Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012
ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ...
...ΣΤΗΝ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
Η Έφιππη Τοξοβολία αποτελεί μιαν αδιαίρετην ενότητα ιστορικής Παραδόσεως και εφίππων δεξιοτήτων. Κατά γενικό κανόνα, όσοι παγκοσμίως ασχολούμεθα με αυτή (πλην κάποιων αγγλοσαξώνων οι οποίοι παραμένουν δέσμιοι "δυτικών" αγκυλώσεων) μοιράζουμε τις ώρες μας ανάμεσα στην ιστορικήν έρευνα και την εφιπποτοξοτική πρακτική, ώστε η ισορροπία της κατανοήσεως της Ιστορίας και της πρακτικής εφαρμογής των διδαγμάτων της να μας κάνει πραγματικούς Εφιπποτοξότες.
Αυτή η, σε βάθος, ιστορική έρευνα, όχι μόνον παρέχει στους Εφιπποτοξότες όλου του Κόσμου βαρύνουσα πληροφόρηση για την ορθότητα της διεξαγωγής της Έφιππης Τοξοβολίας αλλά και ισχυρούς συνδετικούς δεσμούς οι οποίοι, πραγματικά, συνενώνουν την παγκόσμια εφιπποτοξοτική "οικογένεια"!
Στις μεγάλες διεθνείς διοργανώσεις, οι Εφιπποτοξότες διακρίνονται όχι μόνον για τις επιμέρους έφιππες ικανότητές τους αλλά και για τον σεβασμό τους στην ιστορική λεπτομέρεια την οποία αποδίδουν με υψηλή αισθητική!
Μετά από εμβριθή μελέτη του παρελθόντος, οι εμφανίσεις των Εφιπποτοξοτών μαγνητίζουν τον παρατηρητή τόσο για την ιστορική ακρίβειά τους όσο και για την απόδοση της αισθητικής των αιώνων, κάτι που σημαίνει την κατανόηση των κοινωνικών δεδομένων τους.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι, όσοι παρακολουθούν δημόσιες επιδείξεις Έφιππης Τοξοβολίας διδάσκονται, κατ' αρχήν, Ιστορία, κατόπιν δε απολαμβάνουν το θέαμα και μόνον έτσι, στο τέλος, νοιώθουν πληρότητα. Οι δημόσιες επιδείξεις Έφιππης Τοξοβολίας είναι καθιερωμένο να αποτελούν περισσότερο ...μουσειακές εκδηλώσεις, με την ακριβή ιστορική αναπαραστικότητα όχι μόνο των εφιπποτοξοτικών τακτικών αλλά και την προσεγμένη ανακατασκευή οπλισμού, στολών, ιπποσκευών και λοιπών εξαρτύσεων.
Ίσως, όλα τούτα φαίνονται περιττά σε μία Κοινωνία η οποία θεωρεί ως πολύ δευτερεύουσα την αισθητική Παιδεία, "απασχολημένη" με προτεραιότητες επιβιώσεως..., όμως οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" καταφέρνουμε να παραμένουμε απαγίδευτοι από ψευτοδιλήμματα που εφευρίσκονται για να κρατήσουν υπόδουλες τις Κοινωνίες και ακολουθούμε τον διεθνή "κανόνα" της Έφιππης Τοξοβολίας που θέλει τον Εφιπποτοξότη πεπαιδευμένο ως προς τις Παραδόσεις και εφίππως ικανό!
Η Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" εστιάζει το ενδιαφέρον της στο "φαινόμενο" των "Ελλήνων Στρατιωτών" (Estradioti) και, όπως είναι φυσικό μελετά την έφιππη μαχητική Παράδοση εκείνων των, αγνοημένων, Ηρώων ώστε να αναβιώσει με ιστορικήν ακρίβεια τις έφιππες μαχητικές τακτικές τους. Στο πλαίσιο αυτό, η Ομάδα μας, ενθαρρύνει πλέον στα Μέλη της την ιδιόχειρη κατασκευή των όσων όπλων, στολών, ιπποσκευών και λοιπών εξαρτύσεων χρειάζεται ώστε οι σχεδιαζόμενες μελλοντικές δημόσιες εμφανίσεις της να περιβάλλονται με την ιστορική ακρίβεια και σοβαρότητα των όσων εκπροσωπεί. Και έγινε ένα ακόμη βήμα:
Μελετώντας δημοσιεύσεις, εικόνες, ευρήματα της ιστορικής περιόδου κατά την οποία έδρασαν οι "Έλληνες Στρατιώτες" (διότι, για τους ίδιους ελάχιστα στοιχεία υπάρχουν) καταφέραμε να συνθέσουμε μία φαρέτρα που θα μπορούσε να βρίσκεται κρεμασμένη στη ζώνη ενός από εκείνους τους τρομερούς έφιππους πολεμιστές.
