Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2023

Η ΩΡΑΙΑ ...ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

 Η ΩΡΑΙΑ ...ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ



     Η ωραία ...περιπέτεια της πρώτης ανακατασκευής αρχαίου Ελληνικού Τόξου συνεχίζεται από τον πρωταγωνιστή της Περικλή Τελειορίδη κι αυτή τη φορά, στη χειμωνιάτικη νυκτερινή ημερίδα μας, τον χαρήκαμε να τα δοκιμάζει όπως χαρήκαμε κι εμείς τις "γλυκύτατες" τοξεύσεις των δημιουργημάτων του.

     Ο Περικλής μας, έχοντα ήδη σωρευμένη αρκετήν εμπειρία ανακατασκευής διαφόρων αρχαίων Ελληνικών Τόξων που κοσμούν τον οπλοβαστό του, επιδίδεται πλέον σε επιμέρους βελτιώσεις βλητικών επιδόσεων αλλά και της καθόλου αισθητικής των δημιουργημάτων του. Άλλωστε κι εμείς έχουμε ήδη αίσθηση δοκιμής των κατασκευών του.

     Τώρα, τα Τόξα του Περικλή κατακτούν μιαν άλλην αισθητική με αρκετά στοιχεία που παραπέμπουν σε αρχαίους χρόνους.

     Βεβαίως, ο δρόμος προς την απόλυτην ιστορικήν αυθεντικότητα είναι ακόμη μακρύς όμως, εξ όσων προκύπτουν, είναι ήδη ο σωστός!

     Και ήδη, είναι ενθαρρυντικό ότι έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον γι' αυτή την προσπάθεια έγκριτος οργανισμός Ιστορικής Τοξοβολίας του εξωτερικού.

     Τούτο το βράδυ χαρήκαμε αρκετές τοξεύσεις με σταθερό αποτέλεσμα πολύ καλές συγκεντρώσεις βελών.

     Και αν δεν μας προλάβαινε και η βροχή θα συνεχίζαμε για κάμποση ακόμη ώρα να τοξεύουμε αφού ο πρωινός κάματος στο Ιππευτήριο δεν είναι ικανός να μας στείλει νωρίς στο βραδινό κρεβάτι.

     Παρά ταύτα, επιφυλασσόμεθα να οργανώσουμε μιαν ειδικήν ημερίδα τοξεύσεως με τα χειροποίητα δημιουργήματα του Περικλή τα οποία αποδεικνύονται το ίδιο αξιόπιστα με τα αντίστοιχα εργοστασιακά της αγοράς.

ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΤΗΣ

 ΜΑΘΗΜΑ 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΤΗΣ


     


Για έναν συνειδητόν Εκπαιδευτή δεν υπάρχει τίποτε πολυτιμότερο από το να αποδέχεται και να αναλύει τα μαθήματα που, με διαφόρους τρόπους, του προσφέρουν οι εκπαιδευόμενοί του. Κανένα ψήγμα εγωισμού δεν επιτρέπεται να παρεμποδίζει τον όποιον "υπερκείμενο" να λαμβάνει υπ΄ όψη του την "φωνή" του "υποκειμένου" του αγνοώντας την εν ονόματι μιας, έτσι κι αλλιώς, αμφιλεγόμενης "αυθεντίας" η οποία πάντοτε θα "συζητείται" και πάντοτε θα επιδέχεται αμφισβητήσεων. Και ο συγκεκριμένος Εκπαιδευτής, προσερχόμενος πάντοτε ως αρχάριος μαθητής σε κάθε εκπαιδευτικήν ημερίδα, αποζητά διαρκώς πρώτος την μάθηση μέσω  της διδασκαλίας που του παρέχει ο μέγας Διδάσκαλος Ίππος και ακολούθως, προσλαμβάνοντας κάθε πιθανή διδασκαλία που του παρέχουν ποικιλοτρόπως οι εκπαιδευόμενοί οι οποίοι, κατά κανόνα, αγνοούν την πολύτιμη προσφορά τους προς τον "αεί διδασκόμενο" Εκπαιδευτή τους. Και, αυτή την φορά η αρχάρια Εύα, ένα παιδί με υψηλότατο Ήθος, λαμπρή ευφυία και αξιοπρόσεκτες δεξιότητες έγινε η Δασκάλα του Εκπαιδευτή της με μία ευστοχότατη παρατήρηση, στο τέλος τούτης της πανέμορφης εκπαιδευτικής ημερίδος η οποία ήταν το τρίτο μάθημά της, η δεύτερη, γενικώς, εξωτερική περιίππευσή της και η πρώτη, ειδικώς, εξωτερική περιίππευση με τόξευση σε βάδην.


