ΜΕ ΒΑΘΕΙΑ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΝ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
Με την βιωματική ισορροπιστικήν ενσυναίσθηση ως προτεραιότητα στη διδασκαλία της Σχολής των "Ελλήνων Κενταύρων", τα δύο τελευταία μαθήματα αυτού του καλοκαιριού αλλά και ολόκληρης της Ι' Προπονητικής Περιόδου η οποία μόλις τελειώνει, αφιερώθηκαν σ΄ αυτή την απαραίτητη εμπειρία για κάθε Ιππέα. Τυχεροί μαθητές ο Παντελής και η Θεοδώρα.
Έτσι, επελέγη ένα απολύτως φυσικό έδαφιος, ο υπέροχος επιβήτοράς μας Sepp, ένα σκιάδιο ματιών και ένα ιδανικό ασκησιολόγιο για να βιώσουν καλύτερα την ισορροπιστικήν ενσυναίσθηση οι δύο μαθητές μας,
Φυσικό έδαφος και όχι σύνηθες Ιππευτήριο διότι, σ΄αυτό, οι διάφορες καταστάσεις ισορροπίας "εγγράφονται" βαθύτερα στην ενσυναίσθηση του Ιππέως...
Ο επιβήτοράς μας διότι το ταμπεραμέντο του, σε αντίθεση με ό,τι οι άσχετοι πιστεύουν για ένα τέτοιον Ίππο, παρέχει την δυνατότητα πολλαπλής ωφελείας του μαθητή λόγω της δυνάμεώς αλλά και της ...λαιμαργίας του η οποία θα δούμε εν συνεχεία πόσο ...διδακτική ήταν...
Το σκιάδιο των ματιών για την αναγκαστική "εσωτερική στροφή" του Ιππέως και την επίτευξη βαθύτερης αυτοσυγκεντρωτικής "ενδοπαρατηρήσεως"...
Και το ασκησιολόγιο ιδανικό, έχοντας στη διάθεσή μας να αξιοποιήσουμε την διάδραση δύο μαθητών οι οποίοι θα μπορούσαν να υποστηρίξουν ο ένας την πρόοδο του άλλου...
Για κάθε μαθητή ο "δρόμος" ήταν ο ίδιος. Πρώτα θα έπρεπε να ρυταγωγηθεί με ανοικτά μάτια και καλό κράτημα, ώστε να "βιώσει" την κίνηση και ισορροπία επί του φυσικού, συγκεκριμένου, πεδίου,
Κατόπιν, θα έπρεπε ο ρυταγωγούμενος να αποενοχοποιήσει το κράτημα και να αφεθεί περισσότερο στην "ανακάλυψη" της ισορροπίας, κυρίως, δια της έδρας και των αντισταθμιστικών κινήσεων του κορμού και των χειρών με το συνέργημα των ποδών.
Τέλος ο κάθε μαθητής θα έπρεπε να διευθύνει τον Ίππο με κλειστά μάτια αντιμετωπίζοντας την εμμονή του στο σκύψιμο και την βοσκή, μέσα σε ένα φυσικό περιβάλλον-πειρασμό γα την λαιμαργία του συμπαθέστατου τετραπόδου μας.
Σήμερα, λοιπόν, οι μαθητές μας έμαθαν να διαχειρίζονται και να διευθύνουν τον Ίππο τους με κλειστά μάτια σε φυσικό περιβάλλον.
Έμαθαν πόσο δύσκολο είναι να διατηρείς σε συνεχή κίνηση έναν Ίππο ο οποίος βρίσκεται μέσα σε ένα κατάφυτο χώρο του οποίου θα ήθελε να ...ξεριζώσει και το τελευταίο χορταράκι για να το φάει, ενώ τα χέρια και τα πόδια του Ιππέως του αποκλείουν το σκύψιμο και την στάση για βοσκή.
Και έμαθαν πόσο βαθειά εμπειρία είναι να διευθύνεις, επιπλέον, τον Ίππο με κλειστά μάτια συναισθανόμενος εγκαίρως κάθε αρνητική κατάσταση ισορροπίας ώστε εγκαίρως να την προλάβεις ή να την διορθώσεις προκειμένου να αποφύγεις την πτώση.
Και οι δύο μας μαθητές ήσαν υπέροχοι και, μάλιστα, ο Παντελής ζήτησε να ολοκληρώσει το δικό του μάθημα με καλπασμούς κάτι που του, ασφαλώς, επετράπη και τον χαρήκαμε σε ωραίες φάσεις μέχρι το τέλος αυτής της ωραίας τελευταίας εκπαιδευτικής ημερίδος της Ι' Προπονητικής Περιόδου που λήγει και από την Κυριακή 2α Σεπτεμβρίου 2018 αρχίζει, αισίως, η ΙΑ' προπονητική Περίοδος η οποία σηματοδοτεί και τον 13ο χρόνο συνεχους λειτουργίας της Ομάδος των "Ελλήνων Κενταύρων".
Από το Δ.Σ., την αναπληρώτρια Αρχηγό Ομάδος Χρυσούλα Ηλιάδη και τα Στελέχη των "Ελλήνων Kενταύρων" :
KΑΛΗ, ΝΕΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ!