Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

ΜΟΓΓΟΛΙΑ ΙΟΥΛΙΟΣ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2013

MEΡΙΚΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...



http://visitmongoliawithus.blogspot.gr/

     Αυτό το καλοκαίρι η δραστηριότητα των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ", αλλά και των φίλων μας από όλο τον Κόσμο που θα μας ακολουθήσουν, μεταφέρεται στη καρδιά της Μογγολίας όπου θα μελετήσουμε έναν από τους πιο σημαντικούς Πολιτισμούς, απολαμβάνοντας την πιο "μαγική" φύση του πλανήτη μας.

 Γιατί "Μογγολία"; Διότι αποτελεί το επίκεντρο ενός Πολιτισμού ο οποίος έχει πάρα πολλά να διδάξει στο σύγχρονο Άνθρωπο, διότι εδώ ανακαλύφθηκαν αρχέγονα σημάδια ζωής και προϊστορίας που προσφέρουν διαχρονικά συμπεράσματα για τις σημερινές Κοινωνίες (ιδίως, αυτές του "δυτικού" Κόσμου...), διότι εδώ ο αγώνας για την κατανίκηση των φυσικών αντιξοοτήτων και την επιβίωση του ανθρώπινου γένους βρήκε την αποκορύφωσή του.    


  Ορμητήριό μας θα είναι ένας πολυτελέστατος παραδοσιακός καταυλισμός, το "OLYMPUS MANDALA" που βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα ανατολικά της πρωτεύουσας Ουλάανμπατάαρ και του οποίου η χρήση παρέχεται ευγενώς στην Ομάδα μας από την ιδιοκτησία του. Επιδιώκοντας να βιώσουμε τον Μογγολικό Πολιτισμό χωρίς την ψυχολογία του "τουρίστα" αλλά του εξερευνητή ενός συναρπαστικού "κόσμου" πολύ "μακρυνού" από τον δικό μας, η διαμονή μας στο "OLYMPUS MANDALA" θα είναι ο καλύτερος "προθάλαμος" στη προσπάθειά μας.


  Η "στρατηγική" θέση του "ΟLYMPUS MANDALA" αλλά και οι ανέσεις που προσφέρει στους επισκέπτες του, θα μας επιτρέψουν να μελετήσουμε σε βάθος τον μοναδικό Μογγολικό Πολιτισμό και σε όλη την παραμονή μας να αποκτήσουμε γνώσεις, ικανότητες και "εφόδια ζωής" που, πουθενά αλλού, δεν θα μπορούσαμε να κατακτήσουμε.

 
     Στη πατρίδα του Ίππου, της Έφιππης Τοξοβολίας, της Ιερακοθηρίας αλλά και στη χώρα των Ιερών Πνευμάτων όπου Σαμάνοι ανιμιστές «ανοίγουν» αληθινά εναλλακτικά «μονοπάτια», μαζύ με ειδικούς εναλλακτικούς θεραπευτές που θα μας δείξουν τις τεχνικές τους, θα μάθουμε να ιππεύουμε ακόμη σωστότερα, να τοξεύουμε με ακόμη πιο «άγρυπνο» ένστικτο, να πετάμε και να κυνηγάμε με αρπακτικά αλλά και να λειτουργούμε εναλλακτικά έχοντας την βοήθεια αρωγών Πνευμάτων. Ας δούμε όμως, μερικά από όσα θα δούμε και θα κάνουμε, αυτό το καλοκαίρι στην απέραντη Μογγολία, μία αχανή χώρα 1.565.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων, με πληθυσμό μόλις 2.650.952 κατοίκων:


1. ΕΦΙΠΠΟΣ ΑΝΔΡΙΑΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΣΙΓΚΙΣ ΚΧΑΑΝ



  Το εμβληματικό μνημείο που βρίσκεται στο Tsonjin Boldog, κοντά στον καταυλισμό “OLYMPUS MANDALA” όπου αυτό το καλοκαίρι θα δραστηριοποιηθούν οι «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ», είναι το μεγαλύτερο άγαλμα εφίππου στον κόσμο που αναπαριστά τον Μογγόλο Εθνάρχη Τσίγκις Κχάαν, ένα σύγχρονο εικαστικό δημιούργημα που αποτελεί το σύγχρονο σύμβολο της Μογγολίας και του οποίου η επίσκεψη θεωρείται απαραίτητη για κάθε τουρίστα.


      Tο μνημειακό σύμπλεγμα του έφιππου Τσίγκις Κχάαν... αποτελεί σχεδίαση του γλύπτη D. Erdembileg και του αρχιτέκτονος J. Enkhjargal, η ανέγερσή του δε ολοκληρώθηκε το 2008. Έχει ύψος 40 μέτρων και βρίσκεται 54 χιλιόμετρα ανατολικά της πρωτεύουσας Ulaan Bataar, στην όχθη του ποταμού Tuul στην περιοχή Tsonjin Boldog, στο σημείο όπου, κατά την παράδοση, ο μεγάλος εθνάρχης των Μογγόλων όταν ήταν παιδί (με το όνομα Temujin και κατευθυνόμενος προς τη φυλή Hereid, βρήκε ένα χρυσό μαστίγιο που συμβόλιζε την μελλοντική πορεία του ως αρχηγού των Μογγόλων και νικητή στρατηλάτη.


      Το άγαλμα, συμβολικά είναι προσανατολισμένο προς τα ανατολικά του γενέθλιου σημείου του Τσίγκις Κχάαν. Η είσοδός του κοσμείται από τα αγάλματα των εννέα στρατηγών του Τσίγκις Κχάαν ενώ η όλη κατασκευή περιέχει 250 τόννους χάλυβος. Στο υπερώο του ύψους 10 μέτρων υπάρχει χώρος επισκεπτών οι οποίοι ανεβαίνουν με ανελκυστήρα. Εξωτερικά, υπάρχει ένα περιστύλιο αποτελούμενο από 36 κίονες που συμβολίζουν τους 36 Κχάαν (Μογγόλους αρχηγέτες) από τον Τσίγκις μέχρι τον Ligdan.Οι επισκέπτες οδηγούνται στη κεφαλή του Ίππου από το ύψος του στήθους του και μέσω του λαιμού. Εκεί, από τον ειδικό χώρο μπορούν να απολαύσουν μια μοναδική πανοραμική θέα.


