Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

ΣΗΜΕΡΑ ΧΑΣΑΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ...



     Η Ομάδα μας λειτουργεί στο πέμπτο έτος χωρίς ΚΑΝΕΝΑ ατύχημα! Σήμερα χάσαμε μια μεγάλη ευκαιρία να αποκτήσουμε το ...πρώτο ατύχημα στις στατιστικές μας!


     Ας πάρουμε τα πράγματα, όμως, από την αρχή...



     Ο Α' Υπαρχηγός της Ομάδος μας, ο Αρπάλυκος, ξεκίνησε τη σημερινή του ημερίδα στο Ιππευτήριο γύρω στις εξίμιση, αναλαμβάνοντας (εκτός Ομάδος και με δική του πρωτοβουλία) ένα πολύ δυνατό αλλά και ατίθασο άτι να το ...ημερέψει! Μετά από μία πανηγυρική προσπάθεια κατάφερε να το βάλει στο Ιππευτήριο και άρχισε να του εφαρμόζει μια κατευναστική αγωγή, όταν το άτι τον κλώτσησε δυνατά στο γόνατο και το δεξί σκέλος της περισκελίδας του πότισε με αίμα...


     Ο Αρπάλυκος δεν διέκοψε καθόλου την προσπάθειά του και σε λιγότερο από είκοσι λεπτά το δυνατό και ακατάβλητο άτι είχε μετατραπεί σε ένα χαριτωμένο ...οικόσιτο που υπάκουε στις εντολές συραγωγήσεως του Αρπάλυκου. Όμως, το αίμα στη περισκελίδα είχε ξεχαστεί τελείως, μάλιστα, είχε καλυφθεί από τη σκόνη του Ιππευτηρίου και ο Αρπάλυκος επέστρεψε στη φάτνη του τον ήρεμο, πια, τετράποδο φίλο του!


     Ο Αρπάλυκος ξαναγύρισε στο Ιππευτήριο και ανέλαβε έναν αρχάριο μαθητή μας ο οποίος, στο δεύτερο μάθημά του, έπρεπε να διευθύνει τον Ίππο του με κλειστά μάτια. Αφού ο μαθητής έδεσε τα μάτια του με ένα μαντήλι ο Αρπάλυκος έτρεχε μπροστά και με τη σφυρίχτρα του έδινε το στίγμα διυθύνσεως στον έφιππο μαθητή. Αυτό το υπέροχο παιγνίδι κράτησε άλλη μιάμιση ώρα. Ο αιμάτινος λεκές στη περισκελίδα του Αρπάλυκου ούτε καν που φαίνονταν και τα τρεχαλητά του Αρπάλυκου ούτε που μας θύμιζαν κάτι από την κλωτσιά που είχε προηγηθεί πριν δύο ώρες!


     Όμως, ο Αρπάλυκος ούτε σε αυτό το σημείο φάνηκε να έχει χορτάσει αυτό που λέμε "σκόνη στο Ιππευτήριο"! Αυτή τη φορά ίππευσε ο ίδιος σε, εναλλάξ, καλπασμούς με προσομοιώσεις Έφιππης Τοξοβολίας και, όπως πάντα, ήταν εξαιρετικός!  Όμως, ούτε αυτό φάνηκε ικανοποιητικό για τον Αρπάλυκο όπως δεν φαίνονταν καθόλου πια και ο αιμάτινος λεκές...



     Κατόπιν παρακλήσεως μιας αγαπημένης κυρίας, ιδιοκτήτριας ενός νεαρού καταπληκτικού Ίππου ο Αρπάλυκος προθυμοποιήθηκε να ιππεύσει αυτό το τετράποδο, όπως πάντα, άνευ σαγής και ηνιών, οπότε, ξανά στη ράχη ο Αρπάλυκος, ξανά καλπασμούς, ξανά προσομοιώσεις πάνω σε έναν Ίππο ο οποίος κάλπαζε ασυγκράτητος και, φυσικά, "αχαλίνωτος"! Και ο λεκές...


     Μετά από τρεις και κάτι ώρες, γύρω στις δέκα αυτού του καλοκαιρινού βραδιού αφήσαμε τους Ίππους να αναπαυθούν και καθίσαμε όλοι μαζύ να αστειευθούμε, όταν ένας σοφός νέος μαθητής μας, φυσικοθεραπευτής στο επάγγελμα, από επαγγελματικό ενδιαφέρον ζήτησε από τον Αρπάλυκο να ρίξει μια ματιά στο σημείο που κλωτσήθηκε από το ατίθασο άτι και τότε φάνηκε ξαφνικά όχι απλώς ένα τραύμα χαίνον αλλά το ...κόκκαλο του ποδιού του Αρπάλυκου!


     Ναι, επί τόσες ώρες ο Αρπαλυκος εκπαίδευε Ίππο και μαθητή, ενώ κάλπασε και με δύο διαφορετικά πλάσματα χωρίς να δείξει ΚΑΜΙΑ ενόχληση από ένα τόσο σοβαρό τραυματισμό σε ένα τόσο κρίσιμο για την κινητικότητα σημείο...


     Άρον-άρον βρεθήκαμε σε διανυκτευρεύον Νοσοκομείο απ΄ όπου αργά, λίγο πριν τα μεσάνυχτα, φύγαμε με τον Αρπάλυκο να φέρει πέντε ράμματα!!


     Περιστατικό εκτός μαθημάτων και προγράμματος της Ομάδος μας το οποίο, πάντως, επιβεβαιώνει ότι ο μεν Αρπάλυκος δικαίως αναγνωρίζεται ως Α' Υπαρχηγός της Ομάδος, η δε Ομάδα δικαίως αναγνωρίζεται ως Ομάδα Πολεμιστών!


     Εύγε Αρπάλυκε κι ας χάσαμε την ...ευκαιρία! 


     Περισσότερο κι απ΄τις διεθνείς διακρίσεις και τα βραβεία που έχει κατακτήσει μέχρι σήμερα η Ομάδα μας, οι συμπεριφορές των Μελών της, όπως εν προκειμένω του Αρπάλυκου, είναι ό,τι πιο τιμητικό για τους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ"!

Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ, ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΕΝ, ΝΕΟΛΙΘΙΚΟ ΤΟΞΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

     Ερευνητές του Τμήματος Αρχαιολογίας του Αυτόνομου Πανεπιστημίου της Βαρκελώνης [Universitat Autònoma de Barcelona, U.A.B.] και του Ανωτέρου Συμβουλίου Επιστημονικών Ερευνών [Consejo Superior de Investigaciones Científicas, C.S.I.C. ] του Υπουργείου Οικονομίας και Ανταγωνισμού της Ισπανίας, απεκάλυψαν το αρχαιότερο νεολιθικό τόξο της Ευρώπης κατά την διάρκεια ανασκαφών στην περιοχή της λίμνης Banyoles και συγκεκριμένα στον οικισμό La Draga, στην Καταλωνία της Βόρειας Ισπανίας.

