Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2021

ΑΛΜΑ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΕΩΣ!

 ΑΛΜΑ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΕΩΣ!



     Μέσα σε μία συναρπαστική περιβαλλοντική πολυμορφικότητα της οποίας κύριος "παρονομαστής" είναι η φυσικότητα του τοπίου, η "βάση" πλέον, των "Ελλήνων Κενταύρων" μορφοποιείται ως μέρος των επιτυχών σχεδιασμών του Εφιπποτοξότη και Εκπαιδευτή υπό επίβλεψη Αντώνη Διαγούπη ο οποίος, από σήμερα, αναλαμβάνει και τις ευθύνες του Αρχηγού της αθηναϊκής Σχολής.

     Αγγίζοντας την ουσία της Ιππικής η οποία υπαγορεύει την προτεραιότητα της ευημερίας του Ίππου, ο Αρχηγός των "Ελλήνων Κενταύρων" Αθηνών, αναλαμβάνει τα καθήκοντά του, όχι έφιππος, αλλά αρχίζοντας από την οικοδόμηση ευπρεπούς οικητηρίου χώρου του Ίππου της Σχολής δίνοντας το παράδειγμα εργασίας προς όλα τα Μέλη μας τα οποία πλέον θα πρέπει να είναι προετοιμασμένα, πριν απολαύσουν τις χαρές και την "αίγλη" της ράχης του Ίππου, να τον υπηρετήσουν!

     Οι εργασίες οι οποίες ξεκίνησαν και με την βοήθεια των Αδελφών "Ελλήνων Κενταύρων Σπάρτης" και του πάντοτε αξίου συμπαραστάτη μας Συνασκουμένου Σταύρου Γεωργάκη, θα ολοκληρωθούν τάχιστα, εντός ...ωρών, αφού, οι κανόνες ακριβείας και ταχύτητος της Ομάδος των "Ελλήνων Κενταύρων" καθώς και τα προσφερόμενα "χέρια" που είναι πολλά και πανάξια, επιτρέπουν ώστε ο νέος Αρχηγός να μπορέσει με την βοήθεια όλων να ξεκινήσει τις δράσεις της Σχολής των Αθηνών, βάσει των δικών του προγραμματισμών και σχεδιάσεων. 

     Στον νέο χώρο, καθιερώνεται, πλέον, η πραγματική εικόνα της Ιππικής όπως την αποτυπώνει με το ατομικό παράδειγμά του ο Αρχηγός της Σχολής Αθηνών Αντώνης, ο οποίος συνδέει τον Ίππο-πρωταγωνιστή με το επίσης "πρωταγωνιστικό" έργο υποδομής που υπαγορεύει η, πρωτίστως βιοηθικώς, σωστή λειτουργία μιας Σχολής που σέβεται τον τετράποδο συνεργάτη θεωρώντας ότι αυτός μπορεί να είναι "καλός", δηλαδή, αξιόπιστος μόνον εάν είναι ευτυχής σε ανθρώπινα "χέρια" που τον τιμούν και κουράζονται για την ευημερία του!

     Σκληρή και απαιτητικότατη η επανεκκίνηση η οποία αναλαμβάνει έναν ιπποδρομιακό Ίππο και υποχρεούται να μετατρέψει σε παρελθόν τις μέχρι τώρα συνθήκες διαβιώσεώς του.

     Μια επαναφορά η οποία αναλαμβάνει μια δυσκολότατην αποκατάσταση από ένα παρελθόν που βαρύνεται από το προηγούμενες στρεσογόνες "εμπειρίες" κι απαιτεί μεθοδευμένη επανάταξη σε ένα ουμανιστικό πλαίσιο Φυσικής Ιππικής, με τον Αντώνη, πλέον, να είναι σε θέση να το επιτύχει πλήρως! 

     Και είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα, με την έναρξη των τεχνικών εργασιών, τόσο ο Αντώνης όσο και ο Σταύρος, παρά την κούρασή τους με το στρώσιμο της τσιμέντινης βάσεως της νέας φάτνης, ασχολήθηκαν και με μία πρώτη συραγώγηση του Ίππου, ώστε να τον "ξεμουδιάσουν" μετά από μία μακρότατη περίοδο εγκλεισμού κι ακινησίας.

     Ναι κι οι δυο τους, παρά την κούρασή τους, βρήκαν και το κουράγιο και τον χρόνο να ασχοληθούν και με τον ίππο, αφιερώνοντάς του τον ελάχιστο χρόνο των διαλειμμάτων τους με λαμπρό αποτέλεσμα.

      Και ήταν χαρακτηριστικό ότι και ο Αντώνης και ο Σταύρος, εξαντλημένοι από τις δεκάδες "καροτσιών" με τσιμέντο και αμμοχάλικο που ετοίμασαν, σήμερα κατάφεραν τις καλύτερες "συραγωγήσεις" του, μάλιστα, υπό τις δυσκολότερες συνθήκες Ίππου.

      Σοφό το ρηθέν "Arbeit macht frei!" και για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι η εργασία, όσο σκληρότερη τόσο πιο πολλές ικανότητες του Ανθρώπου απελευθερώνει σε ένα γόνιμο αποτέλεσμα και αυτό το δώρημα τούτη τη μέρα δεν ήταν απλώς το στρώσιμο της βάσεως της νέας φάτνης, αλλά και δύο εξαιρετικές συραγωγήσεις! 

      Ωστόσο, οι εργασίες συνεχίζονται και θα ολοκληρωθούν, όπως είπαμε, τάχιστα αφού οι "Έλληνες Κένταυροι" δεν είναι δημοκρατική φατρία όπου υπαρξιακά κατακάθια διαγκωνίζονται για ...μίζες, οφίκια και ακόπιαστη "καλοπέραση", αλλά πλατωνική συνέργεια φύσει αριστοκρατών, όπου οι πάντες συνεισφέρουν ανιδιοτελές έργο και αναποζημίωτον ιδρώτα επ΄ αγαθώ της κοινότητος Ομοίων. 

      Εδώ, η εργασία θα συνεχίζεται μέχρι τη δύση του ηλίου διότι μόνον έτσι προσδοκάται πρόοδος, μια πρόοδος που καταλήγει στη λυτρωτική ενσωμάτωση του Ανθρώπου με τη φύση και την "είσπραξη" των "ευσήμων" μιας τέτοιας επιτυχίας όπως είναι τα "Συγχαρητήρια" που δέχεται στο ...αφτί, ο νέος Αρχηγός Αντώνης Διαγούπης από τον Μπάλιο, αλλά και απ΄ όλους μας!


Πλήρες Φωτογραφικό Λεύκωμα ΕΔΩ

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021

Η ΟΥΓΓΡΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΣΤΡΑΤΙΑ

 Η ΟΥΓΓΡΙΚΗ ΜΑΥΡΗ ΣΤΡΑΤΙΑ



     Στο μεγάλο ψηφιδωτό που σκιαγραφεί τους Έλληνες Στρατιώτες της Δύσεως μια εμβληματική ψηφίδα η οποία σηματοδοτεί την έμπνευση της δημιουργίας τους αποτελεί η «Μαύρη Στρατιά» του Βασιλείου της Ουγγαρίας, κατά το δεύτερο ήμισυ του 15ου αιώνος.

     Αυτός ο μισθοφορικός στρατός του πεφωτισμένου Βασιλέως των Μαγυάρων Hunyadi Matyas, ή Matthias Hunyadi [Matthias I] ή γνωστότερου ως Matthias Corvinus, υπήρξε λαμπρό δημιούργημα ενός πεπαιδευμένου μονάρχη ο οποίος άφησε πίσω του έργο υψηλού Πολιτισμού, όπως μαρτυρά και η μεγάλη Βιβλιοθήκη που δημιούργησε, η «Bibliotheca Corviniana» με χιλιάδες αρχαίων Ελληνικών και Λατινικών χειρογράφων.