     Στη γύρω περιοχή υπάρχουν 10.000 φυτευμένα δένδρα της τοπικής χλωρίδος και ένας καταυλισμός από 200 γιούρτες (στρογγυλές νομαδικές σκηνές) οι οποίες είναι διατεταγμένες κατά τέτοιο τρόπο ώστε να απεικονίζουν τα σύμβολα των Ιπποφυλών που εκτρέφονταν κατά τον 13ο αιώνα από τις διάφορες Μογγολικές φυλές.


     Στο ενσωματωμένο Μουσείο εκτίθενται σημαντικά εκθέματα της χάλκινης περιόδου και των αρχαίων πολιτισμών Xiongnu της Μογγολίας αλλά και από την εποχή της παντοκρατορίας του Τσίγκις Κχάαν (13ου - 14ου αιώνος) ενώ δίπλα λειτουργεί και αναψυκτήριο των επισκεπτών σε μία συνολική έκταση 212 εκταρίων. Το κόστος ανεγέρσεως του αγάλματος έφτασε τα 4.100.000 δολλάρια τα οποία προσέφερε η Μογγολική εταιρεία "Genco Tour Bureau".


2. ΕΘΝΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ NAADAM



     Από το 1921 και κάθε Ιούλιο (11 και 12 του μηνός) οι Μογγόλοι εορτάζουν το εθνικό φεστιβάλ τους και η επέτειος αναφέρεται στην ίδρυση του επίσημου Μογγολικού κράτους το 1206. Έτσι, φέτος τον Ιούλιο θα εορτασθούν τα 807 χρόνια από την ίδρυση του Μογγολικού κράτους.


     Αυτό το ετήσιο φεστιβάλ αποτελείται από τρεις τομείς που καθένας εκπροσωπεί και μία από τις αντίστοιχες παραδοσιακές πολεμικές τέχνες των Μογγόλων: την Ιππασία, την Τοξοβολία και την Πάλη.


     Σε μία στεππώδη έκταση, λίγο έξω από την πρωτεύουσα διαξάγονται οι ιππικοί αγώνες στους οποίους αγωνίζονται ιππείς-παιδιά ηλικίας από τεσσάρων ετών τα οποία καλπάζουν σε μία υπαίθρια απόσταση 50 χιλιομέτρων, συχνά, χωρίς σέλλα και χωρίς προστατευτικό κράνος, παρά τις πιέσεις διαφόρων διεθνών οργανισμών που ανησυχούν για την ασφάλεια των μικρών ιππέων. Οι Μογγόλοι επιμένουν να προτάσσουν το σεβασμό στις Παραδόσεις τους. Αφού αναδειχθούν οι νικητές στον υπαίθριο αγωνιστικό χώρο ο οποίος κατακλύζεται από χιλιάδες ιπποτρόφους, αθλητές και επισκέπτες παρέχοντας ένα μοναδικό ιππικό θέαμα, η τελετή των απονομών θα γίνει στο κεντρικό στάδιο της πρωτεύουσας ενώπιον του Προέδρου της χώρας και χιλιάδων θεατών μέσα σε μια λαμπρή φεστιβαλική διοργάνωση.


     Η Τοξοβολία, επίσης, θα γίνει σε έναν ειδικό χώρο κοντά στο κεντρικό στάδιο του Ουλάανμπατάαρ. Διάσημοι Μογγόλοι Τοξότες με τις παραδοσιακές φορεσιές τους και τα διακριτικά του τοξευτικού επιπέδου τους («γλώσσες» στο καπέλλο και φούντες από τη ζώνη τους) θα τοξεύσουν σε μακρυνές αποστάσεις με τα ιδιότυπα βέλη στους επίγειους στόχους που δεν έχουν σχέση με ο,τιδήποτε σχετικό φανταζόμαστε στη δυτική Τοξοβολία. Οι αγώνες αυτοί είναι πολύ ενδιαφέροντες λόγω των ιδιαιτέρων στοιχείων που τους χαρακτηρίζουν αλλά και των κανόνων τους και είναι μια καλή ευκαιρία για όλους τους επισκέπτες να θαυμάσουν τις τοξευτικές τεχνικές των Μογγόλων μέσα στο τοξευτήριο.


     Τέλος, η Πάλη διεξάγεται στο κεντρικό στάδιο της πρωτεύουσας ενώπιον του Προέδρου και των επισήμων της χώρας, καθώς και χιλιάδων θεατών με ένα παραδοσιακό τελετουργικό από δεκάδες ζευγάρια παλαιστών που προσπαθούν να ρίξει ο ένας τον άλλο κατά γης ώστε να αναδειχθεί νικητής. Κατόπιν, ο νικητής θα «χορέψει» τον χορό του αετού γύρω από τα πολεμικά λάβαρα με τις ιππουρίδες που είναι στημένα από την έναρξη των αγώνων σε περίοπτη θέση μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Αυτός ο χορός του αετού που εκτελεί ο κάθε νικητής παλαιστής είναι πραγματικά μία θεαματική χορογραφία που αποδίδει την περηφάνια και την σταθερότητα του παλαιστή.


     Οι «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ» και οι φιλοξενούμενοί μας θα παρακολουθήσουμε ολόκληρο το Naadam τόσο στη στέππα όσο και στο κεντρικό στάδιο της πρωτεύουσας με τις λαμπρές τελετές και παρελάσεις που το διανθίζουν. Πραγματικά, αυτή θα είναι μια αξέχαστη εμπειρία για όλους αφού, σ’  αυτή τη παμμογγολική γιορτή καταλαβαίνει κανείς τη βαθειά «ψυχή» των Μογγόλων και την πολεμική Αρετή τους.




3. ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟΥ 13ου ΑΙΩΝΟΣ


     Ο 13ος αιώνας υπήρξε ο πλέον σημαντικός για την Μογγολία αφού κατά την περίοδό του οι Μογγόλοι, υπό την ηγεσία του Τσίγκις Κχάαν, ανεδείχθησαν σε μεγάλους κατακτητές που επεξέτειναν τα σύνορα της χώρας τους μέχρι τη καρδιά της Ευρώπης. Κι αυτό το τιμούν οι σημερινοί απόγονοι εκείνων των δεινών πολεμιστών οι οποίοι, πάνω στα μικρόσωμα αλλά παντοδύναμα αλογάκια τους έμαθαν να διασχίζουν ηπείρους χρησιμοποιώντας επιδέξια το τόξο.


     Κοντά στο OLYMPUS MANDALA, μετά από λίγη ώρα διαδρομής με αυτοκίνητο, λειτουργεί ένα σημαντικό αξιοθέατο για την κατανόηση του νομαδικού Πολιτισμού της Μογγολίας. Πρόκειται για μία πλήρη αναπαράσταση ενός πολεμικού στρατοπέδου της εποχής των κατακτήσεων του Τσίγκις Κχάαν ακριβώς όπως συνηθίζονταν τον 13ο αιώνα, όπου ο επισκέπτης αποκτά μία πλήρη γνώση της ζωής των Μογγόλων κατά την περίοδο του δικού τους «επεκτατικού» μεσαίωνος.


     Σ’ αυτό το στρατόπεδο θα πληροφορηθούμε για τα όπλα και τις τακτικές των Μογγόλων κατακτητών του Κόσμου, τις συνήθειές τους και την καθημερινή τους ζωή, θα φορέσουμε τις πολεμικές τους πανοπλίες και  θα κρατήσουμε τα όπλα τους για να καταλάβουμε τις παραμέτρους των πολέμων τους και των συνθηκών της εποχής εκείνης. Ο μεταφραστής μας θα μας εξηγήσει με κάθε λεπτομέρεια τι βοήθησε τους Μογγόλους του 13ου αιώνος να νικήσουν όχι μόνο τους αντιπάλους τους αλλά και την αντιξοότητα ενός αφιλόξενου περιβάλλοντος μέσα στο οποίο ήσαν υποχρεωμένοι να κινηθούν και να πολεμήσουν.


     Μέσα στην αυθεντική αναπαράσταση αυτού του στρατοπέδου θα ανακαλύψουμε ολόκληρη τη καθημερινότητα ενός νομαδικού λαού που αποτελεί υπόδειγμα λιτής διαβιώσεως! Θα δούμε πως κατάφερναν να διασχίζουν τεράστιες αποστάσεις αλλά, ταυτοχρόνως, να κουβαλάνε μαζύ τους και τον αργαλειό για να φροντίζουν την ένδυσή τους και πως κατάφερναν να μη στερούνται τα απαραίτητα παρά τα όσα απαγορεύει, σχεδόν, η μετακίνηση υπό τις συνθήκες εκείνης της εποχής! Οι Μογγόλοι δεν δίδαξαν απλώς «πόλεμο» αλλά και …λογιστική πολέμου, σε μία εποχή κατά την οποία άλλες κοινωνίες, από τις λογιζόμενες ως «προχωρημένες» ήσαν …ανύπαρκτες!


     Ζωντανοί αετοί και λύκοι, για κυνήγι και φύλαξη, πολεμικές μηχανές και άμαξες αλλά και σκηνές Σαμάνων ιερέων που προέβλεπαν την επιτυχία πριν από κάθε πολεμική έξοδο, είναι αυτά που θα κρατήσουν αιχμάλωτο το ενδιαφέρον μας σ’  αυτό το στρατόπεδο. Εδώ, θα είναι στη διάθεσή μας δέκα αντιπροσωπευτικοί μογγολικοί Ίπποι και πέντε καμήλες για να ιππεύσουμε και να χαθούμε μέσα στο χρόνο του μογγολικού μεσαίωνος. Και φεύγοντας θα καταλάβουμε ότι ακόμη και σήμερα ο πόλεμος, παρά την εξέλιξη, κρατά τις ίδιες αναλογίες μέσων και μεθόδων. Το ίδιο και η ζωή!



4. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΗ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ


     Όσο για τους «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ» η Ενστικτώδης Τοξοβολία αποτελεί το δεύτερο από τα δύο σκέλη που συνθέτουν την Έφιππη Τοξοβολία, για τους Μογγόλους αποτελεί τη μία από τις τρεις εθνικές πολεμικές τους παραδόσεις (μαζύ με την Ιππική και την Πάλη). Συνεπώς, στη Μογγολία θα (ξανα-)έχουμε την ευκαιρία να εκπαιδευθούμε στην Ενστικτώδη Τοξοβολία αξιοποιώντας τους πλέον σοβαρούς δασκάλους.

     Μπορεί η Ομάδα των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ» ήδη να καθοδηγείται από πολύ σοβαρούς Δασκάλους τόσο στην Ιππική όσο και στη Τοξοβολία, όμως παραμένουμε πάντοτε «διψασμένοι» για γνώση και βελτίωση των ικανοτήτων μας, μη διστάζοντας να ταξιδέψουμε ως την άκρη της γης. Στη Μογγολία, την οποία ήδη γνωρίζουμε και της οποίας τη λαμπρή τοξευτική παράδοση ήδη ανακαλύψαμε από το προηγούμενό μας σ’  αυτή ταξίδι, θα χαρούμε και πάλι μια τοξευτική διδασκαλία που θα μας αποκαλύψει τα μυστικά της ευστοχίας στις πολύ μακρές αποστάσεις με τις τεχνικές εκείνες τις οποίες οι Μογγόλοι κατά την διάρκεια των πολέμων τους διεμόρφωσαν.

      Στο OLYMPUS MANDALA θα λειτουργεί καθημερινό κέντρο εξασκήσεως στην Ενστικτώδη Τοξοβολία με χρήση μογγολικών τόξων και βελών, ασιατικού δακτυλίου και στόχους επί αποστάσεως 75 μέτρων, σύμφωνα με όσα ακριβώς ισχύουν και στους επίσημους ετήσιους αγώνες του Naadam Εκπαιδευτές μας θα είναι ντόπιοι πρωταθλητές και ένα ειδικό σεμινάριο θα μας προσφερθεί από τον Πρόεδρο της Μογγολικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας. Η εκπαίδευση θα γίνεται ενωρίς το πρωί αλλά και αργά το βράδυ για λόγους εξοικειώσεως των εκπαιδευομένων με όλες τις συνθήκες φωτισμού, σε μία ιδανική, για την αυτοσυγκέντρωση, έκταση μέσα στον καταυλισμό που θα διαμένουμε.


