Παρασκευή 28 Απριλίου 2017
ΟΠΟΥ ΠΑΙΔΙΑ
ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Mε τον προχωρημένο Γεώργιο να επιχειρεί εφάλσεις σε καλπασμό υπό την διδασκαλία του Kωνσταντίνου και με την αρχάρια Ιωάννα να διδάσκεται από την Μάριον διεύθυνση ακριβείας, η καθημερινή πρόοδος των μαθητών της Σχολής των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" συνεχίσθηκε στο Ιππευτήριο και κατά την τελευταία εκπαιδευτικήν ημερίδα.
Δείγμα δημιουργικής αλληλοδιδακτικής το διευθυντικό αποτέλεσμα της Ιωάννας με την βοήθεια της Μάριον και επιβεβαίωση του "εμείς" που παραμερίζει το "εγώ" για την επίτευξη ομαδικής προόδου.
Και η χαρά μιας, ...εκκολαπτόμενης, νέας Αμαζόνας υλοποιείται για όλους μέσα από ένα ομαδικό πνεύμα, παρατηρώντας την Ιωάννα στο τρίτο μάθημά της να τροχάζει ...ούτω πως τον Ίππο της!
Οι ανατομικές επιπτώσεις από το φοιτητικό διάβασμα στην ευθυτένεια του Γεωργίου δεν πέρασαν απαρατήρητες από την προσοχή του Κωνσταντίνου ο οποίος έσπευσε να τις διορθώσει. Πολλοί νομίζουν ότι ιππεύοντας, απλώς, μας πάει ...βόλτα ο Ίππος αγνοώντας ότι η Ιππασία είναι μία πλήρης γυμναστική που βελτιώνει ακόμη και την στάση ενός σώματος και αυτό τηρείται και στη Σχολή μας. Έτσι, ο Κωνσταντίνος εφάρμοσε τα ...δέοντα!
Η "συνταγή" ...δοκιμασμένη μέσα στο χρόνο και ο Κωνσταντίνος άρχισε να επαναφέρει επιτυχώς την ευθυτένεια του κορμού του Γεωργίου με τον σίγουρο τρόπο της παλιάς στρατιωτικής διδασκαλίας!
Έτσι, ο Γεώργιος ξαναβρήκε τα όσα του "έκλεψε" το σκύψιμο στο γραφείο του ανακτώντας την άριστη στάση κορμού που του επέτρεψε να καλπάσει με άνεση και χωρίς στήριξη επί των ηνιών, όπως προβλέπεται ιδανικά για κάθε Ιππέα.
Και, απ΄ ό,τι φάνηκε, ο Κωνσταντίνος δεν του διόρθωσε μόνον τη στάση του κορμού αλλά και τον ώθησε ώστε να εκτελέσει και εφιππεύσεις με τον Ίππο σε καλπασμό, μιας και ο Kωνσταντίνος έχει πάντα κατά νου την Djigitovka
Απολαμβάνοντας τους "καρπούς" της μυητικής εξοικειώσεως με το Τόξο που μόλις είχε καταφέρει ο Κωνσταντίνος, η Μάριον ασκήθηκε στην Έφιππη Τοξοβολία με αρμονικές καλπαστικές διαδρομές.
Καμία αμφιβολία για την επιτυχία της Μάριον στις επικείμενες εξετάσεις της παρακολουθώντας την στις Προπονήσεις της να τα καταφέρνει υπό ακόμη δυσκολότερες συνθήκες από εκείνες των εξετάσεων και σύντομα θα έχουμε ακόμη μία ικανή Εφιπποτοξότρια και Εκπαιδεύτρια.
Όπου ...παιδιά εκεί Παιδεία και εκπαίδευση! Το ίδιο και στην Ομάδα των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" όπου η παιδικότητα δεν αποτελεί απλό ηλικιακό πλαίσιο αλλά προϋπόθεση καθαρότητος ψυχών και ομαδικής προόδου.
