Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

ΚΑΙ  ΑΠΟ  ΣΗΜΕΡΑ, 

Η  ΟΜΑΔΑ  ΑΥΤ-ΕΝΕΡΓΕΙ !




     Το μοιραίο λάθος ενός "έργου" που θέλει να μακροημερεύσει είναι να παραμένει "άθυρμα" στα χέρια ενός Ανθρώπου , έστω και του δημιουργού του. Η κατάσταση "οne man show" δεν μπορεί να έχει θέση εκεί που επικρατεί αριστοκρατικό Πνεύμα και πρόθεση συλλογικής ωφελείας! Έτσι, από σήμερα και για πρώτη φορά μετά την έναρξη λειτουργίας της, οι Προπονήσεις της Ομάδας μας άρχισαν να γίνονται χωρίς την παρουσία του Αρχηγού της.





 
     Έχοντας ως πρόθεση την ανάδειξη όλων των Μελών μας σε επίπεδο Ηγέτη, ήδη από καιρό ανετέθη η διεξαγωγή Προπονήσεων σε πολλά από αυτά, υπό επίβλεψη. Μετά την απόλυτη επιτυχία του έργου τους, έγινε φανερό ότι τώρα, πολλά Μέλη μας είναι σε θέση να διαξαγάγουν Προπονήσεις χωρίς, καν, επίβλεψη! Και αυτό, μόλις άρχισε!




     Για λόγους χειραφετήσεως, ο Αρχηγός της Ομάδος απουσιάζει από τις Προπονήσεις οι οποίες διεξάγονται μόνο από τους έμπειρους, πια, "αντικαταστάτες" του.




     Το πρόγραμμα εκτελείται κανονικά, το φωτο-κινηματογραφικό υλικό τηρείται και αρχειοθετείται επίσης κανονικά, οι παρατηρήσεις εξάγονται κι επισημαίνονται και όλα αυτά δείχνουν ότι ετούτη η Ομάδα απέκτησε μια δυναμική αυτάρκεια που εγγυάται συνέχεια και ανάπτυξη χωρίς παραγοντίστικους "πατερναλισμούς" που ταλανίζουν την εγχώρια άθληση σε βαθμό ...κακουργήματος!




     Το πλάνο προόδου μας επιβεβαιώνει την ορθότητά του, ο Αρχηγός μπορεί πια να προπονείται κατά μόνας ταυτοχρόνως με την Ομάδα που διεξάγει την Προπόνησή της μακριά του, χωρίς αυτό να διακόπτει την μεταξύ τους "επαφή"! Σ' αυτή την Ομάδα συμβαίνουν πολλά σπουδαία οφέλη που όλοι τα αισθάνονται και όλοι "γεύονται" την βελτίωση. Μόνη ..."εξουσία" που σήμερα συγχωρείται και, ίσως-ίσως ...επιβάλλεται, είναι αυτή του ατόμου επάνω στον εαυτό του! Άλλωστε, ο μεγάλος Otto Dietrich κατέστησε σαφές ότι η ελευθερία του ατόμου δεν είναι απλώς αποδεκτή αλλά και απαιτητέα! Κι αυτό είναι το ζητούμενο και στην Ομάδα μας!




     Διότι, αυτή η Ομάδα εκφράζει την πραγματική Ελλάδα και τους πραγματικούς Έλληνες οι οποίοι είμαστε συνειδητοί, μαχητικοί, ενάρετοι, ανιδιοτελείς, επαρκείς, εργατικοί, τίμιοι, μη έχοντες καμία σχέση με Μέρκελ ή Τζέφρυ, πάντοτε :

"Τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι"...!

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

ΣΤΗΛΙΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗΣ



Ο νεαρός Συνέλληνας καταγγέλλει τους κοινοβουλευτικούς νεοβαρβάρους.


     Oι νεοβάρβαροι της κοινοβουλευτικής διαφθοράς ανεξαρτήτως "παρατάξεως", συγκεντρώθηκαν στα σαθρά έδρανα του "Ευρωπαϊκού" κΥνοβουλίου για να παρακολουθήσουν το ιστορικό ντοκυμαντέρ  "ΜΑΡΑΘΩΝ : 2500 ΧΡΟΝΙΑ" στο οποίο είχε την Τιμή να συμμετάσχει και η  "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ".


Ο καταγγέλλων Συνέλληνας στηλιτεύει τους κοινοβουλευτικούς αλήτες.


     Κατ' αρχήν, η "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" αρνείται την προβολή του έργου της προς τέρψη των αθλίων της σημερινής εξουσίας και η προβολή του συγκεκριμένου ιστορικού ντοκυμαντέρ στον μιαρό χώρο των κοινοβουλευτικών ληστοσυμμοριτών των Βρυξελλών (αίθουσα ευρο-κοινοβουλίου) εγένετο χωρίς την συγκατάθεσή μας!



Αιφνιδιασμένος ο ένοχος "υπουργός Πολιτισμού" προ του πλακάτ με την ιδιότητά του.