 
Συνεχίζεται...



ΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ
 ΠΛΑΤΩΝΟΣ "ΠΟΛΙΤΕΙΑ" Βιβλίο ζ'



Μετά από αυτά όμως, είπα, φαντάσου την ανθρώπινη φύση ως προς την παιδεία και την απαιδευσία, σαν μια εικόνα που παριστάνει μια τέτοια κατάσταση. Δες λοιπόν με τη φαντασία σου ανθρώπους που κατοικούν μέσα σε μια σπηλιά κάτω από τη γη, που να έχει την είσοδό της ψηλά στην οροφή, προς το φως, σε όλο το μήκος της σπηλιάς μέσα της να είναι άνθρωποι αλυσοδεμένοι από την παιδική ηλικία στα πόδια και στον αυχένα, έτσι ώστε να είναι καρφωμένοι στο ίδιο σημείο και να μπορούν να βλέπουν μόνο μπροστά τους και να μην είναι σε θέση, εξαιτίας των δεσμών, να στρέφουν τα κεφάλια τους ολόγυρα. Κι οι ανταύγειες της φωτιάς που καίει πίσω τους να είναι πάνω και μακριά από αυτούς. Και ανάμεσα στη φωτιά και στους δεσμώτες, προς τα πάνω, να υπάρχει ένας δρόμος που στο πλάι του να είναι χτισμένο ένα τοιχάκι, όπως τα παραπετάσματα που τοποθετούν οι θαυματοποιοί μπροστά από τους ανθρώπους, και πάνω απ' αυτά τους επιδεικνύουν τα ταχυδακτυλουργικά τους.

Βλέπω, είπε.

Φαντάσου λοιπόν κοντά σε τούτο το τοιχάκι, ανθρώπους να μεταφέρουν αντικείμενα κάθε είδους, που προεξέχουν από το τοιχάκι, καθώς και ανδριάντες και κάποια άλλα αγάλματα ζώων, πέτρινα και ξύλινα και κατασκευασμένα με κάθε είδους υλικό, και, όπως είναι φυσικό, από αυτούς που τα μεταφέρουν άλλοι μιλούν και άλλοι μένουν σιωπηλοί.

Παράδοξη εικόνα περιγράφεις, και παράδοξους συνάμα δεσμώτες, είπε.

Μα είναι όμοιοι με μας, είπα εγώ και πρώτα και κύρια, νομίζεις πως αυτοί έχουν δει κάτι άλλο από τους εαυτούς τους και τους υπόλοιπους που είναι μαζί, εκτός από τις σκιές που δημιουργεί η φωτιά, και που αντανακλούν ακριβώς απέναντί τους στον τοίχο της σπηλιάς;

Μα πως είναι δυνατόν, είπε, αφού είναι αναγκασμένοι να κρατάνε ακίνητα τα κεφάλια τους εφ' όρου ζωής;

Κι από αυτά που μεταφέρονται ; Δεν θα έχουν δει ακριβώς το ίδιο;

Τι άλλο;

Κι αν θα μπορούσαν να συνομιλούν μεταξύ τους, δεν νομίζεις πως σ' αυτά που βλέπουν θεωρούν πως αναφέρονται οι ονομασίες που δίνουν;

Αναγκαστικά.

Τι θα συνέβαινε, αν το δεσμωτήριο τους έστελνε αντίλαλο από τον απέναντι τοίχο, κάθε φορά που κάποιος από τους περαστικούς μιλούσε, νομίζεις πως θα θεωρούσαν πως αυτός που μιλάει είναι τίποτε άλλο από τη φευγαλέα σκιά;

Μα το Δία, όχι βέβαια, είπε.

Και σε κάθε περίπτωση, είπα εγώ, αυτοί δεν θα θεωρούν τίποτα άλλο σαν αληθινό, παρά τις σκιές των αντικειμένων.

Απόλυτη ανάγκη, είπε.

Σκέψου όμως, είπα εγώ, ποια θα μπορούσε να είναι η λύτρωσή τους και η θεραπεία τους και από τα δεσμά κι από την αφροσύνη, αν τους συνέβαιναν τα εξής: Αν κάθε φορά, δηλαδή, που θα λυνόταν κάποιος και θ' αναγκαζόταν ξαφνικά να σταθεί και να βαδίσει και να γυρίσει τον αυχένα του και να δει προς το φως, κι όλ' αυτά θα τα έκανε με μεγάλους πόνους και μέσα από τα λαμπυρίσματα δεν θα μπορούσε να διακρίνει εκείνα, που μέχρι τότε έβλεπε τις σκιές τους, τι νομίζεις πως θ' απαντούσε αυτός, αν κάποιος του έλεγε πως τότε έβλεπε φλυαρίες, ενώ τώρα είναι κάπως πιο κοντά στο ον και πως έχει στραφεί προς όντα που πραγματικά και βλέπει με σωστότερο τρόπο, και αν του έδειχνε το καθένα από αυτά που περνούσαν, ρωτώντας τον τι είναι και αναγκάζοντάς τον ν' αποκριθεί, δεν νομίζεις πως αυτός θ' απορούσε και θα νόμιζε πως αυτά που έβλεπε τότε ήταν πιο αληθινά από τα τωρινά που του δείχνουν;

Και πολύ μάλιστα, είπε.

Κι αν λοιπόν τον ανάγκαζε να βλέπει προς το ίδιο το φως, δεν θα πονούσαν τα μάτια του και δεν θα έφευγε για να ξαναγυρίσει σ' εκείνα που μπορεί να δει καλά, και δεν θα νόμιζε πως εκείνα στην πραγματικότητα είναι πιο ευκρινή από αυτά που του δείχνουν;

Έτσι, είπε.

