τρίχα. Η ζωγραφική γίνεται μια αυτόματη γραφή. Κι εδώ επίσης η υπόδειξη στον ζωγράφο μπορεί να διατυπωθεί ακριβώς ως εξής: Παρατήρησε το μπαμπού επί δέκα χρόνια, γίνε κι εσύ ο ίδιος μπαμπού, έπειτα ξέχασε τα όλα και ζωγράφισε.”


Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2013


     Άρχισαν οι εντατικές Προπονήσεις των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" για την συμμετοχή της Ομάδος στις παγκόσμιες διοργανώσεις του 2013!


    Πολύ πριν κλείσει η παρούσα προπονητική μας περίοδος και πριν τελειώσει αυτό το καλοκαίρι, ξεκινήσαμε την προετοιμασία μας για να ξανακυματίσει η Ελληνική Σημαία στις παγκόσμιες διοργανώσεις της ...επόμενης χρονιάς.


     Πάντα με δικά μας οικονομικά μέσα, πάντα με δικές μας προσπάθειες, πάντα με το δικό μας κέφι και την αγάπη προς την Έφιππη Τοξοβολία, χωρίς εξαρτήσεις παρά μόνον εκείνη, την ηθική, της "Πολιτείας" του Πλάτωνος που μας καθοδηγεί και μας κάνει να διακρινόμαστε παγκοσμίως!


     Με άφοβους Ίππους και γενναίους Εφιπποτοξότες, η Ελληνική Έφιππη Τοξοβολία και οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" μπορούμε να πιστεύουμε στις ωραίες μέρες που έρχονται για την Ομάδα και, κυρίως, για την Ελλάδα μας!


     Με την παρούσα προπονητική χρονιά να ολοκληρώνεται στις 31 Αυγούστου, διαπιστώνουμε ότι στα τέσσερα χρόνια της λειτουργίας της Ομάδος μας πετύχαμε όσα δε θα μπορούσαμε να φανταστούμε, επιμένοντας σε μια συστηματική προσπάθεια με γερές βάσεις και αδιάκοπη εργασία που σμιλεύει χαρακτήρες και κάνει πράξει τη σοφία εκείνης της επιγραφής "ARBEIT MACHT FREI" (η εργασία απελευθερώνει)!


     Ήδη, από αυτή την εβδομάδα, επιταχύναμε τους ρυθμούς μας με στόχο να μας βρει ο ερχόμενος Φεβρουάριος έτοιμους να αντιμετωπίσουμε στα "πεδία" μιας Πολεμικής Τέχνης τους Αδελφούς Εφιπποτοξότες των Εθνών, αποδεικνύοντας ότι η Ελλάδα εξακολουθεί και παράγει Πολιτισμό και μαχητικούς χαρακτήρες.


    Ενθαρρύναμε ακόμη περισσότερο τους γενναίους Ίππους μας ώστε να μας εμπιστεύονται και καλπάσαμε στη ράχη τους ακόμη γρηγορότερα τοξεύοντας ακόμη ταχύτερα... Τώρα, πια, μας ενδιαφέρουν και οι επιδόσεις!


     Είμαστε έτοιμοι να αναδείξουμε το εφιπποτοξοτικό παρελθόν μας ως Ελλήνων και ως συνελλήνων εκείνων των αρχαίων Θρακών και Κρητών Εφιπποτοξοτών τους οποίους αγνοεί η ανιστόρητη αμάθεια όχι μόνον των ξένων αλλά και των "καναπεδάριων" και αστοιχείωτων νεογραικύλων!




Τρίτη 14 Αυγούστου 2012



ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ: Η ΜΟΙΡΑΙΑ ΘΡΥΑΛΛΙΔΑ

     Επισημαίνοντας το πραγματικό πρόβλημα του σημερινού ελλαδικού (και όχι Ελληνικού) πληθυσμού που δεν είναι άλλο από τη νοητική υστέρησή του (βλακεία) είχαμε, στο παρελθόν υπογραμμίσει τα παρακάτω:
  
