ΕΣΤΩΣΑΝ ΟΙ ΘΕΟΙ
ΑΡΩΓΟΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ
Σήμερα επήλθε αιφνιδιαστικώς το "πέρασμα" του Εκπαιδευτή μας ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΠΛΑΤΖΗ.
Ευγνώμονες για την προσφορά του
στην Ομάδα των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ",
οι μαθητές του τιμούμε την μνήμη του.
Οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" απέχουμε επί τριήμερο από τις δράσεις μας, εντός και εκτός Ιππευτηρίου.
Διαβάσαμε γι αυτόν μετά τον θάνατό του
Οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" απέχουμε επί τριήμερο από τις δράσεις μας, εντός και εκτός Ιππευτηρίου.
Διαβάσαμε γι αυτόν μετά τον θάνατό του
Η Ελλάδα έχασε αναπάντεχα τον Χρυσό
πρωταθλητή Μνημοτεχνικής Νικόλαο Καπλατζή.
Ο «Δάσκαλος», όπως τον αποκαλούσαν οι φίλοι και οι μαθητές
του, έφυγε εντελώς ξαφνικά, αφήνοντας πραγματικό πάμφτωχο τον κόσμο των
πνευματικών αθλημάτων, την οικογένεια του και χιλιάδες φίλους και μαθητές του.
Ο Νικόλας, καταγόταν από την Καλλικράτεια Χαλκιδικής και
ήταν ο πρώτος, Χρυσός, πρωταθλητής Ελλάδος, στο ολοκαίνουριο πνευματικό άθλημα
της «Μνημοτεχνικής», το οποίο θα εμπλούτιζε την Ελλάδα μαζύ με τα άλλα δύο
πνευματικά αθλήματα, το σκάκι και το μπρίτζ και ετοιμαζόταν να γίνει και ο
πρώτος προπονητής της Εθνικής μας ομάδας, στο άθλημα της «Μνημοτεχνικής».
Ήταν πραγματικά μία «κινούμενη βιβλιοθήκη», όπως τον
αποκαλούσαν οι φίλοι του. Είχε το ασύλληπτο ρεκόρ, της απομνημόνευσης των 1000,
στις 1000 λέξεις, με ακριβή σειρά και των 1000 στους 1000 αριθμούς, σε
απίστευτες ταχύτητες.
Επιπλέον 499 στα 500
ονόματα και δυνατότητα απόλυτης απομνημόνευσης των πρώτων 2.450 ψηφίων του
«π=3,14». Ετοιμαζόταν, μόνος του, για την συμμετοχή του στο παγκόσμιο
πρωτάθλημα Μνημοτεχνικής και όλα έδειχναν ότι θα έφτανε την Ελληνική σημαία στο
υψηλότερο βάθρο της πρώτης θέσης.
Ξεκινώντας από την ηλικία των 3 χρόνων με αγάπη για τον
αθλητισμό, ασχολήθηκε με τον κόσμο των μαχητικών αθλημάτων και έφτασε στο
υψηλότερο βάθρο, με αμέτρητους αγώνες σε Αμερική, Ευρώπη, Ιαπωνία, Κίνα και
Ταϋλάνδη,(πάνω από 2000 αγώνες) ως ο πρώτος Έλληνας μαχητής που ταξίδευε μόνος
του και πάλευε, χωρίς χορηγούς, σπόνσορες και εταιρείες. Είχε φίλους του τους
σημαντικότερους δασκάλους, ειδικά σε Κίνα και Ιαπωνία.
Δημιούργησε το δικό του σύστημα, το O.M.A.C.S , One Man Army Combat Science, το μοναδικό σύστημα στον κόσμο, που κατοχυρώνει τη
μέθοδό του, ως μια απόλυτα επιστημονικά τεκμηριωμένη και αποτελεσματική
διαδικασία επιβίωσης.
Ο «Δάσκαλος» ήταν κατά βάση εφευρέτης, έχοντας περισσότερες
από 2.500 εφευρέσεις, από καθημερινού τύπου έως εφευρέσεις που θα έλυναν πολλά
προβλήματα στην βαρειά βιομηχανία, δεκάδες των οποίων, είχαν γίνει δεκτές ως
πατέντες από Ευρώπη, Αμερική και Ασία.
Η πορεία των αναζητήσεών του και των πρακτικών εφαρμογών,
τον οδήγησε από πολύ μικρό στην ευρηματική αξιοποίηση του μεγαλύτερου δυναμικού
του εγκεφάλου. Ήταν δημιουργός και εμπνευστής της «Αριστοτελικής Μνημοτεχνικής»
και είχε εκπαιδεύσει, περίπου, 120 μαθητές τα τελευταία 3 χρόνια, στο πρώτο
επίπεδο της Αριστοτελικής Μνημοτεχνικής.
Όνειρό του ήταν να εισαχθεί η Αριστοτελική Μνημοτεχνική ως
μάθημα στην εκπαιδευτική διαδικασία και ειδικά στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Τον ενδιέφερε η απλότητα και η αμεσότητα στη ζωή.
Το μότο που συνήθιζε να λέει στους μαθητές του: «Δέχομαι οτιδήποτε λες, αρκεί να είναι τεκμηριωμένο, με
άμεσα και πρακτικά αποτελέσματα».