Και αν, είπα εγώ, τον τραβούσε κανείς με τη βία από εκεί, μέσα από ένα δρόμο κακοτράχαλο κι ανηφορικό, και δεν τον άφηνε, πριν τον τραβήξει έξω στο φως του ήλιου, δεν θα υπέφερε τάχα και δεν θα αγανακτούσε όταν τον έπαιρναν, κι αφού θα έφτανε στο φως, δεν θα πλημμύριζαν τα μάτια του από τη λάμψη και δεν θα του ήταν αδύνατο να δει ακόμα κι ένα απ' αυτά που τώρα ονομάζονται αληθινά;

Όχι βέβαια, δεν θα μπορούσε έτσι ξαφνικά, είπε.

Έχω την εντύπωση πως θα χρειαζόταν να συνηθίσει, αν σκοπεύει να δει τα πράγματα που είναι πάνω. Και στην αρχή θα μπορούσε πολύ εύκολα να διακρίνει καλά τις σκιές, και μετά απ' αυτό, πάνω στην επιφάνεια του νερού τα είδωλα των ανθρώπων και των άλλων πραγμάτων, και κατόπιν αυτά τα ίδια. Και μετά από αυτά, τ' αντικείμενα που είναι στον ουρανό και τον ίδιο τον ουρανό θα μπορούσε να δει ευκολότερα τη νύχτα, βλέποντας το φως των άστρων και της σελήνης, παρά στη διάρκεια της μέρας, τον ήλιο και το ηλιόφως.

Πως όχι;

Τελευταίο θα μπορούσε νομίζω να δει τον ήλιο, όχι στην επιφάνεια του νερού ούτε σε κάποια διαφορετική θέση τα είδωλά του, αλλά θα μπορούσε να δει καλά τον ήλιο καθαυτό στο δικό του τόπο και να παρατηρήσει προσεκτικά τι είδους είναι.

Κατ' ανάγκη, είπε.

Και μετά θα συλλογιζόταν τότε για κείνον, πως αυτός είναι που ρυθμίζει τις εποχές και τους χρόνους και που κανονίζει τα πάντα στον ορατό κόσμο, καθώς και ο αίτιος, κατά κάποιο τρόπο, όλων εκείνων που έβλεπαν αυτοί.

Είναι φανερό, είπε, πως αυτά θα συμπεράνει ύστερα από τα προηγούμενα.

Τι λες λοιπόν; Όταν αναλογίζεται την πρώτη του κατοικία και την εκεί σοφία που είχε αυτός και οι τότε συνδεσμώτες του, δεν νομίζεις πως θα καλοτυχίζει τον εαυτό του για τούτη την αλλαγή και θα οικτίρει τους άλλους;

Και πολύ μάλιστα.

Κι αν υπήρχαν μεταξύ τους τότε κάποιες τιμές και έπαινοι και βραβεία γι' αυτόν που θα μπορούσε να διακρίνει πιο καθαρά αυτά που περνούσαν μπροστά από τα μάτια του και γι' αυτόν που θα μπορούσε να θυμηθεί περισσότερο ποια συνήθως περνούσαν πρώτα, ποια μετά και ποια ταυτόχρονα, και έτσι θα μπορεί να προβλέπει τι θα έρθει στο μέλλον, νομίζεις πως αυτός θα κατεχόταν από σφοδρή επιθυμία και θα ζήλευε τους τιμημένους από κείνους και τους μεταξύ εκείνων κυρίαρχους ή θα είχε πάθει αυτό που λέει ο Όμηρος, και πολύ θα επιθυμούσε "να ήταν ζωντανός στη γη κι ας δούλευε για άλλον, που είναι ο φτωχότερος" και θα προτιμούσε να έχει πάθει τα πάντα, παρά να νομίζει εκείνα που νόμιζε και να ζει έτσι εκεί;

Έτσι νομίζω τουλάχιστον, είπε, πως θα προτιμούσε να πάθει οτιδήποτε παρά να ζει έτσι.

Και τώρα βάλε στο μυαλό σου το εξής, είπα εγώ. Αν κατέβει αυτός πάλι και καθίσει στον ίδιο θρόνο, δεν θα ξαναγεμίσουν τάχα τα μάτια του σκοτάδι, αφού ήρθε ξαφνικά από τον ήλιο;

Και πολύ μάλιστα, είπε.

Αν χρειαζόταν ν' ανταγωνιστεί αυτός με κείνους τους παντοτινούς δεσμώτες, λέγοντας την άποψή του σχετικά με τις σκιές, καθόσον χρόνο η όρασή του είναι αμβλεία, πριν προσαρμοστούν τα μάτια του, και για να συνηθίσουν δεν θα χρειαζόταν και τόσο μικρός χρόνος, άραγε δεν θα προκαλούσε περιπαιχτικά γέλια και δεν θα έλεγαν γι' αυτόν πως με το ν' ανεβεί επάνω, γύρισε με καταστραμμένα τα μάτια του και πως δεν αξίζει ούτε να προσπαθήσουν καν να πάνε επάνω; Και αυτόν που θα επιχειρήσει να τους λύσει και να τους ανεβάσει, αν τους δινόταν κάπως η ευκαιρία να τον πιάσουν και να τον σκοτώσουν, δεν θα τον σκότωναν;

Αναμφίβολα, είπε.

Αυτή την εικόνα λοιπόν, φίλε μου Γλαύκωνα, είπα εγώ, πρέπει να την προσαρμόσεις σε όλα όσα είπαμε πρωτύτερα και να παρομοιάσεις τον ορατό κόσμο με την κατοικία του δεσμωτηρίου, και τη φωτιά που αντιφέγγιζε μέσα σ' αυτή με τη δύναμη του ηλιακού φωτός. Αν όμως παρομοιάσεις την ανάβαση και τη θέα των αντικειμένων, που βρίσκονται στον επάνω κόσμο, με την άνοδο της ψυχής στον νοητό κόσμο, δεν θα σφάλεις ως προς τη δική μου άποψη, αφού επιθυμείς να την ακούσεις. Κι ο θεός τουλάχιστον ξέρει αν τυχαίνει να είναι αληθινή. Εμένα λοιπόν έτσι μου φαίνεται. Πως στην περιοχή του γνωστού η ιδέα του αγαθού είναι τελευταία και μετά βίας διακρίνεται, όταν όμως τη διακρίνει κανείς δεν μπορεί να μην συλλογιστεί πως αυτή είναι η αιτία για όλα γενικά τα σωστά και καλά πράγματα, γεννώντας μέσα στον ορατό κόσμο το φως και τον κύριο του φωτός, και γιατί μέσα στον νοητό κόσμο αυτή είναι που διευθύνει και παρέχει την αλήθεια και τον νου και πως πρέπει να την ατενίσει οπωσδήποτε αυτός που εννοεί να ενεργήσει φρόνιμα και στην ιδιωτική και στη δημόσια ζωή.