     Η "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" συγχαίρει τον νεαρό Συνέλληνα ο οποίος εν μέσω της άνομης συνάξεως των κοινοβουλευτικών καθαρμάτων ανήρτησε πανώ διαμαρτυρίας κατά της σημερινών δολίως εξουσιαζόντων τον Ελληνικό Λαό, διαμαρτυρόμενος για την κατάθαψη του αρχαιολογικού χώρου της Κερατέας προκειμένου να μετατραπεί σε σκουπιδότοπο από το ίδιο το σημερινό Υπουργείο "Πολιτισμού" και το υπόλοιπο άνομο ελλαδικό "κράτος"! Επίσης, συγχαίρουμε τον νεαρό Συνέλληνα ο οποίος, με γενναιότητα λόγου και φωνής, στηλίτευσε τα παρόντα αποφώλια κοινοβουλευτικά τρωκτικά διαμηνύοντάς τους τα παρακάτω:

      «2.500 χρόνια μετά τη μάχη του Μαραθώνα και 20 μόλις χιλιόμετρα από το τόπο της μάχης οι σύγχρονοι Έλληνες δίνουν μια άλλη μάχη.
     Πρόκειται για τους κατοίκους της Κερατέας που παλεύουν ενάντια στους σύχρονους βαρβάρους. Αυτοί οι σύγχρονοι βάρβαροι δεν είναι από την Ασία, είναι από την Ελλάδα.
     Είναι η αστυνομία του ελληνικού κράτους που την έχει στείλει εκεί η ελληνική σοσιαλδημοκρατική κυβέρνηση για να υπερασπιστεί μια παράνομη απόφαση.
     Την απόφαση να δημιουργηθεί μία χωματερή στην Κερατέα που θα καταστρέψει αρχαιολογικό χώρο. Να πώς προστατεύει αυτή η κυβέρνηση τον ελληνικό πολιτισμό. Οι αστυνομικές δυνάμεις της κυβέρνησης μπαίνουν στις αυλές των σπιτιών, βρίζουν γυναίκες, ψεκάζουν με χημικά απλούς εργαζόμενους ανθρώπους και συμπεριφέρονται σα δυνάμεις κατοχής.
     Ο αγώνας των κατοίκων της Κερατέας είναι ένα σύμβολο της πάλης όλων των εργαζόμενων στην Ελλάδα.
     Ένα σύμβολο δίπλα και σε εκείνο, των 300 μεταναστών απεργών πείνας που νίκησαν και αφιέρωσαν τη νίκη τους σε ολόκληρη την εργατική τάξη της Ελλάδας.
     Είναι αλληλέγγυοι στις εννιά γενικές απεργίες που έχουν γίνει ενάντια στις παράλογες πολιτικές του ΔΝΤ, της ΕΕ και της ελληνικής κυβέρνησης.
     Οι σύγχρονοι βάρβαροι είναι οι Ευρωβουλευτές που ψηφίζουν αυτά τα μέτρα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το ΔΝΤ, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα που καταργούν τη δημοκρατία με την «Νέα Οικονομική Διακυβέρνηση» που θέτει τους κρατικούς προϋπολογισμούς υπό τον έλεγχο ενός μη εκλεγμένου οργανισμού, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
     Δε θα επικρατήσετε. Αυτή η κρίση δε θα ναι οι Θερμοπύλες του εργαζόμενου λαού αλλά το δικό σας Βατερλώ. »


     Η "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" συμπαρατεταγμένη με τους Συνέλληνες οι οποίοι αντιστεκόμεθα κατά του εκβαρβαρισμού της Χώρας μας, θεωρεί ότι αποτελεί εθνικό έγκλημα η κατάχωση του αρχαιολογικού χώρου της Κερατέας και η μετατροπή του σε σκουπιδότοπο, τιμά τους εξεγερμένους Κατοίκους της οι οποίοι φυλάττουν "Θερμοπύλες" και συγχαίρει τον νεαρό Συνέλληνα ο  οποίος απο-ευτέλισε τους ήδη ευτελισμένους κοινοβουλευτικούς νεοβαρβάρους των Βρυξελλών!

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011


ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΕΦΙΠΠΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ


     Η "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" βαθαίνει τα θεμέλια της ιππικής προσφοράς της, παραδίδοντας για πρώτη φορά στα Μέλη της αλλά και στο ευρύτερο Ελληνόγλωσσο αναγνωστικό Κοινό ένα μοναδικό βιβλίο που αφορά στις δεξιότητες του έφιππου Πολεμιστή.





     Προσπαθώντας να αποφύγουμε με κάθε τρόπο την αυθαιρεσία που επικρατεί στις "σχολές" των μοντέρνων "πολεμικών τεχνών" μιας κι εμείς δεν κερδοσκοπούμε από την Έφιππη Τοξοβολία, μελετήσαμε, δοκιμάσαμε κι εφαρμόσαμε τις διδασκαλίες των πλέον ειδικευμένων στρατιωτικών, ιστορικών και αρχαιολογικών συγγραμμάτων για να καταλήξουμε στην ορθότητα των 185 σελίδων του νέου μας βιβλίου του οποίου το περιεχόμενο θα διδάσκεται, πλέον, σε όλα τα Μέλη μας από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.




