Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

ΣΠΑΘΑΣΚΙΑ

ΕΦΙΠΠΗ και ΜΗ 

...μετά λόγου γνώσεως!


     Με επίκεντρο τον Ίππο και τον Ιππέα, η Σχολή των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" σχεδιάζει τα εκπαιδευτικά της προγράμματα επί τη βάσει των εγκυροτέρων ιστορικών και τεχνικών "πηγών" ώστε η διδασκαλία της να παραμένει κορυφαία στα διδασκόμενα αντικείμενα, είτε της Έφιππης Τοξοβολίας, είτε της Παραδοσιακής Τοξοβολίας, είτε των Εφίππων Πολεμικών Τεχνών μεταξύ των οποίων και η Έφιππη Σπαθασκία


     Αντλώντας βοηθήματα από την πληρέστατη Βιβλιοθήκη της "ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ" της οποίας το έντυπο και χειρόγραφο υλικό υπερκαλύπτει τις ανάγκες και της πλέον απαιτητικής Ομάδος Εφίππων Πολεμικών Τεχνών, τα εκπαιδευτικά προγράμματα της Σχολής μας χαρακτηρίζονται από μια βαθειά θεμελίωση η οποία εγγυάται την ασφαλέστερη και αποτελεσματικότερη εφαρμογή. 


     Παρά την πληρότητα "πηγών" της δικής μας Βιβλιοθήκης, συχνά καταφεύγουμε και στο περιεχόμενο μεγάλων Βιβλιοθηκών όπου και από εκεί αντλούμε ό,τι χρήσιμο, κυρίως, για μία τέχνη τόσο ευρεία και παμπάλαιη, όπως η Σπαθασκία και δη η έφιππη η οποία αποτελεί και το αντικείμενο της διδασκαλίας και εφαρμογής μας.


     Όσο κι αν η αιματώδης φύση ενός μαχητικού Εφιπποτοξότη θέλγεται περισσότερο από την έφιππη δράση, εν τούτοις, όλοι αυτοπειθαρχούμε  ώστε να αφιερώνουμε ώρες μελέτης και στο αναγνωστήριο προκειμένου να σχεδιάζουμε μία από τις, διεθνώς, σοβαρότερες σπαθασκητικές διδασκαλίες αλλά και να καταλήγουμε στην αποτελεσματικότερη πρακτική εφαρμογή των όσων μελετούμε.


     Όπως μας θυμίζει ο αείμνηστος αξιωματικός του Ελληνικού Στρατού Αντώνιος Θ. Ηπίτης, ο συγγραφέας ενός πολύ σημαντικού στρατιωτικού λεξικού του ιθ' αιώνος, ο Πίνδαρος ονομάζει "ίππαιχμον" κάθε Ιππέα μαχόμενο δι αιχμηρών αγχεμάχων όπλων, μεταξύ των οποίων, βεβαίως και η σπάθη, ενώ η Ιππομαχία ονομάζεται και Ιππαιχμία.


     Και στη Σχολή των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" οι Ιππαιχμίες διακονούνται με ακρίβεια όπως ακριβώς περιγράφονται στα αναγεννησιακά εγχειρίδια από τις σελίδες των οποίων τις μεταφέρουμε στο Ιππευτήριο ή και στο ανοικτό πεδίο.


     Οι ασκήσεις Σπαθασκίας εδάφους στις οποίες αρκούνται όλες οι ανάλογες σχολές στην Ελλάδα και οι περισσότερες διεθνώς, για τη Σχολή των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" αποτελούν μόλις την αφετηρία διδασκαλίας πριν οι μαθητές μας εφιππεύσουν και χρησιμοποιήσουν από τη ράχη του Ίππου τους τη σπάθη και τα λοιπά αγχέμαχα όπλα τους.


     Ο Σπυρίδων Νικόλης (Πρωτεσίλαος) με σωστή διδασκαλία ασκήσεων και προσεκτική επιλογή χώρων διδασκαλίας, άλλοτε επάνω σε ένα αυθεντικό ρωμαϊκό ψηφιδωτό κι άλλοτε πάνω σε ένα πεντακάθαρο φυσικό έδαφος, μυεί τους μαθητές μας στο πνεύμα, στη τεχνική αλλά και στην αισθητική της χρήσεως της σπάθης.

                         

     Έτσι, η εφαρμογή της Έφιππης Σπαθασκίας την οποία, μόνη στην Ελλάδα διδάσκει η Σχολή των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" αναδεικνύεται σε μία πραγματική τέχνη με βαθύ θεωρητικό θεμέλιο αλλά και ουσιαστική πρακτικότητα, χωρίς "αυτοσχεδιασμούς" οι οποίοι αποτελούν κανόνα, εντός και εκτός εισαγωγικών, δασκάλων και σχολών ψευδεπίγραφης σπαθασκίας.


     Με βασικό όπλο την σπάθη των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ", ένα αγχέμαχο υψηλών χειριστικών απαιτήσεων λόγω αυξημένου βάρους και -επίτηδες- άβολης λαβής, οι σπαθισμοί (ζεύξεις, καταφορές και νύξεις) κατά στόχου ή ανδρεικέλου και κατά την διάρκεια και των τριών βαδισμών του Ίππου, αναδεικνύουν κάθε μαθητή της Σχολής μας σε πραγματικό σπαθιστή.


     Σκοπός μας δεν είναι, απλώς, να αρκεσθούμε σε στείρες "ακαδημαϊκές ...δηθενιές", αλλά να εξελίξουμε τον μαθητή μας σε έναν πραγματικό έφιππο μαχητή-οπλομάχο πολύ πιο πέραν από τις συμβατικώς εννοούμενες ως "συνθήκες μάχης". 


     Και, βεβαίως, στη Σχολή των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" δεν υφίσταται διάκριση φύλου ή ηλικίας αφού όλοι οι μαθητές μας, ανεξαρτήτως αυτών, λογίζονται ως ισάξιοι μαχητές!


     Και όταν οι μαθητές μας επιχειρούν μιαν αποκεφαλιστική καταφορά επί εναντίας πλευράς, υπεράνω του αυχένος του ανενστόμιστου Ίππου σε καλπασμό και χωρίς σέλλα και χωρίς αναβολείς, ενώ, ταυτοχρόνως υπερπηδούν εμπόδιο(!), δηλαδή, το δυσκολότερο είδος σπαθισμού, τότε η ύλη των αναγεννησιακών (και ...παλαιοτέρων) εγχειριδίων της Βιβλιοθήκης μας κατευθύνει τη σπάθη των μαθητών μας και όχι, απλώς, το χέρι τους...


     Και η εγκυρότητα των μαθημάτων μας δεν τεκμηριώνεται μόνον με την αποδεικτικότητα των φωτογραφιών που τηρούνται αλλά και με τον μηδενικό δείκτη ατυχημάτων ο οποίος διατηρείται σταθερός κατά τα δέκα, σχεδόν, χρόνια της λειτουργίας της Σχολής των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ"!


     Από 1ης Σεπτεμβρίου 2016, με την έναρξη της, νέας, Θ' Προπονητικής Περιόδου η Σχολή Έφιππης Σπαθασκίας επαναλαμβάνει τα μαθήματά της και καλωσορίζει τους νέους μαθητές της για την από κοινού απόλαυση ενός δυναμικού μαχητικού προγράμματος!


Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

ΕΚΤΑΚΤΗ ΘΕΡΙΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ
"ΕΙΡΗΝΗ"
6η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016


     Η μοναδική άσκηση που διδάχθηκε σήμερα ήταν σχεδιασμένη να ξεκινήσει να διδάσκεται με την έναρξη της νέας, Θ' Προπονητικής Περιόδου από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, όμως, η δυσκολία της διδασκαλίας της σε πολυάνθρωπη Γραμμή Βολής μας έκανε να ξεκινήσουμε τώρα που, λόγω διακοπών, η Γραμμή Βολής φιλοξενεί ελάχιστους Συνασκουμένους οι οποίοι θα μπορούσαν να την αφομοιώσουν εύκολα ώστε να σχηματισθεί ένα "προζύμι" που από τον Σεπτέμβριο θα μπορούσε να αποτελέσει έναν εσωτερικό πυρήνα δεδιδαγμένων οι οποίοι θα υποστήριζαν εσωτερικώς τη διδασκαλία της σε μεγαλύτερη ομάδα Συνασκουμένων. Και απεδείχθη ότι η σκέψη μας ήταν σωστή...


     Έτσι αποφασίσαμε να αξιοποιήσουμε τη πρόταση της αγαπημένης μας Ειρήνης γι αυτή την Προπόνηση κατά τον καλύτερο τρόπο και το πλεονέκτημα που μας προσέφεραν οι λίγοι Συνασκούμενοι.


     Σήμερα είχαμε την Τιμή και την χαρά να συνασκηθεί μαζύ μας και ο Δάσκαλος Πολεμικών Τεχνών Νικόλαος Καπλατζής, ο κατασκευαστής των σπαθιών της Ομάδος μας κατόπιν σχεδίου του Ιδρυτή των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ". Η παρουσία του ήταν πολύ ευεργετική τόσο στη προθερμαντική διαδικασία με την υπόδειξη αποτελεσματικών διατάσεων για την ασφαλή εκτέλεση της δύσκολης ασκήσεως που θα ακολουθούσε αλλά και με την διδασκαλία μιας αποθεραπευτικής βιωματικής ασκήσεως που όλοι χαρήκαμε.


     Η διδαχθείσα άσκηση πίσω από τα φαινόμενα μιας ιδιότυπης, ίσως και ακατανόητης, τοξεύσεως κρύβει μια δραστική παράμετρο αναπτύξεως του ενστίκτου αλλά και το συντονισμό με αυτό του υποσυνειδήτου με την παράλληλη όξυνση της περιφερειακής οράσεως.


     Δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην αρχική επεξήγηση της ασκήσεως και των σημείων που τη χαρακτηρίζουν διότι η άσκηση αυτή είναι επικίνδυνη τόσο για την ακεραιότητα όσων συμμετέχουν όσο και των ...βελών που κινδυνεύουν να σπάσουν ανά πάσα στιγμή.


     Στον, ειδικώς επιλεγέντα, φυσικό χώρο στον οποίο ασκηθήκαμε για πρώτη φορά, οι παρόντες "εισήχθησαν" στις παραμέτρους της ασκήσεως υπό προσομοιωτικές, αρχικώς, συνθήκες και κατόπιν, ένας-ένας (λόγω επικινδυνότητος) ξεκίνησαν να την εκτελούν.


     Η τόξευση αυτή, αν και σήμερα διδάχθηκε σε ένα πρώτο αρχικό στάδιο προς απόκτηση τεχνικής, είναι καθοριστική για τη διατήρηση της πνευματικής υγείας του Πολεμιστή διότι αποτελεί ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο μπορούν να αναπτυχθούν τα δύο συζυγή "μονοπάτια" (Yojo Shiketsu και Hasshodo) τα οποία "γεφυρώνουν" την δεξιότητα με την καθαρή και γαλήνια σκέψη, απαραίτητα στοιχεία για κάθε Πολεμιστή.


     Η πρώτη, αυτή, διδασκαλία της συγκεκριμένης ασκήσεως, σύντομα οδήγησε τους Συνασκηθέντες σε ένα αποτέλεσμα αρμονικό, έως και "χορευτικό", χωρίς γι αυτό κανείς να χρειασθεί να καταβάλει ιδιαίτερη προσπάθεια.


     Βεβαίως, ο ίδιος ο Νικόλαος Καπλατζής δεν αντιμετώπισε καμία δυσκολία να εκτελέσει άριστα την άσκηση από τη πρώτη στιγμή αν και τόξευε για πρώτη φορά, αποδεικνύοντας ότι οι εισηγμένοι στις Πολεμικές Τέχνες αντιλαμβάνονται αμέσως και χωρίς προηγούμενη αναλυτική διδασκαλία ό,τι αφορά σ΄ αυτές.