«O ΕΧΘΡΟΣ δεν είναι άλλος από τη βλακεία του ελλαδικού (και ποτέ Ελληνικού) όχλου και αυτή τη βλακεία θα πρέπει να κατανικήσουμε μεθοδευμένα. Η ύπαρξή της επιβεβαιώνεται από το σημερινό (και όχι μόνον…) κοινωνικό αποτέλεσμα. Και η καταπολέμησή της προϋποθέτει μεγάλη υπομονή με, ταυτόχρονη, διαρκή επιφυλακή, από μέρους μας. Κατ’ αρχήν δε θα πρέπει να κάνουμε τίποτε για την πρόωρη απαλλαγή του όχλου από τις συνέπειες της βλακείας του δίνοντάς του την οποιανδήποτε «ανάσα». Αντιθέτως, θα πρέπει να συντελέσουμε ώστε ο ίδιος να συνειδητοποιήσει κατά τον πλέον οδυνηρό τρόπο τη ίδια του τη βλακεία ώστε να την "θεραπεύσει", διότι, εάν ο ίδιος δε "θεραπεύσει" τη βλακεία του πάντα θα θεωρεί ως εχθρό του (άρα, μη συνεργάσιμο) οιονδήποτε προσπαθήσει να τον λυτρώσει. Και όπως ο πνιγμένος παρασύρει στο βυθό όποιον επιχειρεί να τον σώσει, έτσι και ο όχλος, μέσα στον αδιέξοδο πανικό του φθείρει εξοντωτικά όποιον θελήσει να τον βοηθήσει με –λαθεμένα- αλτρουιστικό πνεύμα.  Προέχει, λοιπόν, να εξαναγκάσουμε τον όχλο να αισθανθεί ακόμη πιο «αδρά» τη βλακεία του επιδεινώνοντας τη κατάστασή του, με ό,τι κι αν αυτό σημαίνει και, κυρίως, με την επισταμένη αποχή μας από "σωστικές διαδικασίες"... Μόνον όταν συνειδητοποιήσει το απελπιστικό αδιέξοδο αυτής της βλακείας και διαπιστώσει ότι η μόνη έξοδός του από την τραγικότητα είναι η ενεργοποίηση των διανοητικών ανακλαστικών του, μόνον τότε μπορούμε να τον βοηθήσουμε παρεμβαίνοντας. Ποτέ πριν! Γι αυτό ας αδιαφορήσουμε στις αυτοχειριαστικές επιλογές του εφ΄ όσον ο ίδιος έτσι επιθυμεί! Ας συνεχίσει με την ησυχία και την άνεσή του να αυτοκτονεί στο καναπέ του τρώγοντας τη πίτσα του και πίνοντας τη κόλα του. Ας μη βιαστούμε να εμφανισθούμε ως πρόωροι «ναυαγοσώστες» του γιατί θα μας παρασύρει στο πάτο του τέλματός του. Ας μην παρουσιασθούμε ως «εκλόγιμη πιθανότητα» διότι ακόμη και εάν μας εκλέξει, η ψήφος ενός ηλιθίου δεν τιμά τον εκλεγόμενο ούτε τον βοηθά να υλοποιήσει ευφυές έργο. Άλλωστε, εμείς οι Έλληνες είμαστε υποχρεωμένοι όχι μόνον να σεβασθούμε την ελευθερία της προσωπικότητος του «άλλου» (πολλώ δε μάλλον του ηλιθίου)  αλλά και να την απαιτήσουμε…! Στο τέλος, όταν ο όχλος καταφέρει να "θεραπεύσει" τη βλακεία του, τότε η εξεγερτική Επανάσταση θα γράψει τον πλέον επιτυχημένο επίλογο της παρακμής! Ποτέ πριν…!»

     Στην περίπτωση της λαθρομεταναστευτικής εισβολής και της εκ των "έσω" αλώσεως της Ελλάδος και πάλι πρωταγωνιστεί η ίδια βλακεία του μείζονος πληθυσμού της!

     Όπως είναι εύκολα αντιληπτό, η λαθρομετανάστευση συνιστά ριζική αλλοίωση μιας Κοινωνίας εκθέτοντάς την σε ήττα αποσυνθέσεως άνευ «πυροβολισμού»! Εάν μία χώρα ηττάται υπό συνθήκες πολέμου, πολύ πιο ύπουλα και αιφνιδιαστικά "γονατίζει" από την αποσύνθεση της ίδιας της Κοινωνίας της, κάτι που μπορεί να επιτύχει η «κερκόπορτα» της λαθρομεταναστεύσεως και εισβολής ανεξελέγκτων αλλοφύλων οι οποίοι σε δεδομένο χρόνο θα την νοθεύσουν, θα την αλλοιώσουν, θα την μετατρέψουν σε μάζα ανίκανη να έχει γνώση της ταυτότητος και του προορισμού της, με αποτέλεσμα την αμαχητί παράδοσή της στον οιονδήποτε!

     Κατ’ αρχήν, η λαθρομετανάστευση εξυπηρετεί μόνον συμφέροντα αντίθετα προς την Κοινωνία που την υφίσταται γι αυτό και όσοι την υποδαυλίζουν διαπράττουν έγκλημα κατά του Πολιτισμού και της Κοινωνίας άξιο ανάλογης τιμωρίας.

     Η λαθρομετανάστευση αντίκειται στον Πολιτισμό διότι υπηρετεί το δουλεμπόριο το οποίο, επ΄ ουδενί θα πρέπει να υπάρχει σε μία πολιτισμένη Κοινωνία! Ο λαθρομετανάστης, εκτός της εκμεταλλεύσεώς του ως φθηνών εργατικών χειρών, δεν θα μπορέσει να μορφωθεί όπου και εάν βρεθεί με αποτέλεσμα να διευρύνει το στίγμα της αμορφωσιάς σε μία Κοινωνία και, ως μη ικανός να εννοήσει νομοθεσία, ουδέποτε θα εννοήσει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του ως Πολίτου μιας Κοινωνίας, με συνέπεια ο ίδιος να παρατείνει μέχρι θανάτου την υποτίμησή του ως Ανθρώπου και την εκμετάλλευσή του. Τέλος, ως λάθρα βιών, ουδέποτε αποκτά επαφή με τον Πολιτισμό της Κοινωνίας στην οποία θα βρεθεί με αποτέλεσμα να παραμένει μέχρι τέλους αναφομοίωτος και αποσκορακιστέος με ό,τι προσβλητικό για την προσωπικότητά του, αυτό σημαίνει! Η λαθρομετανάστευση, λοιπόν, είναι έγκλημα κατά του Ανθρωπισμού και όσοι ενέχονται σε αυτό είναι ένοχοι εγκλήματος καθοσιώσεως!