     Μαθητεύοντας με συνέπεια επί 6 χρόνια στον παγκόσμιο Πρωταθλητή-Δάσκαλό μας, το πρώτο που μάθαμε είναι να είμαστε ακριβείς και αληθινοί σε ό,τι επιχειρούμε και κάθε μας "τοποθέτηση" να συνοδεύεται από ένα αδιάσειστο "δια ταύτα". Έτσι, μελετήσαμε σε βάθος τις σοβαρότερες πηγές που αφορούν στα αντικείμενα των Εφίππων Μαχητικών Τεχνών για να καταλήξουμε στα συμπεράσματα του νέου βιβλίου της "ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ" που θα ενδιαφέρει όχι μόνον τους Εφιπποτοξότες μας αλλά και κάθε στρατιωτικό, ιστορικό και αθλητικό ερευνητή.




     Αποδίδοντας φόρο Τιμής προς τους Έλληνες Στρατιώτες της Αναγεννήσεως οι οποίοι απελευθέρωσαν τον Ελληνισμό από τον Οθωμανικό ζυγό, βασίζουμε την εκπαίδευση των Μελών μας επάνω στις δικές τους τακτικές οι οποίες τους ανέδειξαν σε "δασκάλους" των πολεμικών τακτικών του Ελαφρού Ιππικού σε πανευρωπαϊκή κλίμακα. Οι δικές τους ευφυέστατες τακτικές αναβιώνουν στις σελίδες του νέου μας βιβλίου και αποτελούν, πλέον, τον "καμβά εκπαιδεύσεως" των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" επισφραγίζοντας με το κύρος εκείνων των ηρωϊκών εφίππων Πολεμιστών την δική μας σύγχρονη προσπάθεια.





     Το νέο βιβλίο αναλύει διεξοδικώς την ενστικτώδη Έφιππη Τοξοβολία, την Έφιππη Σπαθασκία, τον Έφιππο Στοχαστικό Ιππακοντισμό, το Ιπηλάσιον και περιλαμβάνει όλα τα διδάγματα των ευρωπαϊκών εφαρμογών τους όσο και τις βελτιώσεις τις οποίες μας υπέδειξαν με σειρά σημειώσεών τους Ιάπωνες Στρατοκαλόγηροι με τους οποίους επικοινωνούμε και που επικεντρώνουν τις υποδείξεις τους στον παράγοντα της αναπνοής και αυτοσυγκεντρώσεως, στοιχεία ιδιαιτέρως ευεργετικά και απαραίτητα για τον σύγχρονο "δυτικό" Άνθρωπο.  




     Τα κεφάλαια του βιβλίου αυτού επισφραγίζονται από πλήρη βιβλιογραφική τεκμηρίωση ειδικευμένων συγγραμμάτων ιστορικών και στρατιωτικών, παρελθόντων αιώνων, από την βιβλιοθήκη αρχαιτύπων και σπανιοτύπων της Ομάδος μας, εμπλουτισμένων με όλες τις νεώτερες σημειώσεις από την πρακτική την οποία ο συγγραφέας βίωσε σε ξένα κέντρα εκπαιδεύσεως. Τα κείμενα είναι απολύτως κατανοητά με γνώμονα  τον σύγχρονο αναγνώστη ο οποίος, δυστυχώς, υστερεί σε γλωσσική γνώση και συνοδεύονται από πλήρη και αναλυτική εικονογράφηση. Δείγματα σελίδων του νέου μας βιβλίου ακολουθούν :



 





 
   



     Οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" επιδιώκουμε να εξελιχθούμε στους συνεπέστερους και καλύτερους έφιππους Πολεμιστές μέσα στην παγκόσμια εφιπποτοξοτική οικογένεια και αυτή την υπόσχεσή μας προς τους Προγόνους μας και προς τον Δάσκαλό μας θα τηρήσουμε απαρεγκλίτως! Διότι είμαστε οι κληρονόμοι γενναίου Παρελθόντος που δεν σημαίνει "προνόμιο σαυτόν" αλλά χρέος προς τους αγέννητους και μόνον!










Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

ΚΑΙ Η ΒΡΟΧΗ ...ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΜΑΣ!







     Θα μπορούσε να νομίσει κανείς ότι τα "αντίξοα" καιρικά φαινόμενα αναστέλλουν την δραστηριότητά μας, παρεμποδίζουν τις Προπονήσεις μας αφού, ως γνωστόν, ασκούμεθα σε υπαίθριο και εντελώς ακάλυπτο χώρο. Λάθος! Όσο ο στρατιώτης δεν εξαρτά την μαχητικότητά του από την ...βροχή, άλλο τόσο οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" την περιφρονούν ή , μάλλον , την μετατρέπουμε σε ...σύμμαχό μας 'γραδάροντας' τις αντοχές μας.








     Μπορεί σήμερα να ήμασταν, αριθμητικά, πολύ λίγοι αλλά όλοι αποφασισμένοι να αφήσουμε τη βροχή να μας μουσκέψει τις χορδές στη γραμμή βολής. Και το χαρήκαμε, πάντα με αξιοσημείωτη τοξευτική πρόοδο! Και ο φωτογραφικός μας φακός πάντα αψευδής "μάρτυρας"!