     Ακόμη και η ίδια η Ειρήνη μας, παρά τις αμφιβολίες της για ορθή τόξευση, οι φωτογραφίες της δείχνουν ότι τα κατάφερε άριστα.


     Αντιθέτως με τα καθιερωμένα, η σημερινή προπονητική ημερίδα ξεκίνησε με την απευθείας διδασκαλία και πρακτική της νέας ασκήσεως και η καθιερωμένη ομαδική τόξευση αντί του προθερμαντικού της χαρακτήρος είχε την σημασία ενός αποθεραπευτικού "ιντερμέδιου" μεταξύ του πρώτου μέρους της διδασκαλίας και της επαναλήψεώς του. Και, όταν οι Συνασκούμενοι επέστρεψαν για την επανάληψη της πρακτικής της ασκήσεως παρετήρησαν ότι τώρα τους ήταν όλα πολύ πιο εύκολα. 



     Ο Νικόλαος Καπλατζής, στο τέλος της ημερίδος, μας προσέφερε μια πολύ βιωματική "αποθεραπευτικήν" εμπειρία με την άσκηση του νοερού σπειροειδούς "διπλώματος" και "ξεδιπλώματος" του σώματος η οποία καταλήγει στην αισθητή διεύρυνση της περιφερειακής οράσεως, κάτι για το οποίο θερμώς τον ευχαριστούμε.




Πέμπτη 4 Αυγούστου 2016

ΑΠΟΤΙΣΗ ΤΙΜΗΣ ΣΤΗ ΠΟΛΙΟΥΧΟ
ΑΘΗΝΑ ΠΑΛΛΑΔΑ
"4α  ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΑ  2016"


     Κατόπιν ευγενούς προσκλήσεως των Συνελλήνων της Ελληνικής Θρησκευτικής Κοινότητος "ΙΕΡΑΣ ΦΙΛΕΝΘΕΩΝ ΙΣΤΙΗΣ", η Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" συμμετέσχε δι' αντιπροσωπείας στα 4α Παναθήναια (2016), την Τετάρτη, 3η Αυγούστου 2016, τιμώντας την πολιούχο των Αθηνών, θεά Αθηνά Παλλάδα.


     Σε μία τρίωρη πομπική τελετή με αφετηρία την πλατεία του Θησείου και με πολυάνθρωπη συμμετοχή, η Κοινότητα "ΙΕΡΑ ΦΙΛΕΝΘΕΩΝ ΙΣΤΙΗ" και οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" τιμήσαμε την θεά η οποία έδωσε το όνομά της στη πόλη που ζούμε και εις βάρος της ιστορίας της οποίας επιχειρούν να επιδράσουν οι παραχαράκτες αλλογενών δογμάτων.


     Με την εξαίρετη διοργάνωση της "ΙΕΡΑΣ ΦΙΛΕΝΘΕΩΝ ΙΣΤΙΗΣ", η μακρά πομπή πλέον των πενήντα λατρευτών διήλθε από τους κεντρικούς δρόμους του Θησείου, Μοναστηρακίου, Πλάκας, βορείας κλιτύος του Ιερού Βράχου, Διονυσίου Αρεοπαγίτου, καταλήγοντας στο Θέατρο Ηρώδου Αττικού όπου έλαβε χώρα και η καταληκτική τελετή της εναποθέσεως του πέπλου προς την Θεά Αθηνά, ενώπιον πολλών Ελλήνων επισκεπτών και ξένων περιηγητών .


     Η αφή της πυράς κάτω από το άγαλμα του Θησέως και οι αναπεμφθέντες ύμνοι συνέθεσαν την καλύτερην εναρκτήρια "ατμόσφαιρα" για την, όπως εξελίχθηκε, κατανυκτική και "αληθινή" τελετή, με όλα τα Μέλη της "ΙΕΡΑΣ ΦΙΛΕΝΘΕΩΝ ΙΣΤΙΗΣ" να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους, ενώπιον πολλών διερχομένων του σημείου οι οποίοι έσπευσαν να παρακολουθήσουν με πολύ ενδιαφέρον το τελετούργημα.