Πέμπτη 27 Απριλίου 2017
TO (ΕΦΙΠΠΟ) BAΛΣ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ
Η Παιδεία ψυχής ξεπροβάλλει ανοιξιάτικη όσο ποτέ στα μαθήματα της Σχολής των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" όπου, Εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενοι ανελίσσουν τα απλά μαθήματα Ιππασίας σε αισθητικές παραστάσεις έφιππης Τέχνης!
Με δύο εμπνευσμένους Εκπαιδευτές, τον Κωνσταντίνο και τον Μάριο, η Σχολή μας πρωτοπορεί και εξελίσσεται σε ένα μοναδικό corps de ballet καλλιεργώντας την κιναισθητική αρμονία στους Ιππείς και στις Αμαζόνες μας.
Στο τελευταίο μάθημα του Μάριου, δύο υπέροχες μαθήτριές μας απέδειξαν ότι η Ιππική ταιριάζει απολύτως με την Όρχηση και παράγει ένα αρμονικότατο αποτέλεσμα.
Χωρίς καμία ορχηστική προπαιδεία, η κοπιώδης έρευνα και, κυρίως, η ψυχική καλλιέργεια των δύο Εκπαιδευτών μας χαράσσει ένα νέο μονοπάτι για τη σύγχρονη Ελληνική Ιππική την οποία, πια,αναγορεύει στην υψηλότατη βαθμίδα της τέχνης της Τερχψιχόρης.
Απάνθισμα μιας εσωτερικής, ομαδικής, αρμονίας αυτό το αποτέλεσμα και ο Κωνσταντίνος με τον Μάριο πρωτοπορούν με τις μαθήτριές τους σε έναν τομέα ο οποίος μέχρι τώρα ήταν άγνωστος στην Ελλάδα της κοινοβουλευτικής τυραννίας των χυδαίων.
Και μπορεί το τελικό αποτέλεσμα των δικών μας μαθητριών να μην έχει καμία σχέση με την εικόνα της Uliana Lopatkina στον "Θνήσκοντα Κύκνο" αλλά ας μη ξεχνάμε ότι οι δικές μας μαθήτριες δε "πατούν" σε ένα σταθερό σανίδι αλλά ακουμπούν ευλαβικά στην ευαίσθητη ράχη ενός κινούμενου Ίππου!
Στόχος μας είναι η ανάδειξη της συζυγούς σχέσεως της Ιππικής με την Όρχηση και ήδη οι δύο Εκπαιδευτές μας κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση.
Και μπορεί σε μας να μη χορογραφεί ένας Marius Petipa αλλά ο δικός μας, αγαπημένος, Μάριος και ο Κωνσταντίνος δείχνουν ότι μπορούν να αξιοποιήσουν τη φυσικότερη χορογραφία του Ίππου ώστε να καταφέρουν ένα μοναδικό χορογραφικό αποτέλεσμα!
Η αντανάκλαση του Ήθους και της ποιότητος των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" εγγυάται την καλύτερη συνέχεια στο μεγάλο μας στόχο. Γι αυτό και το εκπαιδευτικό Επιτελείο των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" δε μπορεί παρά να προσφέρει στις υπέροχες μαθήτριές μας ένα ανοιξιάτικο ανθισμένο ...χαμόγελο!
Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
O,TI ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ... PRIVÉ
Αυτό το μάθημα ήταν πολλοί δυνατοί "άσσοι" στα μανίκια όσων εκπαιδεύονται, παραλλήλως, στη Σπάθη και στη Σπαθομάχαιρα ενώ ο πυρήνας του ήταν οι αποκρούσεις επιθετικού ροπάλου.
Μια πολύ δυναμική διδασκαλία για τους προνομιούχους της ημέρας από τον πάντοτε συναρπαστικό Νίκο Καπλατζή όπου συχνά βλέπαμε να "διασταυρώνεται" η σπαθιστική Οπλασκία του Πρωτεσίλαου και να προκύπτει ένα αρμονικό συνδυαστικό αποτέλεσμα
Αξιοπρόσεκτα σε όλες τις σημερινές ασκήσεις τα "χορογραφήματα" των βημάτων που θα μπορούσε να είναι και από μία χορευτική διδασκαλία!