     Ως "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" είμαστε στην ευχάριστη θέση να ενημερώσουμε τα Μέλη μας ότι μετά την κυκλοφορία του Εκπαιδευτικού Εγχειριδίου Ιππασίας της Ομάδος μας, ωλοκληρώθηκε η συγγραφή του αντιστοίχου Εγχειριδίου Εκπαιδεύσεως Εφίππων Μαχητικών Τεχνών του οποίου η ύλη θα διδάσκεται σε όλους από την επόμενη προπονητική περίοδο που θα έχει κυκλοφορήσει. Επίσης έχει ολοκληρωθεί η σχεδίαση του Επινωτίου της Ομάδος το οποίο θα αποτελεί υποχρεωτική αμφίεση Προπονήσεων κι εμφανίσεων για όλους. Το νέο εκπαιδευτικό Εγχειρίδιο αποτελείται αό 185 σελίδες και περιέχει όλα τα "μυστικά" της Τοξοβολίας, του Στοχαστικού Ιππακοντισμού, της Έφιππης Σπαθασκίας αλλά και όλων των επί μέρους γνώσεων που κάθε Εφιπποτοξότης θα πρέπει να κατέχει. Το Επινώτιο θα είναι εξαιρετικά πρακτικό για την εφιπποτοξοτική δραστηριότητά μας, προσιδιάζον στο Πνεύμα της Ομάδος μας με στρατιωτική αισθητική και λιτότητα.





     Οι κυριακάτικες Προπονήσεις στην Σπαθασκία και στην Τοξοβολία έγιναν υπό συνθήκες ραγδαίας πτώσεως της θερμοκρασίας. Και αυτό όμως δε χάλασε καθόλου τη διάθεσή μας για ...δράση! Και ήταν και η πρώτη φορά που μία εξαιρετική νεαρή Συνασκουμένη μας, η Όλγα, έκανε την πρώτη της Προπόνηση με κατάληξη το αποτέλεσμα που, εξ αρχής, τέθηκε ως στόχος!




     Μπορεί τα "σύννεφα του πολέμου και της χρεωκοπίας" να σκιάζουν τους ουρανούς της Μεσογείου, όμως οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" πολεμάμε για έναν ακμαίο αυριανό Κόσμο!





     Οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" θα πρέπει να είμαστε πάντα οι καλύτεροι εν μέσω της παγκόσμιας εφιπποτοξοτικής Οικογενείας και με τις ικανότητές μας και με τις εμφανίσεις μας! Και δεν μπορείς να προσδοκάς τίποτε λιγότερο όταν έχεις ήδη κατακτήσει μία παγκόσμια διάκριση πριν δώσεις καν τις ...πρώτες εξετάσεις!







Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

ΓΚΙΕΡΓΚ ΕΛΕΖ ΑΛΙΑ


[Η Ομάδα μας αφιερώνει στον Γεώργιο Καστριώτη, τον γενναίο των γενναίων!]



     Γενναιότερος επί γενναίων εκείνος ο Γκιέργκ Ελέζ Αλία!

     Επί εννιά χρόνια κείτονταν! Στο κορμί του εννιά πληγές. Μονάχα η αδελφή του, στο προσκεφάλι νυχθημερόν φυλά. Του πλένει τις πληγές με ύδατα εννιάχρονης πηγής.  Μ’ εκείνα τα δάκρυα των ματιών, τις πληγές του γιατρεύει. Το αίμα, του στεγνώνει με του μετώπου της τα μαλλιά. Το κορμί, του το σφίγγει με της μητέρας υφαντά. Με ρούχα του πατέρα το κορμί του ομορφαίνει και του αραδιάζει τ’ άρματα πάνω απ’ το κεφάλι! Όσες φορές η αδελφή τον αλλάζει, τον πόνο των πληγών ο αδελφός ξεχνά. Μόνο το βάσανο της αδελφής, νεκρό τον ρίχνει καταγής.

     Ήρθε φωνή από μακρυά κι απλώθηκε σ’ όλη τη γη, πως ένας μαύρος Μπαλόζ* από τη θάλασσα, βγήκε! Κι από την χώρα απαιτεί τίμημα βαρύ! Από κάθε στάνη ένα κριάρι! Από κάθε εστία, μια κόρη! Μέρα προς μέρα έναν ατρόμητο κόβει. Από βδομάδα σε βδομάδα μια επαρχία πυρπολεί! Και ήρθε η σειρά του Γκιέργκ.

     Αρχίζει η αδελφή τα ουρλιαχτά και πάνω στο πρόσωπο του Γκιέργκ στάζουν τα δάκρυά της:

-           Μα πως ωρ’ αδελφέ ο Χάρος εμάς ξέχασε; Μάνα, πατέρας στον τάφο σαπίζουν και μέσα στον πύργο θαμμένος εσύ. Κι εγώ στον μαύρο Μπαλόζ; Πώς δεν γκρεμίζεται ο πύργος να μας πλακώσει; Από την ντροπή η μαύρη μάνα μας να γλιτώσει;

     Το αγόρι με κομματιασμένη την καρδιά, ρίχνει το βλέμμα του στα δυο της μάτια. Δυο γραμμές δακρύων στα μάγουλά της κυλούσαν. Κι ο Γκιέργκ τον πύργο καταριέται:

-           Χέι, που να μαυρίσεις ω πύργε εσύ, με βρύα να σκεπαστείς από κάτω ως πάνω και να’χεις γι’αδέρφια, φίδια. Τις σταγόνες της βροχής στην κλίνη πώς μου τις έριξες τόσο νωρίς;

-           Όχι αδελφέ, να σε χαρώ, η αρρώστια τόσο σε κατέβαλε που δεν κατέχεις τι λες. Διότι έξω δεν βρέχει. Τα μάτια της αδελφής, σε βρέχουν μωρ΄αδελφέ.
Τότε το αγόρι το χέρι της παίρνει, μες’ στα δικά του χέρια τρυφερά το χαϊδέυει. Την θωρεί με μάτια νοσταλγικά και ποτέ δεν της μίλησε πιο θερμά.