      Ο λαθρομετανάστης, υποκείμενος στις ανάγκες επιβιώσεως, δεν μπορεί να εργασθεί νομίμως, οπότε, υπόκειται σε απάνθρωπη εκμετάλλευση! Και αυτή η αναπόφευκτη εκμετάλλευση του λαθρομετανάστη θα «εισπραχθεί» από επιτηδείους της παρα-εργασίας, της παρα-οικονομίας και των κυκλωμάτων που παράγουν εγκληματικότητα! Η «χρήση» του ως φθηνών εργατικών χειρών κατεδαφίζει το εργασιακό «οικοδόμημα» της Κοινωνίας που τον υφίσταται, ακυρώνει το εργασιακό δίκαιο, ευτελίζει την ίδια την εργασία! Παραλλήλως, καταργεί το ασφαλιστικό σύστημα διότι, ασφαλώς, ο λαθρομετανάστης ως ανασφάλιστος επιδεινώνει την αποτελεσματικότητα του ασφαλιστικού συστήματος οδηγώντας το μαθηματικά σε κατάρρευση.

     Υπό τις δύο παραπάνω αυτονόητες αρνητικές επιπτώσεις, γίνεται αντιληπτό ότι η ίδια η Κοινωνία θα πρέπει να αποτρέπει την λαθρομετανάστευση στην επικράτειά της  και οι Πολίτες της να παραστέκουν φρουροί των «συνόρων» της… Έτσι, αναδεικνύεται ένα εύλογο ερώτημα : αφού η λαθρομετανάστευση στρέφεται άμεσα εναντίον της Κοινωνίας  η οποία την υφίσταται, «ποιον» πραγματικά ωφελεί και «ποιος» ενέχεται, πραγματικά, γι αυτήν την εισβολή που εξουδετερώνει Κοινωνίες χωρίς μία «πιστολιά»; Η απάντηση είναι αυτονόητη : η λαθρομετανάστευση ωφελεί ΜΟΝΟΝ τους ΕΧΘΡΟΥΣ της Κοινωνίας την οποία επηρεάζει και οι εχθροί αυτοί μπορεί να είναι εξωτερικοί, εσωτερικοί ή ταυτοχρόνως και οι δύο.

     Κατά κανόνα, η λαθρομετανάστευση παρέχει μία «πλατφόρμα» αλληλο-προωθήσεως κοινών συμφερόντων στους εξωτερικούς κι εσωτερικούς εχθρούς μιας Κοινωνίας και αυτό είναι πασιφανές στην περίπτωση της σημερινής Ελλάδος της οποίας οι εθνικές αντιστάσεις κρίθηκαν ανυπέρβλητες για μία μετωπική στρατιωτική κάμψη από τους «ενδιαφερομένους» μεταπολεμικούς «νομείς» της αλλά και τους πάντοτε υποβλέποντες «γείτονες». Η Ελλάδα, η οποία από την παραμονή του θανάτου του Ι. Μεταξά κυβερνάται από τις βρεταννικές και, μεταπολεμικώς, από τις αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες, ως εκ του πολεμικού της «παρελθόντος»,  δεν θα μπορούσε να υποταγεί και να αλλοτριωθεί με την χρήση στρατιωτικής ισχύος (δεν ήμασταν, άλλωστε Βιετ-Ναμ…) αλλά μόνον με την υιοθέτηση ευφυέστερων τακτικών που θα έκαμπταν έναν αποβλακωμένο λαό που, όμως, ο Ελληνικός δεν ήταν! Έτσι άρχισε μεθοδικά η αλλοίωση της εθνικής ευφυίας των άλλοτε Ελλήνων, με την εισαγωγή στην άλλοτε Ελληνική Κοινωνία, μαζικών ψυχοτεχνικών αγωγών  οι οποίες είχαν ως στόχο την απονεύρωση της εθνικής μνήμης και της αποκοπής των λώρων εθνικής καταγωγής, μέσα από την διάδοση μιας «οικουμενικής αντιλήψεως» δήθεν «πανανθρωπίνων ιδεωδών»! Η εισαγωγή αυτών των μαζικών αγωγών πέρασε μέσα από τους τηλεοπτικούς δέκτες της δεκαετίας του ’60 αφού επείσθησαν οι κατέχοντες την εξουσία σ’ αυτή την Χώρα στην οποία, άλλωστε, επί τούτου προωθήθηκαν.

     Η, μεταπολεμικώς, καλοστημένη από το Λάγκλεϋ συστηματική νόθευση της Κοινωνίας μας με ανθελληνικές νευρώσεις και συμπλεγματικές ενοχές, με την παράλληλη υποστολή του εκπαιδευτικού πήχεως ο οποίος κατέληξε στο ναδίρ, έφερε το πολυπόθητο για τους εχθρούς μας αποτέλεσμα ώστε να καταφέρουν, επί τέλους να πείσουν τους ελλαδίτες πλέον (και όχι Έλληνες, ως μη διαθέτοντες Ελληνική συνείδηση και Παιδεία) όχι μόνον να μην ανθίστανται επί δεκαετίες στην ολοφάνερη μεθόδευση αλώσεως της χώρας από λαθροεισβολείς αλλά και να παραμένουν ευμενώς ουδέτεροι στην λαθρομετανάστευση! Ποιος όμως και πώς «άνοιξε» την κερκόπορτα της λαθρομεταναστεύσεως στην Ελλάδα;  