     Αναφερόμενοι στη Νεολιθική Περίοδο θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι αυτή ακολουθεί την Παλαιολιθική και την Μεσολιθική Περίοδο και είναι τμήμα της Ολόκαινου Εποχής. Αρχίζει περίπου το 10.000 π.χ.χ. στη Δ. Ασία και το 5.500 π.χ.χ. στην κεντρική Ευρώπη, ενώ οι πρωιμότεροι οικισμοί στην Ελλάδα χρονολογούνται λίγο πριν από το 6.500 π.χ.χ. Κατ΄ αυτή την ιστορική εποχή καθιερώνεται η μονιμότητα της εγκαταστάσεως των κοινωνιών, μεταβάλλεται η σχέση ανθρώπου και φύσεως με την ενασχόληση της εξημερώσεως των ζώων και της καλλιεργείας φυτών και αναπτύσσεται η χρήση της κεραμικής μετά την Ακεραμική Νεολιθική Περίοδο. Εξακολουθεί κατ΄ αυτή την εποχή η χρήση των απολεπισμένων λίθινων εργαλείων, και διευρύνεται η χρήση των τριπτών ή λειασμένων λίθινων εργαλείων, τα οποία εμφανίζονται κατά τη Μεσολιθική Περίοδο.

Σύγχρονη αναπαράσταση του νεολιθικού οικισμού La Draga της Καταλωνίας


     Η αρχαιολογική έρευνα η οποία διεξάγεται στον Νεολιθικό οικισμό La Draga ο οποίος βρίσκεται στα παρόχθια της λίμνης Banyoles απεκάλυψε ένα εύρημα μοναδικό για την δυτική Μεσόγειο αλλά και ολόκληρη την Ευρώπη. Το συγκεκριμένο εύρημα, το τόξο αυτό, δείχνει από τις λεπτομέρειές του να χρονολογείται από το 5400-5200 π.χ.χ., δηλαδή, από την πρώιμη περίοδο ιδρύσεως του συγκεκριμένου οικισμού και, μάλιστα, ακέραιο με αποτέλεσμα να είναι και το θεωρούμενο ως το αρχαιότερο Νεολιθικό τόξο που βρέθηκε, ποτέ, στην Ευρώπη. Οι περιβαλλοντικές συνθήκες που επικρατούν στη περιοχή του νεολιθικού οικισμού La Draga ο οποίος είναι ο μόνος της παλαιότητος αυτής στην Ευρώπη, «ερμηνεύουν» και τους λόγους της καλής συντηρήσεως ενός ευρήματος με ύπαρξη πλέον των 5000 χρόνων.  Η φρεατιαία διαστρωμάτωση που περιβάλλει την λίμνη Banyoles και μέσα στην οποία απεκαλύφθη ο νεολιθικός οικισμός La Draga διεμόρφωσε αναεροβικές συνθήκες μέσα στις οποίες κατάφεραν να συντηρηθούν άριστα τα οργανικά υλικά.

Ήμερο έλατο (Τaxus Baccata).


     Το τόξο το οποίο απεκαλύφθη είναι πλήρες, μεγέθους 108 εκμ., κατασκευασμένο από ξύλο τάξου (ήμερου ελάτου, Taxus Βaccata), υλικό κοινό για τα νεολιθικά τόξα της Ευρώπης, μονόκυρτης διατομής, έρχεται δε να «ακεραιώσει» τα θραύσματα δύο άλλων τόξων που απεκαλύφθησαν το 2002 και 2005. Τα θραύσματα των δύο τελευταίων τόξων που απεκαλύφθησαν παλαιότερα, δυστυχώς, ως εκ της καταστάσεώς τους, δεν επιτρέπουν την εξαγωγή θετικών συμπερασμάτων τόσο για τον προορισμό (χρήση) τους, όσο και για την οργάνωση της κοινωνίας στα όρια της οποίας απεκαλύφθησαν. Όμως, το κενό αυτό έρχεται να αποκαταστήσει το νέο εύρημα του οποίου η πληρότητα ασφαλώς θα συντελέσει στην εξαγωγή σημαντικών πορισμάτων για την κοινωνική οργάνωση των πρώτων καλλιεργητικών κοινωνιών οι οποίες ανεπτύχθησαν στην Ιβηρική χερσόνησο.

     Υπολείμματα τόξων χρονολογούμενα από τον 9ο και 8ο αι. π.χ.χ., βρέθηκαν στην βόρεια Ευρώπη (Δανία, Ρωσία) και αποδίδονται σε νομάδες κυνηγούς αλλά τα υπολείμματα αυτά εντάσσονται στην Παλαιολιθική και όχι στη Νεολιθική Περίοδο. Η πλειονότητα των νεολιθικών τόξων που βρέθηκαν στην Ευρώπη εντοπίζονται στην κεντρική και βόρεια περιοχή της. Μερικά θραύσματα αυτών των νεολιθικών τόξων της κεντρικής Ευρώπης χρονολογούνται από το τέλος της 6ης  μ.χ.χ. χιλιετίας, μεταξύ του 5200-5000 μ.χ.χ. νεώτερα των τριών τόξων που βρέθηκαν στην La Draga, ώστε οι Αρχαιολόγοι να μπορούν να τα χαρακτηρίσουν ως τα αρχαιότερα νεολιθικά που απεκαλύφθησαν ποτέ.

     Η όλη αρχαιολογική ανασκαφή και έρευνα που διεξάγεται στη La Draga χρηματοδοτείται από το Τμήμα Πολιτισμού της τοπικής Κυβερνήσεως της Καταλωνίας καθώς και από το Ισπανικό Υπουργείο Οικονομίας και Ανταγωνισμού υπό την διεύθυνση και τον συντονισμό του Αρχαιολογικού Μουσείου της Banyoles με την συμμετοχή του Τμήματος Προϊστορίας, Αρχαιολογίας και Ανθρωπολογίας του Καταλανικού Institute Milà i Fontanals, του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Καταλωνίας και του Κέντρου Υποβρύχιας Αρχαιολογίας της Καταλωνίας. Στις ανασκαφές συμμετέχουν και πολλοί φοιτητές από διάφορα πανεπιστημιακά ιδρύματα της Ισπανίας αλλά και της υπόλοιπης Ευρώπης!

     Σε λυπηρή σύγκριση με όλα τα παραπάνω, είναι τραγικό για την σημερινή Ελλάδα, μία χώρα με, κατ΄εξοχήν, αρχαιολογική σημασία να αδρανεί επί δεκαετίες στον αρχαιολογικό τομέα, να στερείται σε τραγικό βαθμό επιδείξεως αρχαιολογικού ανασκαπτικού και ερευνητικού έργου και  οι πολυπληθέστατοι Αρχαιολόγοι της να αποζητούν «συσσίτιο» σε ελεήμονες θέσεις του Δημοσίου προς ολίγωρη και ακόπιαστη επιβίωση! Και είναι περισσότερη ντροπή για την δημοκρατική Ελλάδα να επικαλείται ένα "απατεωνίστικο" και ψευδεπίγραφο «Υπουργείο Πολιτισμού» το οποίο δεν έχει να επιδείξει ούτε καν το αυτονόητο έργο, με παρασιτικούς υπαλλήλους διατρεφόμενους "δημοσία δαπάνη", μηδέποτε παραγαγόντες, στοιχειώδες έστω, έργο!

