Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝΤΑΣ, ΚΑΤΑ ...ΦΥΣΗ


     Η αποτυχία των δυτικών -και όχι μόνον- Κοινωνιών έγκειται στην αποτυχία της Παιδαγωγικής τους, μιας "Παιδαγωγικής" στείρα ανθρωποκεντρικής η οποία αρνείται την Πολεμική Αρετή ως κεντρικό άξονα επιβιώσεως, υποκαθιστώντας την με φρούδες πασιφιστικές ονειρώξεις "πασπαλισμένες" με ενθαρρυνόμενη και υποβοηθούμενη ...ηλιθιότητα.


     Έτσι, ένα σημερινό δεκαπεντάχρονο χρειάζεται "γονική συναίνεση" για να παρακολουθήσει μια τηλεοπτική ταινία αλλά, στην ίδια ηλικία μπορεί άνευ συναινέσεως του οιουδήποτε να αλλάξει το ...φύλο του. Ο στραγγαλιστικός έλεγχος των μαζών από τους συστημικούς "διανομείς" της, δήθεν, ευημερίας τους, προϋποθέτει την αντικατάσταση της κατά Φύση Παιδαγωγικής από μία χειραγώγηση καμουφλαρισμένη με το απατηλό "λούστρο" μιας δήθεν "ευζωίας" η οποία αποτελεί την συνισταμένη ενός ολέθριου αποφυσικισμού.


     Στην Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας των "Ελλήνων Κενταύρων" μπορεί το κυρίως αντικείμενο να είναι η διδασκαλία μιας αρχέγονης, ιππικής Πολεμικής Τέχνης, όμως, με αυτήν ως "εφαλτήριο", επιδιώκεται ο παιδαγωγικός εκφυσικισμός των χαρακτήρων των Μελών μας και η επαναχάραξη ενός παιδαγωγικού προσανατολισμού αποκαταστατικού [στο μέτρο των δυνατοτήτων μας] του οικτρού αποτελέσματος της αντιφυσικής μαζικής "Παιδαγωγικής" η οποία στιγματίζει την εποχή μας.


     Διδασκόμενοι τον σεβασμό της ζωής, δια της κατανοήσεως της σημασίας του Πολέμου ως απευκταίου αποτελέσματος αδυναμίας συνεννοήσεως των ανθρώπων, εκπαιδευόμαστε στη χρήση του Τόξου ως παραμέτρου του "Si vis pacem, para bellum", μέσα σε ένα εντελώς φυσικό περιβάλλον που αναδεικνύει την σχέση του Ανθρώπου με τη Φύση.



     Και τα Μέλη μας, κυρίως τα έχοντα γονικήν ιδιότητα (αν και αυτή την ιδιότητα την αισθανόμεθα όλοι, ακόμη και οι μη έχοντες δικά μας παιδιά) θεωρούμε ότι όλοι ανεξαιρέτως, ενήλικες και ανήλικοι, άνδρες και γυναίκες, αρχάριοι και προχωρημένοι, αποτελούμε μια ολιγάριθμη Κοινωνία υποχρέων προς ορθή παιδαγώγηση εαυτών και παιδιών, κάτι που εφαρμόζουμε στην καθημερινή μας συνάσκηση.



     Παραδείγματα γονέων-Παιδαγωγών πάμπολλα στην Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων".



     παρτιάτισσα" από το ...Καζακστάν η Χρυσούλα, δεν διαπρέπει απλώς στην Έφιππη Τοξοβολία αλλά και στα οικογενειακά και επαγγελματικά καθήκοντά της, όπου κι αν βρεθεί. Ο υγιής και δημιουργικός χαρακτήρας δεν αποτελεί τοπικιστικό "μονοπώλιο" κανενός λαού αλλά γονιδιακή ιδιότητα εντοπιζόμενη, ξεχωριστά, στα άτομα.



     Δεν την βλέπουμε κάτω από τα σεσουάρ των κομμωτηρίων να ξοδεύει χρόνο επικαλούμενη "άγχος" και "ανία" όπως συνηθίζει ο κανόνας των ομοφύλων της σήμερα, αλλά την βλέπουμε να ασκείται με το βρέφος της στην αγκαλιά ακόμη και πάνω στον Ίππο.



     Η Χρυσούλα μεγαλώνει το παιδί της έχοντάς το δίπλα της ακόμη και στη Γραμμή Βολής, αφιερώνοντάς του, στοργικά, την προσοχή της ώστε να του μεταλαμπαδεύσει την δική της αγάπη για την Τοξοβολία που βοηθά το άτομο στην αυτοσυγκέντρωση και, έτσι, στην ευστοχία του καθημερινού βίου.