     Με αρκετές και πυκνές Προπονήσεις στην Τοξοβολία και τρία, όπως προείπαμε, μαθήματα Ιππασίας μέχρι τώρα, η Εύα έχει αποκαλύψει έναν πολύ σπάνιο, ευγενέστατο, χαρακτήρα με υψηλό βαθμό προσοχής και αυτοσυγκεντρώσεως που συνεπάγεται πιστή αναπαραγωγή των δεδιδαγμένων  σε κάθε περίπτωση. Αναλυτικότατο μυαλό κι έτοιμη να μάθει, δεν οιωνίζει καμιά  δυσκολία ούτε για τον Εκπαιδευτή της ούτε για την "πρόσληψη" του εκπαιδευτικoύ αντικειμένου.  Κι όμως, σήμερα δυσκολεύτηκε πολύ να χειρισθεί τον Ίππο της θέτοντάς τον σε κίνηση προς συγκεκριμένη κατεύθυνση σε ...βάδην. Τι συνέβη, αλήθεια; Ξάφνου έχασε τις δεξιότητές της;...


     O Eκπαιδευτής της από την πλευρά του, βεβαίως, ακολούθησε μια σειρά διαδικασιών ώστε να την βοηθήσει να ανακτήσει την αποτελεσματικότητα του χειρισμού του Ίππου της, την οποία και ανέκτησε, αλλά και να τοξεύσει τελικώς εν κινήσει με εξαιρετική τεχνική! Και εγκαίρως διέγνωσε ότι η Εύα τελούσε υπό  μιαν εμφανή πλην άγνωστην "εμπλοκή" και την ρώτησε τι της συμβαίνει. Ειλικρινέστατη η Εύα του απήντησε ότι αισθάνεται δυσάρεστα διότι το πρωί, παραλαμβάνοντάς τον με το όχημά της καθυστέρησε ελάχιστα λεπτά αφήνοντάς τον να περιμένει... Ο Εκπαιδευτής την καθησύχασε ότι αυτό είναι τόσο ασήμαντο ώστε δεν πρέπει ούτε καν να το σκέφτεται και η Εύα συνέχισε: "Έχω την αίσθηση ότι συνδέεσαι τόσο πολύ με τον Ίππο που αυτός ακολουθεί εσένα και περιμένει από εσένα εντολές και όχι από εμένα που με αγνοεί"! Και, πράγματι η καλή μας Εύα επ΄ αυτού είχε απόλυτο δίκιο! Όμως...και όπως ο Εκπαιδευτής επεξήγησε στην Εύα:


     Η απόλυτη προτεραιότητα της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων" είναι η ασφάλεια των μαθημάτων και ακολούθως η πρόοδος των μετεχόντων, οπότε, ο συγκεκριμένος Εκπαιδευτής κατά την διάρκεια της δεκαοκτάχρονης εκπαιδευτικής δραστηριότητός του η οποία, ευτυχώς, κοσμείται από μηδενικό δείκτη ατυχημάτων, έμαθε να ελέγχει με τον κανθό του ματιού του τον σχολικό Ίππο ο οποίος δια του δικού του κανθού είναι προσηλωμένος, πρωτίστως, στον Εκπαιδευτή και δευτερευόντως στον ιππεύοντα εκπαιδευόμενο. Έτσι, ανά πάσα στιγμή ο Εκπαιδευτής ο οποίος κατέχει την γλώσσα επικοινωνίας με τον Ίππο μπορεί εγκαίρως και συνεχώς να τον ελέγχει, αποτρέποντας επικίνδυνες αντιδράσεις του κι επισφαλείς συμπεριφορές επ΄ ωφελεία της ασφαλείας των μαθημάτων. Παρά ταύτα, ο συγκεκριμένος Εκπαιδευτής έχει το μειονέκτημα της υπερβολικής λατρείας του Ίππου (και των ζώων εν γένει, λόγω ιδιοσυστασίας) με αποτέλεσμα, πάντοτε, να καταλήγει ασυναισθήτως, στο ακραίο αποτέλεσμα  της προσελκύσεως του Ίππου επάνω του, κάνοντάς τον να αγνοεί τον αναβάτη του. Και όντως, αυτό είναι ένα μειονέκτημα του Εκπαιδευτή ο οποίος, μετά από πολλά χρόνια επαφής με τα ιπποειδή ταυτίζεται με αυτά μη σκεπτόμενος ότι ο δεσμός που αναπτύσσει με τον σχολικό Ίππο ταλανίζει αφαντάστως τον εκπαιδευόμενο. Και αυτό το πολύ σημαντικό του το υπέμνησε η αγαπημένη μας Εύα προς την οποία είμεθα ευγνώμονες!