     Οι προπορευόμενοι τυμπανιστές και μουσικοί "άνοιγαν" τον δρόμο με ένα ρυθμικό προανάκρουσμα που υπέβαλε το Κοινό για ό,τι ακολουθούσε.


     Πίσω τους, η φερομένη ναυς και οι τοξοφόροι φύλακες της πομπής, οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ".


     Ακολουθούσαν οι παρθένες με τον πέπλο-προσφορά στην θεά Αθηνά, με οπισθοπορούντα τα υπόλοιπα Μέλη της "ΙΕΡΑΣ ΦΙΛΕΝΘΕΩΝ ΙΣΤΙΗΣ" και τους συνακολούθους παρευρισκομένους επισκέπτες και περιηγητές.


     Η διέλευση της πομπής μέσα από τους πολυανθρώπους δρόμους του Μοναστηρακίου έγινε αντικείμενο μεγάλου ενδιαφέροντος από ξένους περιηγητές αλλά και από Έλληνες παρευρεθέντες και συχνά όλοι όσοι μετείχαμε της πομπής επεξηγούσαμε στους ερωτώντες την σημασία της εκδηλώσεως.


     Όλα τα στάσιμα τα οποία προέβλεψε η καλοσχεδιασμένη διοργάνωση της "ΙΕΡΑΣ ΦΙΛΕΝΘΕΩΝ ΙΣΤΙΗΣ" υπήρξαν υποβλητικά, "πειστικότατα", με άριστα εκφωνημένες υμνωδίες που, πραγματικά και ως εκφορά λόγου απ΄ όλους τους μετασχόντες και ως τελεστικό δρώμενο, υπήρξαν άψογα.


     Με την ανίδρυση του αγάλματος της θεάς Αθηνάς στο Θέατρο Ηρώδου Αττικού και την εναπόθεση του πέπλου προ αυτού κατέληξε και η όλη τελετή εν μέσω κατανύξεως όλων των μετασχόντων αλλά και μεγάλου ενδιαφέροντος όλων των τυχαίως παρευρισκομένων επισκεπτών και περιηγητών του αρχαίου χώρου. 


     Χαριτωμένα αιφνιδιασμένοι οι αρχαιοφύλακες του Ηρωδείου, παρά τον αρχικό πανικό τους, αντελήφθησαν γρήγορα ότι οι χώροι αυτοί δεν είναι ...νεκρικώς μουσειακοί αλλά συνεχίζουν, παρά τις ανίερες προσβολές που δέχονται από αλλόδοξα δόγματα, να διατηρούν τη λατρευτική ιερότητα και ιστορική σημαντικότητά τους.


     Την λήξη της τελετής ακολούθησε ευωχία με προσφορά οίνου από την "ΙΕΡΑ ΦΙΛΕΝΘΕΩΝ ΙΣΤΙΗΝ" στον προ του Ηρωδείου χώρο  και την αναμνηστική φωτογράφιση πολλών συμμετασχόντων πλάι στο πεπλοφόρο άγαλμα της θεάς Αθηνάς.


     Η "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" και η Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" συμμετείχαν σε αυτή τη λαμπρή τελετή με πέντε εκπροσώπους. 


     Τον Έφορο-Συνασκούμενο, ηθοποιό, Γιάννη Δρίτσα, τον Εφιπποτοξότη Μηνά Τσομπανιάν, τον Συνασκούμενο Πολυδεύκη, τον Ιδρυτή της Ομάδος και την Γραμματέα-Συνασκουμένη Φλώρα Γ. Παπαδοπούλου η οποία είχε και την φροντίδα της τηρήσεως οπτικοακουστικού υλικού και την οποία ευχαριστούμε για το άριστο αποτέλεσμα. 


     Η "ΕΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" και οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας προς τους ομοδόξους Συνέλληνες της Ελληνικής Θρησκευτικής Κοινότητος "ΙΕΡΑΣ ΦΙΛΕΝΘΕΩΝ ΙΣΤΙΗΣ" για την τιμητική πρόσκληση στη λαμπρή τελετή την οποία με τόσην επιμέλεια διοργάνωσαν, προσφέροντάς μας μοναδική συγκίνηση ιεροπρεπούς μεθέξεως.