     Αυτή, καθαυτή, η λαθρομετανάστευση δεν επιτυγχάνει εάν η «κερκόπορτά» δεν ανοίξει εκ των «έσω». Αυτή η «κερκόπορτα» αν άνοιγε εκ των «έξω» θα ήταν τακτικός στρατιωτικός πόλεμος! Ανοίγει μόνον από «μέσα» γι αυτό και ανοίγει «αθόρυβα», απρόβλεπτα εγκαταλείποντας ξαφνικά ακάλυπτα τα θύματά της που βρίσκονται στο εσωτερικό… Στην Ελλάδα, η «κερκόπορτα» της λαθρομεταναστεύσεως άνοιξε με το χέρι του Αντώνη Σαμαρά ο οποίος, ως «υπουργός εξωτερικών» της προδοτικής «κυβερνήσεως» του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, άνοιξε για πρώτη φορά τα σύνορά μας, επιτρέποντας στο πρώτο κύμα τέως βαρυποινιτών στις φυλακές της Αλβανίας να κατακλύσουν την Αθήνα! Υπό το πρόσχημα «φιλανθρωπικής» αντιμετωπίσεως, ο Αντώνης Σαμαράς άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου για την κατάκτηση της Ελλάδος από τα εκατομμύρια των λαθρομεταναστών που ακολούθησαν υπό τις  προδοτικές, επίσης, «κυβερνήσεις» που ακολούθησαν! Και πάλι η «δεξιά» και όχι η «αριστερά» είχε επαναλάβει την …μυριοστή προδοσία κατά της Πατρίδος με την υποστήριξη των «δεξιών» ψηφοφόρων της, αφού στην Ελλάδα η «αριστερά» δεν χρειάζεται να χρεωθεί περισσότερες εθνοπροδοσίες από την εποχή του Μπελογιάννη! Και αυτό απεδείχθη, επίσης, ευφυής πρόνοια του Λάγκλεϋ το οποίο, διατηρώντας στο απυρόβλητο την «αριστερά» διαθέτει σήμερα την χρυσή του εφεδρεία στο πρόσωπο του «ΣΥΡΙΖΑ» ώστε να μπορεί να εξουσιάζει την Ελλάδα και μετά τα όσα, τραγικά, θα επακολουθήσουν! Στο Λάγκλεϋ αποφασίζουν ευφυείς κατά των ανοήτων και είναι φυσικό ο αγώνας να είναι άνισος! Το ζήτημα είναι ως πότε οι βλάκες θα παραμένουν εν αγνοία του μειονεκτήματός τους παρά το ότι υφίστανται «βαθιά στο πετσί» τους τις συνέπειες της βλακείας τους…

     Και εν όψει όλων αυτών, ο ελλαδικός πληθυσμός εξακολουθεί να λάμπει με την βλακεία του. Και δεν αναφέρομαι στους πάσης φύσεως οίκοθεν νοουμένους ως ελαττωματικούς, είτε «αριστερούς» (ο θεός να τους κάνει…) είτε στους πάσης φύσεως «δεξιούς» (επίσης επικαλούμαι το αυτό…), αλλά σε εκείνους που δηλώνουν «Εθνικιστές» και «Πατριώτες» παραμένοντας απλώς ηλίθιοι ως στοχοποιούντες τους λαθρομετανάστες αντί να στοχοποιήσουν εκείνον που ανοίγει «κερκόπορτες»! Αντί, λοιπόν, όσοι δηλώνουν «υποψιασμένοι» για την επιχειρούμενη εδώ και δεκαετίες λαθροεισβολή να κόψουν το χέρι του Αντώνη Σαμαρά και όλων των μετά από αυτόν εθνοπροδοτών που διατηρούν ορθάνοιχτη την «κερκόπορτα», προτιμούν να καταδιώκουν μεμονωμένους λαθρομετανάστες στα στενοσόκακα λες και αν μειώσουν τον πληθυσμό τους κατά μερικούς θα λυθεί το πρόβλημα σαν να μπορούσε να περιορισθεί η υγρασία στη Κέρκυρα αφαιρώντας ένα φλιτζάνι …θάλασσα από το Ιόνιο! Είναι απορίας άξια αυτή η προβοκατόρικη επιμονή των ηλιθίων διωκτών μεμονωμένων λαθρομεταναστών να μην εννοούν ότι με την βλακώδη τακτική τους ενισχύουν την λαθρομετανάστευση ηρωποιώντας ως θύματα τους λαθροεισβολείς… Όμως, οι ηλίθιοι διώκτες μεμονωμένων λαθρομεταναστών που νομίζουν εαυτούς ως «Εθνικιστές» και «Πατριώτες» δεν είναι ό,τι πιο επικίνδυνο για τις μαθηματικά τραγικές εξελίξεις που θα ακολουθήσουν. Οι ίδιες οι κρατικές μυστικές υπηρεσίες μεθοδεύουν την εκτροπή και κατάπνιξη της λαϊκής εξεγέρσεως η οποία αναμένεται χωρίς καμιάν αμφισβήτηση από τους πάντες!