Και αυτά τα χορευτικά "χορογραφήματα" κατέληξαν -πέραν του κυρίως διδακτικού αντικειμένου- και σε μία γυμναστική κινησιολογία που αναζωογόνησε μέσα στο καταπράσινο περιβάλλον του μαθήματός μας.
Εξαιρετικά αναλυτικός και διορθωτικός ο Νίκος Καπλατζής μπόρεσε να εμφυσήσει μια πρωτόγνωρη ζωηρότητα στο μάθημα αυτό που σίγουρα θα επαναληφθεί.
Άλλωστε και ο ίδιος ο Νίκος Καπλατζής μας ενημέρωσε για τα προσεχή "σχέδιά" του τα οποία πραγματικά θα είναι συναρπαστικά για όλους μας...
Και τα "εξαγόμενα" από το σημερινό μάθημα δείχνουν ότι κάθε άλλο παρά τα όσα θέλει να μας "περάσει" εξαντλήθηκαν σήμερα!
"Rosa dei venti" ανοιξιάτικο και γρήγορα θα ανακοινωθεί ένα ολοήμερο Σεμινάριο με μία σύναψη όλων όσων διδάχθηκαν αυτή τη χρονιά στο Πρόγραμμα "ΠΟΛΕΜΩΝ" για όσους θα ήθελαν να ξαναθυμηθούν τα όσα διδάχθηκαν και για όσους θα ήθελαν να αναπληρώσουν τα όσα έχασαν...
Διότι το Πρόγραμμα "ΠΟΛΕΜΩΝ" απεδείχθη ακόμη μια άριστη επιλογή για την πρωτοπόρο Ομάδα των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" με τους, κατά Παράδοση, ...Λέοντες (ΚΑΠΛΑ-νια) επικεφαλής!
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Νέα ώρα ενάρξεως των μαθημάτων του Προγράμματος "ΠΟΛΕΜΩΝ" θα είναι
17:30 μ.μ.
τα απογεύματα Τετάρτης.
Σάββατο 22 Απριλίου 2017
ΠΛΑΤΩΝΙΚΩΣ ...ΟΙΑΚΟΣΤΡΕΦΩΝ!
Οι κατευθυντήριες παράμετροι του πλατωνικού "οίακος" της Ομάδος των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" δείχνουν ότι στέκονται αρωγοί ενός, σταθερώς θετικού αποτελέσματος, πρωτίστως παιδαγωγικού και δευτερευόντως εκπαιδευτικού για όλα τα Μέλη μας. Και εάν την επίτευξη ενός τέτοιου και τόσο θετικού αποτελέσματος την είχαν υπ΄ όψη τους οι σύμβουλοι του Υπουργείου Παιδείας θα είχαν αντικαταστήσει τα άγονα βιβλία με τα οποία παραγεμίζουν τις τσάντες των ατυχών μαθητών τους με την Παιδεία της ασκήσεως η οποία, όταν συνδυάζεται με την διείσδυση στη φυσική αλήθεια, τότε διαμορφώνεται η νοητική υποδομή της αναπτύξεως ωφελίμων γνώσεων αλλά και δεξιοτήτων.
Σε αυτό το πλαίσιο κινούμενος και ο Εκπαιδευτής μας, Υπαρχηγός της Ομάδος μας, Μάριος, κατά την εκπαίδευση των μαθητών του δείχνει ότι αυτό το "πηδάλιο" του πλατωνικού προσανατολισμού μας το χειρίζεται δεξιότατα επ΄ αγαθώ της Σχολής μας, των μαθητών μας αλλά και του εαυτού του αφού, η εκπαίδευση στην Ομάδα μας συνιστά την πλέον ευεργετική αλληλοδιδασκαλία από την οποία ωφελούνται ακόμη και οι Ίπποι μας!
Λατρευτός από τους μαθητές του ο Μάριος, τον χαιρόμαστε να εξερευνά συνεχώς το "παιδευτικό τοπίο" και να εξελίσσει το βασικό εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα με τη σοφία της αποφυγής κάθε βιασύνης, με γνώμονα την ωφέλεια των μαθητών του.
Άριστα συντονισμένος με το ομαδικό "γίγνεσθαι", όπως και ο Αρχηγός μας ο Κωνσταντίνος, δεν κατάφερε απλώς να διαπιστευθεί τάχιστα, κατόπιν εξετάσεων, ως Εφιπποτοξότης αλλά συνέλαβε στη πλήρη διάστασή του και το πνεύμα της Ομάδος μας της οποίας ο ακραιφνώς πλατωνικός, π ο λ ι τ ι κ ό ς, χαρακτήρας διαμορφώνει σχέσεις και αποτελέσματα!
Δυναμικός "σημαιοφόρος" της πολιτειακής αριστοκρατικότητος την οποία πρεσβεύουν οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ", ο Μάριος καταφέρνει να διδάσκει και Ιππική και Ήθος μέσα σε μία κοινότητα Συνασκουμένων όπου ο "πήχυς" συνεχώς ανυψώνεται. Άλλωστε, αυτή η διαρκής ανύψωση του πήχεως αποτελεί και τη προσδοκία της ιδρύσεως αυτής της Ομάδος η οποία θέλησε να πρωτοπορήσει και πρωτοπορεί στον τομέα μιας Παιδείας, ευτυχώς, ασύλληπτης από τους "πολλούς".
Και με την αυτοπεποίθηση, πια, του επαίοντος, "απλώνεται" με υπευθυνότητα και περίσκεψη μέχρι του σημείου που του επιτρέπει η έκταση του ..."παπλώματος" των γνώσεών του τις οποίες, πάντως, φροντίζει να αναπτύσσει δραστικότατα, διασφαλίζοντας έτσι την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας του υπό την εγγυημένη διατήρηση της ασφαλείας των μαθητών του.
Τελευταίο επίτευγμα αυτού του Στελέχους μας η εμφανής λαμπρή πρόοδος της μαθητρίας του Μαριλένας η οποία, σε ελάχιστα μαθήματα, κατάφερε να φθάσει σε ένα επίπεδο πολύ υψηλό για την αρχαριότητά της!
Υπομονητικός και αναλυτικός, κυρίως, ευγενής, ο Μάριος δε δυσκολεύθηκε να αναδείξει τάχιστα τη Μαριλένα σε μία μαθήτρια που ήδη καλπάζει δυναμικά και χωρίς στήριξη χειρών!
Αυτό το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα στο οποίο, τόσο σύντομα, ο Μάριος οδήγησε την Μαριλένα δεν δείχνει, βεβαίως, τις ικανότητες μόνον του Εκπαιδευτή αλλά και της μαθητρίας του η οποία επιβεβαιώνει ότι την "πύλη" των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" επιλέγουν να εισέλθουν και παραμένουν οι αυτοπειθαρχούμενοι, "όμαιμοι", "ομόδοξοι' και ..."ομότροποι" που χαρακτηρίζονται από μία ευφυά επιλογή ...ομοίων.
Εκείνο, όμως, που θα μπορούσε, εν προκειμένω, να πιστωθεί στον Μάριο είναι η ικανότητα υψηλού συντονισμού Εκπαιδευτή, μαθητρίας και Ίππου ώστε το τελικό παιδευτικό αποτέλεσμα να είναι ασφαλές, υψηλό και ταχύ όπως τα κατάφερε ο Μάριος στη περίπτωση και αυτής της μαθητρίας του, κάνοντας μας όλους υπερήφανους για το παραγόμενο έργο της Σχολής μας αλλά και ευτυχείς για την παρουσία του Μάριου κοντά μας.
Άλλωστε, ικανότατος Εφιπποτοξότης και ίδιος δε θα μπορούσε παρά να μεταβιβάζει τις δεξιότητές του και, κυρίως, την Παιδεία του, στους μαθητές του με υπευθυνότητα και όλη την συνεπαγόμενη αποτελεσματικότητα!
Kι αυτό κατά συνθήκην, όπως και όλα τα Στελέχη των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" τα οποία ανιδιοτελέστατα προάγουν τους μαθητές μας.