______________

Bασική βιβλιογραφία :




Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

"ΑΥΤΟ" ΠΟΥ "ΕΙΝΑΙ" ΧΩΡΙΣ ΝΑ "ΕΙΝΑΙ"...


     Για την Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ", γι αυτήν που ήδη έχει τιμηθεί με διεθνή βραβεία, η πραγματική μάχη, όπως έχουμε ξαναπεί, δίδεται στα ...μετόπισθεν, ανάμεσα σε σκιερά σύδεντρα και στο ηλιοφωτισμένο Ιππευτήριο όπου όλοι μοχθούμε για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων μας και, κυρίως, των χαρακτήρων μας!



     Μπορεί οι Αποστολές μας στο εξωτερικό (αφού στο εσωτερικό είμαστε οι μόνοι που ασχολούμεθα με την Έφιππη Τοξοβολία) να αποσπούν βραβεία αλλά και την εκτίμηση του διεθνούς Κοινού, μπορεί κάποια από τα Μέλη μας να κερδίζουν Κύπελλα και Μετάλλια επιδόσεων, όμως, όλοι οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" γνωρίζουμε ότι το θεμέλιο των προσπαθειών μας δε βρίσκεται έξω αλλά μέσα στα Ελληνικά σύνορα, εκεί στους προπονητικούς μας χώρους όπου, σχεδόν καθημερινώς, οι Εφιπποτοξότες δίνουμε τη μάχη με τον εαυτό μας.


     Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι για μας το "ταξίδι" αρχίζει με την είσοδο στην Ομάδα μας κάθε νέου Μέλους  και προτιμούμε τον όρο "νέο Μέλος" και όχι "αρχάριος" μιας και όλοι θεωρούμε εαυτούς αρχαρίους! Έτσι, από την στιγμή της πρώτης μυήσεως του νέου Μέλους στο "μονοπάτι" της Τοξοβολίας και της Ιππικής αισθανόμεθα τη βαρειά ευθύνη της σωστής χειραγωγήσεως ενός πραγματικού Αδελφού που θέλει να χαρεί μαζύ μας κοινές χαρές κι εμπειρίες.



    Πάντοτε, εκείνος που αναλαμβάνει να μυήσει έναν νεοεισερχόμενο στην Τοξοβολία ή στην Ιππική αναγνωρίζει στο πρόσωπό του μυούμενου τον ίδιο τον εαυτό του, στο πρώτο του ξεκίνημα. Η ιερότητα του μυουμένου είναι δεδομένη όπως και η υπομονή του μυούντος ανεξάντλητη προκειμένου η μύηση να έχει θετική ροή και να καταλήγει σε μιαν ήρεμη πληρότητα. Έτσι, είναι πρωτόγνωρη και όχι απλώς για τα ελλαδικά δεδομένα, η σιγή και η ηρεμία τόσο των μυήσεων στην Έφιππη Τοξοβολία όπως γίνεται στην Ομάδα μας αλλά και η ηρεμία κατά την διεξαγωγή των Προπονήσεών μας  κατά τις οποίες ακούγονται μόνον φυσικοί ήχοι!


     Λειτουργούμε, πια, έπί πέντε συνεχή χρόνια, με δικές μας δυνάμεις,  με συνεχή πρόοδο, με διεθνή αναγνώριση και, κυρίως, με μηδενικό δείκτη ατυχημάτων. Όμως, όλα αυτά δεν τα πετυχαίνουμε εμείς αλλά "αυτό", "αυτό" που υπάρχει χωρίς να υπάρχει, που είναι απτό αλλά και χωρίς υπόσταση, που "είναι" χωρίς να "είναι"... "Αυτό" που του είμαστε ευγνώμονες κι ας μη το γνωρίζουμε, "αυτό" που του απευθύνουμε τις ευχαριστίες μας κι ας μη μπορεί να τις ακούσει...


_________________________________________

ΥΓ: 9ης Αυγούστου 2012

     Μια πολυμελής Ομάδα όπως οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" είναι φυσικό να έχει τα Μέλη της διάσπαρτα όπου τα υποχρεώνουν ατομικές, οικογενειακές ή και επαγγελματικές ανάγκες. Οι σχέσεις μας, όμως, δεν επιτρέπουν ποτέ στις αποστάσεις που "παρεμβάλλονται" να χάνεται η μεταξύ μας επικοινωνία και να μπορεί κάθε Εφιπποτοξότης να κατανοεί την σκέψη του άλλου.

     Σήμερα λάβαμε ένα μήνυμα από τον Αθανάσιο, έναν Εφιπποτοξότη τον οποίο οι επαγγελματικές του υποχρεώσεις τον κρατούν επί πολύ καιρό στην επαρχία, αλλά που η απουσία του όχι μόνον δεν τον "απεμάκρυνε" από την κοινή ομαδική μας "σκέψη" αλλά, ίσως, τον έφερε πιο ...κοντά μας, απ΄ό,τι φάνηκε από το λακωνικό αλλά μεστό μήνυμά του.

     Ο Αθανάσιος, λοιπόν, παρά τον φόρτο των υποχρεώσεών του, μας έστειλε ένα σύντομο αλλά περιεκτικό μήνυμα μέσα στο οποίο, με μία πρόταση, ανακαλύπτει, προσδιορίζει και συγκεκριμενοποιεί με το όνομά του αυτό το "αυτό" που "είναι" χωρίς να "είναι"...! Του ήταν αρκετό να διαβάσει το Ιστολόγιο της Ομάδος μας για να συλλάβει επακριβώς αυτό που σκοπίμως απεφύγαμε να κατονομάσουμε θεωρώντας το αυτονόητο, όπως και απεδείχθη, για έναν Εφιπποτοξότη!

     Η Έφιππη Τοξοβολία είναι τρόπος ζωής και όχι, απλώς, άθροισμα δεξιοτήτων! Και πάνω απ΄ όλα είναι τρόπος σκέψεως διότι τα όπλα σε χέρια μη σκεπτομένων είναι επικίνδυνα τόσο για τους ίδιους όσο και για τον Πολιτισμό.

      Αθανάσιε, να περνάς καλά και να ξέρεις ότι μας λείπεις!

Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

O ANTIΦΑΣΙΣΜΟΣ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ
ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΓΕΜΙΣΕ ΠΤΩΜΑΤΑ!

ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ και λοιποί ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ
ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ "ΠΩΣ"...


ΧΙΡΟΣΙΜΑ - ΝΑΓΚΑΣΑΚΙ


ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 1945-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2012
ΚΑΙ Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΚΚΡΕΜΕΙ...



     Τα μεγαλύτερα εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητος  διεπράχθησαν από τους δημοκρατικούς Αμερικανούς κατά του Ιαπωνικού Λαού  μετά   την ουσιαστική λήξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και προ της δικαστικής παρωδίας της "δίκης" της Νυρεμβέργης η οποία έγινε ακριβώς για να συγκαλυφθεί η ενοχή των Αμερικανών για τη γενοκτονία που διέπραξαν οι, μέχρι σήμερα ατιμώρητοι, Αμερικανοί!


     Ο βομβαρδισμός της Χιροσίμα από τις ΗΠΑ διεπράχθη στις 6 Αυγούστου 1945, μετά την παράδοση της Ναζιστικής Γερμανίας η οποία σηματοδότησε την ουσιαστική λήξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και ήταν η πρώτη πολεμική πυρηνική επίθεση της Ιστορίας.  Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρώτη ανακάλυψη της πυρηνικής ενεργείας ως οπλου έγινε από τους Ναζί αλλά με προσωπική εντολή του Αδόλφου Χίτλερ ανεστάλη η πρόοδος της κατασκευής μιας πυρηνικής βόμβας η οποία θα απέδιδε τη νίκη στο Γ' Ράιχ διότι ο ίδιος ο Αδόλφος Χίτλερ θεώρησε την πυρηνική ενέργεια ως απάνθρωπο μέσο!


     Η αμερικανική βόμβα ήταν τύπου ουρανίου 235, η οποία είχε λάβει το προσωνύμιο "Little Boy" (αγοράκι) στο κέντρο συναρμολόγησης και δοκιμών Αλαμογκόρντο. Τα αποτελέσματα της εκρήξεως δεν ήταν γνωστά εκ των προτέρων, μια και τέτοιου τύπου βόμβα δεν είχε δοκιμαστεί, όπως η βόμβα πλουτωνίου, που ακολούθησε. Τη ρίψη της έκανε ο συνταγματάρχης Πολ Τίμπετς, κυβερνήτης ενός αεροσκάφους Β29 της Αεροπορίας Στρατού, στο οποίο είχε δώσει το όνομα της μητέρας του, "Ένολα Γκαίυ". Το Β29 υπέστη ισχυρή ανατάραξη με την έκρηξη της βόμβας, παρά το γεγονός ότι απείχε ήδη 18 περίπου χιλιόμετρα από το σημείο της εκρήξεως. Στόχος ήταν το αστικό κέντρο της Χιροσίμα το οποίο ουδεμία στρατιωτική σημασία είχε και εν ψυχρώ εδολοφονήθησαν μαζικά την ίδια στιγμή 70.000 άμαχα ΓΥΝΑΙΚΟΠΑΙΔΑ.


     Πολύ περισσότεροι πέθαναν αργότερα ή έπαθαν σημαντικές βλάβες στην υγεία τους λόγω της ραδιενέργειας. Από την πόλη διασώθηκε μόνον ο θόλος (από μπετόν) και ο σκελετός του κτηρίου που τον στήριζε. Πριν την έκρηξη αυτό ήταν το κτήριο που στέγαζε την "Εμπορική Έκθεση της Περιφέρειας της Χιροσίμα". Ο θόλος υπάρχει και σήμερα, όπως ακριβώς απέμεινε μετά την έκρηξη, και είναι από τα διατηρητέα Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της ΟΥΝΕΣΚΟ.


    Λίγες μέρες αργότερα, στις 9 Αυγούστου 1945, οι Αμερικανικές δυνάμεις επανέλαβαν την εν ψυχρώ μαζική γενοκτονία κατά του Ιαπωνικού Λαού ρίχνοντας τη δεύτερη στο Ναγκασάκι. Οι δημοκρατικότατοι Αμερικανοί προέβαιναν σε μία απεγνωσμένη κούρσα παγκόσμιας κυριαρχίας προσπαθώντας να κατασκευάσουν το ισχυρότερο υπερόπλο εξοντώσεως των αντιπάλων τους με αποτέλεσμα, εν προκειμένω, η βόμβα να είναι άλλου τύπου με γόμωση πλουτωνίου. Αυτή είχε λάβει το προσωνύμιο "Fat Man" (χοντρός). Αρχικός στόχος ήταν η ιαπωνική πόλη Κοκούρα (Kokura), επειδή όμως το νησί Κιουσού, στο οποίο βρίσκεται, ήταν καλυμμένο από πυκνή ομίχλη, ο επικεφαλής της αποστολής ταγματάρχης Σουέινι, ακολουθώντας το σχέδιο, υποχρεώθηκε να στραφεί σε εναλλακτικό στόχο (οι δολοφόνοι επέμεναν στο έγκλημά τους μεθοδικά...), την πόλη του Ναγκασάκι. Η έκρηξη ήταν ακόμη σφοδρότερη από την προηγούμενη και σχεδόν διέλυσε το Β29 του Σουέινι, το οποίο μόλις που πρόλαβε να προσγειωθεί στην Οκινάβα. αν και οι Αμερικανοί στόχευαν σε πλήρη γενοκτονία του άμαχου Ιαπωνικού πληθυσμού, λόγω της γεωγραφικής θέσεως του Ναγκασάκι, τα αποτελέσματά της στο έδαφος ήταν λιγότερο καταστροφικά από αυτά της βόμβας στη Χιροσίμα. Ωστόσο, οι συνέπειες της ραδιενέργειας δεν ήταν λιγότερο βαρειές από αυτές της προηγούμενης βόμβας.


     Οι δύο αυτές ρίψεις έγιναν με προσωπική απόφαση του τότε Προέδρου των ΗΠΑ Χάρι Τρούμαν. Για να πραγματοποιηθούν, ο διοικητής της μοίρας της Αεροπορίας Στρατού Σπατζ, στην οποία ανήκαν τα αεροσκάφη, ζήτησε έγγραφη τη διαταγή από την πολιτική ηγεσία "αρνούμενος να σκοτώσει ίσως 100.000 άτομα με προφορικές μόνον εντολές". Η διαταγή πράγματι του στάλθηκε εγγράφως με τις υπογραφές του Υπουργού Εσωτερικών Τζορτζ Μάρσαλ και του Υπουργού Στρατιωτικών Χένρι Στίμσον. Η τελική, ωστόσο, απόφαση, σύμφωνα με το Σύνταγμα των ΗΠΑ, έπρεπε να ληφθεί μόνον από τον Πρόεδρο, ο οποίος και την έλαβε, με το σαθρό πρόσχημα ότι, δήθεν, οι ρίψεις αυτές θα έφερναν γρήγορο τέλος στον πόλεμο στο θέατρο του Ειρηνικού. Η εκτίμηση αυτή, όμως, έχει πλήρως ανατραπεί και απεδείχθη ότι η ρίψη των ατομικών βομβών ήταν μια επίδειξη δυνάμεως από τις ΗΠΑ προς τον υπόλοιπο κόσμο προκειμένου να εγκαθιδρύσει την παγκόσμια κυριαρχία της.


     Ο αρχικός αριθμός των θυμάτων που πέθαναν ακαριαία από τη ρίψη των βομβών υπολογίζεται σε περίπου 70.000 στη Χιροσίμα και 40.000 στο Ναγκασάκι. Όμως οι ολέθριες συνέπειες της πυρηνικής ακτινοβολίας τους επόμενους τέσσερις μήνες αύξησαν τον αριθμό των νεκρών σε 90,000166,000 στη Χιροσίμα και 80.000 στο Ναγκασάκι. Μέχρι το 1950 ο απολογισμός των θυμάτων είχε φτάσει τα 200.000 θύματα.


     Οι δυο βόμβες είχαν κατασκευασθεί στα πλαίσια του Σχεδίου Μανχάταν, του αμερικανικού προγράμματος για την κατασκευή ατομικής βόμβας, αυτή που αρνήθηκε ο Αδόλφος Χίτλερ για ανθρωπιστικούς λόγους! Το πρόγραμμα ήταν σε λειτουργία όταν έπεσαν οι βόμβες και είχε και άλλες σχεδόν έτοιμες, στα τελευταία στάδια συναρμολογήσεως. Υπήρξε η πρόταση από αμερικανούς επιτελείς να εκτελεστούν κι άλλοι ατομικοί βομβαρδισμοί της Ιαπωνίας όμως η ροή των γεγονότων και της σπουδής για τη παρωδία της "δίκης" της Νυρεμβέργης απέτρεψαν την εξακολούθηση του εγκλήματος.



     Μέχρι σήμερα η γενοκτονία κατά των αμάχων Ιαπώνων από τους δημοκράτες Αμερικανούς παραμένει το μεγαλύτερο μαζικό έγκλημα κατά της Ανθρωπότητος, ένα έγκλημα το οποίο εξακολουθεί να μένει ατιμώρητο ενώ οι εγκληματίες-δράστες εξαπατούν την Ανθρωπότητα αποεστιάζοντας την οργή της με την, δήθεν, "ευθύνη" των αντιπάλων τους!


     Τα κορυφαία εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητος, οι πυρηνικές βόμβες της Χιροσίμα και του Ναγκασάκι που μέχρι σήμερα παραμένουν ατιμώρητα, καταδικάζουν αμετάκλητα στην παγκόσμια συνείδηση την υποκρισία των Συμμάχων-"νικητών" του Β' Παγκοσμίου Πολέμου οι οποίοι σκηνοθέτησαν την "δίκη" της Νυρεμβέργης για να συγκαλύψουν τη δική τους πελώρια ενοχή μιας εν ψυχρώ γενοκτονίας! Σήμερα, πια, όλοι γνωρίζουμε ποιός ήταν ο μεγάλος ένοχος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και ποιός ο σκηνοθέτης του! Σίγουρα, την πυρηνική ενέργεια, αν και την ανεκάλυψε πρώτος, αρνήθηκε να την χρησιμοποιήσει ο Αδόλφος Χίτλερ!

ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΑΜΑΧΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΩΝ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!


Ο ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΜΟΣ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ
ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΓΕΜΙΣΕ ΠΤΩΜΑΤΑ!

ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ και λοιποί ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ
ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ "ΠΩΣ"...








Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

O ΝΕΦΕΛΗΓΕΡΕΤΗΣ ΖΕΥΣ ΣΤΟ ...LEDU ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ!


     Το αρχαίο ρήμα "ύω" σήμαινε "βρέχω" και από το ρήμα αυτό προέρχεται και η λέξη "υετός", δηλαδή, η πτώση μορφών ύδατος από ψηλά προς εναπόθεσή τους στο έδαφος. 


     Όπως μας παραδίδεται από την αρχαιότητα, ο Πατέρας θεών κι Ανθρώπων Ζευς, ο νεφεληγερέτης, αποχαιρετούσε πάντοτε τους πιστούς του με υετό ενεξαρτήτως εποχιακών περιόδων, ακόμη και υπό τις πλέον καλοκαιρινές συνθήκες. Άλλωστε και ο γνωστός χριστιανικός "αγιασμός" αποτελεί αντιγραφή και συνέχεια του υετού του Διός. Όσοι πριν πολλά-πολλά χρόνια είχαμε μετάσχει σε μία ονοματοδοσία κατά το αρχαίο τυπικό στη κορυφή του Ολύμπου (τέλη Ιουλίου...) αιφνιδιαστήκαμε όταν επιστρέφοντας και πριν πατήσουμε το πόδι μας στη δημοσιά, μια λεπτή βροχή ήρθε μέσα στο κατακαλόκαιρο να μας δροσίσει από την πολύωρη κατάβασή μας...


     Κατά την τελετή λήξεως των 1ων Αγώνων Παραδοσιακής Τοξοβολίας 2012 στο Ledu της Κίνας, αυτό τον Ιούλιο, ο Ζευς ...έκανε και πάλι την εμφάνισή του όταν στο τέλος (!) άνοιξε τους υέτιους ασκούς του για να δροσίσει (κάπως έντονα, είναι η αλήθεια...) τους Τοξότες των 26 Χωρών που αγωνίσθηκαν και που σε λίγο θα αποχωρίζονταν...


     Απολύτως πειθαρχημένοι οι Κινέζοι θεατές στις κατάμεστες, παρά τη βροχή, κερκίδες άνοιξαν τις ομπρέλες τους ενώ οι επί σκηνής, αγωνιζόμενοι και διοργανωτές φόρεσαν, κατά το πλείστον, τα λεπτά διαφανή αδιάβροχά τους.


     Μόνοι ατάραχοι εν μέσω βροχής, τα Μέλη της Αποστολής των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" που αδιαφόρησαν πλήρως για τον υγρό αποχαιρετισμό  και συνέχισαν να κινούνται ...απτόητοι εν μέσω των διαπορούντων ξένων. Οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" με άψογο βηματισμό και ελληνικότατο καμάρι, παρέλαβαν το βραβείο της Ομάδος μας διασχίζοντας το στάδιο κι επέστρεψαν στις θέσεις τους με την Ελένη μας να εντυπωσιάζει με την ελαφρότητα και την άνεση που κρατά το βραβείο το οποίο στα χέρια της δείχνει κατασκευασμένο από ...φελιζόλ, ενώ είναι γλυπτό σε συμπαγή ορυκτό ίασπι βάρους τουλάχιστον οκτώ κιλών. Και όχι μόνον..., η Ελένη φάνηκε ακατάδεχτη ακόμη και για το αδιάβροχο με το οποίο τους είχαν εφοδιάσει, ίσως για να μη χαθεί η σαγήνη του υπέροχου κινεζικού φορέματός της που επέλεξε για την τελετή λήξεως!


    
1οι ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ
LEDU, QINGHAI, KINA, 2012

Oι Τελετές και η σοβαρότητα της διοργανώσεως.

______________

1st INTERNATIONAL GAMES TRADITIONAL ARCHERY
LEDU, QINGHAI, CHINA, 2012

The Ceremonies and the Magnitude  of the organization.


     Για την πενταμελή Ελληνική Αποστολή των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" το ευχάριστο ξάφνιασμα  υπήρξε απερίγραπτο όχι μόνον από την όλη διοργάνωση αλλά και από τις δύο μεγάλες Τελετές οι οποίες παρουσίασαν "ανάγλυφη" την υψηλή αισθητική, την σοβαρότητα και σεμνότητα, αλλά και το κύρος των πολιτισμικών μηνυμάτων της Κίνας με την προαιώνια σοφία της αλλά και τον ιστορικό δυναμισμό της.

     For the five-member mission of Greek "Greek Centaurs" the pleasant surprise was indescribable, not only by the entire organization and by the two major ceremonies which had "sculpted" the aesthetic, seriousness and modesty, but also the valid cultural messages of China with the eternal wisdom of its historic dynamism.


     Η Κίνα είναι μία χώρα με πληθυσμό, σχεδόν, δύο δισεκατομμυρίων που κυβερνάται από ένα κράτος υπαρκτό αλλά και σοβαρό. Φορέας ενός πανάρχαιου Πολιτισμού αλλά και σοφίας, ο Κινεζικός Λαός δε θα μπορούσε παρά να συμπεριφέρεται σε όλα τα εθνικά του "επίπεδα" με κύρος αλλά και δύναμη, στοιχεία απαραίτητα για τις Κοινωνίες που διεκδικούν όχι απλώς να επιβιώσουν αλλά και να κυριαρχήσουν στο χρόνο! Αυτό το κινεζικό κύρος και η δύναμη, μαζύ με την εντυπωσιακή σινική αισθητική υπήρξαν τα χαρακτηριστικά των Τελετών των "1ων Αγώνων Παραδοσιακής Τοξοβολίας 2012" στο Ledu της επαρχίας Qinghai της Κίνας.

     China is a country with a population of almost two billion ruled by a real state with a serious presence. the source of ancient culture but also wisdom, the Chinese people could only act in all the national "levels" with authority and power which are necessary for societies that claim not only to survive but to prevail in time! This Chinese prestige and power, with the impressive aesthetics were characteristic of Ceremonies of "first traditional archery Games 2012" in Ledu Qinghai province of China.


     Αν και επρόκειτο για μία "επαρχιακή" διοργάνωση, το αντικείμενό της, η Παραδοσιακή Τοξοβολία η οποία αποτελεί ιερή τέχνη για τους Κινέζους, ήταν αρκετό ώστε αυτοί οι τοπικοί, "επαρχιακοί", Αγώνες να λάβουν διάσταση μεγαλύτερη και λαμπρότερη κι απ΄ αυτή των ψευδώνυμων "Ολυμπιακών" Αγώνων που διοργανώνονται υπό ανάξιες φαμφάρες και τερατώδη έξοδα εις βάρος των Λαών που τους αναλαμβάνουν!


     Although it was a "provincially" organized, its subject, Traditional Archery which is sacred art for the Chinese, it was enough that they are local, "provincial", Matches to take on  a longer and brighter dimension from so called "Olympic" Games organized with unworthy publicity and monstrous costs to the people who enjoy them!


     Το Ledu, καθ' όλη την διάρκεια των Αγώνων είχε μία εορταστική εμφάνιση απ΄ άκρη σε άκρη και θυμηθήκαμε τη πικρή αίσθηση από τους Παγκόσμιους Ιππικούς Αγώνες που διοργανώνονται από την (αχαρακτήριστη) "Ελληνική Ομοσπονδία Ιππασίας" στην Αθήνα (CSIO) όπου δεν αναρτάται ούτε μία αφίσα εκτός Μαρκοπούλου!

     Ledu, throughout the duration of the Games had a festive look from side to side and we remembered the bitter feeling of the World Equestrian Games organized by the (indescribable) "Greek Equestrian Federation" in Athens (CSIO) where there was not a single poster outside of Markopoulou!



     Το πρώτο πράγμα που παρετηρήσαμε σ' αυτούς τους Αγώνες ήταν η τεράστια λαϊκή συμμετοχή και παρουσία στις κερκίδες με θεατές-μετόχους των επί στίβου δρωμένων και με διαδραστική ωφέλεια αγωνιζομένων και θεατών. Δεν θα ήταν υπερβολή να αναφέρουμε ότι καθ' όλη την διάρκεια αυτών των Αγώνων στις κερκίδες δεν έπεφτε ούτε "καρφίτσα" και αυτό είναι ένα βαρύνον κριτήριο σχέσεως του Κινεζικού Λαού με την Άθληση και την Παραδοσιακή Τοξοβολία, πάνω απ΄όλα, όμως, με τον ίδιο τον Πολιτισμό! Και πάλι θα αποφύγουμε να κάνουμε συγκρίσεις με τις έρημες κερκίδες του Μαρκοπούλου κατά την διάρκεια επισήμων Αγώνων...

     The first thing it observed in these Games was a huge popular participation and presence in the stands with spectators-performers with an interactive benefit to both the competitors and spectators. It would be no exaggeration to say that throughout the course of these Games was not a single free place and this is a predominant criterion of relationship with the Chinese People's Sport and Traditional Archery, above all, however, the same culture! Again we will try to avoid making comparisons with the deserted stands of Markopoulou during official games ...


     Η "σκηνή" των δύο βασικών Τελετών (ενάρξεως και λήξεως) ήταν, κατά πολύ, εντυπωσιακότερη από τις αντίστοιχες "εικόνες" που μας έχουν συνηθίσει οι λεγόμενοι "Ολυμπιακοί Αγώνες", πολύ πιο επιβλητική και "γεμάτη" με πρωταγωνιστές, χρώματα, μουσικές και συνεχή πυροτεχνήματα, δίνοντας την πλέον εορταστική ατμόσφαιρα, όπως ταιριάζει σε αθλητικούς Αγώνες.

     The "scene" of the two key Ceremonies (opening and closing) was by far more impressive than the corresponding "images" that we have become used to at so-called "Olympic Games", much more impressive and "full of" performers, colors, music and continued fireworks, giving the most festive atmosphere, which complements a sporting Games.


     Η εξέδρα των επισήμων πάντοτε γεμάτη με κρατικές και τοπικές προσωπικότητες που υπογράμμιζαν το υπερκείμενο ενδιαφέρον όχι μόνον για την διοργάνωση, όχι μόνον για την Παραδοσιακή Τοξοβολία αλλά και για τον Πολιτισμό.

     The official stand is always filled with state and local personalities stressed the significant interest not only for the organization, not only for traditional archery but also for its culture.


     Και, βεβαίως, στην ίδιαν εξέδρα είδαμε και κορυφαίες προσωπικότητες από ξένες Χώρες που ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη της Παραδοσιακής Τοξοβολίας στις Χώρες τους, αφού, ως γνωστόν, οι προηγμένες Χώρες της Ασίας δίνουν μεταξύ τους μία "μάχη" ώστε να κυριαρχήσουν στην ηπειρωτική περιοχή τους στο ιερό, γι αυτές, Άθλημα της Παραδοσιακής Τοξοβολίας.

     And, of course, in their own platform we also saw leading figures from foreign countries interested in the development of Traditional Archery in their countries, as is well known, these advanced countries of Asia give each other "competition" to dominate the region in, for them the sacred, sport of traditional archery.


     Γύρω από την εξέδρα των επισήμων, χωρίς καμία ενοχλητική διαχωριστική αστυνόμευση από αυτές που επιδεικτικά και καθ' υπερβολήν ασχημίζουν τις "Ολυμπιακές", αστυνομοκρατούμενες παρωδίες της "δύσεως", οι απλοί θεατές απολάμβαναν την διοργάνωση καταλαμβάνοντας και το τελευταίο κάθισμα των κερκίδων.

     Surrounding the official podium, without any annoying separation by the policing officials as we observe in parodies of similar "western" organizations, the spectators enjoyed the event, occupying the last seat of the stadium.


     Η καλά οργανωμένη ασφάλεια του χώρου κρατούσε τις δυνάμεις της στη διακριτική "αφάνεια" ώστε να μην αποτελούν τρομολαγνική παραφωνία όπως παρατηρείται στις "Ολυμπιακές" φιέστες των δυτικών δημοκρατιών οι οποίες βρίσκονται σε πλήρη αντίθεση με το αθλητικό ήθος, τουλάχιστον όπως αυτό νοείτο στην Αρχαία Ελλάδα προς το πνεύμα της οποίας δείχνει να πλησιάζει πολύ περισσότερο η σημερινή Κίνα.

     The well-organized security forces holding area at the discretion of "obscurity" is not to( tromolagniki) dissonance as seen in "Olympic" fiestas of the western democracies that are in stark contrast to the sporting ethic, at least as noeito in Ancient Greece to the spirit which seems to be coming much more today's China.


     Και, αναφερόμενοι στις δυνάμεις ασφαλείας της σημερινής Κίνας, δεν θα κρύψουμε ότι η ευγένεια και η εξυπηρετικότητά τους προς όλους τους αγωνιζομένους κέρδισε αμέσως την συμπάθεια των Μελών των Αποστολών 26 Χωρών που βρέθηκαν στο Ledu, όπως και η Ελένη μας η οποία δεν παρέλειψε να κρατήσει ένα χαρακτηριστικό στιγμιότυπο των ...συμπαθειών της!

     And, referring to the security forces of today's China, we cannot  hide that the kindness and helpfulness to all the contestants immediately won the sympathy of the Members of the Delegations of 26 countries found in Ledu, just like Helen, she did not hesitate to keep a typical snapshot of her favorites ...!


     Οι εθνικοί αλλά και τοξευτικοί συμβολισμοί ήσαν διάχυτοι καθ' όλη την διάρκεια και των δύο μεγάλων Τελετών!

     National symbols and archery were diffuse throughout the duration of both large Ceremonies!


     Οι σκηνοθέτες "αρχιτεκτόνησαν" στιβαρά την ανάπτυξη των θεμάτων τους με τέτοιο τρόπο ώστε το κάθε τι να γίνεται κατανοητό ακόμη κι από εμάς με τις τόσο "μακρυνές" αισθητικές αντιλήψεις.

     The directors' architecturally designed development of their subjects so that everything can be understood even by us with such distant sensory perceptions.


     Ο βαθμός δυσκολίας των κινήσεων του σώματος των επί σκηνής ήταν, πράγματι, πολύ υψηλός, όμως η διδασκαλία φάνηκε επαρκέστατη ώστε όλα να εκτελούνται με τον ακριβέστερο συντονισμό που χαρακτηρίζει τον ίδιο τον Κινεζικό Λαό.

     The degree of difficulty of movements of the body on stage were indeed very high, but the teaching seemed more than sufficient to run the precise coordination that characterizes the same Chinese people.



     Επί σκηνής έλαβαν χώρα τα απίστευτα, με συνεχείς εναλλαγές όχι απλώς "εικόνων" αλλά τεραστίων ..."πινάκων ζωγραφικής" καμωμένους με τους πλέον λεπτούς "χρωστήρες" ...σινικής καλλιγραφίας!

     On stage were incredible spaces, with constantly changing not just "images" but huge ... "paintings" “designed” with the most subtle "paint" ... Chinese Calligraphy!


     Με κομμένη την ανάσα χιλιάδες θεατές παρακολουθήσαμε (από τις κερκίδες αλλά και από την σκηνή) τα όσα απρόσμενα και υπέροχα είχαν προετοιμάσει και μας παρουσίαζαν οι σκηνοθέτες κάνοντάς μας να νομίζουμε ότι βρισκόμασταν στο επίκεντρο ενός εικαστικού πανηγυριού φερμένου από άλλον πλανήτη...

     We watched (thousands of spectators) holding our breath (from the stands and from the field) what unexpected and wonderful and we had prepared the directors were making us think we were at the center of a visual feast brought from another planet ...



     Εδώ δεν υπήρχαν απόπειρες φτηνού εντυπωσιασμού με "γύφτους, Datsun και καρπούζια", αλλά μία συνεχής αναφορά στις υψηλές εθνικές Παραδόσεις της Κίνας με την σοβαρότητα του Λαού της που τις τιμά! Θαυμάσαμε όλες τις επί σκηνής αναφορές στην μουσική Παράδοση των "Τραγουδιών των λουλουδιών" του τοπικού πληθυσμού των Hui ο οποίος εγκαταστάθηκε στην περιοχή, ήδη, από την εποχή της Δυναστείας Tang.

     Here there were no attempts to cheap sensationalism "gypsies, Datsun, and watermelons," but a continual reference to the high national traditions of China and the seriousness of the People which it honors! We marveled at all the references to the musical tradition of  "Song of flowers" of the local population of Hui who settled in the region, since the Dynasty Tang.


     Επίσης, εδώ κανείς δε προσπάθησε να γεμίσει το χρόνο των Τελετών με τετριμμένα "τουριστάδικα συρτάκια" άσχετα προς την αυθεντικότητα των τοπικών Παραδόσεων και αισθητικών αντιλήψεων. Εδώ, όλα παρέπεμπαν σε Κίνα και σινικό Πολιτισμό, χωρίς μπασταρδοποιητικές  "μπανανόφλουδες", δήθεν, "προοδευτικού" ...χαρακτήρος!

     Also, nobody here has tried to fill their time with trivial Ceremony "tourist  like dances" unrelated to the authenticity of local traditions and aesthetic perceptions. Here, all made reference to China and its Great Civilization without bastardizing traps supposedly "progressive" ... character!



     Τελικώς, όλοι μείναμε με την απορία εάν πράγματι οι "Ολυμπιακοί Αγώνες" γίνονται αυτές τις μέρες στο ...Λονδίνο ή αν τους είδαμε μπροστά στα μάτια μας εδώ στο μικρό Ledu της Κίνας, υπό την εκπληκτική επιμέλεια των Οργανωτών των 1ων Αγώνων Παραδοσιακής Τοξοβολίας 2012!

     Eventually, everyone left with the question if indeed the "Olympics" are these days in London ... or if they saw them before our eyes here in small Ledu of China, under the amazing care of the Organizers of the first Traditional Archery Games 2012 !


     Αυτοί οι Αγώνες στο Ledu της επαρχίας Qinghai της Κίνας μας δίδαξαν πολλά και όχι μόνον στον τομέα της Παραδοσιακής Τοξοβολίας αλλά, κυρίως, στον τομέα της διοργανώσεως ενός ανάλογου εγχειρήματος από ένα κράτος ποτ διεκδικεί τίτλο σοβαρότητος και κύρους. Ειδικώς όταν αναλογισθήκαμε ότι με την ίδια αρμονία του "βήματος της χήνας" με το οποίο το στρατιωτικό Άγημα μετέφερε την Σημαία της Χώρας, με την ίδια αρμονία επί σκηνής χιλιάδες ηθοποιών μαγνήτισαν το ενδιαφέρον και το βλέμμα μας.

     These Games in Ledu Qinghai province of China have taught us much, not only in traditional archery, but especially in organizing a similar project by a State which claim title to seriousness and validity. Especially when we have analyzed t the same harmony of the "goose step" with the military contingent which carried the flag of the country with the same harmony onstage of thousands of actresses magnetizing the interest and the gaze of our eyes.


     Οι δύο μεγάλες Τελετές αυτής της διοργανώσεως ήταν ένας χαρακτηριστικός "καθρέπτης" της υψηλής οργανωτικής σοβαρότητος του όλου εγχειρήματος από τους Κινέζους διοργανωτές του! Στους Αγώνες αυτούς τίποτε δεν υπήρξε "απρόβλεπτο" και όλοι οι μετασχόντες εγνώριζαν με κάθε λεπτομέρεια ό,τι μπορούσε να τους αφορά.

     The two major ceremonies of this organization was a typical "mirror" of high organizational seriousness of the operation by the Chinese organizers! In these games there was nothing "unexpected" and all the participants knew in detail what ever might be relevant to them.




     Είναι χαρακτηριστικό ότι, εξ αρχής διενεμήθησαν σε κάθε Αθλητή δύο καλαίσθητες εκδόσεις προς πλήρη ενημέρωση των λεπτομερειών της διοργανώσεως, η μία με όλους τους κανονισμούς συμμετοχής, συμπεριφοράς και διαγωνισμού και η άλλη με όλες τις πληροφορίες διαμονής κι εξυπηρετήσεως των Αθλητών.

     It is characteristic that from the outset were distributed to each athlete two elegant versions complete information on the details of the organization, the one with all regulations of participation, behavior and competition and the other with all information related to the stay of the athletes.




     Ακόμη μία σημαντική έκδοση διενεμήθη στους μετασχόντες με μία σημαντική σύναψη πληροφοριών για την Κινεζική Τοξοβολία ώστε οι ξένοι, κυρίως, Αθλητές να έχουν μία ειδική ενημέρωση για την τοπική Τοξοβολία.

     Another important publication was distributed to participants with an important  collection of information regarding Chinese Archery for foreigners, mainly so athletes have a special briefing for local Archery.


      Και θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθούμε και στην ταξιδιωτική άνεση που μας προσέφεραν στις μακρυνές εναέριες διαδρομές μας οι Κινεζικές Αερογραμμές, διευκολύνοντάς μας όχι μόνο στις ατομικές μας μετακινήσεις αλλά και στη μεταφορά του πολύτιμου αγωνιστικού μας εξοπλισμού.

     And it would be a serious omission not to mention the traveling comfort offered in our distant air routes by Chinese Airlines, enabling us not only in our individual travel but also in the transfer of our valuable tournament equipment.


     Όλα αυτά, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο παροχών φιλοξενίας γεμάτο ευχάριστες εκπλήξεις (μία από τις οποίες ένα λαχταριστό ...καρπούζι εκεί στα βάθη της ...Κίνας!) ήσαν αρκετά για να εννοήσουμε τι σημαίνει, πραγματικά, μια άριστη διοργάνωση!

     All this, combined with the high level of hospitality services full of pleasant surprises (one of which ... a delicious watermelon there in the depths of ... China!) Were enough to comprehend what it means, really, an excellent organization!


     Τα όσα ζήσαμε στο ...επαρχιακό Ledu θα ήθελαν τόμους για να περιγραφούν, όμως εμείς θα αρκεστούμε να εκφράσουμε την ευεργεσία της αισθητικής αρμονίας που "εισπράξαμε" απολαμβάνοντας τα όσα βιώσαμε σ' αυτή τη μακρυνή "γωνιά" του Κόσμου.

     All that we lived in ... Ledu county would require volumes to describe, but we will limit ourselves to express the benevolence of aesthetic harmony "we received" enjoying what we experienced in this distant "corner" of the World.


     Θα θέλαμε να επισημάνουμε την σχεδιαστική ειλικρίνεια (χωρίς τίποτε το επιφανειακό...!) των Κινέζων διοργανωτών οι οποίοι μας κατέπληξαν με τίς ικανότητές τους, την φιλόφρονα ευγένειά τους και την γενναιοδωρία τους αφού όχι μόνον μας φιλοξένησαν κατά τον καλύτερο τρόπο εντελώς δωρεάν αλλά ανέλαβαν ευγενώς και όλα τα έξοδα των αεροπορικών κι επιγείων μετακινήσεών μας και για τα πέντε Μέλη της Αποστολής μας. Και να υπενθυμίσουμε ότι χωρίς αυτή την γενναιοδωρία των Κινέζων διοργανωτών ούτε την Ελληνική Σημαία θα μπορούσαμε να μεταφέρουμε στο μακρυνό Ledu, ούτε και να μεταφέρουμε πίσω στην Ελλάδα το βαρύτιμο Βραβείο που κερδίσαμε, κατασκευασμένο από ημιπολύτιμο συμπαγή ίασπι με την ίδια υψηλή αισθητική αλλά μεγαλοπρέπεια που χαρεκτήρισαν τους 1ους Διεθνείς Αγώνες Παραδοσιακής Τοξοβολίας 2012, στο Ledu της επαρχίας Qinghai, της Κίνας. 

     We would like to point out the sincerity of design (without any exaggeration...!) Chinese organizers who amazed us with their skills, the  kindness and generosity not only because we hosted the best possible way and also for free, but took consideration to all costs of air and ground movements of our five members of our Mission. And we must remember that without this generosity of the Chinese organizers, we could not transfer the Greek flag to distant Ledu, or could we transfer back to Greece in honor the magnificent Award that we won, which was made of jade with the same aesthetic grandeur that characterized the first International Games Traditional Archery 2012 in Ledu county of Qinghai, China.





       Εμείς, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις βαθύτατες ευχαριστίες μας προς τους διοργανωτές με επικεφαλής τον κ. Zhang Liang αλλά και προσωπικώς τον φίλτατο κ. Justin Ma για τα όσα μας προσέφεραν, όπως και τον Αρχηγό της Αποστολής των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" κ. Στέφανο Κάμπελ και τα Μέλη μας Κωνσταντίνο Πέππα, Σπυρίδωνα Μπάκα, Ελένη Σταυροπούλου και Γεώργιο-Θεολόγο Αλλαγιάννη για την άκρως διδακτική συμμετοχή τους σε αυτή την διοργάνωση που θα ευεργετήσει την Ελληνική Παραδοσιακή Τοξοβολία με τα διδάγματα που απεκόμισαν και μας μετέφεραν από τη Χώρα της σοφίας που λέγεται Κίνα.

We would like to express our profound gratitude to the organizers led by Mr. Zhang Liang and also personally to our good friend  Mr. Justin Ma for all that we were offered, as well as the to Chief of Mission "GREEK CENTAURS" Mr. Stephen Campbell and our members Peppas Constantine, Spyridon Bakas, Helen Stavropoulou and George-Theologos Allagianni. for their highly instructive participation in this event to be benefit the Greek Traditional Archery with the lessons acquired and transferred from the town of wisdom called China .

Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης

Aristotle Hercules Kalentzis