     Ήδη, αρχίζει να εφαρμόζεται το σενάριο των «εκδικητικών βιαιοπραγιών» κατά μεμονωμένων λαθρομεταναστών από δήθεν «εθνικιστές» που δεν είναι άλλοι από κρατικοί προβοκάτορες οι οποίοι επιδιώκουν να διαμορφώσουν «εξελίξεις» παρασύροντας, βεβαίως και κενοκέφαλους συνοικιακούς ροπαλοφόρους ξωπίσω τους… Τα κρούσματα βιαιοπραγιών κατά μεμονωμένων λαθρομεταναστών που προβάλλονται κατά κόρον από τους υπαιτίους της λαθρομεταναστεύσεως δεν είναι παρά μια κακοστημένη προβοκάτσια καταπνίξεως της λαϊκής οργής και παρατάσεως του εφαρμοζόμενου πλάνου αλώσεως της Χώρας.   

     Εν όψει αυτών των εξελίξεων, χρέος των Ελλήνων Πατριωτών είναι η συσπείρωση προς αντιμετώπιση των πραγματικών υπαιτίων της λαθρομεταναστεύσεως  που, ασφαλώς, δεν είναι οι ίδιοι οι λαθρομετανάστες αλλά οι προδότες «κυβερνώντες» και οι παρακρατικοί "μηχανισμοί" που διατηρούν στην εξωνημένη δημόσια διοίκηση, στον στρατό, στην αστυνομία και στη δικαιοσύνη! Οι Έλληνες Πατριώτες γνωρίζουμε καλώς ότι αν κοπεί το «χέρι» το μαχαίρι παραμένει αδρανές… Γι αυτό χρέος μας είναι η κοινή συσπείρωση προς άμεση εξόντωση των εσωτερικών υποθαλπόντων την λαθρομετανάστευση, οποιανδήποτε θέση και εάν κατέχουν… Και όσοι φορείς Πατριωτισμού αποστασιοποιούνται από τον ρόλο του προβοκάτορα, θα πρέπει ευθαρσώς να κατονομάσουν τους πραγματικούς υπαιτίους της λαθροεισβολής, επικεντρώνοντας  τα «σκοπευτικά» τους κατ΄ αυτών, διαφορετικά θα έχουν να απολογηθούν όχι μόνον για την παρατεινόμενη βλακεία τους αλλά και για την τελική άλωση της Πατρίδος!

Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης.
"ΝΑΟΣ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΥ"  -  "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΤΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ



     Είναι γνωστή η προσήλωση της "ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ" στην ορθότητα της εξασκήσεως του εφιπποτοξοτικού αντικειμένου της. Από την έναρξη της λειτουργίας της Ελληνικής Ομάδος Έφιππης Τοξοβολίας "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" προσπαθήσαμε να υιοθετήσουμε τις πλέον ορθές προπονητικές τακτικές, μιας και τολμήσαμε να αναβιώσουμε κάτι το οποίο στη Χώρα μας είχε παύσει να υπάρχει από αιώνες... Ουδέποτε διστάσαμε να δηλώσουμε αρχάριοι, τίτλος στον οποίο θα επιμένουμε δια βίου ώστε να παραμένει πάντοτε προσπελάσιμο το "μονοπάτι" της βελτιώσεώς μας. Γι αυτό, εξακολουθούμε να επιβεβαιώνουμε το εκπαιδευτικό μας "αζιμούθιο", συγκρίνοντάς το με εκείνο των καλύτερων Κέντρων διδασκαλίας του εφιπποτοξοτικού μας αντικειμένου και των συνιστωσών του, όπως ο "Ναός του Κομφουκίου", ενός από τα πλέον ανεγνωρισμένα παγκόσμια Κέντρα διδασκαλίας Παραδοσιακής Τοξοβολίας με λειτουργία αιώνων.   




     Ο "Ναός του Κομφουκίου" [台南孔廟] στη Taiwan [Κίνα], αποτελεί το κορυφαίο σύμβολο του Κινεζικού Κομφουκιανού Πολιτισμού και είναι ο μεγαλύτερος Κομφουκιανός Ναός-πρότυπο για πολλούς άλλους που χτίστηκαν σε πολλές επαρχίες της Κίνας κατά τις περιόδους των δυναστειών Ming και Ching.

      Στη σημερινή μορφή του ολοκληρώθηκε το 1666, όταν ανατέθηκε η κατασκευή του στον Cheng Ching  [鄭經] γιο του Koxinga  [鄭成功]  από τον τότε Αρχηγό του Επιτελείου Chen Yung-hua   [陳永華]. Έτσι χτίστηκε ο εν λόγω Ναός, αποτελώντας την πρώτη Ακαδημία της  Taiwan.

     To 1684, όταν η Taiwan προσαρτήθηκε στην επικράτεια της Δυναστείας Qing, ο πρώτος τοπικός διοικητής της Taiwan, Chou Chang [周昌] κατέβαλε πολλές προσπάθειες ανακαινίσεως με αποτέλεσμα το κτίσμα Dachend, μία από τις εγκαταστάσεις του Ναού, να στεγάσει την τοπική Ακαδημία της Taiwan. Έκτοτε, ο Ναός ανανεώθηκε κι επεκτάθηκε πολλές φορές.

     Μετά το 1895, όταν η Ιαπωνία κυριάρχησε στην Taiwan, ο Ναός ξανα-χρησιμοποιήθηκε ως δημόσιο σχολείο αλλά και στρατιωτική εγκατάσταση, υφιστάμενος ριζικές κτηριακές μεταβολές.