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ"

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

ΤΑΞΙΔΕΨΤΕ ΜΑΖΥ ΜΑΣ ΣΤΗ ΜΟΓΓΟΛΙΑ



     H «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», προάγοντας με συνέπεια και αυθεντικότητα όχι απλώς την Έφιππη Τοξοβολία αλλά γενικώς τις Έφιππες Πολεμικές Τέχνες, ετοιμάζεται αυτό το καλοκαίρι για ένα πολύ μεγάλο «άλμα»: την μεταφορά της δραστηριότητός της σε μία εμβληματική Ασιατική χώρα στην οποία θα εκπαιδεύσει στα «αντικείμενά» της πολλούς ενδιαφερομένους και από διάφορες χώρες του Κόσμου, σε μία διηπειρωτική Αμφικτιονία Ιππικής, Τοξοβολίας, Ιερακοθηρίας και Σαμανισμού.

Άποψη του καταυλισμού όπου θα εγκατασταθούμε.


     Στη πατρίδα του Ίππου, της πολεμικής Τοξοβολίας, της Ιερακοθηρίας αλλά και στη χώρα των Ιερών Πνευμάτων όπου Σαμάνοι ανιμιστές «ανοίγουν» αληθινά εναλλακτικά «μονοπάτια», θα μάθουμε να ιππεύουμε ακόμη σωστότερα, να τοξεύουμε με ακόμη πιο «άγρυπνο» ένστικτο, να πετάμε και να κυνηγάμε με αρπακτικά αλλά και να λειτουργούμε εναλλακτικά έχοντας την βοήθεια αρωγών πνευμάτων.

Άποψη του καταυλισμού όπου θα εγκατασταθούμε.


     Μογγόλοι Εκπαιδευτές σε συνεργασία με τον πυρήνα των Εκπαιδευτών των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" θα μυήσουν τους επισκέπτες του καταυλισμού μας σε εκείνες τις αρχέγονες τέχνες που έδωσαν στον Τσίγκις Χαν τη δύναμη να κατακτήσει τον Κόσμο, έτσι ώστε επιστρέφοντας στην Ελλάδα και στις υπόλοιπες πατρίδες τους οι ξένοι μας να αντιμετωπίσουν τη ζωή με μεγαλύτερη δύναμη και κέφι.

Το μοναστήρι Έρντενεζούου κοντά στο Καρακόρουμ.


     Στην αραιοκατοικημένη Μογγολία, αυτή τη χώρα των αντιθέσεων, θα χαρούμε έναν λαμπρό Πολιτισμό, επισκεπτόμενοι Ανάκτορα και Ναούς, Μοναστήρια και Μουσεία που θα μας μείνουν αξέχαστα. Μέσα σ΄ αυτή τη μαγεία της άπω Ανατολής απομένει σε μας να ανακαλύψουμε τα διδάγματα ενός λαμπρού Πολιτισμού τόσο καθοριστικού για τη Δύση αλλά και τόσο άγνωστου γι αυτήν. Και η κατανόηση αυτού του τόσο ιδιότυπου Πολιτισμού θα είναι το καλύτερο μέσο για να κατανοήσουμε ακόμη βαθύτερα τον δικό μας Πολιτισμό αλλά και ολόκληρο τον Κόσμο. Διότι, σ' αυτό το ταξίδι στη μακρυνή Μογγολία δε θα βρεθούμε για "τουρισμό" αλλά για ένα ουσιαστικό μάθημα "ζωής"!


Στο φαράγγι Γιόλιν Αμ.


      Θα ταξιδέψουμε σαν τους παλιούς νομάδες σε καμήλες και άλογα απολαμβάνοντας μιαν ανεπανάληπτη φύση σε μια γεωγραφική περιοχή που η ποικιλία της σου κόβει την ανάσα. Θα βρεθούμε στη γη όπου ανακαλύφθηκαν τα πρώτα απομεινάρια δεινοσαύρων, σε ένα φυσικό περιβάλλον που μπορεί σε κάποιο σημείο να επικρατεί μια θερμοκρασία μεγαλύτερη των 40 βαθμών Κελσίου και σε απόσταση μιας ώρας με το αυτοκίνητο να συναντάς κομμάτια ...πάγου!


Ανάκτορα κοντά στο Ουλάανμπατάαρ.



      Με ορμητήριο, πάντα, τον καταυλισμό μας θα επισκεφθούμε αξιοθέατα, μνημεία, παραδοσιακούς τόπους και θα περάσουμε βαθιά μέσα σε μια κουλτούρα της οποίας η μακραίωνη σοφία έχει πολλά να διδάξει το σύγχρονο άνθρωπο. Αυτό το ταξίδι για όποιον λάβει μέρος δεν θα είναι ακόμη μια "τουριστική εμπειρία" αλλά ένα ταξίδι "συμπερασμάτων ζωής" που θα μείνει ανεξίτηλο στη μνήμη όσων το απολαύσουν.  

Άποψη του καταυλισμού όπου θα εγκατασταθούμε.


      Αυτό το καλοκαίρι, όχι μόνον οι «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ» αλλά και όσοι άλλοι, από την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο, έχουν κοινά ενδιαφέροντα, θα βρεθούμε σε έναν πολυτελή καταυλισμό υπό ιδανικές συνθήκες διαμονής και θα μυηθούμε σε πρωτόγνωρες κατευθύνσεις… Θα διεισδύσουμε σε «ατραπούς» ανεξερεύνητες και θα βιώσουμε ένα κοινόβιο-σχολείο ζωής με την οργανωτική σφραγίδα της, πάντοτε πρωτοπόρου «ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ».

Ανάκτορα κοντά στο Ουλάανμπατάαρ.