     Δυστυχώς, "έξις δευτέρα φύσις" και την αμέσως επομένη, στην εκπαιδευτικήν ημερίδα του αγαπημένου μας Μάνου, ο ανεπίδεκτος μαθήσεως Εκπαιδευτής αν και επαρκώς ειδοποιημένος για το ...μειονέκτημά του, ξαναβρέθηκε δίπλα στον σχολικό Ίππο και πάλι ...ταυτισμένος μαζύ του και πάλι ταυτίζοντας και τον Ίππο μαζύ του στην αρχή του μαθήματος με αποτέλεσμα να παρατηρούμε τον Ίππο με σχεδόν ...ερωτική προσήλωση να κοιτά τον Εκπαιδευτή στην εναρκτήρια φωτογραφία παρά το ότι ο Εκπαιδευτής, επίτηδες κοιτά προς αντίθετη κατεύθυνση και δυστυχώς αυτό παρατηρείται κατά κανόνα, σχεδόν σε όλες τις φωτογραφίες των μαθημάτων μας! Και όπως αντιλαμβάνεται κανείς και ο Μάνος μας δυσκολεύτηκε αρκετά στη διεύθυνση του σχολικού Ίππου στο μάθημά  του...  


     Τώρα απομένει στον Εκπαιδευτή να ..."επισκευάσει" την λατρεία του προς τον Ίππο επαναφέροντάς την σε ...ελεγχόμενο επίπεδο, ώστε να μη δυσκολεύει τους εκπαιδευομένους του, δηλαδή, απομένει στον Εκπαιδευτή να ...εκπαιδευτεί ακόμη καλύτερα ακολουθώντας μια μέση οδό αγάπης προς; τον Ίππο και η χρησιμότατη αυτή παρότρυνση πιστώνεται στην Εύα μας! 


     Και μετά την ουσιαστικότατη παρέμβαση της Εύας και ο Εκπαιδευτής δεσμεύεται να αποστασιοποιηθεί, όσο είναι απαραίτητο από τους σχολικούς Ίππους ώστε να μη βάζει ..."οδοφράγματα" στους εκπαιδευομένους του. Να δούμε αν θα τα καταφέρει διότι "παλιός γάιδαρος καινούργια περπατησιά" δεν είναι και εύκολο... Και η λατρεία προς τα ζώα και τον Ίππο ...αγιάτρευτη!


     Κατά τα λοιπά, σε αυτή την ημερίδα η Εύα μας ίππευσε εφ' όλων των προβλεπομένων, δύσκολων, πεδίων διευθύνσεως προ της ενάρξεως των εφίππων τοξεύσεών της.


     Σε αναπεπταμένο πεδίο κατάφερε να ελέγξει αρκετά καλά τον Ίππο της παρά τις προαναφερθείσες δυσκολίες και προετοιμάσθηκε επαρκέστατα για τις έφιππες τοξεύσεις. 


     Οι έφιππες τοξεύσεις της αυτής της ημερίδος ήσαν πολλές, πολύ περισσότερες από τον ενδεδειγμένο αριθμό μιας αρχάριας, αλλά η Εύα δεν έδειξε να κουράζεται ούτε να χάνει την τεχνική της.


     Σήμερα η Εύα τόξευε έφιππη εν κινήσει και υπό διάφορες συνθήκες πεδίων (ακόμη και πετρώδους!) και κατευθύνσεων και όχι επί μιας συγκεκριμένης ομαλής διαδρομής όπως συνηθίζεται.


