Κυριακή 28 Ιουλίου 2024

ΤΟ ΤΣΙΡΚΟ

 ΤΟ ΤΣΙΡΚΟ




Mέσα στο ευρύτερο πλαίσιο του σχεδίου ελέγχου των κοινωνιών που επιχειρείται μετά την λήξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου από τους γνωστούς εκμεταλλευτές που εμφανίζονται κάτω από τον "μανδύα" του δήθεν "προοδευτικού", δίδεται μεγάλη έμφαση στην αποκοπή του ανθρώπου από τις φυσικές ρίζες του! Ενώ, πρώτος στην Ευρωπαϊκή ήπειρο, αλλά και παγκοσμίως, ο Αδόλφος Χίτλερ ήταν εκείνος που θέσπισε κρατική νομοθεσία προστασίας της φύσεως και των ζώων (1933) οι πολέμιοί του όχι απλώς το αποκρύπτουν, αλλά και εμφανίζονται με προσχηματικές επικλήσεις περί "δήθεν προστασίας των ζώων" επιχειρώντας να διακόψουν την σχέση του ανθρώπου με τα ζώα σε κάθε τομέα ζωής προς επίτευξη του προαναφερθέντος, δολίου, σχεδίου τους! Έτσι, εδώ και χρόνια, οι συγκεκριμένοι αποδομητές των κοινωνιών αναπτύσσουν μιαν εκστρατεία εναντίον των Τσίρκο επικαλούμενοι την "ευημερία των ζώων" και απευθυνόμενοι, κατά προτεραιότητα, σε αρνητές της φυσιολογίας της ζωής οι οποίοι και στελεχώνουν τις τάξεις τους!

     Γενικώς, το Τσίρκο, ως επιχείρηση θεάματος, όπως και τα περισσότερα πράγματα, έχει και την  ο ρ θ ή  και την  λ ά θ ο ς  εκδοχή του. Κατά την ορθή του εκδοχή, ως οικονομικός οργανισμός με κανόνες βιωσιμότητος,  στελεχώνεται από γνώστες του αντικειμένου οι οποίοι είναι εμπειροτέχνες και, βεβαίως, έχουν επίγνωση του πραγματικού "κεφαλαίου" τους που είναι το   έ μ β ι ο  περιεχόμενό του το οποίο και σέβονται! Έτσι, στο σωστό Τσίρκο, η κάθε διεύθυνση αποδίδει την πρώτιστη σημασία στην  ε υ η μ ε ρ ί α  των ζώων της την οποία και υπηρετεί, έχοντας κατά νου ότι αυτά τα ζώα συνιστούν το "κεφάλαιό" της και τα αντιμετωπίζει όπως και κάθε σωστός επιχειρηματίας που σέβεται το "κεφάλαιο" της επιχειρήσεώς του, φροντίζοντας να μ α κ ρ ο η μ ε ρ ε ύ σ ο υ ν! Και, για τους λόγους αυτούς, σε ένα σωστό Τσίρκο, η επιλογή, η διατήρηση, η εκπαίδευση και η εργασία των ζώων γίνεται υπό κανόνες που προτάσσουν την ευημερία τους, από προσωπικό σωστά εκπαιδευμένο και με γνώσεις!  Κατά την λάθος εκδοχή του Τσίρκο, οι "επιχειρηματίες" του είναι εντελώς ευκαιριακοί και τυχάρπαστοι, λειτουργούν "αρπακτικά" με στόχο το πρόσκαιρο κέρδος περιφρονώντας την ευημερία των ζώων τους τα οποία βασανίζονται στα χέρια τους, δεν δίνουν καμιά σημασία στους κανόνες ευημερίας των ζώων τους ούτε και στην εκπαίδευση του προσωπικού τους και βασίζονται στην δυνατότητα της ολιγο-έξοδης ανανεώσεως του ζωικού δυναμικού τους κάτι που σημαίνει περιφρόνηση της ζωής των ζώων που περνούν από τα χέρια τους! Πίσω από την πρώτη κατηγορία του σωστού Τσίρκο βλέπουμε επιχειρηματίες που προέρχονται από παραδοσιακές τσιρκολάνικες οικογένειες με  π α ι δ ε ί α Τσίρκο, διότι, πράγματι, σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει επιχειρηματική παιδεία, ενώ πίσω από την δεύτερη κατηγορία του λάθος Τσίρκο βλέπουμε άτομα απαίδευτα, προερχόμενα κυρίως από αστοιχείωτες περιθωριακές "ομάδες", με άγνοια ακόμη και του επιχειρηματικού τους συμφέροντος, πολλώ δε μάλλον, των αναγκών των ζώων τους.

     Αναφορικώς με τον παράγοντα της "αιχμαλωσίας" θα πρέπει να υπογραμμισθούν δύο παράμετροι: (α) η δυνατότητα φυσικής προσαρμογής και κινητικής ανέσεως των ζώων του Τσίρκο και (β) η ανταποδοτικότητα σε ποιότητα ζωής των ζώων του Τσίρκο. Όπως είναι εφικτό για κάθε σοβαρή επιχείρηση Τσίρκο, είναι πολύ εύκολο, με τα διατιθέμενα μέσα, να εξασφαλισθούν απολύτως φυσικές συνθήκες διατηρήσεως των ζώων, με άνεση χώρου και περιβαλλοντικής ιδανικότητος, πάντοτε εξαρτωμένου του μεγέθους και των απαιτήσεων του ζώου, κάτι που εναπόκειται πλέον στην ορθότητα επιλογής του από τον εκάστοτε επιχειρηματία. Και είναι αυτονόητο ότι υπό τις σωστές συνθήκες διατηρήσεως, τα ζώα στο Τσίρκο, με την προσεγμένη ποιότητα ζωής και υγείας που τους προσφέρεται έχουν κατά πολύ μεγαλύτερο προσδόκιμο χρόνο ζωής από εκείνα που ζουν στο ελεύθερο περιβάλλον και τα οποία κινδυνεύουν από φυσικούς εχθρούς και ασθένειες. 

     Eίναι από πολλών χρόνων γνωστό ότι τα ζώα τα οποία παραμένουν χρήσιμα στον άνθρωπο χαρακτηρίζονται από πολύ μεγαλύτερο προσδόκιμο χρόνο ζωής από τα άλλα που δεν είναι. Έτσι, όσα ζώα μπορούν να εργασθούν (όπως εργάζονται και οι άνθρωποι) στο Τσίρκο χαρακτηρίζονται από πολύ μεγαλύτερο προσδόκιμο χρόνο ζωής. Επίσης, η εργασία ενός ζώου, όπως κι ενός ανθρώπου μπορεί απρόσκοπτα να προστατεύεται από την εργασιακή νομοθεσία η οποία εναπόκειται στον άνθρωπο να την προβλέπει. Τέλος, η εκπαίδευση ενός ζώου όπως κι ενός ανθρώπου, βασίζεται σε εκπαιδευτικές μεθόδους οι οποίες αποκλείουν την άσκηση κάθε μορφής βίας και είναι υπόθεση του Εκπαιδευτή να γνωρίζει από εκπαίδευση οπότε δεν χρειάζεται την βία. Όλα τούτα αναιρούν την πονηρή ρητορική των δήθεν "νταβατζήδων" των ...ζώων, οι οποίοι με την άσκηση της εγκληματικής παρεμβάσεώς τους θίγουν τα δικαιώματα των ζώων και δη το δικαίωμα της ευζωίας τους, λόγος για τον οποίο θα πρέπει να αντιμετωπισθούν ως φυσικοί καταστροφείς κι εγκληματίες! 

     Κατόπιν όλων των παραπάνω, είναι απαράδεκτο σόφισμα και εκ του πονηρού το "τσουβάλιασμα" των Τσίρκο και μάλιστα προς τα ...κάτω, χαρακτηρίζοντάς τα συλλήβδην σαν "απάνθρωπα"! Aπλώς, το ζητούμενο είναι πως οι κοινωνίες θα ελέγξουν με αποτελεσματικότητα την λειτουργία των Τσίρκο που φέρνουν πιο κοντά τον άνθρωπο στη φύση με γνώμονα την ευημερία όχι μόνον της πανίδος αλλά και της χλωρίδος για την οποία δεν βγάζουν λόγο οι δήθεν "ευαίσθητοι" αποδομητές της φυσιολογίας της ζωής!   


Βραχύλογο Αφιέρωμα στον συνομιλητή μου του Facebook 
κ. Αριστείδη Αναγνώστου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.