-           Μωρ’ αδελφή μου γιατί κλαις και την καρδιά στα δυο μου σκίζεις; Εδώ κι’ εννιά χρόνια που το κορμί μου σαπίζει, ο Γκιέργκ σου ποτέ δεν εβρήκε γαλήνη μα σαν το φύλλο της οξιάς στην πεδιάδα θροϊζει. Μη δεν είχες να φάς; Μη δεν είχες να πιείς; Μη σ’ άφησε εσένα ο αδελφός άσχημα ρούχα να φοράς; Μη με λόγια σε βάρυνα καμιά φορά και με βαρέθηκες αδελφή; Και θες να με εγκαταλείψεις, σε άντρα να πας, να παντρευτείς;

     Αυτή, το χέρι του στο μέτωπό της βάζει. Η αδελφή στον αδελφό, τι όμορφα απαντά:

-           Αλίμονο, μα τόσο δυνατά η ασθένεια σε έσφιξε; Ζωντανή στο χώμα να χωθώ αν είναι να παντρευτώ. Αρκετά είχα ω αδελφέ να τρώω και να πίνω. Αρκετά και να ντύνομαι. Απ’ ό,τι σήμερα πιο βαριά ποτέ δεν μου μίλησες. Άλλο πατέρα δεν έχω, ούτε άλλη μάνα. Συγχώρα μ’ αδελφέ που για έναν καημό, σήμερα θρηνώ. Μα πώς δεν συνήλθε αυτό το κορμί σ’ αυτά τα εννιά χρόνια; Πώς δεν σηκώθηκες να βγεις μέχρι την πόρτα; Πώς δεν ξεράθηκα εγώ η δόλια; Πώς εγώ να πέσω στα χέρια του Μπαλόζ;

     Ξάφνου ορθός το αγόρι σηκώνεται!

-           Πάρε τ’ άτι, αδελφή, της μάχης. Ευθύς στην πόλη να κατέβεις και στον πεταλωτή βλάμη να πας. Υπόκλιση και υγεία, πες του ο Γκιέργκ σου στέλνει. Να πεταλώσει τ’ άτι με πέταλα σφυρηλατημένου σιδήρου και καρφιά από χάλυβα, τι θα βγω στο μεϊντάνι*, αντίκρυ στον Μπαλόζ. Αν δεν ανταποκριθεί ο βλάμης, ίππευσε το άλογο και χτύπα την πόρτα του φίλου μου του αγαπητού.

     Η κόρη πάνω στο άτι, τα γκέμια γοργά, στην πόλη κατεβαίνει, κι ευθύς στον βλάμη.

-           Καλή δουλειά μωρέ κουμπάρε!

-           Καλό να ‘χεις κόρη από τα μακρινά!

-           Υπόκλιση και υγεία ο Γκιέργκ σου στέλνει, να μου πεταλώσεις τ’ άλογο με πέταλα σφυρηλατημένου σιδήρου και καρφιά από χάλυβα, τι θα βγει στο μεϊντάνι αντίκρυ στον μπαλόζ.

     Όμως αυτός, ύπουλα της μιλά:

-           Να μου χαρίσεις ω κόρη τα δυο σου μάτια, στον έχω γλιτώσει τον Γκιέργκ από το μεϊντάνι. Κάνω το άτι σαν τον άνεμο να πετά!

     Θυμωμένη η κόρη του απαντά:

-           Τι λόγια λες μπρε άντρα, που να σου ξεραθεί το στόμα! Ήρθα προς την πόρτα του βλάμη, μα βλέπω ότι έπεσα στην πόρτα του προδότη. Αυτά τα μάτια τα έχω ήδη δώσει στην μητέρα και στον πατέρα που σαπίζουν από πληγές επί της γης.

     Και κίνησε προς τον αγαπητό φίλο.

-           Υπόκλιση και υγεία ο Γκιέργκ σου στέλνει, να μου πεταλώσεις τ’ άλογο με πέταλα σφυρηλατημένου σιδήρου και καρφιά από χάλυβα, τι θα βγει στο μεϊντάνι αντίκρυ στον μπαλόζ της θάλασσας.

     Σαν για εαυτόν ετούτος το άλογο πεταλώνει και βράδυ φτάνει στο σπίτι η κόρη. Ο αδελφός την περιμένει δίπλα στο μνήμα των γονιών.

