"ΠΟΥΘΕΝΑΔΩΝ" ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
...ΣΤΗ ΓΚΛΙΤΣΑ ΤΟΥ ΤΣΟΜΠΑΝΗ
Άγημα των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" στις Πλαταιές (2012).
Πήγαμε για να τιμήσουμε τους Προγόνους μας και όχι ως ..."reenactors"!
Κατανοούμε πλήρως το σύνδρομο του υπαρξιακού «βαλτώματος»
των ανθρώπων της εποχής μας! Ερμηνεύουμε τη φυσική τους υστέρηση και το ολοένα
διανοητικό «βύθισμά» τους στους μαλακούς
καναπέδες που προωθεί το ΙΚΕΑ. Δικαιολογούμε την εμμονή τους για «εικονική προσέγγιση»
της ζωής αφού δεν έχουν ατροφήσει, απλώς, οι μύες τους, αλλά και η ίδια η ψυχή
τους. Και δεν τους «κακίζουμε», όσο δεν «κακίζουμε» κανέναν αναξιοπαθούντα, μην
έχοντας το ηθικό δικαίωμα για κάτι τέτοιο, ασχέτως αν οι αναξιοπαθούντες δεν
έχουν τη στοιχειώδη φρόνηση να αποφύγουν την επίκριση… την οποία η αφροσύνη
τους προκαλεί! Άλλωστε, ως εμπεπλεγμένοι σε "κύκλους" του ελλαδεμπόρου ...Αδώνιδος δεν διεκδικούν και κοτίνους σωφροσύνης και/ή συμπεριφορικής αισθητικής!
Για τους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ" υπάρχει και "Τόπος" και Σημαία",
οι "πουθενάδες" ας καλύψουν τα κενά τους.
«Αριστοτέλη, το έργο
που μου ανατέθηκε, να εκπαιδεύσω Εφιπποτοξότες στην Κύπρο είναι, ίσως, το
δυσκολότερο που μου έχει ανατεθεί ποτέ.», γράφει, με πλήρη επίγνωση της βαρειάς ευθύνης του για επιτυχία, από την Κύπρο, ο Αρχηγός
των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ», Αρπάλυκος.
Στους «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ» η καθημερινή εργασία με την
μάχιμη εφιπποτοξοτική ΠΡΑΞΗ είναι κανόνας και κανένας μας δεν κοιμάται
«άπραγος» το βράδυ… Ασκούμεθα στο Ιππευτήριο, στο Τοξευτήριο, στο γραφείο, αλλά
ΑΣΚΟΥΜΕΘΑ ΣΥΝΕΧΩΣ και επικαλούμεθα μιαν ιδιότητα, εκείνη του «Εφιπποτοξότη» που
συνεπάγεται απτές, τεκμαρτές, ικανότητες και δεξιότητες και όχι απλώς μια
στημένη «φωτογράφιση στούντιο»! Άλλο «ιδρώτας» κι άλλο «ποζάρισμα»…
Οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" τιμούν τη Γυναίκα
και δεν παρακολουθούν τις μισογυνικές αποκλίσεις προβληματικών
οι οποίοι δεν τους αναγνωρίζουν το δικαίωμα να τιμούν κι αυτές τους Προγόνους μας.
Ωστόσο, οι βαλτωμένοι «πουθενάδες», οι … «λούτρινοι ελλαδο-τρανς»
όπως αυτοαποκαλούνται, νομίζοντας ότι αναφέρονται σε άλλους, με τη γνωστή
γραικύλικη μικροψυχία τους, δε προσπαθούν να θεραπεύσουν εαυτούς αλλά
ικανοποιούνται να προβάλλουν τη νόσο τους στον «απέναντι» με διάφορους τρόπους
(τον εξής ένα, που λέγεται «πληκτρολόγιο»). Αναζητούν ευκαιρία, όχι εξυψώσεως
του εαυτού τους, αλλά υποβιβασμού του άλλου, ώστε να φανούν «ψηλοί» οι ίδιοι
και εξαντλούνται σε σκιαμαχίες μην αισθανόμενοι ότι, πια, πριονίζουν τις ίδιες
τους τις υπάρξεις! Και οι ξεκρέμαστοι «πουθενάδες», χωρίς ταυτότητα, χωρίς
περιεχόμενο, χωρίς λόγο υπάρξεως, συνεχίζουν την αυτοκαταστροφή τους κάτι στο
οποίο κανείς δε μπορεί να τους φανεί πιο «χρήσιμος» απ΄ την ίδια την αφροσύνη
τους η οποία θα προκαλέσει τη Νέμεση. Πώς (και, γιατί;) να τους προστατεύσουμε,
αφού οι ίδιοι αποφάσισαν να «αυτοκτονήσουν»; Ίσως αυτή η επιλογή τους είναι κι
ο μόνος τρόπος εξόδου από το υπαρξιακό τους αδιέξοδο...
Α.Η.Κ.
___
ΥΓ 1: Παρακαλούνται οι "πουθενάδες" πριν αρχίσουν να φαιδρύνουν την ατμόσφαιρα με τις περισπούδαστες "περί διαγραμμάτου" ...διαλέξεις τους από ...πληκτρολογίου αναφερόμενοι σε ...«Πυδναιοσαρισσοφόρους», να μάθουν πώς γράφεται, τουλάχιστον, η "σάρισα" και να μη τη μπερδεύουν με τη ..."γειτόνισσα"! Ανελλήνιστοι και αγραμμάτιστοι ελλ(εει-)ηνολαγνίζοντες, προκαλούν θυμηδία και όχι οργή! Σας το ξαναείπαμε να πάτε σε κανένα φροντιστήριο στοιχειώδους (για να μη σας προτρέψουμε για "αλλού" που θα σας βόλευε λόγω υστερικού μισογυνισμού...), αλλά επιμένετε να παραδίδετε διαλέξεις ...αγραμματωσύνης! Και, πάντα ταύτα, σας τα λέμε με πολύ χαμόγελο. :)
YΓ 2: Και πριν αλέκτωρ... Ναι, όταν κανείς είναι και εμπαθής και ανεγκέφαλος καταφέρνει εν ριπή οφθαλμού να δημιουργήσει όχι έναν αλλά τρεις εχθρούς! Είναι, άραγε, αυτό που θα ήθελαν όσοι περιβάλλουν τον ανεγκέφαλο ανορθόγραφο ο οποίος λιμπίζεται "πανεπιστήμια και μουσεία" αλλά δεν έμαθε ακόμη πώς γράφεται η ..."σάρισα";
YΓ 2: Και πριν αλέκτωρ... Ναι, όταν κανείς είναι και εμπαθής και ανεγκέφαλος καταφέρνει εν ριπή οφθαλμού να δημιουργήσει όχι έναν αλλά τρεις εχθρούς! Είναι, άραγε, αυτό που θα ήθελαν όσοι περιβάλλουν τον ανεγκέφαλο ανορθόγραφο ο οποίος λιμπίζεται "πανεπιστήμια και μουσεία" αλλά δεν έμαθε ακόμη πώς γράφεται η ..."σάρισα";