     Και θαυμάσαμε στην Εύα την "επένδυση" της εμπειρίας των, μέχρι σήμερα, μαθημάτων Τοξοβολίας της, αποδίδοντας άριστα στην έφιππη τεχνικής της. Άλλωστε, ως δεδιδαγμένη υποκριτικής, έχει αίσθηση σκηνικής κινήσεως ακόμη και επί πεδίου μιας πολεμικής τέχνης και η παραπάνω εικόνα της κατά την άφεση βέλους αποκαλύπτει πολλά... και της ευχόμαστε τα άριστα για τα οποία φαίνεται ότι προορίζεται.

             

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΩΝ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ"

 ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 

ΤΩΝ 

"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ"



     Μια ολιγομελής Γραμμή Βολής είναι ισχυρό πλεονέκτημα για μία αποτελεσματική Προπόνηση Τοξοβολίας και εξ όσων προκύπτουν από την αποστολή των τελευταίων αρχείων οπτικοακουστικού υλικού των Κερκυραίων Αδελφών μας αυτό συνιστά κανόνα.

     Δυστυχώς, ή μάλλον, ...ευτυχέστατα, κάποια "πράγματα" δεν προορίζονται για τους "πολλούς", δεν αποτελούν "προϊόντα ευρείας καταναλώσεως" και, ασφαλώς, ανάμεσα σ΄ αυτά συγκαταλέγονται και οι πολεμικές τέχνες, όπως η Τοξοβολία.

     Στην τελευταία, λοιπόν, Προπόνησή τους, οι "Έλληνες Κένταυροι Κερκύρας" έδειξαν ότι μπορεί η μάζα να επιδίδεται σε κτίσματα στην ...άμμο, εκείνοι όμως, πατούν σταθερά στην άμμο για να δομήσουν μια πετυχημένη Προπόνηση Τοξοβολίας και τα καταφέρνουν!

     Σε μία εξαιρετικήν έκταση αμμολόφων του νησιού τους, εντεταγμένη στο πλάνο "Natura" με την τελευταία Προπόνησή τους μας έδειξαν πόσο ευνοϊκό μπορεί να είναι ένα φυσικό τοπίο και για την ανάδειξη ενός ασκησιολογίου Τοξοβολίας που παραπέμπει σε ωφέλιμα μαχητικά σενάρια. 

     Όπως και στη περίπτωση της αθηναϊκής Σχολής, έτσι και στην περίπτωση της κερκυραϊκής, επιβεβαιώνεται ότι το ολιγάριθμο συνιστά τον ευρυθμότερο πυρήνα μιας Ομάδος πολεμικών τεχνών είθε δε, αυτό να το τηρήσουμε ανεξαρτήτως "περισσείας" ενδιαφέροντος πολλών ατόμων που παραλείπουν να σταθμίσουν τις απαιτήσεις μιας πολεμικής τέχνης διαπιστώνοντας, μετά από απώλεια χρόνου, ότι η ..."καφετέρια" τους ταιριάζει καλύτερα! 

Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2023

ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΕΚ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΑ...

 ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΕΚ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΑ...



     Η Ιππασία δεν είναι μια δραστηριότητα που προορίζεται για ελεγχόμενους και περιορισμένους χώρους Ιππευτήρια κλπ)  αλλά μία δράση ανοικτής υπαίθρου, είτε με την ψυχαγωγική, είτε με την μαχητική εκδοχή της. Και, κατά την γνώμη μας, η χρήση των Ιππευτηρίων ακόμη και ως πεδία εκπαιδεύσεως, συχνά, «καλουπώνουν» τους αρχάριους και ποτέ κατόπιν δεν τους επιτρέπουν να βιώσουν την πραγματικήν Ιππασία.

     Ο σωματικός όγκος του πλάσματος που λέγεται Ίππος, δυστυχώς, δεν είναι συμβατός με περιορισμένους, "εσωτερικούς" χώρους και η κίνησή του προορίζεται, αναγκαστικώς, για αναπεπταμένο φυσικό έδαφος ώστε και η εκπαίδευση στην Ιππασία να πρέπει να ακολουθεί αυτή την συντεταγμένη με γνώμονα, πάντοτε, τον φυσικό φόβο και επιφυλάξεις του Ανθρώπου σε κάθε νέα πρόκληση μαθήσεως αλλά και την υποχρεωτικότητα της εκπαιδεύσεώς του σύμφωνα με το πλαίσιο του γνωστικού αντικειμένου! 