*                      *                      *

     Μόλις το φως λεύκαινε τις βουνοκορφές, του πεδίου της μάχης, ο Μπαλόζ τον Γκιέργκ χλευάζει:

-           Μα από τον τάφο Γκιέργκ, εσύ σηκώθηκες; Τι άσκοπα μ’ έφερες μπρε άντρα σε τούτο το μεϊντάνι;

-           Έτσι όπως τα λες είναι μωρέ Μπαλόζ! Εννιά χρόνια τον δρόμο του τάφου έχω πάρει. Μα λίγο πριν φτάσω εκεί, μπροστά μου βγήκες εσύ! Μου ζήτησες την αδελφή πριν το μεϊντάνι, μου ζήτησες τα πρόβατα πριν τον τσομπάνη. Και κατέβηκα εδώ, για να σου δείξω πως, οι πρόγονοί μας, έναν Κανόνα μας άφησαν! Τα όπλα πρώτα να δώσουμε ΄ μετά το βιός! Ποτέ στον εχθρό την αδελφή να μην δώσουμε προτού κοπούμε στο μεϊντάνι! Μα σφίξου τέρας διότι ήρθε η μέρα σ’. Εδώ έχεις να κάνεις ω, με τον Γκιέργκ Ελέζ Αλία!

      Χλιμιντρίζουν τ’ άλογα και βγάζουν καπνούς κ’ εκτοξεύει ο Μπαλόζ πρώτος το τοπούζ*. Στα γόνατα, του Γκιέργκ το άτι πέφτει και ο κεφαλοθραύστης πάνω απ’ τα κεφάλια τους πετά. Δώδεκα πήχεις στο λιβάδι καρφώνεται βαθιά, δώδεκα πήχεις σκόνη σηκώθηκε ψηλά. Και ήρθε η σειρά του Γκιέρκ. Με μαεστρία το τοπούζ στροβιλίζει κι εκείνο πέφτει ευθύς... στο μέτωπο του Μπαλόζ, καταμεσής! Τραντάχτηκε η πεδιάδα σαν έπεσε ο μπαλόζ!

     Μεμιάς ο γενναίος το ξίφος βγάζει και το κεφάλι απ’ τον κορμό χωρίζει. Σβάρνα το κουφάρι απ’ τα πόδια σέρνει και στο ποτάμι το πνίγει. Το αίμα τα νερά θολώνει. Επί χρόνια τρία τον τόπο βρομίζει! Και τότε ο γενναίος κίνησε προς το σπίτι όπου τους φίλους μαζεύει.

-           Ακούστε εδώ ωρέ φίλοι! Χάρισμά σας τα κτίσματά μου, χάρισμά σας όλα μου τα πλούτη. Αλλά... Αμανέτ* την αδελφή του Γκιέργκ Ελέζ Αλία!

     Ρίχνεται στης αδελφής τις αγκαλιές και σταματούν των δυο τους οι καρδιές. Αδελφός και αδελφή κ’ οι δυο νεκροί! Τόσ’ όμορφα κανενός δεν βγήκε η ψυχή.

     Οι φίλοι σ’ έναν τάφο και τους δυο βάζουν, αγκαλιασμένοι να ‘ναι πάντα. Ξεχασμένοι, ποτέ! Κι όμορφη φλαμουριά φυτεύουν εις την κεφαλή, να ησυχάζει στα κλαδιά της, του θέρους το πουλί.

      Όταν το βουνό ξανάρχισε να χλοΐζει, κούκος πέταξε προς τα ‘κει. Βρίσκει τον μαύρο πύργο, γκρεμισμένο. Βρίσκει την φλαμουριά, γεμάτη ξερά κλαδιά! Τότε πάνω στο μνήμα στάθηκε και τον περαστικό ορκίζει:

-           Αμανέτ μωρέ διαβάτη των βουνών! Απ’ εδώ, αν περνάς τραγουδώντας, το τραγούδι πάψε! Αν περνάς κλαίγοντας, τον θρήνο κορύφωσε! Έψαξα όρη και βουνά, πένθησα σε σπίτια πολλά, σαν τον Γκιέργκ Ελέζ Αλία, δεν βρήκα πουθενά!

Pol Gjoca
shqipol@gmail.com



  
*Μπαλόζ – μυθικό (θαλάσσιο) τέρας με υπεράνθρωπες διαστάσεις και δυνάμεις.
*Τοπούζ – τόπι από βαρύ μέταλλο, με μυτερά εξογκώματα. Κεφαλοθραύστης.
*Μεϊντάν – πεδίο μονομαχίας.
*Αμανέτ (Αμανάτι) – τελευταία επιθυμία ΄ κάποιος που φεύγει μακρυά, ή στον άλλον κόσμο και δεν μπορεί πια να φροντίσει μια υπόθεση ή ένα πρόσωπο, το αφήνει αμανέτ στους κοντινούς του ανθρώπους να το φροντίσουν. Όταν δε, το αμανέτ είναι η τελευταία επιθυμία του νεκρού, είναι ιεροσυλία να μην το πράξεις. Τόση δύναμη έχει μια τέτοια ιεροσυλία, που ούτε η γη δεν την αντέχει και επιτρέπει στον νεκρό, να σηκωθεί για να ζητήσει την εκπλήρωση της εκκρεμότητας ή σε άλλη περίπτωση να την εκπληρώσει ο ίδιος.






     O Pol Gjoca δεν είναι Μέλος της Ομάδος μας και παρά το ότι προέρχεται από μία ιστορική-φεουδαλική Οικογένεια δεν ασχολήθηκε με τα άλογα ή την Τοξοβολία.  Παρά ταύτα, όπως μαρτυρά και η παραπλεύρως φωτογραφία του και με την Φύση έχει άριστη επαφή και στην φροντίδα των αδέσποτων σκύλων (Κυνοκομεία Κατερίνης) αφιερώθηκε αφού, οι Αλβανοί είναι πιό κοντά στη "γη" από τους υπόλοιπους ...γραφειοκεντρικούς Ευρωπαίους! Ο Pol Gjoca είναι ένας Αλβανός σαν όλους τους άλλους, αυτούς που  πολλοί συμπατριώτες μας αντιμετωπίζουν ως "αλεξικέραυνα" της οργής μας κατά των λαθρομεταναστών παραβλέποντας ότι κάποιοι από αυτούς ούτε μετανάστες είναι ούτε -πολύ περισσότερο- λαθραίοι!

     Ο Pol Gjoca είναι αρκετά νέος και ανεκάλυψε την Έφιππη Τοξοβολία μέσω του διαδικτύου δίνοντάς μας την χαρά μιας τηλεφωνικής επικοινωνίας η οποία μας εξέπληξε ακούγοντάς τον να μιλά άψογα Ελληνικά, με πανεπιστημιακή σύνταξη και εκφορά λόγου, καθώς και με πολύ σεβασμό για την Πατρίδα μας και την Ιστορία μας. Και δεν είναι τυχαίο...Ο Pol Gjoca είναι αριστούχος φοιτητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου και παθιασμένος λογοτέχνης γράφοντας στα Αγγλικά, Γερμανικά, Ελληνικά, Γαλλικά, πλην της μητρικής του Αλβανικής, ποίηση και μυθιστόρημα! To παραπάνω ηρωϊκό λογοτέχνημα το αναρτούμε πραγματικά έκπληκτοι για τον, εκ μέρους του, χειρισμό της Ελληνικής! Για τις αδρές ηρωϊκές εικόνες που καταφέρνει να αποδώσει σε μια γλώσσα τόσο δύσκολη και ξένη! Για το όλο λογοτεχνικό ύφος αλλά και το ανθρώπινο Ήθος που αυτός ο ...Αλβανός επιδεικνύει μέσα σε λίγες αράδες, θυμίζοντάς μας τους συμπατριώτες μας αλλοτινών ηρωϊκών εποχών!

     Pol, μας κάνεις υπερήφανους
επιβεβαιώνοντάς μας την αίσθηση ότι
"πίσω από το σύρμα"
υπάρχουν Άνθρωποι της δικής σου ποιότητος!



    

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

3η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ "PATRIA"




Με πολλή και αγιάτρευτη ...Εθνοπάθεια!

ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

Πολυχώρος "Χρώμα"
[Καραγεώργη Σερβίας και Λέκκα 8, Σύνταγμα]

 
Από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ



Ο Δημήτρης Παπαγεωργίου


     Το περιοδικό "PATRIA" αποτελεί μια σημαντική προσπάθεια του νεαρού ανένταχτου Πατριώτη Δημήτρη Παπαγεωργίου ο οποίος, αντί να απολαμβάνει τις ανέσεις και ...εκτροπές της εποχής του, αφιερώνει τις δυνάμεις του για μια αξιοπρεπέστερη Ελλάδα!

     Το εν λόγω πατριωτικό περιοδικό στέκεται αρωγός προβολής πολλών εθνικών προσπαθειών, κυρίως δε, προωθήσεως εθνικών δικαίων, ανεξαρτήτως κομματικών δεσμεύσεων και συμφερόντων.

     Το "PATRIA" φέτος προσεκάλεσε, μεταξύ άλλων και την Ομάδα μας σε μία ειδική προβολή της Έφιππης Τοξοβολίας και της δουλειάς μας, κάτι που με χαρά αποδεχθήκαμε και προετοιμαζόμαστε ώστε να παρουσιάσουμε το καλύτερο δυνατόν.

     Έτσι, από τώρα τα Μέλη μας ας έχουν υπόψη τους ότι στις 10 Απριλίου 2010 δεν θα γίνουν οι προγραμματισμένες Προπονήσεις αφού όλοι θα είμαστε στην 3η γιορτή του "PATRIA" για να του ευχηθούμε να τα ΧΙΛΙΑΣΕΙ μέσα σε μια πραγματικά Ελληνική, κυανόλευκη, ΕΛΛΑΔΑ!







Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Η ΤΑΞΗ ΔΙΕΠΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ





     Η εκπαιδευτική "φιλοσοφία" μας είναι η ανάπτυξη της τοξευτικής δεξιότητος μέσα από διδαδικασίες που ευνοούν την ανάπτυξη θετικού πολεμικού χαρακτήρος.





     Είναι γνωστό ότι ο Πολεμιστής εμφορείται από οξυδέρκεια, αρετή, γενναιότητα, ρώμη, αισθητική, ιδιότητες οι οποίες -δυστυχώς!- όχι μόνον δεν ενθαρρύνονται από τις κρατούσες κοινωνικο-παιδαγωγικές "αντιλήψεις" αλλ' αντιθέτως τίθενται εκποδών, ώστε ο ανώνυμος και ταπεινωμένος "υπήκοος" να υποδουλώνεται και να ελέγχεται από τον σύγχρονο δυνάστη, το Σύστημα!




