ΣΧΟΛΗ - "ΟΡΧΗΣΤΡΑ"
H Ιωάννα που έρχεται από την Καλαμάτα για να κάνει μαθήματα και η Χρυσούλα που προετοιμάζεται για τις εξετάσεις της ήσαν οι σημερινές μαθήτριες του Κωνσταντίνου σε μία διαδραστική διαδικασία πολλαπλών εκπαιδευτικών κεφαλαίων της Ιππικής, αρχής γενομένης από την συραγώγηση, την εκπαίδευση Ίππου σε υπερπήδηση, την εξωτερική περιίππευση, την τελειοποίηση του καλπασμού αλλά και την Έφιππη Τοξοβολία, ένα πρόγραμμα που μόνον στην Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" μπορεί να σχεδιασθεί τόσο σωστά και να υλοποιηθεί τόσο αποτελεσματικά και, κυρίως, με απόλυτην ασφάλεια για τους μαθητές μας.
Επίκεντρο του σημερινού εκπαιδευτικού προγράμματος ο καλότατος τετράποδος Ίππος μας.
H Iωάννα, κατάφερε με μία καλή αυτοσυγκέντρωση να συραγωγήσει, αρχικώς, τον Ίππο με ιδανικούς χειρισμούς, και επί αρκετό χρόνο, εντυπωσιάζοντάς μας με την άνεσή της. Και ο συγκεκριμένος Ίππος, με την σωστή συραγώγηση των δύο μαθητριών μας αλλά και με την συμβολή του Κωνσταντίνου βελτίωσε την σχέση του με την υπερπήδηση διαγώνιας βαλβίδος και, ενώ στην αρχή, τα άλματά του ήσαν "κατσικίσια", με την βαθμιαία ανυψωτική διάδραση του Κωνσταντίνου ο αγαπημένος μας τετράποδος "μέτρησε" καλύτερα τον υπερπηδητικό διασκελισμό του και "μάζεψε" τα πόδια του.
Εξαιρετικά κοπιαστική άσκηση όχι για τον Ίππο αλλά για τον Εκπαιδευτή ο οποίος παραμένει σκυφτός και ανυψώνει προοδευτικά την βαλβίδα σε κάθε υπερπήδηση του Ίππου, κάτι που ποτέ δεν γίνεται στις Σχολές διότι οι Εκπαιδευτές, απλώς, αποφεύγουν να "κοψομεσιάζονται" σταθεροποιώντας το ύψος της βαλβίδος, όμως, στους "Έλληνες Κενταύριους" κανένας κόπος δεν είναι δεν θεωρείται υπερβολικός προ ενός τελείου αποτελέσματος. Και το αποτέλεσμα κατέληξε τέλειο, με τον Ίππο σε πλήρη αρμονία συμπτύξεως εμπροσθίων στο τέλος των ασκήσεων.
Ο Κωνσταντίνος, σήμερα, είχε κατά νου ένα ωραίο πρόγραμμα καντρίλιας και το ξεκίνησε με την Χρυσούλα μας με τις κλασικές εφάλσεις εφιππεύσεως.
Το ίδιο δυναμική και η Χρυσούλα, με αντίστοιχη ακριβή έφαλση εφίππευσε για να ακολουθήσει τον Κωνσταντίνο.
Ακολούθησε μία εσωτερική καντρίλια διδασκαλίας ρυθμού στη Χρυσούλα η οποία, εν συνεχεία, αφέθηκε μόνη να καλπάσει.
Τη φορά αυτή η φωτογραφική κάμερα ρυθμίστηκε όχι σε λήψεις μεμονωμένου καρέ, αλλά σε λήψεις πολλαπλών συνεχών καρέ διότι θα έπρεπε να εκτιμηθεί με ακρίβεια η ικανότητα καλπασμού της Χρυσούλας αφού πλησιάζουν οι εξετάσεις της. Θα έπρεπε να παρατηρηθεί με ακρίβεια το "κάθισμά" της καθώς και οι χειρισμοί της, καρά προς καρέ και να εντοπισθούν πιθανές, απαραίτητες διορθώσεις. Έτσι, σήμερα, η φωτογραφική κάμερα κατέγραψε 287 καρέ με τις ασκήσεις της Χρυσούλας χωρίς ούτε σε ένα να διαπιστωθεί κάποιο λάθος "καθίσματος" ή χειρισμού. Ενδεικτικώς και μόνον ακολουθούν κάποιες λήψεις μιας και θα ήταν αδύνατον να παρατεθούν και οι 287 αλλά από αυτές και μόνον μπορεί να γίνει αντιληπτό το επίπεδο της Χρυσούλας μας την οποία χαιρόμαστε όλοι στο Ιππευτήριο και στη Γραμμή Βολής τόσο για το Ήθος της αλλά και για τις δεξιότητές της.
Το ίδιο άριστη και στους σημερινούς καλπασμούς της και η Ιωάννα μας η οποία πάντα φεύγει καλύτερη από την Αθήνα, όποτε μας δίνει τη χαρά της παρουσίας της για τα μαθήματά της.
Η συνέχεια δόθηκε εκτός Ιππευτηρίου, στην εξωτερική περιίππευση με νέες ασκήσεις για τις δύο μαθήτριες και μία μικρή γεύση Έφιππης Τοξοβολίας δύο καλπασμών του Αρχηγού μας.
Άλλωστε η Ιππική είναι τέχνη ανοικτού, φυσικού, πεδίου και όχι κλειστών χώρων Ιππευτηρίων κλπ και αυτό το σέβεται απολύτως η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων".
Η "λογική" της καντρίλιας τηρήθηκε σε όλο τον κορμό του εξωτερικού μαθήματος, ομογενοποιώντας τις κινησιολογίες των δύο Ίππων
Με ήπια προοδευτικότητα η διαμόρφωση του τερέν αξιοποιήθηκε στο έπακρο για να βοηθήσει τις δύο μαθήτριες αλλά και τους δύο Ίππους των οποίων η συνεχής εκπαίδευση είναι κύριο μέλημα της Σχολής μας.
Ακόμη και σε αντίξοα σημεία η επιμονή στη καντρίλια έδειξε να αναπτύσσει την διευθυντική και, εν γένει, χειριστική ικανότητα των δύο μαθητριών με αποτέλεσμα στην επιτυχή κατάληξη της ημερίδος.
Στο ανοικτό φυσικό πεδίο, ο Κωνσταντίνος επεχείρησε δύο καλπαστικές τοξευτικές εξόδους, ανακτώντας το άριστο στυλ του,ύστερα από μία περίοδο αναγκαστικής αποχής από τις ατομικές Προπονήσεις του.
Και, βεβαίως, ο Κωνσταντίνος δεν άφησε την ευκαιρία του "κουρδίσματος" του Ίππου του να πάει χαμένη, φροντίζοντας να βοηθήσει και τον Ίππο της Ιωάννας να βγει σε αρμονικούς καλπασμούς, όπερ και έγινε.
Με προπορευόμενο, λοιπόν, τον Κωνσταντίνο και με την Ιωάννα να τον ακολουθεί, η εξαιρετική μαθήτρια κατάφερε να ακολουθήσει τον Εκπαιδευτή της βελτιώνοντας την καλπαστική της άνεση.
Στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" η εκπαιδευτική επινοητικότητα είναι που αποδίδει καρπούς σε κάθε στιγμή, κάθε μαθήματος.
Και το καλπαστικό αποτέλεσμα της Ιωάννας κατέγραψε η κάμερα όπως ακολουθεί:
Η επιστροφή Εκπαιδευτή και μαθητριών στον Σταύλο έγινε κατ΄ οικονομία του αγαπημένου τετραπόδου που ρυταγωγήθηκε ώστε να ξεϊδρώσει και να ανανήψει επιστρέφοντας ανίππευτο. Έφιππος μόνον ο Αρχηγός στην επιστροφή [αφού ο Ίππος του ελάχιστα εργάσθηκε] αλλά όλοι με την χαρά της ανόδου ενός ακόμη "σκαλοπατιού" προόδου στην κλίμακα της Ιππικής, μετά τα όσα προηγήθηκαν.
Η Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων" μπορεί να είναι μία εφιπποτοξοτική Σχολή αλλά θα μπορούσε, κανείς, να την χαρακτηρίσει και ως την "καρδιά" μιας ...ορχήστρας, αυτής των "Ελλήνων Κενταύρων" των οποίων ο Αρχηγός εξελίσσεται σε "μαέστρο" ενός ευρύτατου ...ρεπερτορίου.