     Αν και «τακτικός» στρατός, εν τούτοις, η μισθοφορική υπόστασή του με ό,τι αυτή σημαίνει, παραπέμπει σε πολλούς «κοινούς τόπους» με τους ατάκτους, κατά κανόνα, αλλά και αφομοιωμένους σε ξένους τακτικούς στρατούς, Έλληνες Στρατιώτες της Δύσεως των οποίων την επική δράση τιμά και αναβιώνει η Ομάδα των «Ελλήνων Κενταύρων».

     Περισσότερα, σε ένα περιεκτικότατο άρθρο (στην Αγγλική) το οποίο ήδη αναρτήσαμε.

Το άρθρο βρίσκεται ΕΔΩ

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΜΕΝΟΙ

 ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΜΕΝΟΙ

     Τους Αδελφούς "Έλληνες Κενταύρους Σπάρτης" ετοιμάζεται να υποδεχθεί η Ομάδα των Αθηνών στον καινούργιο της χώρο όπου οι ευγενείς προσερχόμενοι θα βοηθήσουν στην "στέγαση" του Ίππου της Σχολής μας!

     Σε μιαν ατομιστική κοινωνία ανταγωνιστικής εσωστρεφείας, η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" διδάσκει τη συναδελφοσύνη και την αλληλεγγύη ως προϋποθέσεις κοινωνικής προόδου!

     Η άφιξη των Σπαρτιατών Κενταύρων αναμένεται αύριο Παρασκευή, 3η Δεκεμβρίου 2021 και, αποφεύγοντας την αστρολογικώς δυσμενή 4η Δεκεμβρίου, την Κυριακή 5η Δεκεμβρίου το πρωί θα παρατεθεί μία δίωρη εκπαίδευση εξοικειώσεως με την σέλα της στέπας των παρισταμένων στο νέο μας χώρο, ιδιαιτέρως, προς Τιμή όλων των Εφιπποτοξοτών που ανεδείχθησαν κατόπιν των τελευταίων Εξετάσεων οι οποίοι, πλέον, δικαιούνται σέλας και θα εκπαιδεύονται με αυτήν εν όψει συμμετοχής τους σε διεθνείς αγώνες!  

ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ

 ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ 

ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ



     Πράγματι, ανεκτίμητα βοηθήματα τα εκπαιδευτικά βίντεο μεγάλων Δασκάλων της Ιππικής τα οποία, κατά κανόνα, μας δείχνουν όχι την βαθμιαία πρόοδο της εκπαιδευτικής διαδικασίας αλλά το αποτέλεσμά της. Κι αυτό είναι κάτι το οποίο πρέπει να κατανοήσουμε εκτιμώντας το ότι είναι πρακτικώς αδύνατον σε ένα βίντεο να συμπεριληφθεί όλη η διαδικασία, βήμα προς βήμα, της εκπαιδεύσεως, π.χ., ενός νεολέκτου Ίππου ο οποίος, από "πράσινος" μετατρέπεται σε ιππεύσιμο, κάτι που απαιτεί ενσωμάτωση πολλών εργατωρών που θα έκανε το βίντεο ...ατελείωτο!

     Πέραν της απαγορευτικής διαρκείας, ο λόγος αποφυγής της καταδείξεως της συνολικής διαδικασίας η οποία οδηγεί σε συγκεκριμένο αποτέλεσμα σχετίζεται και με την εμπορικότητα ενός περιεχομένου το οποίο, συχνά οι Δάσκαλοι δεν επιθυμούν να προσφέρουν δια της αναπαραγωγής ενός βίντεο το οποίο δεν εξασφαλίζει καρδοφορία, αλλά είναι θεμιτό να επιδιώκουν να εκμεταλλευθούν μα μία ζωντανή διδασκαλία η οποία εγγυάται πολύ περισσότερο οικονομικό κέρδος.

     Ως εκ τούτου, παρακολουθώντας ένα εκπαιδευτικό βίντεο γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι πρακτικοί λόγοι θα υποχρεώσουν τον παραγωγό - Δάσκαλο να εστιάσει τάχιστα στο αποτέλεσμα παραλείποντας την επίδειξη της όλης διαδικασίας η οποία, όμως, αποτελεί και την εκπαιδευτικήν ουσία.

     Τα εκπαιδευτικά βίντεο, λοιπόν, είναι για πολλούς Δασκάλους "κράχτες" προσελκύσεως μαθητών με την επίδειξη μιας επιλεκτικής περιλήψεως δουλειάς και μόνον.

     Εν τοιαύτη περιπτώσει, όμως, αξίζει να παρακολουθούμε εκπαιδευτικά βίντεο Ιππικής ή, μήπως, αυτό αποτελεί ...χάσιμο χρόνου; 

     Αυτά τα βίντεο είναι πολύ ωφέλιμα όταν ο θεατής έχει την ικανότητα να συμπληρώνει αφ΄ εαυτού του την ελλείπουσα ουσία κι αυτό χωρίς να αφήνει αχαλίνωτη μιαν αυθαίρετη φαντασία αλλά ανασύροντας λογικές προσεγγίσεις και "σπαράγματα", έστω, εμπειριών του προκειμένου να αποδώσει ακέραιη τη διαδικασία και να "εισπράξει" τα διδάγματά της.

     Στην Βιβλιοθήκη των "Ελλήνων Κενταύρων" διατηρούμε ένα μεγάλο αρχείο εκπαιδευτικών βίντεο μεταξύ των οποίων, π.χ., αρκετό υλικό του Δασκάλου Pat Parelli τον οποίο, άλλωστε και πρώτοι, πριν πολλά χρόνια, παρουσιάσαμε στην Ελλάδα. Όλα αυτά τα βίντεο του Αμερικανού Δασκάλου περιέχουν "θησαυρούς" πληροφοριών, αλλά κανένα από αυτά δεν αποτελεί μία ολοκληρωμένη μέθοδο εκπαιδεύσεως Ίππου προκαλώντας τον θεατή του να αναπληρώσει τα κενά εξάγοντας συμπεράσματα προς εφαρμογή κι αυτό είναι πάγιος κανόνας για όλες τις ανάλογες παραγωγές. 

      Έτσι, είναι απαραίτητο, αυτός ο οποίος θα επιχειρήσει να παρακολουθήσει ένα τέτοιο βίντεο ώστε να καρπωθεί εκπαιδευτικά συμπεράσματα, να διαθέτει ήδη μιαν "υποψία" περί του αντικειμένου του βίντεο και να μην περιμένει να "χειραγωγηθεί" από τον παραγωγό του στην πλήρη κατανόηση της αλληλουχίας των εκπαιδευτικών διαδκασιών. 

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021

Η ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΠΠΟΥ [Alexander Nevzorov - Haute Ecole]

 Η ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ 

ΤΟΥ ΙΠΠΟΥ

[Alexander Nevzorov - Haute Ecole]




     Η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων", μακράν του να προάγει μοντέρνο "ιππικόν αθλητισμό" αλλά μία παραδοσιακή έφιππη πολεμική τέχνη, εκ της ιδρύσεώς της απέκλεισε την χρήση βασανιστικών "βοηθημάτων" που καταφέρουν κακώσεις ή και θάνατο του Ίππου τα οποία, δυστυχώς, είναι "καθιερωμένα" στην "αθλητική" Ιππασία, όπως, στομίδες, σπιρούνια, μαστίγια, μάστιγες κλπ, ακολουθώντας το μονοπάτι της Φυσικής Ιππικής και τους κανόνες του! 

     Εξ ενστίκτου και πριν δεχθούμε επιρροές εξαιρετικών Δασκάλων όπως του Kassai Lajos, του Klaus Ferdinand Hmpfling, του Alexander Nevzorov και πολλών άλλων, στοχαστήκαμε επάνω στην ευημερία του Ίππου και καταλήξαμε στο τεκμηριωμένο συμπέρασμα ότι ο άνθρωπος, στην προσπάθειά του να υποχειριάσει προς εκμετάλλευση όσο το δυνατόν ακόπιαστα και ταχύτερα τον Ίππο, δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει κάθε βαναυσότητα αφού ακόμη, στις δημοκρατικές του κοινωνίες, τα ζώα θεωρούνται άψυχα "πράγματα" και όχι έμψυχα πλάσματα με μία κατ΄ επίφαση "ουμανιστική" νομοθεσία η οποία, όμως, κατά την δικανική της εφαρμογή επιμένει στο "res" των ζώων!

     Εν προκειμένω, ο Alexander Nevzorov και το Ερευνητικό Κέντρο που λειτουργεί μέσα στην Σχολή του (Haute Ecole) μας δίνουν προς μελέτη δύο σημαντικά βίντεο τα οποία τεκμηριώνουν την κακοποίηση του στόματος του Ίππου στην περίπτωση της "αθλητικής Ιππασίας" η οποία, σε κάποιες περιπτώσεις, καταλήγει στον θάνατό του! Ας τα μελετήσουμε κι ας αποφύγουμε κάθε "συνέργεια" στο έγκλημα...!  

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

H ANAΠNOH

H  ANAΠNOH


 


     Μία σύναψη πληροφοριών για την σημαντικότερη φυσική λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού από την Σχολή των «Ελλήνων Κενταύρων» υπό μορφή pdf που μόλις αναρτήθηκε στο "Issuu".

     Στις παρακμιακές δημοκρατίες όπου οι πολίτες είναι αναλώσιμοι και οι ψήφοι τους καταμετρώνται χωρίς, όμως και να …υπολογίζονται, αποφεύγονται επιμελώς να διδάσκονται δύο βασικές γνώσεις: η αναπνοή και η βάδιση! Έτσι, σ΄ αυτές τις υπελικτικές δημοκρατικές κοινωνίες, παρατηρούμε τους ανθρώπους να αλληλοσυγκρούονται στα πεζοδρόμια πέφτοντας ο ένας πάνω στον άλλο, χωρίς να μπορούν να τηρήσουν μια διεύθυνση, έχοντας γκρίζα πρόσωπα από την έλλειψη οξυγόνου και «κομμένη» την αναπνοή από το τεχνητό άγχος μιας καθημερινότητος που αποσκοπεί στη συνεχή διατήρηση του ελέγχου τους!

     Δυστυχώς, αναφορικώς με την βάδιση δεν μπορούμε να πούμε τίποτε περισσότερο από την αναγκαιότητα της τηρήσεως του γενικού κανόνος της δεξιόστροφης κινήσεως σε περιοχές όπως η δική μας (διότι υπάρχουν και περιοχές όπου επικρατεί η αριστερόστροφη κίνηση) αλλά για την αναπνοή θα μπορούσαμε να πούμε πολλά προτιμώντας, όμως, να αφήσουμε τους ειδικούς να μας τα εξηγήσουν, λόγος για τον οποίο αποφύγαμε μία πρωτογενή συγγραφή επιλέγοντας να παρουσιάσουμε μια σειρά ειδικών παρουσιάσεων περί αναπνοής, οι οποίες αλληλοσυμπληρώνονται μεταξύ τους, αποδίδοντας την πλήρη «εικόνα» του αντικειμένου.

Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2021

ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟΥ

 ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟΥ



     Η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" αποτελεί ένα διαρκές κέντρο μελέτης και έρευνας της Ιππικής, της Τοξοβολίας και των εφίππων πολεμικών τεχνών. Οι δραστηριότητές μας (μαθήματα, Προπονήσεις κλπ) μετά την λήξη τους, μελετώνται προσεκτικά κι εξάγονται συμπεράσματα τα οποία ενισχύουν την μελλοντική μας πρόοδο, αλλά και την πρόοδο όσων ενδιαφέρονται για την Ιππική και την Τοξοβολία. Και το παραπάνω φωτογραφικό στιγμιότυπο το οποίο προέρχεται από την τελευταία Προπόνηση των "Ελλήνων Κενταύρων" αξίζει να αναλυθεί για εκπαιδευτικούς λόγους. Αποτυπώνει την προσπάθεια εξοικειώσεως ενός νεαρού νεολέκτου Ίππου με την τόξευση από τον Εφιπποτοξότη - Εκπαιδευτή Αθανάσιο Ψωρομύτη και αφού έχει προηγηθεί η επιτυχής εξοικείωσή του με το Τόξο και τα βέλη. Το στιγμιότυπο διαιρείται σε δύο επίπεδα παρατηρήσεως: Στην δράση (πράσινος κύκλος) και στην στάση (κίτρινος κύκλος). 

     α. ΔΡΑΣΗ. Ο  χ ε ι ρ ι σ τ ή ς,  ο οποίος εξοικειώνει τον Ίππο για πρώτη φορά με την τόξευση, έλκει ομαλώς (χωρίς διστακτικές αυξομειώσεις) και με "στρογγυλή κίνηση" την χορδή με το βέλος ενώ, με την περιφερειακή του όραση παρατηρεί τον Ίππο ώστε να προλάβει διορθώνοντας ενδεχόμενες αντιδράσεις του. Ο  α ν α β ά τ η ς (αρχάριος μαθητής), αν και αμέσως εκτεθειμένος σε κίνδυνο πτώσεως σε περίπτωση αντιδράσεως του Ίππου, παραμένει γαλήνιος έχοντας πλήρη εμπιστοσύνη στον χειριστή, ανεξαρτήτως του νεολέκτου του Ίππου, πεπεισμένος για τις ικανότητες του Εκπαιδευτή και αυτό είναι πολύ σημαντικό στην διαδικασία της εξοικειώσεως διότι, με την απάθειά του, υπαγορεύει στον Ίππο τον καθησυχασμό του, ρόλος για τον οποίο, εν προκειμένω, ο βοηθός-αναβάτης αναδεικνύεται σε παράγοντα εξίσου σημαντικό με τον χειριστή. Ο  Ί π π ο ς, έχοντας ήδη αποδεχθεί το Τόξο και τα βέλη και ενθαρρυνόμενος από τους αρμονικούς χειρισμούς του χειριστή, αλλά και την όλη απάθεια του αναβάτη του, όχι μόνον δεν δυσανασχετεί με την όλη διαδικασία αλλά και δείχνει προσήλυτος από τον χειριστή, προσκολλώντας το ρύγχος του στο Τόξο ώστε να κατανοήσει πλήρως δια της οσφρήσεως τα "αντικείμενα" και την "δράση" τους, χωρίς καμία ένδειξη φόβου ή, έστω, επιφυλάξεως, ενώ με την ήπια, πρώτη, άφεση του βέλους θα εξακολουθήσει να παραμένει ήρεμος και με ενδιαφέρον προς την διαδικασία.    

     β. ΣΤΑΣΗ. Τα πόδια του χειριστή, του αναβάτη, αλλά και του Ίππου, παραμένουν σε πλήρη αδράνεια ακινησίας χωρίς καμία ένδειξη βουλήσεως μετατοπίσεως και, αναφορικώς με τον Ίππο, χωρίς καμία υποψία τάσεως φυγής! Ειδικώς, τα πόδια του αναβάτη που κρέμονται σε απόσταση από την κοιλιά του Ίππου χωρίς καμία ένδειξη προθέσεως δραστικότερης στηρίξεως, είναι το τεκμήριο των επιτυχών χειρισμών του Εκπαιδευτή και της αποδοχής τους από τον Ίππο! 

     Στην Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" λατρεύουμε τον Ίππο ο οποίος, στη 16ετή λειτουργία μας ποτέ δεν μας "πρόδωσε" ως "αντίτιμο" της Τιμής που κι εμείς του αποδίδουμε! Όμως, είμαστε υπερήφανοι όχι μόνον για τα Στελέχη μας, αλλά και για τους μαθητές μας, συναποτελώντας ένα γόνιμο "εργοτάξιο" ιππικής και τοξευτικής προόδου!