Πλήρες φωτογραφικό λεύκωμα
     


Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

Π Ο Λ Ε Μ Ω Ν


     Ο Πολέμων ήταν Αθηναίος φιλόσοφος, μαθητής και διάδοχος του Ξενοκράτους στην Ακαδήμεια του Πλάτωνος καθώς και Σχολάρχης της Ακαδημείας του Πλάτωνος από το 314 έως 270 π.χ.χ.

     Ο Πολέμων απέδιδε μεγαλύτερη σημασία στην ηθική φιλοσοφία παρά στη διαλεκτική. Ως εκ τούτου η ηθική πράξη αποτελούσε για αυτόν πρώτιστο καθήκον του ανθρώπου.

     Συμφωνούσε πλήρως με την εντολή των Στωικών «κατά φύσιν ζην», η οποία περιελάμβανε κάθε έννοια αρετής.

     Από το σύνολο των έργων του δεν διεσώθη τίποτα και οι πληροφορίες που υπάρχουν συνάγονται κυρίως από έμμεσες αναφορές από τον Διογένη τον Λαέρτιο.

     Ωστόσο το σημαντικότερο έργο του, ίσως και το μόνο που είχε κάποια ιδιαίτερη σημασία, ήταν το «Περί του κατά φύσιν βίου». Στο έργο αυτό ο Πολέμων ισχυρίζεται ότι η ευδαιμονία προέρχεται αφενός από την αρετή και αφετέρου από την απόλαυση των αγαθών που προσφέρει η φύση στον άνθρωπο.

     Και, αυτός ο "κατά φύσιν βίος" αποτελεί και τον πυρήνα της λειτουργίας της Ομάδος των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" από την ίδρυσή της, ένας πυρήνας ο οποίος επιχειρείται να ενισχυθεί με την έναρξη της νέας, Θ' Προπονητικής Περιόδου.


     Έτσι, μία μεγάλη έκπληξη περιμένει τους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ" από την αρχή του προσεχούς Σεπτεμβρίου και σύντομα θα αναρτηθούν όλες οι λεπτομέρειες στο Ιστολόγιο της Ομάδος μας.



«Στα χρόνια της δημοκρατίας η Κίνα είχε βυθιστεί στο χάος…»

     Κι ενώ ο προγραμματισμός «ΠΟΛΕΜΩΝ» είχε εξαγγελθεί στις 22 Ιουλίου 2016 μέσω της οικείας σελίδος των εκδηλώσεων της Ομάδος μας, δύο ανεξάρτητες και απρόσμενες «σημαδιακές» αναρτήσεις που ακολούθησαν μετ’  ου πολύ, μας έκαναν να σκεφθούμε τις αδήριτες κοινές συντεταγμένες που συνδέουν σκέψεις, οραματισμούς κι επιδιώξεις ανθρώπων και κοινωνιών που δεν έχουν διασταυρωθεί ποτέ μεταξύ τους…

     Όπως έχουμε προαναγγείλει, ο προγραμματισμός «ΠΟΛΕΜΩΝ» θα παρουσιασθεί στους «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ» κατά την αρχή της, νέας, Θ’ Προπονητικής Περιόδου, σε ειδική εκδήλωση που θα γίνει για τον λόγο αυτό. Ωστόσο, θα θέλαμε να συστήσουμε στα Μέλη της Ομάδος μας να παρακολουθήσουν ένα κινηματογραφικό αριστούργημα το οποίο παρουσιάζεται σε δύο μέρη (Ι και ΙΙ) από την ποιοτικότατη «ΠΥΛΗ ΦΙΛΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΚΙΝΑΣ»  και οι αναρτήσεις της οποίας, πραγματικά, αποτελούν μία ανεκτίμητη πηγή πληροφοριών για την λαμπρή κινεζική σκέψη και Πολιτισμό. Και η πρότασή μας αυτή δεν είναι διόλου τυχαία, διότι μέσα από αυτό το κινηματογραφικό αριστούργημα το οποίο τιτλοφορείται “SHAOLIN”  δεν εξάγεται απλώς το δίδαγμα μιας κορυφαίας πολεμικής τέχνης αλλά ένα διαχρονικό κοινωνικό δίδαγμα με χαρακτηριστικήν εφαρμογή στις μέρες και στη χώρα μας, το οποίο υπήρξε και το έναυσμα της σχεδιάσεως του προγραμματισμού «ΠΟΛΕΜΩΝ» από πλευράς μας.