     Το 1917 γίνεται μια μεγάλη ανακαίνιση κατά την οποία κατεδαφίστηκαν αρκετά μέρη, με αποτέλεσμα ο Ναός να καταλήξει στην σημερινή, τελική, μορφή του.

     Oι φωτογραφίες προέρχονται από τον Παραδοσιακό Τοξότη κ. Yu-te Odin Lin,  δημοσιευόμενες κατόπιν αδείας του, κάτι για το οποίο θερμά τον ευχαριστούμε! Τον κ. Yu-te Odin Lin είχαμε την Τιμή και την χαρά να συναντήσουμε σε αρκετές μεγάλες διοργανώσεις του εξωτερικού και είναι ο ίδιος εκπαιδευτής Παραδοσιακής Τοξοβολίας στον "Ναό του Κομφουκίου".


ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ:

     To είδος. Οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" αποτελούν εφιπποτοξοτική Ομάδα, συνεπώς, εξασκούν ένα συγκεκριμένο είδος Παραδοσιακής Τοξοβολίας, εφαρμοζόμενο εφίππως. Τοξεύουμε επί βραχέων ή μέσων βεληνεκών, εν κινήσει (καλπασμώ), υπό συνθήκες ασταθούς ισορροπίας και σε σχέση "βολών έναντι χρόνου". Ο "Ναός του Κομφουκίου" προάγει την στατική Παραδοσιακή Τοξοβολία που εφαρμόζεται στο έδαφος, με τοξεύσεις υπό κατάσταση ευσταθούς ισορροπίας εν ακινησία και χωρίς την πίεση της σχέσεως "βολές έναντι χρόνου" επί μακρών βεληνεκών. Έτσι, γίνεται αντιληπτός ο διαφορετικός στοχαστικός τρόπος των δύο περιπτώσεων στον οποίο πρώτο (Έφιππη Τοξοβολία) δεν παρέχεται στον Τοξότη δυνατότητα "επαφών" (ως εκ των κραδασμών της καλπαστικής κινήσεως και της όλης ασταθείας) ενώ στον δεύτερο (Στατική Τοξοβολία) παρέχεται η δυνατότητα "επαφών". 

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"


"ΝΑΟΣ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΥ"
      
     Ο χώρος. Οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" τοξεύουν εφίππως, άρα, αναγκαστικώς, λειτουργούν στο ύπαιθρο υπό φυσικές περιβαλλοντικές συνθήκες! Ο "Ναός του Κομφουκίου", κατά λογική επιλογή, εκπαιδεύει τους μαθητές του σε κλειστό χώρο προς επίτευξη καλύτερης αυτοσυγκεντρώσεως, απαραίτητο στοιχείο βέλτιστης Τοξοβολίας. Έτσι, για λόγους εξομοιώσεως, η εκπαίδευση στη Τοξοβολία των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" διεξάγεται σε υπαίθριους χώρους ενώ, η αντίστοιχη του "Ναού του Κομφουκίου", σε κλειστή αίθουσα.

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"


"ΝΑΟΣ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΥ"

     Η εμπειρία. Η "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" ιδρύθηκε στις 26 Μαίου 2008, ημερομηνία που σηματοδοτεί και την αφετηρία της συντεταγμένης, πλέον, λειτουργίας των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ". Δηλαδή, η νεώτερη Παραδοσιακή Τοξοβολία στην Ελλάδα, την οποία αναβιώσαμε μετά από "νάρκη" αιώνων, μετρά μία ζωή μόλις ...4 ετών και λίγων μηνών! Αντιθέτως, ο "Ναός του Κομφουκίου" μετρά ζωή ...αιώνων, με την όποια, τεραστίων μεγεθών, εμπειρία αυτό σημαίνει. Και ως αρχάριοι και ως αυτογνώστες, υποκλινόμαστε προ του "Ναού του Κομφουκίου" και της εμπειρίας εκ των αιώνων της λειτουργίας του ως "τεμένους" της Παραδοσιακής Τοξοβολίας! Παραλλήλως, δεν διστάζουμε να υιοθετούμε μόνον κορυφαία πρότυπα και να ακολουθούμε κανόνες προερχόμενους από την σοφία τους, ακόμη και βελτιώνοντάς τους, όπου τούτο είναι δυνατόν. Δεν ξεχνάμε εκείνο που μας έλεγε συχνά ο Δάσκαλός μας Kassai Lajos: "Ακολουθούμε πάντα το παράδειγμα των Προγόνων μας αλλά και δε διστάζουμε ακόμη και να το βελτιώσουμε όπου κριθεί αναγκαίο"! 

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"


"ΝΑΟΣ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΥ"

     Το περιεχόμενο. Η εκπαίδευση σε μία Τοξοβολία προοριζόμενη για έφιππη εφαρμογή προϋποθέτει ασκήσεις με έμφαση στην κίνηση και στην ταχύτητα. Έτσι, η εκπαίδευση των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" περιλαμβάνει ανάλογες ασκήσεις οι οποίες διαμορφώνουν ασταθείς καταστάσεις ισορροπίας με απαιτήσεις ταχύτητος, προσομοιώνοντας τις συνθήκες που διαμορφώνονται κατά τον καλπασμό ενός Ίππου, πάντοτε σε βραχέα ή μέσα βεληνεκή. Αντιθέτως, το περιεχόμενο της διδασκαλίας του "Ναού του Κομφουκίου" περιλαμβάνει ασκήσεις στατικές, χωρίς "πίεση" χρόνου προοριζόμενες να αναδείξουν Τοξότες ικανούς να τοξεύσουν σε μακρά βεληνεκή.