Δική μας πρωτοτυπία υπήρξε η ενσωμάτωση αυθεντικών στοιχείων παλαιοτέρων εποχών, λίγο απεχουσών από την εποχή της κυρίως δράσεως των "Ελλήνων Στρατιωτών", αλλά διατηρούντων την μορφολογική "ειλικρίνεια" των αυθεντικών αντιστοίχων τους. Θελήσαμε η δημιουργία μας να εμπεριέχει και το "άρωμα χρόνου" για λόγους, καθαρά, ιστορικής ακριβείας, συναισθηματικούς και αισθητικούς!
Ο δικός μας "Στρατιώτης" φαίνεται ότι κινήθηκε στα "μονοπάτια" της Ιλλυρίας και Ηπείρου "κουβαλώντας" μέσα του την αισθητική, ασφαλώς, της Ιταλικής Αναγεννήσεως αλλά και των Βαλκανίων. Με όλες τις χαρακτηροδομικές πτυχές ενός πραγματικού πολεμιστή, μαχητικός, συναισθηματικός, πρακτικός, ο "Στρατιώτης" μας φαίνεται να διασχίζει έφιππος και οπλισμένος βαλκανικά "μονοπάτια" μαχόμενος κι απολαμβάνοντας τον πλάνητα βίο.
Ως φαίνεται, μετά από κάποια "επαφή" του με το οθωμανικό στοιχείο, βρέθηκε να έχει στη κατοχή του ένα χάλκινο οθωμανικό γυναικείο περιλαίμιο, ίσως ανάμνηση κάποιου "αγγίγματος" απ΄ αυτά που συχνά χαίρονται οι "δρομάρηδες" στις ατέλειωτες περιδιαβάσεις τους... Το κόσμημα αυτό το "στόλισε" στο χείλος της φαρέτρας του όχι απλά για να του θυμίζει αλλά και για να του "κουδουνίζει" καθώς κάλπαζε πάνω στο άτι του, νανουρίζοντάς τον μέχρι τον προορισμό. Γιατί, η συγκεκριμένη κατασκευή είναι έτσι καμωμένη ώστε τα μικρά μπρούτζινα σφαιρίδιά της να είναι κινητά και να γλυκο-κουδουνίζουν, με τον πριμαριστό ήχο τους, σε κάθε κίνηση. [Το συγκεκριμένο κόσμημα προέρχεται από την Πέργαμο και χρονολογείται περίπου από τα μέσα του 19ου αιώνος].
Τα δύο στρογγυλά μεταλλικά μοτίβα με τη Σβάστικα (ιερό σύμβολο και των Μογγόλων, επιπλέον δε, το ουσιαστικό εθνικό τους έμβλημα που εμφανίζεται παντού στη Μογγολία) καθώς και το τελευταίο διακοσμητικό μοτίβο προς την κάτω άκρη του σώματος της φαρέτρας είναι ...μογγολικά και φαίνεται να τα αγόρασε από κάποιο παζάρι που βρήκε στο δρόμο του. Μπορεί και να τα άρπαξε..., ποιος ξέρει...; Οι Μογγόλοι ήδη είχαν κάνει τη παρουσία τους στην Ευρώπη και είχαν επιστρέψει στη μακρυνή χώρα τους, όμως, πίσω τους είχαν αφήσει πάρα πολλά απομεινάρια που θεωρήθηκαν "γούρια" και προωθήθηκαν στις αγορές, ανάμεσα σ' αυτά και τα στολίδια που προαναφέρθηκαν, όλα κατασκευασμένα από χαμηλό ασήμι. [ Τα συγκεκριμένα διακοσμητικά μοτίβα προέρχονται από το Ulan Bataar και χρονολογούνται περίπου από τα τέλη του 19ου αιώνος].
Το κεντρικό στολίδι του σώματος της φαρέτρας είναι βαλκανικό αποτελούμενο από δύο ξεχωριστά κομμάτια που "παντρεύτηκαν" για να διακοσμήσουν τη φαρέτρα του πολεμιστή. Ένας ρόδακας από μπρούντζο και ημιπολύτιμες πέτρες προερχόμενος από πόρπη κι ένα φυλαχτό από ηπειρώτικο κιουστέκι με αετό και πολεμιστή άγιο, φτιαγμένα από χαμηλό ασήμι. Αφήσαμε, επίτηδες, αιωρούμενο το φυλαχτό ώστε να προσθέτει κι αυτό τον, μάλλον μπασαριστό, ήχο του και να ισορροπεί τα ...πρίμα των σφαιριδίων. Κι ας μην απορεί ο αναγνώστης μας για την εμμονή μας στη μουσικότητα των κροταλισμάτων αυτών των μερών διότι εδώ, ακριβώς, έγκειται και η "πρακτικότητα" της όλης ανακατασκευής, όπως θα σας την αποκαλύψουμε κατόπιν... [Και τα δύο προέρχονται από τα Γιάννενα και χρονολογούνται από τις αρχές του 19ου αιώνος].
Τέλος, η αγκράφα του αορτήρος της φαρέτρας, προέρχεται από αορτήρα εμπροσθογεμούς μακρύκαννου βαλκανικού τυφεκίου και είναι κατασκευασμένη από ασήμι όχι ιδιαιτέρως χαμηλό και από Ιλλύριο τεχνίτη. Τοποθετήθηκε στο συγκεκριμένο σημείο ώστε να διακοσμεί και να συμβολίζει την τελική αδιευκρίνιστη λεπτομέρεια περί του τρόπου αναρτήσεως της φαρέτρας των "Ελλήνων Στρατιωτών" και, δυστυχώς, δεν είναι το μόνο που αγνοούμε περί αυτών! [Προέρχεται από την περιοχή του Αργυροκάστρου, μέσα απ΄το παλιό φρούριο και χρονολογείται από τον 18ο αιώνα].
Τα τρία μικρότερα στρογγυλά διακοσμητικά στοιχεία με τον γεωμετρικό ανθοδιάκοσμο είναι σύγχρονης κατασκευής, μαγυάρικα! Ε! να μη τιμήσουμε την "πατρίδα" της σύγχρονης Έφιππης Τοξοβολίας, την αγαπημένη μας Ουγγαρία;
Κάπου εδώ τελειώνει η περιγραφή της ιστορικότητος των επιπροσθέτων μερών της φαρέτρας και απομένει να σταθούμε στην πρακτικότητά της που δεν είναι μόνον η μεταφορά των "πολεμοφοδίων" του Εφιπποτοξότη. Συνθέτοντας αυτή την φαρέτρα δεν είχαμε κατά νου, απλώς, να δημιουργήσουμε ένα ευπαρουσίαστο, φετιχιστικό, "παραφερνάλιο" για τις εμφανίσεις μας αλλά και ένα χρήσιμο ...εκπαιδευτικό εργαλείο για τους Ίππους μας! Ναι, βλέπετε, εμείς δε θέλουμε να κρατάμε τίποτε κρυφό διότι πιστεύουμε ότι η κρυψίνοια μόνον την γνώση και τον Πολιτισμό δεν προάγει. Έτσι, με ...χαρά θα σας αποκαλύψουμε και το εκπαιδευτικό μυστικό αυτής της κατασκευής: ο ήχος που παράγεται από τα μικρά σφαιρίδια και το κροταλίζον φυλαχτό λειτουργεί παβλωφικά στην ακοή του Ίππου στον οποίο επισημαίνει "Πρόσεχε, ξεκινάμε Έφιππη Τοξοβολία!".