      Θα εγκατασταθούμε σε παραδοσιακές μογγόλικες γιούρτες λίγα χιλιόμετρα έξω από το Ουλάανμπατάαρ, σε ένα στρατηγικό σημείο μοναδικής φυσικής ομορφιάς, απ΄ όπου θα εξορμούμε για να χαρούμε έναν εξωτικό Πολιτισμό, σπουδάζοντάς τον με την βοήθεια έμπειρων ξεναγών και οδηγών. Και, το ταξίδι αυτό η "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" δεν το κάνει για πρώτη φορά, έχοντας ήδη αρκετή εμπειρία από τη Μογγολία στην οποία Μέλη της αφιέρωσαν παραμονή και μελέτη.

Στο δρόμο προς το Καρακόρουμ.

     Πρόθεσή μας είναι η προσφορά των υψηλότερων υπηρεσιών και ανέσεων με το χαμηλότερο κόστος! Το πρόγραμμά μας αυτό δεν προορίζεται μόνον για τα Μέλη της Ομάδος μας αλλά για κάθε ενδιαφερόμενο να απολαύσει μαζύ μας μια συναρπαστική περιπέτεια! 

Χωριό καμηλιέρηδων κοντά στη Γκόμπι.

Σε λίγο, αναλυτικά, όλες οι ενημερωτικές λεπτομέρειες!

Άποψη του καταυλισμού όπου θα εγκατασταθούμε.

Διαβάστε την προηγούμενη εμπειρία μας ΕΔΩ.

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΩΡΕΑ



     Μία πολύ σημαντική προσωπικότητα των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, εκτιμώντας το έργο των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" ως συνεχιστών του Ελληνικού Ιππικού, μας έκανε, σήμερα, την Τιμή της δωρεάς ενός πολύτομου έργου το οποίο, από τα τέλη του 19ου αιώνος έως τις αρχές του 20ού αιώνος αποτελούσε το κύριο έντυπο του Γαλλικού Στρατού.


     Το εν λόγω πολύτομο αλλά και πολύτιμο έργο υπό τον τίτλο "Αrmée et Marine - Αrmes et Sports réunis" περιέχει έναν θησαυρό πληροφοριών και γνώσεων για το Γαλλικό αλλά και παγκόσμιο Ιππικό της εποχής εκείνης, θα κοσμήσει την Βιβλιοθήκη της Ομάδος μας και θα μας βοηθήσει ακόμη περισσότερο στη σπουδή του Ιππικού "αντικειμένου" μας!


     Ευχαριστούμε θερμά τον αγαπητό Στρατηγό που μας εδώρησε σήμερα αυτό το εξαιρετικό βοήθημα και, οσονούπω, θα αρχίσουμε να παρουσιάζουμε τα σημαντικά του περιεχόμενα!





ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ....



     Είναι γνωστό ότι την ελληνική -κατ'  ευφημισμόν- δημοκρατική "δημοσιογραφία" την συντονίζουν με ..."σκονάκια" οι κρατικές μυστικές υπηρεσίες οι οποίες διαμορφώνουν έναν Λαό διαιρεμένο για να δικαιολογείται ο ρόλος του επιδιαιτητή στο ίδιο το διεφθαρμένο δημοκρατικό "κράτος"!

     Με αφορμή την εμμονή στο δημοκρατικότατα παρακρατικό ρόλο του, απολιθωματικός "δημοσιογράφος" γνωστής φυλλάδας, προσπάθησε και πάλι να αποπροσανατολίσει το αναγνωστικό κοινό του, αναμασώντας τα "αραχνιασμένα" και παλιομοδίτικα σενάρια που του ενεχείρισαν τα αφεντικά του!

     H τρομοκρατία στην Ελλάδα εισήχθη από τους "αντιστασιακούς" της επταετίας οι οποίοι χρηματοδοτήθηκαν από ξένα κέντρα για να ανατρέψουν τη στρατιωτική Κυβέρνηση. Πρώτη σοβαρή ενέργεια τρομοκρατίας στην Ελλάδα υπήρξε η τοποθέτηση βόμβας στη "Πολυκλινική Αθηνών" (Ομόνοια, οδός Πειραιώς) από τη τρομοκρατική "αντιδικτατορική" συμμορία του Μαγκάκη, με αποτέλεσμα από την έκρηξη να σκοτωθεί μία περαστική κοπέλλα, δέκα οκτώ μόλις χρόνων, η Αικατερίνη Μυλωνά! Βεβαίως η "χούντα" δεν κρέμασε το δολοφόνο Μαγκάκη και τους "αντιστασιακούς" συμμορίτες του με αποτέλεσμα ο δολοφόνος Μαγκάκης να γίνει υπουργός ...Δικαιοσύνης μετά την αποκατάσταση της δημοκρατίας. Και, όπως η τρομοκρατία εισήχθη στην Ελλάδα από τους "αντιστασιακούς" επί επταετίας έτσι και συνέχισε και μετά από αυτήν, εκβιάζοντας τη λαϊκή "ψήφο" με τα γνωστά διλήμματα που κατά περιόδους έθεταν στους ψηφοφόρους οι καραμανλικές μυστικές υπηρεσίες και οι ρουφιάνοι τους! 

     Οι δολοφόνοι, λοιπόν, αβανταρισμένοι από τις πληρωμένες "φωνές" δημοσιογράφων όπως ο Νίκος Χασαπόπουλος και οι ομοϊδεάτες του, αποθρασυμένοι μέσα στο "πανδαμάτορα χρόνο" νομίζουν ότι τα έργα και οι ημέρες τους ξεχάστηκαν και προσπαθούν να εμφανίσουν "άλλους" στη θέση τους... 

     Όμως, κάποιοι τυφλοπόντικες δε μπορούν να φανταστούν ότι έξω από τις υπονόμους που λαθροβιούν υπάρχει φως, υπάρχει ομορφιά και μια Φύση που μπορεί να προσφέρει ψυχοπνευματική ισορροπία σε όσους τη χαιρόμαστε... Εκείνοι σούρνονται, εμείς καλπάζουμε... η Φύση προνοά για όλους!