     παρτιάτισσα" από το ...Μεσολόγγι και η Αμαλία μας. Μητέρα σπουδαία που και αυτή δεν αφήνει το παιδί της ούτε για μια στιγμή μακρυά από όσα επέλεξε ως ωφέλιμα κι ευχάριστα για την ίδια, δηλαδή, την Έφιππη Τοξοβολία και τις Έφιππες Πολεμικές Τέχνες.


     Και η Αμαλία μας δεν "παρκάρει" το παιδί της ανεξέλεγκτο από την επίβλεψή της και την απολαμβάνουμε να το φέρνει μαζύ της σε κάθε Προπόνησή της, σε κάθε δράση της, μέσα στην Ομάδα, δείχνοντάς του το, κατά Φύση, "μονοπάτι".


     Κι έτσι, ο νεαρός βλαστός της αγαπημένης Συνασκουμένης μας κάθε φορά που βρίσκεται ανάμεσά μας, ανακατευθύνεται σε υγιείς "ορίζοντες" μέσω της φυσικής παιδαγωγικής "ατραπού", απολαμβάνοντας την αγκαλιά όλων μας.


     Και ενώ όλα αυτά τα κατά Φύση συμβαίνουν στη ολιγάριθμη κοινωνία των "Ελλήνων Κενταύρων", στην ευρύτερη και πολυάριθμη σπαρασσόμενη κοινωνία των εκατομμυρίων αποφυσικοποιημένων ανθρώπων των τσιμεντουπόλεων η "Παιδαγωγική" είναι ..παρά Φύση. Εκεί, οι μάνες "παρκάρουν" τα παιδιά τους σε "παιδικούς σταθμούς" για ...baby-"parking", όπου οι Ίπποι, ναι, αυτά τα ΕΜΒΙΑ πλάσματα, εκλαμβάνονται ως ...τελάρα ζωγραφικής για να χαράξουν πάνω στα σώματά τους οι νεαροί βλαστοί τις μουτζουρογραφίες τις οποίες οι "ιστρούχτορες" τους υπαγορεύουν ως ..."τέχνη", όπως στον παιδικό "σταθμό" της Θεσσαλονίκης με το όνομα "Κοπερτί", του οποίου ο διευθυντής Τάσος Γλατζής, είχε το θράσος να αποπειραθεί να δικαιολογήσει την κακοποίηση των Ίππων, εξορκίζοντάς την ως ..."θεραπευτικό πρόγραμμα". Και θα θέλαμε πολύ να δούμε τις αντιδράσεις του κάθε αγύρτη διαστροφέα ψυχών και χαρακτήρων αν του ζητούσαμε να σταθεί μπροστά στα πινέλα μας να του ζωγραφίσουμε τη πλάτη...


     Η κτηνωδία της αποφυσικοποιημένης κοινωνίας των διεστραμμένων, επιχειρεί με διάφορα προσχήματα να "στοκάρει" την κενότητά της μη διστάζοντας να "σερβίρει" και ως τελάρα ζωγραφικής σώματα ζωντανών Ίππων υπό τον "φερετζέ" μιας ύπουλης και απάνθρωπης "Παιδαγωγικής" η οποία ευτελίζει την ζωή και την ίδια την Φύση.


     Καθένας είναι ελεύθερος να διαλέξει ό,τι επιθυμεί σε μία διαστροφικώς λειτουργούσα κοινωνία, όπου το έμβιον [ζώον] θεωρείται ..."κτήμα" του ανθρώπου από τον ίδιο τον "νόμο" και στην οποία οι λέξεις "Ιππαγωγός" και "Κυναγωγός" είναι άγνωστες, αντικαθιστώμενες από την αισχρή λέξη "ιδιοκτήτης". Στην ίδια κοινωνία όπου τα ναρκωτικά, είτε υπό την μορφή "ουσιών", είτε υπό την μορφή αντιφυσικών "ιδεολογημάτων"  γεμίζουν τα πεζοδρόμια με αποτρόπαιες φιλελεύθερες εικόνες...


    Εμείς, επιμένουμε στην Παιδαγωγική κατά Φύση και θα επιμένουμε, προσηλωμένοι στο συμφέρον της ατομικής και ομαδικής υγείας της ολιγάριθμης, μεν, αλλά φυσικότατης δε κοινωνίας που διαμορφώσαμε εν μέσω των αυτοχείρων που μας περιβάλλουν.


Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

ΤΑ ΚΕΡΚΥΡΑΪΚΑ ΒΕΛΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ


     Στο Παράρτημα των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας" η ένδειξη προόδου που σημαίνει η αύξηση των Τόξων στον οπλοβαστό ενισχύει το τεκμήριο προόδου το οποίο είναι τα βέλη επί του στόχου.


     Ο Χριστόφορος και η Ειρήνη, οι δύο συνεπικεφαλής των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας", κάθε φορά που ολοκληρώνουν μία Προπόνηση του Παραρτήματός τους, μας κάνουν ακόμη περισσότερο υπερήφανους για την αρμονική "εικόνα" που αφήνει πίσω του το πρόγραμμά τους.


     Στα μάτια όσων παρακολουθούμε προσεκτικά την εργασία του κερκυραϊκού Παραρτήματος παραμένει ολοζώντανο το επίτευγμα μιας, πραγματικά, επιτυχημένης πορείας ανθρώπων που ανακαλύπτουν τον καλύτερο εαυτό τους και τον προσφέρουν με αυταπάρνηση στη μικρή αλλά δυναμική κοινότητα των "Ελλήνων Κενταύρων" στην οποία επενδύεται η κάθε πρόοδος του κάθε Μέλους.


     Το ιδιαίτερο "πνεύμα" των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας" το οποίο είναι διακριτό σε κάθε δράση τους ήταν κι αυτή την φορά, χαρακτηριστικό. 


     Και σε τούτη την τελευταία Προπόνηση, οι Κερκυραίοι Συνασκούμενοί μας βίωσαν ακόμη μια ψυχωφελή εμπειρία σε ένα χαλαρωτικό περιβάλλον με ασκήσεις αυτοσυγκεντρώσεως και οξύνσεως του ενστίκτου.


     Το πόσο τα κατάφεραν είναι αρκετά τα βέλη επί του στόχου για να το τεκμηριώσουν.


ΤΑ ΤΕΤΡΑΘΕΜΕΛΑ 
ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥ:
ΨΩΜΙ, ΚΡΑΣΙ, ΦΩΤΙΑ, ΓΥΝΑΙΚΑ


     Η Γυμνιππευτική είναι μία σειρά απαιτητικών ασκήσεων πάνω στην ράχη του ίππου ή στο πλάι αυτής. Είναι μία από τις καλύτερες μεθόδους για να αποκτήσει κανείς ένα κάθισμα χωρίς να εξαρτάται από την χρήση αναβολέων σέλας και ηνιών, διατηρώντας την ισορροπία του ανά πάσα στιγμή.


     Η Μαριλένα με την Χρυσούλα δύο μαθήτριες της Σχολής μας ζήτησαν να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους σε αυτήν την απαιτητική τέχνη και έτσι ο Αρχηγός της Ομάδος μελέτησε προσεκτικά το παρακάτω βιβλίο, έτσι ώστε να εντρυφήσει στις γνώσεις του και να τις μεταφέρει στις δυο κοπέλες.


     Όμως, επειδή στην δικιά μας Σχολή δεν αρκούμαστε μόνο στις θεωρητικές γνώσεις, ο γράφων φρόντισε προτού τις μεταδώσει να τις εφαρμόσει κιόλας.




     Εδώ αξίζει να αναφέρουμε πως η πρώτη απαραίτητη προϋπόθεση είναι ένας κατάλληλος Ίππος γι αυτήν την δουλειά. Ο Ίππος θα πρέπει να διατηρεί έναν σταθερό βηματισμό καθ’ όλη την διάρκεια εκτελέσεως των ασκήσεων και να παραμένει απόλυτα ήρεμος με ο,τιδήποτε και αν συμβαίνει στην ράχη του. Πριν εκπαιδεύσουμε τον Ίππο όμως θα πρέπει να βεβαιωθούμε πως έχουμε επιλέξει και τον κατάλληλο, θα πρέπει να είναι μεσαίου ύψους με φαρδιά και πλατιά ράχη. Έτσι, αφού ο Αρχηγός της Ομάδος μας βεβαιώθηκε για την καταλληλόλητα του Ίππου,


με την βοήθεια του Υπαρχηγού Μάριου και Εφιπποτοξότη Γεώργιου ξεκίνησαν να μεταδίδουν τις γνώσεις τους στα απαιτητικά αυτά κορίτσια.


       Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να μάθει κανείς πριν προχωρήσει σε δυσκολότερες ασκήσεις είναι να εφιππεύει και να αφιππεύει σωστά. Για την σωστή επίτευξη αυτών είναι απαραίτητο να μάθει ο αναβάτης να ‘’παίρνει’’ τα βήματα του Ίππου του όπως φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία. Στην εφίππευση είναι σημαντικό να πηδήξει πρώτα προς τα μπροστά πριν πηδήξει προς τα πάνω, ειδάλλως κινδυνεύει η φορά του Ίππου να τον φέρει στο πίσω του μέρος.

α.ΣΩΣΤΟ

β. ΛΑΘΟΣ
     Μόλις βρεθεί στην ράχη του Ίππου θα πρέπει αμέσως να πάρει την σωστή στάση με τα πόδια να κρέμονται προς τα κάτω.


     Στην αφίππευση ο Ιππέας θα πρέπει να προσγειωθεί με μέτωπο κατά την φορά που κοιτάει ο ίππος και στο ύψος των μπροστινών ποδιών του Ίππου, ειδάλλως παραμονεύει ο κίνδυνος που αναφέραμε προηγουμένως.


     Επειδή όμως οι δυο κοπέλες με την εξαιρετική αντίληψη και κιναισθησία που τις διακατέχει δεν δυσκολεύτηκαν καθόλου στο να κάνουν κτήμα τους αυτά που οι Εκπαιδευτές τους τις μετέφεραν



     Προχωρήσαμε στην επόμενη άσκηση. Ανύψωση του σώματος και περιστροφή σε ανάποδο κάθισμα.




     Για την σωστή επίτευξη αυτής της άσκησης ο Ιππέας θα πρέπει να σηκώσει το κάτω μέρος του σώματος του.


     Περιστρέφοντας τον κορμό του και αλλάζοντας θέση στα πόδια του με το δεξί να παίρνει την θέση του αριστερού και το αντίστροφο, μία διόλου εύκολη άσκηση που απαιτεί υψηλή επιδεξιότητα και πάλι οι δύο αυτές μαθήτριες μέσα σε ελάχιστο χρόνο έφτασαν τάχιστα στο επιθυμητό αποτέλεσμα.


     Ένα μεγάλο Εύγε από μέρους του Ιδρυτή της Ομάδος, του Αρχηγού, του Υπαρχηγού και όλων των Μελών της Ομάδος μας προς σε αυτά τα δύο λαμπρά κορίτσια και σύντομα περιμένουμε να τις απολαύσουμε και στις εξετάσεις τους.


     Επιπλέον, οι δύο νέοι μαθητές μας κατάφεραν να διευθύνουν τον Ίππο τους με κλειστά μάτια, αποενοχοποιώντας φόβους και αντιλαμβανόμενοι ότι η όραση του Ίππου μπορεί να υποκαταστήσει με επιτυχία την ανθρώπινη κατά την Ιππασία.



     Η εκτέλεση των ασκήσεών τους μας έπεισε για ακόμη δύο ικανά Μέλη στην Οικογένεια των Ελλήνων Κενταύρων.



     Η Προπόνηση Παραδοσιακής Τοξοβολίας που ακολούθησε με Αρχηγό Βολής τον Υπαρχηγό της Ομάδος μας Μάριο Ευθυμιάδη ήταν, όπως πάντοτε, μια ακόμη ευκαιρία εκτονώσεως και εφαρμογής του Σχολείου σιωπής.



     Με ασκήσεις στατικές και κινητικές το προβλεπόμενο πρόγραμμα τηρήθηκε όπως έπρεπε και αυτή τη φορά.



     Ο επίλογος της ημερίδος αυτής 'γράφτηκε' με την Προπόνηση Σπαθασκίας υπό τον Πρωτεσίλαο.



     Ευτυχείς και πάλι, για όλη την επόμενη εβδομάδα, με "μπαταρίες" φορτισμένες, προετοιμαζόμαστε για το επόμενο Σάββατο, 21η Οκτωβρίου οπότε και θα έχουμε εξετάσεις συραγωγήσεως όπως από καιρό έχουν αναγγελθεί.




Κωνσταντίνος Δαμιανάκης
Αρχηγός Ομάδος.

Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

ΕΚΑΣ ΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ

     Δεν είναι μόνον οι «Έλληνες Κένταυροι» οι οποίοι επιλέγουν να βρίσκονται μακράν κρατικών φορέων οι οποίοι «καπελώνουν» κάθε ανθούσα πρωτοβουλία προκειμένου να διαιωνίζεται η μιζέρια των παραγόντων σε μια Κοινωνία η οποία ρέγχει επιθανατίως. Ο κ. Δημήτριος Αγιασοφίτης, γόνος Οικογενείας διακεκριμένων Πιλότων, όπως και ο ίδιος Πιλότος, τοποθετείται επί αναλόγου θέματος στον τομέα των Αεραθλημάτων αναφορικώς με την νεοσύστατη «Αερολέσχη Καστοριάς», σημειώνοντας:


     «Εκεί όπου δεν έχουν λόγο αμαρτωλές Υ.Π.Α, ΞΕΙΠΑ, ΤΑΙΠΕΔ και λοιπά κρατικά παράσιτα, συνυπάρχουν αρμονικά ελικόπτερα, αεροσκάφη και ίπποι. Οι δε πτητικές μηχανές απολαμβάνουν την φιλοξενία του πεδίου, οι δε ίπποι το τρυφηλό γρασίδι.

Εκ της διοικούσης,
                                                            

Δημήτριος Αγιασοφίτης»


     Φαίνεται ότι ο χώρος της Αεροπορίας από τον οποίο προέρχεται και ο Ιδρυτής της Ομάδος των "Ελλήνων Κενταύρων" διατηρεί σαφή "εικόνα" των παρα-κρατικών ...καρεκλοκενταύρων που παραγοντίζουν παρασιτικώς και άνευ της παραμικρής παραγωγικότητος. 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΥΦΛΟ ΤΟΞΟΤΗ


     Σταθερά στο φιλόξενο και κατάφυτο περιβάλλον της αυλής της παραδοσιακής ταβέρνας "Η ΚΡΗΝΗ" της Καλαμάτας, το Παράρτημα των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας", με την βοήθεια του ιδιοκτήτη του χώρου και Μέλους της Ομάδος μας Χρύσανθου Δρίτσα, μεριμνά για την εκπαίδευση των τυφλών Τοξοτών.


     Η "όξυνση" του ενστίκτου των τυφλών συνανθρώπων μας αποτελεί το προοίμιο αλλά και τον αντικειμενικό σκοπό αυτής της ειδικής εκπαιδεύσεως και τα "μονοπάτια" που ακολουθούνται είναι πολλά και ...ευφάνταστα, η δε Σχολή τυφλών Τοξοτών των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" για την οποία ήδη υπάρχει διεθνής αναγνώριση, αναζητά και εφαρμόζει πολλά ώστε το αποτέλεσμα να είναι πάντα θετικό.


     Με την βοήθεια του Χρύσανθου ο Βαγγέλης μας κατάφερε να βελτιωθεί στο "δέσιμο" του Τόξου με ακριβέστερες και σταθερότερες κινήσεις, βασικό ξεκίνημα για την διεξαγωγή κάθε εκπαιδευτικής ημερίδος.


     Με την τελειομανία που τον διακρίνει, ο Χρύσανθος φροντίζει τον Βαγγέλη σε κάθε λεπτομέρεια της στάσεως και των χειρισμών του ώστε η ευεργετική επίδραση της Τοξοβολίας να του είναι όσο το δυνατόν μεγαλύτερη.


     Και ο Χρύσανθος δεν παραλείπει να διορθώνει ακόμη και την επίτευξη της βέλτιστης στάσεως των ποδών του τυφλού μαθητή του  ώστε να επιτευχθεί η ευστάθεια η οποία διασφαλίζει το προσδόκιμο αποτέλεσμα.


     Έτσι ο Βαγγέλης, κάθε φορά καταλήγει να τοξεύει κατά ένα τρόπο που δεν υστερεί σε τίποτε από εκείνο των βλεπόντων Τοξοτών


     Οι τυφλοί μαθητές μας, ολοένα και περισσότερο μας κάνουν υπερήφανους με την προσπάθεια και τα αποτελέσματά τους, κάτι που δείχνει και την ανάπτυξη του ενστίκτου τους. Και σ' αυτό είμαστε ευγνώμονες στον Αρχηγό των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" Αθανάσιο Ψωρομύτη και στους βοηθούς του Συνασκουμένους, Χρύσανθο Δρίτσα και Ιωάννα Μητροπούλου οι οποίοι με πραγματική αφοσίωση σε έναν υψηλό σκοπό αφιερώνουν σε αυτόν τον ελεύθερο χρόνο τους.