     Και, για τον λόγο αυτό, στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" ο πρωτοείσακτος εκπαιδευόμενος στην Ιππασία θα ξεκινήσει από το Ιππευτήριο που θα του προσφέρει αίσθηση ασφαλείας και θα καθησυχάσει τις φοβίες του, αλλά το επόμενο μάθημα επιδιώκεται, αναλόγως των επικρατουσών συνθηκών (άνεμος, καιρικά φαινόμενα εν γένει κλπ) να διεξάγεται σε φυσικούς υπαίθριους χώρους ώστε να προσλαμβάνει γνώση μέσα στο αληθινό πλαίσιο του ιππικού αντικειμένου. 

     Και αυτό έγινε και σήμερα, στο δεύτερο μάθημα της Τάνιας μας η ο οποία, για πρώτη φορά ίππευσε σε ανοιχτό, φυσικό έδαφος, επιχειρώντας την πρώτη της εξωτερική περιίππευση, μάλιστα, με ισχυρότατον άνεμο που ενοχλεί τους Ίππους και με χαμηλή θερμοκρασία, φθάνοντας για το μάθημά της αμέσως μόλις προσγειώθηκε μετά από δωδεκάωρη πτήση, επιστρέφοντας από ένα επαγγελματικό ταξίδι στις Φιλιππίνες!

     Και όχι απλώς μαζύ όλα τα παραπάνω, αλλά, σήμερα, η Τάνια τόξευσε έφιππη, με εξαιρετική ψυχραιμία και αποτελεσματικότητα και για πρώτη φορά βέλη, εν κινήσει!

     Aρχικώς, σε μια τέτοια περίπτωση, πλην της εισαγωγικής επεξηγήσεως στον εκπαιδευόμενο της χρήσεως των βοηθημάτων και της επιδείξεως στον Ίππο της επιθυμητής διευθύνσεώς του δια της στροφής της κεφαλής του (μέσω του αντιστοίχου βοηθήματος) προς αυτήν, απαιτείται και η επεξήγηση της διαχειρίσεως του κορμού επί ανωφερειών και κατωφερειών ώστε να ολοκληρωθεί η ενότητα των βασικών οδηγιών προ εξωτερικής περιϊπεύσεως. 

     Και η Τάνια, όλα τα παραπάνω τα αντελήφθη σε ελάχιστο χρόνο, ενώ ο εξαιρετικός Σταύλος στον οποίο ασκούμεθα, μπορεί να μην διαθέτει υπερ-πολυτελές αναψυκτήριο με ...αναπαυτικές πολυθρόνες, αλλά διαθέτει υπέροχους Ίππους και ένα απέραντο φυσικό περιβάλλον γύρω του μέσα στο οποίο ο εκπαιδευόμενος εξοικειώνεται με την πραγματική Ιππασία σε μία πολυμορφία επιφανειών ιππεύσεως την οποία, η Σχολή μας εκμεταλλεύεται πλήρως ώστε οι Εφιπποτοξότες κι οι Εφιπποτοξότριές μας να λάβουν τα καλύτερα "θεμέλια" για την ασφαλή άσκηση της Έφιππης Τοξοβολίας, δίδαγμα το οποίο λάβαμε από τα δικά μας εκπαιδευτικά σχολεία στην Ουγγρική Κοιλάδα του Οργανισμού "Κassai", μεταφέροντάς το στα καθ' ημάς!

     Καθώς, δε, η Έφιππη Τοξοβολία εκλαμβάνεται από την Σχολή μας ως μία αμιγώς πολεμική τέχνη και δη η κορυφαία εξ αυτών όπου δύο έμβιοι πρωταγωνιστές συνεργούν για το τελικό αποτέλεσμα, η δική μας εκπαίδευση περιλαμβάνει ιδιαιτέρως απαιτητικές δοκιμασίες κατά την εξωτερική περιίπευση αφού το φυσικό έδαφος είναι "άτεγκτο" και δεν κάνει ποτέ ...εκπτώσεις "δυσκολίας". Σήμερα δε, η Τάνια ήταν ...αδίστακτη προ όλων αυτών των ιδιαιτέρων δυσκολιών!