      Ο Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης απαντά δεόντως στον Νίκο Χασαπόπουλο και στο "Βήμα της Κυριακής" όπως επίσης και στα παρά τω ...κράτει αφεντικά τους και η απάντηση βρίσκεται εδώ.   Κάποιοι φαίνεται να έχουν βαλθεί να επιβεβαιώνουν συνεχώς το "ΑΛΗΤΕΣ, ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ", ανεξαρτήτως των δικών μας απόψεων!
 
TEΛΟΣ: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΧΑΣΑΠΟΠΟΥΛΟΣ;
 
 
ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
 
«Με την υπ' αριθμόν 1919/2002 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, η οποία κατέστη αμετάκλητη με απόφαση του Αρείου Πάγου, οι α) «Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη Α.Ε.», β) Σταύρος Ψυχάρης και γ) Νίκος Χασαπόπουλος υποχρεώθηκαν να καταβάλουν στον πρώην υφυπουργό Εθνικής Αμυνας κ. Ιωάννη Π. Σταθόπουλο χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης του από δημοσιεύματα της εφημερίδας «Το Βήμα» κατά το χρονικό διάστημα από 21.6.1999 ως και 22.7.1999, κατά τα οποία αυτός φερόταν να εμπλέκεται σε δωροδοκία στην οποία προέβη η αμερικανική Litton Industries για την εκ μέρους της ελληνικής αεροπορίας προμήθεια πρωτοτύπου συστήματος ηλεκτρονικής αυτοπροστασίας Aspis στα μαχητικά αεροσκάφη τύπου F-16 το 1993 έναντι 130 εκατ. δολαρίων περίπου»



Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ


     Οι ευγενείς, μακρυνοί, Διδάσκαλοί μας έκριναν ότι oλοκληρώσαμε επιτυχώς το προπονητικό πρόγραμμα Ενστικτώδους Τοξοβολίας ορεινού εδάφους εν μέσω ...περισπασμών που εφαρμόσαμε από τις 31 Μαρτίου 2012 μέχρι σήμερα! Εφεξής, μας ξαναφέρνουν πίσω στη ...πεδιάδα, με τις κινητικές ασκήσεις μακρών αποστάσεων, τις τοξεύσεις επί ιπταμένων στόχων, τις ασκήσεις με τοξεύσεις σε υπερπήδηση κλπ... Με λίγα λόγια, ξαναγυρίζουμε στην αναγκαιότητα του διχτυού και της Τοξοβολίας μακράν ...περισπασμών!


     Από εκείνη την Προπόνηση της 31ης Μαρτίου 2012 μέχρι σήμερα εκπαιδευτήκαμε σε τοξεύσεις εν μέσω διερχομένων περαστικών (ανθρώπων, σκύλων κλπ) ώστε να είμαστε σε διαρκή συναγερμό, να ευστοχούμε και να υπολογίζουμε μεγάλες εδαφικές κλίσεις με στόχους μικρούς ριγμένους στο έδαφος χωρίς επαρκές ορατό "μέτωπο" και υπό συνθήκες συνεχούς ημίφωτος!


     Επίσης, ξαναθυμηθήκαμε τους βασικούς "συντακτικούς βηματισμούς" και όλες τις παράπλευρες ασκήσεις συντονισμού που βοηθούν την αυτοσυγκέντρωση του Παραδοσιακού Τοξότη, ενώ φέραμε σε επιτυχές πέρας ασκήσεις προσβολής κρυμμένου στόχου με εξαιρετικές επιδόσεις ευστοχίας έναντι χρόνου, όπως έκριναν οι κριτές μας.


     Όλες οι ασκήσεις που έγιναν στον μέχρι τώρα προπονητικό χώρο μας χαρεκτηρίσθησαν από επιτυχία, υψηλό ομαδικό πνεύμα και εμφανή ομαδική πρόοδο ακόμη και για τους αρχαρίους. Τώρα, επιστρέφουμε στην "ακύμαντη, πλατειά, θάλασσα" για να ταξιδέψουμε στο απέραντο γαλάζιο της...


     Ήδη, αυτό το Σαββατοκύριακο έγινε η απαραίτητη ομαδική "ζωντανή" ενημέρωση των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" και, βεβαίως στάλθηκαν και ατομικά ενημερωτικά μηνύματα για τις νέες προπονητικές συνθήκες μας. Έτσι, από σήμερα όλοι γνωρίζουμε πώς θα συνεχίσουμε το υπέροχο "ταξίδι" μας στη Παραδοσιακή Τοξοβολία και λόγω της προγραμματισμένης απουσίας των Στελεχών της Ομάδος μας γι αυτό το καλοκαίρι στη Μογγολία, παρακαλούμε όλους να εκμεταλλευθείτε όσο το δυνατόν περισσότερες από τις επόμενες Προπονήσεις συμμετέχοντας σε αυτές. 


Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΣΤΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ


     Οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" είναι μια Ομάδα που "υπογράφεται" από τα ίδια τα Μέλη της και το λειτουργικό της πρόγραμμα καθορίζεται πάντοτε, μετά από σχετική συζήτηση με αυτά. Σ΄ αυτή την προϋπόθεση πιστώνεται και η επιτυχία της λειτουργίας της!


     Οι μακρυνοί Δάσκαλοί μας σκέφτηκαν ότι ήρθε η στιγμή να αναπτύξουμε ακόμη περισσότερο το προπονητικό πρόγραμμά μας και να "ανοίξουμε τα φτερά" μας για ακόμη καλύτερες και μακρυνότερες επιδόσεις. 


     Έτσι, αυτό το Σαββατοκύριακο το αφιερώσαμε σε μία συζήτηση ανανεώσεως και βελτιώσεως του προπονητικού προγράμματός μας μια συζήτηση η οποία επιβεβαίωσε ότι, πράγματι, οι Έλληνες είμαστε ιδανικοί συζητητές όπως ακριβώς οι αρχαίοι Πρόγονοί μας που με ευγένεια, σύνεση κι ευφυά λακωνικότητα καταλήγουμε σε έξοχα συμπεράσματα. Εγκαταλείποντας τον προπονητικό μας χώρο η καταπράσινη αττική χλωρίδα έμοιαζε ακόμη πιο ελπιδοφόρα για τις μελλοντικές μας Προπονήσεις, για το μέλλον των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ".