Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ 
ΚΑΙ ...ΟΛΟΗΜΕΡΟΣ ΜΟΧΘΟΣ 


     Με το σταθερό της χαμόγελο και μετά από ελάχιστα μαθήματα, σήμερα, η μαθήτρια του Μάριου, Μαριλένα, μας έδωσε τη χαρά να απολαύσουμε τους πρώτους καλπασμούς της και όχι μόνον... Η Μαριλένα επεχείρησε και τις πρώτες της προσομοιώσεις Έφιππης Τοξοβολίας δείχνοντας ότι στο επόμενο μάθημα ακόμη ένα Μέλος της Ομάδος των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" θα τοξεύσει σε καλπασμό


     Στο Ιππευτήριο και ο ..."συνήθης ύποπτος" Γεώργιος, παρά τις φοιτητικές υποχρεώσεις του και την εξεταστική που αρχίζει σε λίγες ημέρες, βρίσκει πάντα χρόνο για την αγαπημένη του Έφιππη Τοξοβολία.



     Μαθητής του Mάριου, ο Γεώργιος, απ΄ ό,τι φαίνεται πρώτα θα δώσει εξετάσεις για να διαπιστευθεί ως Εφιπποτοξότης και κατόπιν ως φοιτητής για το εξάμηνό του στις Πολιτικές Επιστήμες, με όλους μας να είμαστε βέβαιοι για την επιτυχία του και στα δύο μιας και πρόκειται για ένα ιδιαιτέρως ικανό Συνασκούμενο.



     Και σε αυτό το μάθημά του ο Γεώργιος έδειξε ότι είναι έτοιμος για τις εξετάσεις του και χάρηκε τις καλπαστικές τοξεύσεις του μαζύ με όλους τους Συνασκουμένους του στο Ιππευτήριο.


     Όμως, ο Γεώργιος δεν αρκέστηκε να επενδύσει το πρωινό του στο Ιππευτήριο, αλλά, παρά τις υποχρεώσεις του συνέχισε το ίδιο απόγευμα και στο μάθημα του Προγράμματος "ΠΟΛΕΜΩΝ" μαζύ με άλλους Συνασκουμένους, μιας και οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" δεν σταματούν ούτε για μιαν "ανάσα" την εκπαίδευσή τους.



     To πρώτο εισαγωγικό μάθημα για την αντιμετώπιση των Nunchaku (κροτάλων) που είχε γίνει προ δύο εβδομάδων στα Μέλη μας στο πλαίσιο του Προγράμματος "ΠΟΛΕΜΩΝ" ήλκυσε το ενδιαφέρον των Συνασκουμένων μας ώστε ο Εκπαιδευτής μας Νίκος Καπλατζής να επιμείνει και πάλι στην εξάσκηση πάνω σ' αυτό το αντικείμενο.


     Με γρήγορη αλλά και συναρπαστική "ροή" το συγκεκριμένο μάθημα δείχνει να αποτελεί όχι απλώς μάθημα Αυτοάμυνας αλλά και θετικής σωμασκίας.


     Η εμβάθυνση στα σενάρια χρήσεώς του από επιτιθέμενους και στα αντίστοιχα σενάρια αντιμετωπίσεώς τους, κρατά σε ζωηρή κινητικότητα χειρών και κορμού, δευτερευόντως δε και ποδών, ώστε στο τέλος του μαθήματος όλοι να αισθάνονται και γυμνασμένοι .
                                      

     Στο συγκεκριμένο μάθημα αναλύθηκαν πολλά περισσότερα όχι μόνον για την αντιμετώπιση του Nunchaku αλλά και τον τρόπο που οι κακόβουλοι το μεταφέρουν ώστε να μπορούμε, παρακολουθώντας τα χέρια τους να μπορούμε να τους αντιμετωπίζουμε εγκαίρως και αποτρεπτικώς.


     Ο Νίκος Καπλατζής εν όψει θερινής απασχολήσεώς του εκτός Αττικής ενημερώνει ότι τα μαθήματα του Προγράμματος "ΠΟΛΕΜΩΝ" θα ενταθούν μέχρι την αναχώρησή του και καλό θα ήταν να τα παρακολουθήσουν όσοι μπορούν διότι θα επαναληφθούν μετά τον Αύγουστο, από την νέα Προπονητική Περίοδο αφού διακοπούν για την καλοκαιρινή περίοδο.


     Η Έφιππη Τοξοβολία, όπως και κάθε Τέχνη Πολέμου, υπηρετείται από αφοσιωμένα άτομα τα οποία μοχθούμε καθημερινώς. Ο συνεχής μόχθος μας για την αυτοβελτίωσή μας αποτελεί την μόνη "ταυτότητα" της εφιπποτοξοτικής ιδιότητός μας και η σεμνότητα της αλληλέγγυας συμπεριφοράς μας την "πιστοποίησή" μας ως Μελών των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ". Ευτυχώς που οι μηχανισμοί-Κανόνες λειτουργίας της Ομάδος μας σε κάθε δύσκολη στιγμή διαφαίνονται και σοφοί και ...αποτελεσματικοί για την διασφάλιση της προόδου μας!

Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

ΟΙ ΑΝΤΟΧΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΡΙΟΥ ΙΠΠΟΥ


Μία αναφορά του ειδικού στρατιωτικού ειδήμονος Balck


Mε γνώμονα την ευημερία του Ίππου, πρώτιστο μέλημα κάθε Ιππαγωγού ή και, απλώς, φιλίππου, η καθημερινή ευζωία του Ίππου αποτελεί προτεραιότητα επιδιώξεως. Η μακροβιότητα ενός Ίππου αλλά και η αποφυγή ατυχήματος οι οποίες εξαρτώνται από την τήρηση των κανόνων καθημερινής ευζωίας, πέραν της παγίας καταστάσεως υγείας του Ίππου, επηρεάζονται και από τον παράγοντα της καθημερινής εργασιακής κοπώσεώς του τον οποίο, ανά πάσα στιγμή εργασίας, θα πρέπει να σταθμίζει και εκτιμά σωστά ο κάθε Ιππαγωγός ή Ιππέας. Όσοι βρεθήκαμε "κοντά" στον Ίππο μάθαμε να "αφουγκραζόμαστε" την αναπνοή του και σαν "μόνιτορ" να καταγράφουμε ανά πάσα στιγμή ιππικής εργασίας την "περιεκτικότητα οξυγόνου" στις κυψελίδες των πνευμόνων του, κάτι το οποίο πέραν της μεταφορικής σημασίας αποδίδει και την υποχρέωσή μας για διαρκή προσοχή προς αποφυγή εξοντωτικών κοπώσεων του αγαπημένου μας πλάσματος.


     Οι φυσικές αντοχές του Ίππου είναι αρκετά μεγάλες, όμως, ούτε θα πρέπει να υπερεκτιμώνται αλλά ούτε και να υποεκτιμώνται διότι και οι δύο περιπτώσεις αντιτίθενται στην ευημερία του Ίππου. Στην πρώτη περίπτωση εκτίθεται αμέσως σε κίνδυνο ζωής ο Ίππος ενώ στην δεύτερη εμμέσως. Διότι είτε "σκάσει" επιτόπου ο Ίππος, είτε εξασθενήσει μη ασκούμενος επαρκώς, το αποτέλεσμα θα είναι ολέθριο με μόνη διαφορά το βάθος χρόνου. Έτσι, κάθε γραμμάριο βάρος στη ράχη του και κάθε διασκελισμός του, κάθε κλίση του εδάφους και κάθε διαμόρφωση της επιφανείας του, κάθε είδος εργασίας και χειρισμού, κάθε σύνθεση σιτηρεσίου, συντελούν στην άθροιση κοπώσεως και αυτό θα πρέπει να λαμβάνεται υπ΄ όψη.


     Στην Ομάδα των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" αντιμετωπίζουμε με μεγάλη προσοχή όλες τις παραμέτρους της ευημερίας των Ίππων μας οι οποίες σχετίζονται με την χρήση τους στη Σχολή και στις υπόλοιπες δραστηριότητές μας και επιμένουμε να εκτιμούμε προσεκτικά τις, εκάστοτε, αντοχές και κοπώσεις τους. Αυτός, άλλωστε, είναι και ένας από τους κυρίως λόγους που μας διασφαλίζει την αποφυγή ατυχημάτων η οποία χαρακτηρίζει την Ομάδα μας στα δώδεκα χρόνια της συνεχούς λειτουργίας της. Η δική μας προσέγγιση επί του ζητήματος της αντοχής του Ίππου, τον οποίο εκλαμβάνουμε ως πολεμιστήριο και όχι, απλώς, ως "αθλητή", κινείται επί του άξονος των επισημάνσεων του μεγάλου Γερμανού στρατιωτικού ειδήμονος Balck οι οποίες εκτίθενται κατωτέρω και αναφέρονται σε συγκεκριμένους χρόνους (εργασίας) επί χιλιομετρημένων αποστάσεων:





      Πέραν αυτών των επισημάνσεων οι οποίες αποτελούν μία "ένδειξη" αντοχών σε στρατιωτική εργασία, οι Ίπποι υπόκεινται σε πολυειδείς κοπώσεις τις οποίες πρέπει να σταθμίζουμε συνεχώς.


Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Ι Π Π Ι Κ Η:
ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΓΕΝΝΑΙΩΝ


     Η παρακμή των ..."αμνών" τους κάνει να μη καταλαβαίνουν ούτε την σημασία της Πολεμικής Αρετής ούτε και την προτεραιότητα του καθήκοντος προς μία συνεχή υπέρβαση του εαυτού μας. Oι όχλοι ακινδυνοποιήθηκαν για το σύστημα με τη μετατροπή τους σε παραπαίουσες μαριονέτες οι οποίες, αν και ζυθόφλυκτες, νομίζουν ότι το τρέκλισμα τους προσδίδει ειδικό κοινωνικό "βάρος"...  



     Η ολοκληρωτική αλητοποίηση της σύγχρονης αστικής χαμοζωής των μαζών δεν επιτρέπει στα υπαρξιακά σκύβαλα που τις αποτελούν να συνειδητοποιήσουν ότι "Άνθρωπος" είναι μόνον ο  ά ν ω   θ ρ ώ σ κ ω ν   και ως "άνω" νοείται μόνον ό,τι άγει στην παραπάνω υπέρβαση. 



     Όμως, η Ιππική Τέχνη είναι η κορυφαία προς τα "άνω" άγουσα τον Άνθρωπο αφού αποτελεί "Σχολείο" γενναιότητος! Κι έτσι προσεγγίζεται από την Ομάδα των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" όπως και σήμερα στο Ιππευτήριό μας, όπου δύο εξέχοντα στελέχη της συνασκήθηκαν όχι μόνον στην αγαπημένη μας Έφιππη Τοξοβολία αλλά και στις έφιππες μαχητικές τακτικές που αποτελούν την  "Crème de la crème" της Ιππικής.


     Ο Γεώργιος, υπό την διδασκαλία του Αρχηγού της Ομάδος Κωνσταντίνου, εισήχθη σε μία προσομοίωση εξετάσεων τις οποίες πρόκειται να δώσει σύντομα και με όριο επιτυχίας τις 4/6 σήμερα, εάν έδινε εξετάσεις θα κατάφερνε άνετα το 6/6!  



     Ευστοχότατος, ταχύτατος και σταθερότατος, ο Γεώργιος έδειξε ότι όχι μόνον μπορεί, πλέον, να διαπιστευθεί ως Εφιπποτοξότης αλλά και να προχωρήσει στην ίδρυση Παραρτήματος των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" στο Dubai, όπου διαμένει και όπως οραματίζεται, έχοντας όλους μας "δίπλα" του!



     Για τον Αρχηγό της Ομάδος μας, σήμερα, τα πράγματα ήσαν ακόμη πιο δύσκολα αφού, πια, γι αυτόν η Έφιππη Τοξοβολία είναι προ πολλού "κατακτημένη!  Σήμερα, λοιπόν, μετά το απαραίτητο και "γευστικότατο" ...hors d'oeuvre της Έφιππης Τοξοβολίας στην οποία ο Κωνσταντίνος έδωσε ακόμη καλύτερη "εικόνα" τεχνικής, ο Προπονητής του τον αιφνιδίασε εισάγοντάς τον σε μία ιδιαίτερη τεχνική "καλπαστικής διεισδύσεως σε εχθρικό τομέα με αιφνιδιαστική αφίππευση και παραπλάνηση του αντιπάλου". Η συγκεκριμένη τεχνική αποτελεί εισαγωγικό "κεφάλαιο" της Djigitovka για την οποία έχει επιδείξει ενδιαφέρον ο Κωνσταντίνος και στην οποία ο Προπονητής του βαθμιαίως τον ασκεί, έχει δε δύο εκδοχές, την αφίππευση επί τροχάδην και την αφίππευση με κυλισμό η οποία παρέχει και την καλύτερη κάλυψη από εχθρικά πυρά. 



     Ο Κωνσταντίνος, παρά τον σχεδιασμό του Προπονητή του, κατάφερε με την πρώτη να εφαρμόσει και τις δύο και μάλιστα χωρίς ο προπονητής του να προλάβει, καν, να του εξηγήσει το ο,τιδήποτε, δείχνοντας ότι, πια, είναι ένας βιωματικός έφιππος Πολεμιστής.  


     Η πρώτη εκδοχή αυτής της σύνθετης ασκήσεως η οποία περιλαμβάνει και γυμνιππευτική υπερπήδηση καθέτου εμποδίου 0.60 εκτελέσθηκε από τον Κωνσταντίνο όπως φαίνεται στο παραπάνω βίντεο, με άριστη επίδοση από την εφίππευση δι εφάλσεως, τον καλπασμό προς το εμπόδιο, την υπερπήδηση του εμποδίου και την καλπαστική διείσδυση στον εχθρικό τομέα με τελική αφίππευση επί τροχάδην και με την άφεση του Ίππου και την διασπορά του Ιππέως.


     Η δεύτερη και πλέον δύσκολη εκδοχή με τα ίδια στάδια αλλά με κατάληξη σε αφίππευση σε κυλισμό εξετελέσθη  ε ν σ τ ι κ τ ω δ ώ ς  και χωρίς καμία προηγούμενη ανάλυση από τον Κωνσταντίνο ο οποίος για άλλη μια φορά εξέπληξε τον καλώς προετοιμασμένο για "αναλύσεις" κλπ κλπ Προπονητή του. Στο παραπάνω βίντεο απολαμβάνουμε το εκτελεστικό "επίπεδο" του Κωνσταντίνου ο οποίος, χωρίς καμία προηγούμενη "ανάλυση" και καθοδήγηση έπραξε το ορθό και γενναίο!


     Τα σκύβαλα μπορούν να συνεχίσουν να παραπαίουν καταναλώνοντας ...ζύθο ή ...φραπέ, όσο οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" διαμορφώνουμε χαρακτήρες! 


Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΑ 
ΤΗΣ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΟΤΗΤΟΣ


     H ειδική επιστήμων, Παιδαγωγός και συγγραφέας κ. Άννα Κοντονή στο εξαιρετικό εγχειρίδιό της με τον αποκαλυπτικό τίτλο "Το Νεοελληνικό Σχολείο και ο Πολιτικός Ρόλος των Παιδαγωγικών Συστημάτων" [Εκδόσεις "Κριτική", 1997,  σ.16] επισημαίνει σε ελάχιστες αράδες την ηθική χρεωκοπία του σχολικού θεσμού στη χώρα μας η οποία, υπό τις επιδράσεις της απάνθρωπης "ντόπιας", αριστερίζουσας, αντιπαιδαγωγικότητος θέλει τον μαθητή υποκείμενο  επιβολών προς αναπαραγωγή ενός χρεωκοπημένου συστήματος! Γράφει , λοιπόν, στο πόνημά της η συγγραφεύς:


     Eυτυχώς που η Σχολή των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" ευθυγραμμιζόμενη με την αριστοκρατικότητα της πλατωνικής διανοήσεως αφίσταται της συστημικής αντιπαιδαγωγικότητος και, απαιτώντας την ελευθερία του ατόμου-μαθητή καταλήγει, πάντοτε, εδώ και δώδεκα χρόνια, στο ίδιο ασφαλές και ευτυχές αποτέλεσμα του σημερινού μας εισαγωγικού μαθήματος, ενός νέου Μέλους της Ομάδος μας που είχαμε σήμερα την χαρά να καλωσορίσουμε: της αγαπημένης μας Ιωάννας η οποία σήμερα είχε την πρώτη επαφή της με την Ιππική, διατηρώντας το χαμόγελό της από την πρώτη μέχρι την τελευταία στιγμή ενός ιδανικού μαθήματος με τον Κωνσταντίνο μας αλλά και με όλες τις "πρωινές" μαθήτριες οι οποίες παρέμειναν για να την βοηθήσουν, με τις δύο εξ αυτών να έχουν αφήσει στο σπίτι τα δύο πεντάχρονα παιδιά τους, κάτι για το οποίο όλοι τις ευγνωμονούμε!


     Ακολουθώντας την διδακτική "φιλοσοφία" του Προγράμματός μας, ο Κωνσταντίνος εισήγαγε την μαθήτριά του στην "γλώσσα του σώματος" με την οποία μπορεί να επικοινωνεί με ασφάλεια με τον Ίππο της. Και η νεαρή Ιωάννα όχι απλώς ανταποκρίθηκε αμέσως στις οδηγίες του Εκπαιδευτή της αλλά άφησε να "ξεδιπλωθεί" από "μέσα" της μια υπέροχη "κορδέλα" αγαθής επαφής με τον περιβάλλοντα φυσικό κόσμο ώστε να διασυνδεθεί τάχιστα με τον τετράποδο, πια, Δάσκαλό της.


     Η συνεργασία εδάφους με έναν Ίππο ο οποίος έδειξε και αυτός από την πρώτη στιγμή ότι αντιλαμβάνεται τις επιθυμίες της Ιωάννας, ήταν και πάλι ολοφάνερη.


     Και όταν ήρθε η στιγμή της εφιππεύσεως, η Ιωάννα, αντιμετωπιζόμενη από τον Κωνσταντίνο όχι ως "κοριτσάκι" αλλά ως μέλλουσα Αμαζόνα, επεχείρησε άψογα τις πρώτες εφάλσεις της που σύντομα την οδήγησαν στη ράχη του Enbarr.


     "Kαθρεφτίζοντας" την υπαρξιακή υγεία της και την ευγένεια της ψυχής της η Ιωάννα αφέθηκε αμέσως στη γοητεία της Ιππασίας απολαμβάνοντας αυτή την απροσδιόριστη αίσθηση ελευθερίας που μας οδηγεί όλους επάνω στη ράχη ενός Ίππου.


     Η αποενοχοποίηση των καταστάσεων ασταθείας που συνεπάγονται για κάθε αρχάριο μαθητή υλοποιήθηκε με την, άνευ χρονοτριβής, μετατόπιση του κέντρου βάρους της προσοχής της Ιωάννας στο ...παιγνίδι.


     Σε ένα Σχολείο που όλοι παίζουμε μαθαίνοντας, η εκπαίδευση είναι ασφαλέστερη, η χαρά μεγαλύτερη και η ωφελιμότητα μέγιστη! 


     Έτσι, η Ιωάννα μας γρήγορα ξέχασε ότι ...ίππευε και αφιερώθηκε στο μπαλλάκι της.


     Από το έδαφος, τα παραμένοντα για το σκοπό αυτό κορίτσια μας άρχισαν να διαμορφώνουν ένα κλίμα ...αθλοπαιδιάς και καθώς ο Κωνσταντίνος διατηρούσε εν ασφαλή κινήσει τον Ίππο κάπου όλοι ξαχαστήκαμε νομίζοντας ότι ήμασταν περισσότερο σε γειτονική Παιδική Χαρά παρά σε Ιππευτήριο.



     Έχοντας εξασφαλίσει την αποενοχοποίηση των καταστάσεων ασταθούς ισορροπίας κατά ένα μεγάλο μέρος, ήρθε η στιγμή της εμβαθύνσεως του "καθίσματος" της Ιωάννας σε ακόμη καλύτερο επίπεδο ασφαλείας και άρχισαν οι περιστροφές επί της ράχεως.


     Η τελική κατάληξη των περιστροφών σε "Μένδειο κάθισμα" όχι μόνον δεν ανησύχησε την Ιωάννα με την παράξενη "αίσθηση" κινήσεως αλλά και την έκανε να την ...απολαύσει!


     Σοφός ο Κωνσταντίνος, παρέδωσε την διεύθυνση του εν κινήσει Ίππου στη μαθήτρια-βοηθό του και ο ίδιος ανέλαβε να επιτηρεί το ασφαλές "κάθισμα" της Ιωάννας η οποία, στο μεταξύ, παρέλαβε και πάλι το μπαλλάκι συνεχίζοντας να παίζει μαζύ του.


     Τώρα, πια, η Ιωάννα είχε συναισθανθεί αρκετά τον Ίππο και την κίνησή του και ήταν έτοιμη να αναλάβει τις ηνίες και να τον διευθύνει. Ο Κωνσταντίνος με την αγαπημένη Αμαλία μας, κατ΄ αρχήν, έδειξαν με λεπτομέρεια στην Ιωάννα το σωστό κράτημα των ηνιών.


     Εν συνεχεία, ο Κωνσταντίνος υπέδειξε τους διευθυντικούς χειρισμούς στην Ιωάννα της οποίας η υψηλή φυσική ευφυία φάνηκε, εν συνεχεία, με την άμεση και ορθή ανταπόκρισή της στη διεύθυνση του Enbarr που ακολούθησε.


     Με συγκροτημένο νου, αλλά και αυτοσυγκέντρωση που, όμως, δεν της "έσβησε" ούτε για μια στιγμή το ...χαμόγελό της, η Ιωάννα , με "άριστες χείρες" οι οποίες ούτε για μια στιγμή δε "βίασαν" τον Ίππο (με τις ηνίες πάντα σε χαλαρή καμπυλότητα) κατάφερε να διατηρήσει τον Enbarr εν κινήσει και διευθύνσει.


     Και όταν και το διευθυντικό "κεφάλαιο" ολοκληρώθηκε, η εμφανής θετική διάθεση της Ιωάννας αλλά και του Enbarr τεκμηρίωσε την επιτυχή κατάληξη αυτού του πρώτου μαθήματος το οποίο δεν είχε ούτε μία δυσάρεστη στιγμή, ούτε μία απρόβλεπτη κατάσταση.


     Το, προβλεπόμενο, καταληκτικό Ορθοστάδην με σταθερό το χαμόγελο της Ιωάννας και τον ήρεμο Ίππο να γέρνει χαλαρά το κεφάλι του στον ώμο της Αμαλίας ήταν ο ωραιότερος "επίλογος" αυτού του μαθήματος του οποίου την επιτυχία μοιράζεται η αγαπημένη μας Ιωάννα με τον Ίππο της, τον ικανότατο Εκπαιδευτή της και τις ευγενείς Συνασκούμενες βοηθούς του. 


     Και το γενναίο αφιππευτικό άλμα της Ιωάννας αποτελεί ένα ορόσημο όχι μιας απλής αφιππεύσεως αλλά μιας ανοδικής πορείας προς την κορυφή της Ιππικής Τέχνης, κάτι που σύσσωμη η Ομάδα της εύχεται να επιτύχει, καλωσορίζοντάς την σε μία ιππική Οικογένεια για την οποία αποτελεί Τιμή και χαρά η Συνάσκηση με ποιοτικές υπάρξεις όπως η Ιωάννα!


     Στο Ιππευτήριο των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" και σήμερα, από το πρωί, με τα πολλά μαθήματα που ολοκλήρωσαν επιτυχέστατα οι δύο Εκπαιδευτές μας Κωνσταντίνος και Μάριος, επιβεβαιώθηκε ότι σε μία κοινωνία που μαστίζεται από τη κομματική παρακμή και τη δημοκρατικότατη διαιρετικότητα, οι παιδαγωγικές Αξίες της Πλατωνικής αριστοκρατικότητος μπορούν όχι μόνον να αναπτύξουν Ήθος και δεξιότητες αλλά και να διατηρήσουν την χαρά ενός Κόσμου που εξαναγκάζεται σε ολοένα κι επιδεινούμενη θλίψη! 


     Με αυτές τις εκπαιδευτικές "συντεταγμένες" καταλήγουμε πάντα, όπως και σήμερα η Αμαλία μας κατέληξε στο ασφαλές, έυστοχο και ευτυχές εφιπποτοξοτικό αποτέλεσμα, δίνοντάς μας την ικανοποίηση της ορθής υπηρετήσεως της Έφιππης Τοξοβολίας ως αξιακού εφαλτηρίου αναπτύξεως ισορροπημένων μαχητών της ζωής. Κι αν το παραπαίον (αντι-)"παιδαγωγικό" σύστημα μιας χώρας σε πάνδημη απαιδευσία που οδηγεί τους Πολίτες του σε ομαδικό αυτοχειριασμό επιθυμεί να δει τα παιδιά μας, επιτέλους, να ευτυχήσουν, είμαστε στη διάθεσή του. Διότι εμείς ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την ελευθερία του Ατόμου, όπως απαιτούμε και το χαμόγελο όλων μας και, κυρίως, το "χαμόγελο" της Φύσεως, αναπόσπαστο μέρος της οποίας αποτελούμε!