Την όλη (τεχνική) κατασκευή διεκπεραίωσε κατά τον καλύτερο τρόπο μέσα σε ένα μεσημέρι ο "χρυσοχέρης" Εφιπποτοξότης Δημήτριος Χρήστου τον οποίο θερμά ευχαριστούμε! Α και κάτι τελευταίο: στους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ" δεν περιοριζόμαστε, απλώς, στην πρακτική της Έφιππης Τοξοβολίας, αλλά επιδιώκουμε να αναδείξουμε τις ικανότητες των Εφιπποτοξοτών μας σε όσους περισσότερους τομείς κοινωνικής ζωής είναι δυνατόν... Και είναι δυνατόν!
Η Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" εστιάζει το ενδιαφέρον της στο "φαινόμενο" των "Ελλήνων Στρατιωτών" (Estradioti) και, όπως είναι φυσικό μελετά την έφιππη μαχητική Παράδοση εκείνων των, αγνοημένων, Ηρώων ώστε να αναβιώσει με ιστορικήν ακρίβεια τις έφιππες μαχητικές τακτικές τους. Στο πλαίσιο αυτό, η Ομάδα μας, ενθαρρύνει πλέον στα Μέλη της την ιδιόχειρη κατασκευή των όσων όπλων, στολών, ιπποσκευών και λοιπών εξαρτύσεων χρειάζεται ώστε οι σχεδιαζόμενες μελλοντικές δημόσιες εμφανίσεις της να περιβάλλονται με την ιστορική ακρίβεια και σοβαρότητα των όσων εκπροσωπεί. Και έγινε ένα ακόμη βήμα:
Δική μας πρωτοτυπία υπήρξε η ενσωμάτωση αυθεντικών στοιχείων παλαιοτέρων εποχών, λίγο απεχουσών από την εποχή της κυρίως δράσεως των "Ελλήνων Στρατιωτών", αλλά διατηρούντων την μορφολογική "ειλικρίνεια" των αυθεντικών αντιστοίχων τους. Θελήσαμε η δημιουργία μας να εμπεριέχει και το "άρωμα χρόνου" για λόγους, καθαρά, ιστορικής ακριβείας, συναισθηματικούς και αισθητικούς!
Ο δικός μας "Στρατιώτης" φαίνεται ότι κινήθηκε στα "μονοπάτια" της Ιλλυρίας και Ηπείρου "κουβαλώντας" μέσα του την αισθητική, ασφαλώς, της Ιταλικής Αναγεννήσεως αλλά και των Βαλκανίων. Με όλες τις χαρακτηροδομικές πτυχές ενός πραγματικού πολεμιστή, μαχητικός, συναισθηματικός, πρακτικός, ο "Στρατιώτης" μας φαίνεται να διασχίζει έφιππος και οπλισμένος βαλκανικά "μονοπάτια" μαχόμενος κι απολαμβάνοντας τον πλάνητα βίο.
Ως φαίνεται, μετά από κάποια "επαφή" του με το οθωμανικό στοιχείο, βρέθηκε να έχει στη κατοχή του ένα χάλκινο οθωμανικό γυναικείο περιλαίμιο, ίσως ανάμνηση κάποιου "αγγίγματος" απ΄ αυτά που συχνά χαίρονται οι "δρομάρηδες" στις ατέλειωτες περιδιαβάσεις τους... Το κόσμημα αυτό το "στόλισε" στο χείλος της φαρέτρας του όχι απλά για να του θυμίζει αλλά και για να του "κουδουνίζει" καθώς κάλπαζε πάνω στο άτι του, νανουρίζοντάς τον μέχρι τον προορισμό. Γιατί, η συγκεκριμένη κατασκευή είναι έτσι καμωμένη ώστε τα μικρά μπρούτζινα σφαιρίδιά της να είναι κινητά και να γλυκο-κουδουνίζουν, με τον πριμαριστό ήχο τους, σε κάθε κίνηση. [Το συγκεκριμένο κόσμημα προέρχεται από την Πέργαμο και χρονολογείται περίπου από τα μέσα του 19ου αιώνος].