     Χωρίς ουσιαστικές παρεμβάσεις του Εκπαιδευτή, η εκπαιδευόμενη λειτούργησε κατά τις οδηγίες, διευθύνοντας τον Ίππο της επί αρκετού μήκους φυσικού εδάφους επί οριζοντίων επιφανειών, επί ανωφερειών, επί κατωφερειών, επί πετρώδους και μαλακού εδάφους, μέσω νεροφαγωμάτων και μέσω χαμηλής και υψηλής βλαστήσεως με τόλμη και ακρίβεια ακολουθώντας τα παραγγέλματα και χωρίς καμία οπισθοχωρητικότητα. 

     Καθ'  όλη την ίππευσή της και εξ αρχής, το "Εμπρός!" ήταν το μόνο που υλοποιείτο διαρκώς και αυτό βοήθησε και τον Ίππο να είναι ευχείριστος.

     Ανέκαθεν η νοοτροπία της δικής μας Σχολής είναι η με κάθε κόστος τελεία εκπαίδευση του εκπαιδευομένου χωρίς να μας ενδιαφέρει ο πολλαπλασιασμός του ανθρωπίνου δυναμικού της Ομάδος των "Ελλήνων Κενταύρων" όσο η απόδοση ικανών και επαρκών Εφιπποτοξοτών και Εφιπποτοξοτριών. Πολύ δε περισσότερο, αντιπαθούμε την ανάπτυξη πελατειακών σχέσεων υποκύπτοντας σε "εκπτώσεις" απαιτήσεων σκληρής, πράγματι, εκπαιδεύσεως διότι γνωρίζουμε ότι σε μια τέτοια περίπτωση η Σχολή θα υποστεί πλήγμα του κύρους της μετά από ένα ατύχημα. Και για τον λόγο αυτό  α π α ι τ ο ύ μ ε  ό,τι ακριβώς απαιτήθηκε και από εμάς στα διάφορα εκπαιδευτικά σχολεία τα οποία επιλέξαμε κάποτε. Και, σήμερα, η Τάνια σε αυτές τις ιδιαίτερες απαιτήσεις ανταποκρίθηκε πλήρως κατά την διάρκεια ενός μαθήματος που, όπως, όλα, δεν είχε "χρονόμετρο" αλλά ένα ...αδυσώπητο ασκησιολόγιο στο οποίο φάνηκε ικανότατη. 

     Οι επακολουθήσασες έφιππες τοξεύσεις της ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα αυτής της πρώτης της εξωτερικής περιϊππεύσεως και έφεραν στην επιφάνεια έναν, πραγματικά, μαχητικό χαρακτήρα ο οποίος δεν "τραβά πανικόβλητος την σκανδάλη", αλλά κατόπιν ψύχραιμου υπολογισμού συνθηκών και περιστάσεων.

     Ναι, αυτό είναι ό,τι επιθυμούμε στους "Έλληνες Κενταύρους", μιαν αυτοπεποίθηση στις ίδιες δυνάμεις, μιαν αυτοπεποίθηση που οδηγεί στη νίκη κάθε αγαθού σκοπού, ανεξαρτήτως αρνητικών συγκυριών, σαρκάζοντας μεμψίμοιρους και μεμψιμοιρίες!    

Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023

ΔΙΑ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΠΗΓΑΖΕΙ ΤΑ ΚΡΕΙΤΤΩ!

 ΔΙΑ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΠΗΓΑΖΕΙ ΤΑ ΚΡΕΙΤΤΩ!



     Kαθώς, σήμερα, η αρχάρια Εύα μυούσε την πρωτοείσακτη Σοφία στην Παραδοσιακή Τοξοβολία, η ταπεινή αυλή μας άρχισε σιγά-σιγά ν'  αψηλώνει και να δείχνει, απρόσμενα κι απροσχεδίαστα, λίγο Σχολή "Bartabas", λίγο "Μεγάλη Παγόδα" και πολύ Κοιλάδα "Kassai"... Η ποιότητα των δυο παιδιών και η καλλιέργειά τους σε συνδυασμό με την ευστροφία και τις δεξιότητές τους κατάφεραν, στα λίγα τετραγωνικά ενός εσωτερικού κήπου μιας μίζερης τσιμεντουπόλεως, να αναδείξουν μια σύνθεση  Kaposmérő και Παρισιού, με μια μοναδική αλληλο-διάδραση ούνικης μαχητικότητος και γαλλικής φινέτσας ενώ απ΄ έξω, μια κακάσχημη Αθήνα υποδέχονταν τον εκλαμπρότατο Σουλτάνο Recep Tayyip Erdoğan αποκαλύπτοντας τα κακά γηρατειά της. 

     Διττής αξίας η σημερινή ημερίδα, αρχικώς, της επαληθεύσεως της πλήρους προσλήψεως της μέχρι τούδε παρασχεθείσης εκπαιδεύσεως της Εύας και, ακολούθως, η υποδοχή στη Σχολή μας της 24χρονης, ήδη, νομικού επιστήμονος, Σοφίας την οποία και καλωσορίζουμε! 

     Και προς ακεραίωση και των δύο επιδιώξεών μας η ανάθεση στην Εύα της ευθύνης της εισαγωγής της Σοφίας στην Τοξοβολία, με δική της σχεδίαση ασκησιολογίου.

     Η ιδέα της αναθέσεως στην Εύα της ευθύνης της μυητικής εισαγωγής της Σοφίας στην Σοφία έδειξε αμέσως ότι η αρχάρια Εύα μπορεί να δομήσει επιτυχέστατα τις προτεραιότητες μιας προκλήσεως (και διόλου βατής, για την περίσταση...) όχι μόνον περικλείοντας όλες τις συνισταμένες αλλά και ιεραρχώντας σωστά τα απαραίτητα για την επιτυχία της κάθε μιας.

     Η Εύα σχεδίασε αλλά και εξετέλεσε το εισαγωγικό πρόγραμμα της πρωτοείσακτης Σοφίας ζητώντας πρώτα απ΄ όλα, πριν βγούμε στη Γραμμή Βολής, την μπάλλα προθερμάνσεως ώστε να προθερμανθεί σωστά η πρωτο-εισαγόμενη. 

     Και όταν βγήκαμε στη Γραμμή Βολής η Εύα έδωσε πολύ προσοχή στην προθέρμανση της Σοφίας.

     Παραστατική και επεξηγηματική η Εύα, πρόσεξε τα πάντα, ακόμη και την κιναισθησία της Σοφίας καταλήγοντας σε βασικά συμπεράσματα πριν της εμπιστευθεί το Τόξο.

     Άλλωστε ως δεδιδαγμένη ηθοποιός, η Εύα, έχει εμπειρία σκηνικής κινήσεως με ό,τι αυτό σημαίνει και, πράγματι, σήμερα ενετόπισε όσα έπρεπε πριν "παρασύρει" στην Τοξοβολία την εξαιρετική, από κάθε άποψη, Σοφία.

     Προηγουμένως, η Εύα, λίαν ευφυώς, φρόντισε να αναπτύξει σχέση συνεργασίας με την Σοφία εισάγοντάς την στη διαδικασία της χειροσφαιρίσεως και της εναλλακτικής περισυλλογής των σφαιρών όπου οι δύο συμπαίκτες (-κτριες) συνδέονται σε μιαν δεσμευτικήν αλληλεπίδραση η οποία μηδενίζει "αποστάσεις".

     Με το ξεκίνημα της κυρίως τοξευτικής μυήσεως, καταλάβαμε αμέσως ότι η Σοφία δεν θα ... "κούραζε" καθόλου την Εύα αφού ο χαρακτήρας που κρύβεται πίσω από το παιδικό πρόσωπό της είναι αμιγώς μαχητικός, παρά ταύτα η Εύα λειτούργησε κι εδώ πολύ προσεκτικά κι επεξηγηματικά. 

     Οι δύο Συνασκούμενες συντονίστηκαν αμέσως μεταξύ τους και συνέχισαν με πολλές-πολλές "ομοβροντίες" "αλληλο-παρασυρόμενες" προς την πρόοδο.

     Πραγματική απόλαυση η παρακολούθηση του συντονισμού τους και των αποτελεσμάτων του επί του στόχου! 

     Στο τέλος, απόμεινε η μέχρι τώρα εξαιρετική ως εκπαιδεύτρια της Σοφίας, Εύα να μας εκπλήξει ως ακόμη εξαιρετικότερη επιχειρώντας τις πρώτες τοξεύσεις της εναντίον ιπταμένων στόχων.

     Ποιος μπορεί, λοιπόν, να αμφισβητήσει ότι "Δια γυναικός πηγάζει τα κρείττω"; Eμείς, πάντως, όχι!