                          


                           



«Σαολίν - 新少林寺- Shaolin

Στα χρόνια της δημοκρατίας, η Κίνα έχει βυθιστεί στο χάος 
καθώς οι πολέμαρχοι εξαπλώνουν τις δυνάμεις τους και τη γη τους. 
Ο νεαρός ηγέτης του στρατού Χου Τζι και ο ορκισμένος αδερφός του Κάο Μαν 
αφήνουν χιλιάδες νεκρούς και τραυματίες. 
Ο ναός Σαολίν ανοίγει τις πόρτες του για τους τραυματίες και οι φρουροί Σαολίν οι οποίοι είναι άριστα εκπαιδευμένοι στις πολεμικές τέχνες, βοηθούν τους φτωχούς χωρικούς. 
Όταν ο Χου Τζι μαθαίνει ότι οι φρουροί Σαολίν προσφέρουν βοήθεια στους εχθρούς του, στρέφεται εναντίον τους. 
Όμως, μετά από την προδοσία του Κάο Μαν, ο Χου Τζι θα βρει καταφύγιο στο ναό Σαολίν, θα διδαχθεί πολεμικές τέχνες και θα βρει την εσωτερική ηρεμία. 
Αργότερα, ο Κάο Μαν θα επιστρέψει με τον στρατό του στο ναό Σαολίν και οι φιλήσυχοι μοναχοί θα αναγκαστούν να πολεμήσουν για να προστατεύσουν τους πρόσφυγες και να σώσουν το ναό τους...
Παραγωγή: Μπένι Τσαν
Παίζουν: Άντι Λάου, Νίκολας Τσε, Φαν Μπινγκμπινγκ, Τζάκι Τσαν»

«Στα χρόνια της δημοκρατίας η Κίνα είχε βυθιστεί στο χάος…» 
Κάτι μας θυμίζει και σε κάτι μας καλεί!...  


ΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"
ΕΠΙΤΕΛΟΥΝ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ


     Λίγο πριν ολοκληρωθεί το τελευταίο εικοσιτετράωρο του Ιουλίου του 2016 και μία επίσκεψη στα στατιστικά στοιχεία του παρόντος Ιστολογίου μας δείχνουν την επισκεψιμότητα των πλέον πολυσύχναστων σελίδων μας ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ (Τώρα):


     Πρώτη σε αναγνωσιμότητα ΤΩΡΑ η σελίδα μας με τίτλο "Η ΠΡΩΤΗ ΙΣΤΟΡΗΜΕΝΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ  ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ  ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟ ΖΥΓΟ" η οποία αποτελεί ένα αφιέρωμα σ' εκείνο τον Έλληνα Στρατιώτη ο οποίος απελευθέρωσε το πρώτο κομμάτι Ελλάδος από την Οθωμανική κατοχή και αυτό δικαιώνει τις προσδοκίες μας να κάνουμε γνωστή την ηρωική, όσο και άγνωστην, εποποιία των Ελλήνων Στρατιωτών της Αναγεννήσεως σε έναν λαό που αδιαφορεί για την Ιστορία του, συνεχίζοντας τους οραματισμούς του Βασιλέως Όθωνος Α' ο οποίος ήθελε τους Έλληνες καλλιεργημένους και μορφωμένους, με συνείδηση της Ιστορίας τους, λόγος για τον οποίο ίδρυσε το Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο οποίο οι ανάξιοι μεταγενέστεροι απέδωσαν την ψευδή ονομασία του "Καποδιστριακού"!