Τα δύο στρογγυλά μεταλλικά μοτίβα με τη Σβάστικα (ιερό σύμβολο και των Μογγόλων, επιπλέον δε, το ουσιαστικό εθνικό τους έμβλημα που εμφανίζεται παντού στη Μογγολία) καθώς και το τελευταίο διακοσμητικό μοτίβο προς την κάτω άκρη του σώματος της φαρέτρας είναι ...μογγολικά και φαίνεται να τα αγόρασε από κάποιο παζάρι που βρήκε στο δρόμο του. Μπορεί και να τα άρπαξε..., ποιος ξέρει...; Οι Μογγόλοι ήδη είχαν κάνει τη παρουσία τους στην Ευρώπη και είχαν επιστρέψει στη μακρυνή χώρα τους, όμως, πίσω τους είχαν αφήσει πάρα πολλά απομεινάρια που θεωρήθηκαν "γούρια" και προωθήθηκαν στις αγορές, ανάμεσα σ' αυτά και τα στολίδια που προαναφέρθηκαν, όλα κατασκευασμένα από χαμηλό ασήμι. [ Τα συγκεκριμένα διακοσμητικά μοτίβα προέρχονται από το Ulan Bataar και χρονολογούνται περίπου από τα τέλη του 19ου αιώνος].
Το κεντρικό στολίδι του σώματος της φαρέτρας είναι βαλκανικό αποτελούμενο από δύο ξεχωριστά κομμάτια που "παντρεύτηκαν" για να διακοσμήσουν τη φαρέτρα του πολεμιστή. Ένας ρόδακας από μπρούντζο και ημιπολύτιμες πέτρες προερχόμενος από πόρπη κι ένα φυλαχτό από ηπειρώτικο κιουστέκι με αετό και πολεμιστή άγιο, φτιαγμένα από χαμηλό ασήμι. Αφήσαμε, επίτηδες, αιωρούμενο το φυλαχτό ώστε να προσθέτει κι αυτό τον, μάλλον μπασαριστό, ήχο του και να ισορροπεί τα ...πρίμα των σφαιριδίων. Κι ας μην απορεί ο αναγνώστης μας για την εμμονή μας στη μουσικότητα των κροταλισμάτων αυτών των μερών διότι εδώ, ακριβώς, έγκειται και η "πρακτικότητα" της όλης ανακατασκευής, όπως θα σας την αποκαλύψουμε κατόπιν... [Και τα δύο προέρχονται από τα Γιάννενα και χρονολογούνται από τις αρχές του 19ου αιώνος].
Τέλος, η αγκράφα του αορτήρος της φαρέτρας, προέρχεται από αορτήρα εμπροσθογεμούς μακρύκαννου βαλκανικού τυφεκίου και είναι κατασκευασμένη από ασήμι όχι ιδιαιτέρως χαμηλό και από Ιλλύριο τεχνίτη. Τοποθετήθηκε στο συγκεκριμένο σημείο ώστε να διακοσμεί και να συμβολίζει την τελική αδιευκρίνιστη λεπτομέρεια περί του τρόπου αναρτήσεως της φαρέτρας των "Ελλήνων Στρατιωτών" και, δυστυχώς, δεν είναι το μόνο που αγνοούμε περί αυτών! [Προέρχεται από την περιοχή του Αργυροκάστρου, μέσα απ΄το παλιό φρούριο και χρονολογείται από τον 18ο αιώνα].
Τα τρία μικρότερα στρογγυλά διακοσμητικά στοιχεία με τον γεωμετρικό ανθοδιάκοσμο είναι σύγχρονης κατασκευής, μαγυάρικα! Ε! να μη τιμήσουμε την "πατρίδα" της σύγχρονης Έφιππης Τοξοβολίας, την αγαπημένη μας Ουγγαρία;
Κάπου εδώ τελειώνει η περιγραφή της ιστορικότητος των επιπροσθέτων μερών της φαρέτρας και απομένει να σταθούμε στην πρακτικότητά της που δεν είναι μόνον η μεταφορά των "πολεμοφοδίων" του Εφιπποτοξότη. Συνθέτοντας αυτή την φαρέτρα δεν είχαμε κατά νου, απλώς, να δημιουργήσουμε ένα ευπαρουσίαστο, φετιχιστικό, "παραφερνάλιο" για τις εμφανίσεις μας αλλά και ένα χρήσιμο ...εκπαιδευτικό εργαλείο για τους Ίππους μας! Ναι, βλέπετε, εμείς δε θέλουμε να κρατάμε τίποτε κρυφό διότι πιστεύουμε ότι η κρυψίνοια μόνον την γνώση και τον Πολιτισμό δεν προάγει. Έτσι, με ...χαρά θα σας αποκαλύψουμε και το εκπαιδευτικό μυστικό αυτής της κατασκευής: ο ήχος που παράγεται από τα μικρά σφαιρίδια και το κροταλίζον φυλαχτό λειτουργεί παβλωφικά στην ακοή του Ίππου στον οποίο επισημαίνει "Πρόσεχε, ξεκινάμε Έφιππη Τοξοβολία!".
Την όλη (τεχνική) κατασκευή διεκπεραίωσε κατά τον καλύτερο τρόπο μέσα σε ένα μεσημέρι ο "χρυσοχέρης" Εφιπποτοξότης Δημήτριος Χρήστου τον οποίο θερμά ευχαριστούμε! Α και κάτι τελευταίο: στους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ" δεν περιοριζόμαστε, απλώς, στην πρακτική της Έφιππης Τοξοβολίας, αλλά επιδιώκουμε να αναδείξουμε τις ικανότητες των Εφιπποτοξοτών μας σε όσους περισσότερους τομείς κοινωνικής ζωής είναι δυνατόν... Και είναι δυνατόν!
Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012
ΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" ΣΤΗ BIGA ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ
Λίγες ημέρες μετά την έναρξη της νέας προπονητικής μας περιόδου και δύο Μέλη της Ελληνικής Ομάδος Έφιππης Τοξοβολίας "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" ανοίγουν τον ..."χορό" της συμμετοχής μας σε Διεθνείς Αγώνες, μεταβαίνοντες στη Biga (της επαρχίας Çanakkale) της γείτονος Τουρκίας.
H επαρχία Çanakkale με την Biga στο ανατολικό άκρο της.
Σύμφωνα με την πάγια "φιλοσοφία" μας, οι Διεθνείς Αγώνες δεν αποτελούν ευκαιρίες θηρεύσεως διακρίσεων (oι οποίες σχεδόν πάντα μας ...προκύπτουν!) αλλά "σχολεία" παροχής σημαντικών εμπειριών και βελτιώσεως των δεξιοτήτων μας. Για τον λόγο αυτό, προτιμούμε να στέλνουμε αρχάρια Μέλη μας ώστε να ωφελούνται στο ξεκίνημα της εφιπποτοξοτικής "θητείας" τους αδιαφορώντας για πιθανές διακρίσεις που πιθανόν χάνονται! Επενδύουμε μακρυπρόθεσμα στο μέλλον των Μελών μας και δεν λειτουργούμε ευκαιριακά διότι η "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" δεν περιορίζει τις βλέψεις της στο "σήμερα". Η Έφιππη Τοξοβολία παραμένει "υπόθεση" χιλιετιών...!
Χ. Θωμαίδης Ε. Χρόνης
Έτσι, ακολουθώντας την "παράδοσή" μας και σε αυτούς τους Αγώνες θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα δύο αρχάριοι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" συναγωνιζόμενοι τους εμπειρότατους ξένους ομολόγους τους. Η διμελής Αποστολή αποτελείται από τον Χαράλαμπο Θωμαίδη (Αρχηγό) ο οποίος, ήδη, μετέσχε, σε προηγούμενη Αποστολή των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" στην Αμάσεια της Τουρκίας και τον Ευάγγελο Χρόνη.
Χ. Θωμαίδης
Ε. Χρόνης
Οι δύο "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" θα μετάσχουν των Διεθνών Αγώνων στη Biga από 14ης έως 17ης Σεπτεμβρίου 2012, συνοδευόμενοι από τις ευχές όλων μας για επάξια εκπροσώπηση της Ελλάδος στη γείτονα Τουρκία, για πρόσληψη θετικών εμπειριών και για την απόλαυση της επαφής τους με τους καλύτερους Συνασκουμένους της Τουρκίας και του Κόσμου!
Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012
ΕΛ.ΑΣ. Η ΑΦΙΛΟΤΙΜΟΣ...!