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"


"ΝΑΟΣ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΥ"

     Το πλαίσιο. Η Παραδοσιακή Τοξοβολία είναι μία Πολεμική Τέχνη και όχι ένα απλό Άθλημα, ή (πολύ περισσότερο...) ένα "παιγνίδι", ένα, ούτως αποκαλούμενο, ..."game"! Συνεπώς, η εκπαίδευσή της προϋποθέτει την αυτοπειθαρχία και την αυτοσυγκέντρωση, προϋποθέσεις οι οποίες μπορούν να επιτευχθούν σε ένα περιβάλλον οργανωμένο, καθαρό κι ευγενικό όπου τίποτε το περιττό δεν παρεισφρύει. Τόσο οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" όσο και ο "Ναός του Κομφουκίου" επιτυγχάνουν εξίσου τις προαναφεθείσες προϋποθέσεις που άγουν στην αυτοπειθαρχία και αυτοσυγκέντρωση, ασχέτως εάν οι πρώτοι δραστηριοποιούνται σε υπαίθριους χώρους ενώ ο δεύτερος εκπαιδεύει τους μαθητές του σε κλειστή αίθουσα.


"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"


"ΝΑΟΣ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΥ"

     Οι αποστάσεις. Αποτελεί κοινό κανόνα στην διδασκαλία της Τοξοβολίας η τόξευση επί μικρών αποστάσεων κατά την αρχική φάση του εκπαιδευομένου και μέχρι αυτός να εδραιώσει καλή τεχνική αλλά και υπερβεί το ενδεχόμενο του πανικού στόχου, κάτι που διαφέρει από εκπαιδευόμενο σε εκπαιδευόμενο. Αυτό τον κανόνα τον τηρούν και οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" και ο "Ναός του Κομφουκίου" και δεν υπάρχει σοβαρή Σχολή Τοξοβολίας στον Κόσμο η οποία να "βιάζεται" να αυξήσει τις αποστάσεις διακυβεύοντας έναν μέλλοντα Τοξότη!

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"


"ΝΑΟΣ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΥ"

     Οι στόχοι. Τα "πρόσωπα" όπως αποκαλούνται στην Τοξοβολία, είναι φυσικό και απαραίτητο να προσομοιώνουν και τις εκάστοτε ειδικές της ανάγκες. Η Έφιππη Τοξοβολία, εξασκούμενη σε ένα πολυμορφικό φυσικό περιβάλλον, πέραν της αναπόδραστης "επιταγής" βαθμολογήσεως του Τοξότη, απαιτεί και την εκπαίδευσή του στην προσβολή ποικιλόμορφων στόχων επί διαφόρων επιπέδων τοποθετήσεως, κάτι που εφαρμόζουμε στους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ". Αντιθέτως, ο "Ναός του Κομφουκίου" καθιερώνει τα κλασικά "πρόσωπα"  υπό "ακαδημική" διευθέτηση καθετότητος και ύψους προς τον Τοξότη.

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"


"ΝΑΟΣ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΥ"

     Τα μέσα. Η Παραδοσιακή Τοξοβολία προϋποθέτει και παραδοσιακά Τόξα κάτι που και οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" και ο "Ναός του Κομφουκίου" τηρούν απαρεγκλίτως! Ως προς τα αναλώσιμα, στην περίπτωση της εξασκήσεως της Έφιππης Τοξοβολίας  απαιτούνται βέλη κατά πολύ ισχυρότερα από εκείνα της Στατικής Τοξοβολίας (κλειστού χώρου), ικανά να αντέχουν προσκρούσεις σε σκληρές επιφάνειες (πέτρες, ξύλα κλπ) αλλά και να αντέχουν αντίξοες καιρικές συνθήκες (βροχή, έντονη ηλιοφάνεια κλπ). Έτσι, οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" χρησιμοποιούν κυρίως βέλη αλουμινίου ή και ανθρακονηματικά (και δευτερευόντως, για λόγους αναστατικής πιστότητος, ξύλινα) ενώ στον "Ναό του Κομφουκίου" τα βέλη είναι ξύλινα.

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"


"ΝΑΟΣ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΥ"

     Η κατηγοριοποίηση. Στη Γραμμή Βολής παρατάσσονται εκπαιδευόμενοι και των δύο φύλων, όλων των ηλικιών, ταυτοχρόνως! Αυτό συμβαίνει και στους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ" και στο "Ναό του Κομφουκίου" και είναι φυσικό: σε μία Πολεμική Τέχνη μετέχουν πολεμιστές και οι  πολεμιστές δεν διακρίνονται ούτε κατά το φύλο, ούτε κατά την ηλικία αλλά μόνον κατά την μαχητικότητα!