Με την Μαριλένα να πλησιάζει συνεχώς ολοένα και εγγύτερα την ημέρα των εξετάσεών της, είναι ο Μάριος ο οποίος επιβεβαιώνει ότι η σχολή των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" δικαιούται να σεμνύνεται για την άριστη στελέχωσή της!
Και, αυτό το συμπέρασμα αποδίδεται ως νομοτέλεια στην εξ αρχής ορθή επιλογή του πλατωνικού "οίακος" ως κατευθυντηρίου πηδαλίου όχι μόνον της πορείας της Ομάδος μας αλλά και της βιοτής ενός εκάστου εξ ημών, εν μέσω μιας τρικυμισμένης Κοινωνίας στην οποία, ενώ πλείστοι όσι καταβυθίζονται, κάποιοι διαπλέουμε ασφαλώς "συμπληγάδες"!
Παρασκευή 21 Απριλίου 2017
Η ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΟΜΙΔΟΣ
Η προσήλωση στην ευημερία του Ίππου
αποτελεί βασικό προσανατολισμό της Φυσικής Ιππικής της οποίας τους κανόνες
ακολουθεί η Σχολή των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ». Εν μέσω των κανόνων αυτών κυρίαρχη θέση
κατέχει η απόρριψη της χρήσεως της στομίδος η οποία συνιστά ακόμη ένα διαχρονικό
καθοριστικό λάθος της προσεγγίσεως του Ίππου από τον Άνθρωπο.
Ο ευγενής, σύγχρονος «σταυροφόρος» της ευημερίας
του Ίππου, Alexander Nevzorov,
πριν ήδη από πολλά χρόνια και βάσει των παρατηρήσεων του ειδικού ερευνητικού
εργαστηρίου του Οργανισμού του έχει αναφερθεί τεκμηριωμένα στις επώδυνες επιπτώσεις
της στομίδος όχι απλώς στην στοματική κοιλότητα του Ίππου αλλά και στην κινητική
και στην όλη συμπεριφορά του. Το παρακάτω βίντεο αποτελεί, πλέον, κλασική «διδασκαλία
περί στομίδος» και η περιγραφικότητά του έχει αλλάξει τον «ρου» σκέψεως πολλών ακόμη και εκ των άλλοτε φανατικών υπερμάχων της χρήσεώς της.
Αυτές τις οδυνηρότατες
επιπτώσεις της στομίδος στην υπερώα, στα ούλα αλλά και στη γλώσσα του Ίππου μας
τις τεκμηριώνει και το ακόλουθο βίντεο του οποίου η «εικόνα» σε κάθε καρέ
αποτελεί κι έναν κόλαφο εναντίον όσων ακόμη χρησιμοποιούν στομίδα.
Τέλος, μία αναλυτικότερη προσέγγιση της φυσιοπαθολογίας του
αντικειμένου μας «σκιαγραφείται» στο εν συνεχεία βίντεο για όσους θα ήθελαν μία
βαθύτερη γνώση επί των επιπτώσεων της στομίδος στη στοματική κοιλότητα του Ίππου.
Η Σχολή των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ» είναι υπερήφανη διότι εκ της
ιδρύσεώς της έχει ταχθεί, φανατικώς και αμετακινήτως, κατά της χρήσεως της στομίδος!
Και παρά το ότι οι Ίπποι της Σχολής μας είναι ξένοι μη ανήκοντες σε μας, αν και
από τους Ιππαγωγούς τους ιππεύονται με στομίδα, στη Σχολή μας η στομίδα αφαιρείται
και παραδίδονται ακόμη και στους πρωτοείσακτους μαθητές μας ανενστόμιστοι ακόμη
και για το εισαγωγικό μάθημά τους, αποδεδειγμένης της ασφαλείας χειρισμού τους με
το σύστημα Φυσικής Ιππασίας που ακολουθούμε. Και αυτό αποτελεί ακόμη μία
επιβεβαίωση ότι η στομίδα, πέραν των δυσμενών επιπτώσεών της επί του Ίππου, ουδεμία άλλη αξίαν έχει!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)