Το έγγραφο της τετράμηνης ΝΤΡΟΠΗΣ!
Στις 23 Απριλίου 2012 δημοσιεύσαμε μία τεκμηριωμένη καταγγελία σχετικά με το άντρο παρανομίας το οποίο (εν-)εδρεύει στο κέντρο των Αθηνών, πολύ κοντά στο κτήριο της Γ.Α.Δ.Α. και του Αρείου Πάγου, επί της Λ. Αλεξάνδρας 115 και στεγάζει μηχανοκίνητες συμμορίες οπαδικής βίας καλυπτόμενες υπό το σύμβολο ποδοσφαιρικής ομάδος! Το σχετικό δημοσίευμά μας εδώ.
Oι ...ΑΦΙΛΟΤΙΜΟΙ διαδηλώνουν για ...παραδάκι!
Ένα ολόκληρο τετράμηνο χρειάσθηκε η Ελληνική Αστυνομία να αντιληφθεί την παραπάνω κατάσταση και να ...αντιδράσει! Ένα ολόκληρο τετράμηνο κατά την διάρκεια του οποίου, το ορμητήριο της οπαδικής αλητείας, κυριολεκτικώς, διέλυσε μια γειτονιά, οργώνοντας την περιοχή των Αμπελοκήπων κι αποτελειώνοντας ότι είχε αφήσει "όρθιο". Το αποτέλειωμα το μαρτυρούν οι τοίχοι των σπιτιών της περιοχής, οι βανδαλισμοί των οδοσημάτων και λοιπών κοινοχρήστων διευκολύνσεων! Αυτά είναι τα αποτελέσματα των "ρεφλέξ" της Ελληνικής Αστυνομίας και του αθλίου ελλαδικού "κράτους" με την επίορκη ένστολη υπηρεσιακή και άνορκη οπαδική αλητεία να "κατεδαφίζει" και να "αποδομεί", δημοκρατικότατα, μιαν άλλοτε ευνομουμένη και ευημερούσα Κοινωνία!
Οι Έλληνες, πια, γνωρίζουμε ποιος υποθάλπει το έγκλημα για να μπορεί να ...απαιτεί κατόπιν επιδόματα επικίνδυνης και ανθυγιεινής "εργασίας", επιδεικνύοντας μετά ...τετράμηνον υπηρεσιακά "ρεφλέξ" !
Κύριοι της Ελληνικής Αστυνομίας υποθάλπετε το έγκλημα και οι ίδιοι το ομολογείτε ενυπογράφως, ενσφραγίστως και με ...ημερομηνία! Από τον πρώτο καιρό της μεταπολιτεύσεως, όταν ο μητραλοίας Κωνσταντίνος Καραμανλής σας ώπλισε (διότι επί Επταετίας οι Συνάδελφοί σας δεν έφερον όπλα!) υπέστητε σύγχυση νομίζοντας ότι τα όπλα σας προορίζονται κατά της εννόμου τάξεως και εξακολουθείτε να τα έχετε εστραμμένα εναντίον της υποθάλποντες το ίδιο το έγκλημα. Καιρός να αναθεωρήσετε διότι απωλέσατε την "έξωθεν (κοινωνική) καλή μαρτυρία"!
Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης
τ. 6977764737
_________________________________________
ΥΓ: 6ης Σεπτεμβρίου 2012
Από την σημερινή ειδησεογραφία:
"Σήμερα στις 6.30 το πρωί στο κέντρο της Μυκόνου διερχόμενοι εντόπισαν αιμόφυρτο ημιθανή και πεσμένο στο έδαφος τον επιχειρηματία Μανώλη Διαμαντούλη που τον είχαν πυροβολήσει άγνωστοι. Αμέσως ειδοποίησαν την Αστυνομία Μυκόνου η οποία, όμως, αρνήθηκε να μεταβεί στο σημείο του εγκλήματος επικαλούμενη ότι το σημείο εντάσσεται στις αρμοδιότητες του Λιμενικού."