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"


"ΝΑΟΣ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΥ"

     Οι σχέσεις. Τόσο η Ελλάδα όσο και η Κίνα είναι χώρες σοφίας! Οι Λαοί τους, παρά την γεωγραφική απόσταση, συνδέονται με κοινές Αξίες και υψηλή ποιότητα κοινωνικής αγωγής. Έτσι, δεν θα ήταν δυνατόν αυτή η υψηλή ποιότητα  κοινωνικής αγωγής να μην αποτελεί και το πλαίσιο των σχέσεων των Συνασκουμένων μιας Πολεμικής Τέχνης όπως της Παραδοσιακής Τοξοβολίας. Πίσω από την οργάνωση των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" βρίσκεται η σκέψη και οι Αξίες ενός κορυφαίου Έλληνος σοφού, του Πλάτωνος, ενώ, πίσω από τον "Ναό του Κομφουκίου" βρίσκεται η σκέψη και οι Αξίες ενός Κινέζου Σοφού, του Κομφουκίου. Συνεπώς, οι σχέσεις μεταξύ των Συνασκουμένων και των δύο Κέντρων είναι της ποιότητος που αναλογεί στο ύψος της σκέψεως και των Αξιών δύο κορυφαίων σοφών του Κόσμου!

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"


"ΝΑΟΣ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΥ"

     Η προθέρμανση. Και οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" και ο "Ναός του Κομφουκίου" επιμένουν στην προθέρμανση των εκπαιδευομένων, φυσικά, με το προθερμαντικό περιεχόμενο το οποίο απαιτείται, αντιστοίχως, για το κάθε είδος Τοξοβολίας που εξασκούν. Οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" διατηρούν το γενικό προθερμαντικό "περίγραμμα" που εφαρμόζεται στον Οργανισμό "KASSAI" απ΄ όπου έχουν και την οργανωτική "καταγωγή" τους. Ο "Ναός του Κομφουκίου" ακολουθεί την κανονική προθέρμανση της Στατικής Τοξοβολίας.

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"


"ΝΑΟΣ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΥ"

     Η στάση. Η πλαγία στάση θεωρείται το θεμέλιο της διδασκαλίας της Παραδοσιακής Τοξοβολίας διότι παρέχει αμέσως στον εκπαιδευόμενο την κιναισθησία της ευθείας των χειρών κατ' ευθυγράμμιση των ώμων με αποτέλεσμα να τυποποιείται, συν τω χρόνω, η στοχαστική ευθεία. Τόσο οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" όσο και ο "Ναός του Κομφουκίου" επιμένουν, αρχικά, στη συγκεκριμένη βασική στάση αλλά οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" προχωρούν και σε πολύ περισσότερες με το επιπρόσθετο στοιχείο της κινητικότητος, ως εκ των εφίππων τοξευτικών αναγκών τους.

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"


"ΝΑΟΣ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΥ"

     Το άνοιγμα. Οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ", ως εκ των τοξευτικών παραδόσεών μας και της ...γεωγραφικής περιοχής, ανοίγουμε την χορδή με την χρήση των τριών δακτύλων (δείκτη, μέσου, παράμεσου), κατά τον λεγόμενο "Μεσογειακό τρόπο". Στο "Ναό του Κομφουκίου", αντιθέτως από ό,τι θα περίμενε κανείς, δεν εφαρμόζεται δακτυλίδι που είναι και ο καθιερωμένος ανατολικός (Ασιατικός) τρόπος ανοίγματος αλλά η χορδή ανοίγεται, επίσης, με την χρήση τριών δακτύλων. 

"ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"


"ΝΑΟΣ ΚΟΜΦΟΥΚΙΟΥ"

     Αρχειοθέτηση.  Η "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" τηρεί αυστηρά σε ηλεκτρονική μορφή το περιεχόμενο κάθε μαθήματος που γίνεται στους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ" για λόγους υπευθυνότητος αλλά και στατιστικής αναλύσεως του έργου της, προκειμένου να είναι δυνατός ο σχεδιασμός της βελτιώσεώς του. Όλα τα μαθήματα Τοξοβολίας αλλά και Ιππικής των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ", από τη στιγμή της ενάρξεως της λειτουργίας τους, είναι αρχειοθετημένα σε ημερομηνιακούς ηλεκτρονικούς φακέλλους και τα συμμετέχοντα Μέλη μπορούν να παραλαμβάνουν το υλικό που τους αφορά ώστε να το μελετούν και να βελτιώνονται. Παραλλήλως, στους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ" τηρείται και χειρόγραφο Ημερολόγιο Εκπαιδεύσεως με πλήρη στοιχεία των διεξαχθέντων μαθημάτων ώστε, σε περίπτωση βλάβης του ηλεκτρονικού Αρχείου να παραμένει το υλικό του εκπαιδευτικού έργου των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" στην διάθεση του οιουδήποτε νομίμως ενδιαφερομένου. Κάτι ανάλογο δεν είναι γνωστό να ισχύει οπουδήποτε αλλού στον Κόσμο. 


     Δεν υπάρχει τίποτε πιο βαρύ αλλά και τίποτε πιο ωραίο από το να υπηρετείς σωστά τις Αξίες σου! Να λειτουργείς μέσα στο πλαίσιο της συνεπείας, της ακριβείας και της φυσικής σοφίας κάτι που ο "Ναός του Κομφουκίου" το επιτυγχάνει, συνεχώς, επί αιώνες και οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" το προσπαθούν, μόλις, τα τελευταία τέσσερα (...και κάτι...) χρόνια! Και οι Εφιπποτοξότες "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" δεν παραλείπουμε να στείλουμε τον σεβασμό και την εκτίμησή μας στους Αδελφούς Παραδοσιακούς Τοξότες του "Ναού του Κομφουκίου" εκεί στη μακρυνή χώρα της σοφίας, στη Κίνα ευχόμενοι να απολαμβάνουν αιώνια ευθυβολία!