ΜΝΗΜΗ ΜΑΧΗΣ ΠΛΑΤΑΙΩΝ
H «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» προσεκλήθη ευγενώς από την «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΡΧΑΙΟΦΙΛΩΝ» στον τελετουργικό εορτασμό της νικηφόρου Μάχης των Πλαταιών ο οποίος θα λάβει χώρα στον αρχαιολογικό χώρο των Πλαταιών, το Σάββατο, 8η Σεπτεμβρίου 2012, στις 18:30 μ.μ.
Η «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» θα επιδείξει Παραδοσιακή Τοξοβολία και θα καταθέσει στέφανο, συνοδεία τιμητικής τοξεύσεως, εις Μνήμην των πεσόντων Ελλήνων αμυντόρων της Φυλής.
Πληροφορίες ΧΡΥΣΗΙΣ :
Τηλ: 210-32.21.494, φορ.: 6975-92.14.10
Η ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΜΑΣ
«Δεν είναι σοβαρό να «αγγίζεις» όμορφα πράγματα σε άσχημο περιβάλλον. Δεν είναι ωραίο να κηλιδώνεις ένα κρύσταλλο με βρώμικα χέρια. Δεν είναι τίμιο να λες ψέμματα, μιλώντας για την αλήθεια.»
Αυτές ήταν οι αρχικές παρατηρήσεις των Αδελφών εκπαιδευτικών μας Συμβούλων οι οποίοι μας έκαναν την Τιμή να αναδεχθούν την Ομάδα των «ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ» και να την καθοδηγήσουν προπονητικώς! Κι εμείς τηρήσαμε κατά κεραία εκείνες τις αρχικές παρατηρήσεις τις οποίες, με άλλα, «δικά του λόγια», μας είχε πει προηγουμένως και ο μεγάλος Δάσκαλός μας Kassai Lajos!
Η Ελληνική Ομάδα Έφιππης Τοξοβολίας «ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ» ακολουθούμε συντεταγμένα ένα καθορισμένο «μονοπάτι» ομαδικής βελτιώσεως με εξοβελισμένα τα εγωϊστικά συναισθήματα τα οποία είναι τόσο ψυχοφθόρα στην εποχή μας, επιδιώκοντας να εξελίξουμε, κυρίως, την ψυχή μας και, δευτερευόντως, τις εφιπποτοξοτικές δεξιότητές μας γνωρίζοντας ότι μετά την ολοκλήρωση του παρόντος βιολογικού κύκλου, Ίπποι και Τόξα παραμένουν «εδώ»...
Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι ζούμε σε ένα κακάσχημο περιβάλλον το οποίο, όμως, "καταργούμε" αντικαθιστώντας το με ένα πανέμορφο το οποίο αναδεικνύει η ποιότητα της σκέψεως και του ήθους μας. Τότε μόνον αρχίζουμε να ΣΥΝ-ασκούμεθα!
Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012
ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ Ε' ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΌΔΟΥ
Και πριν αλέκτωρ... και πριν "στεγνώσει" το μελάνι από την σημερινή ανάρτηση του Απολογισμού Έργου Δ' Προπονητικής Περιόδου, μπήκαμε στη Ε' Προπονητική Περίοδο με μία ωραιότατη Προπόνηση!
Αμ έπος, αμ έργον και ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΣΚΟΥΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΡΠΟΦΟΡΑ Ε' ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ που άρχισε σήμερα!
Πέντε χρόνια συνεχούς λειτουργίας της Ομάδος των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" και καλπάζουμε από το καλό στο καλύτερο!
Πέντε χρόνια και η λησμονημένη Φυσική Ιππική του Ξενοφώντος αλλά και η, μέχρι την έναρξη της λειτουργίας μας, αγνοημένη Απολλώνεια Παραδοσιακή Τοξοβολία ανεβίωσαν και πάλι στη χώρα της καταγωγής τους. Η "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" μπόρεσε να ξαναζωντανέψει δυό βασικές ανθρώπινες Τέχνες που είχαν υποκύψει στα βάθη των αιώνων και να τις ξαναπροσφέρει στους σημερινούς Έλληνες!
Εμείς απλώς επιμένουμε:
ΕΦΙΠΠΗ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ!
Και η αρμονία
ας συνοδεύει την νέα Προπονητική μας Περίοδο!
Αριστοτέλης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)