     Στην Ομάδα μας, μέσα από την Έφιππη Τοξοβολία επιδιώκουμε το βέλτιστο όχι μόνον στις επιδόσεις μας αλλά, κυρίως, στους χαρακτήρες μας. Έτσι ακολουθούμε διαρθρωμένες τακτικές προκειμένου να αποενοχοποιήσουμε τα όσα σαν "ένοχα" πλασάρει το Σύστημα κάνοντας τα Μέλη μας ευτυχέστερα και, κυρίως, ενάρετα όπως πρέπει να είναι κάθε Πολεμιστής! Μία από αυτές τις διαρθρωμένες τακτικές είναι και η αιφνιδιαστική ανάθεση της διεξαγωγής μιας Προπονήσεως σε κάποιο από τα Μέλη της Ομάδος μας βοηθώντας το να δει "από μέσα" την προπονητική διαδικασία κι ενθαρρύνοντάς το να εξωτερικεύσει τις παραμέτρους της εμπειρίας του με μία, μετά ταύτα, γραπτή αναφορά.





     Τα Μέλη στα οποία ανατίθεται η διεξαγωγή μιας Προπονήσεως, ασφαλώς, είναι από εκείνα τα οποία εκ των προτέρων παρέχουν εχέγγυα επιτυχίας και καλής επικοινωνίας με την Ομάδα. Αυτά τα Μέλη δεν προέρχονται κατ'  ανάγκην από τα παλαιότερα αλλά μπορεί να είναι και νέα. Όταν η Ομάδα άρχισε να λειτουργεί κάποιοι ισχυρίστηκαν ότι θα έπρεπε να διαχωρίζονται κατά σειρά παλαιότητος υπο-Ομάδες Μελών για λόγους καλύτερης λειτουργίας κλπ κλπ, κάτι που -ευτυχώς!- ουδέποτε υιοθετήθηκε με αποτέλεσμα η Ομάδα συνεχώς να προοδεύει, ενώ εκείνοι οι οποίοι επέμειναν στον διαχωρισμό απεδείχθησαν ότι ενδιεφέροντο περισσότερο για ενστάσεις παρά για την Πολεμική Τέχνη της Έφιππης Τοξοβολίας εγκαταλείποντάς την οριστικά!





     Η γραπτή αναφορά των αναλαμβανόντων το έργο της διεξαγωγής της Προπονήσεως επισφραγίζει την προσπάθειά τους, ενσωματώνεται στο αρχείο της συγκεκριμένης προπονητικής ημερίδος, αναλύεται και αξιολογείται από τον Αρχηγό της Ομάδος και, εάν κριθεί σκόπιμο,το περιεχόμενό της ανακοινώνεται στον "Κύκλο" της Ομάδος ώστε να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα τα οποία θα βελτιώσουν τόσο το ήθος όσο και την προπονητική της Ομάδος. Πάντα κάπως έτσι γίνεται : υπάρχουν αυτοί που ενδιαφέρονται για την ουσία και αυτοί που ασχολούνται με το περιτύλιγμα. Η Ομάδα μας, ήδη με μία παγκόσμια διάκριση, αποδεικνύει ότι καταπιάνεται και κατακτά την ουσία!





     Μία, λοιπόν, από τις τελευταίες Προπονήσεις Ενστικτώδους Τοξοβολίας ανετέθη σε ένα από τα νέα Μέλη της Ομάδος μας, στον Σωκράτη, ο οποίος, αν και αρχάριος επέδειξε από την πρώτη στιγμή και υψηλό ήθος και υψηλή συνειδητότητα και υψηλή τοξευτική δεξιότητα. Ο λόγος όμως που του ανετέθη η διεξαγωγή της Προπονήσεως δεν ήταν η βεβαιότητα της επιτυχίας της αλλά κάτι άλλο που θα έπρεπε να αναλυθεί και να εξομαλυνθεί : η απολυτότητά του ως προς την έννοια της πειθαρχίας και η αδυναμία του να συγχωρήσει την απειθαρχία ακόμη και στην περίπτωση ενός ...παιδιού!



Ο Σωκράτης, ο εξαιρετικός Πολεμιστής.

     Η Ομάδα μας έχει την χαρά να εγκολπώνεται αρκετούς ανηλίκους των οποίων οι γονείς μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους! Η εκ μέρους μας διαχείριση των όποιων προβλημάτων συμπεριφοράς (ατομικής ή και ομαδικής) των ανηλίκων Συνασκουμένων μας προβλέπεται από την 7η παράγραφο  των "Οδηγιών προς τους Συνασκουμένους" η οποία ορίζει τα εξής:

7. Κατά την διάρκεια των Προπονήσεων πάντοτε οι ενήλικες φροντίζουν και υπηρετούν τους ανηλίκους Συνασκουμένους με θετικές παρατηρήσεις (όχι "δασκαλίστικο" ύφος, αλλά γονικό) ώστε να βελτιώνουν και την συμπεριφορά και τις επιδόσεις τους! Είναι Τιμή μας οι Γονείς να μας εμπιστεύονται τα Παιδιά τους και μέσα στην Ομάδα μας τα Παιδιά διατηρούν την ιερότητα της "ελπίδας" μέλλοντος της Κοινωνίας μας! 


     Ο Σωκράτης, όμως, κατά την Προπόνηση θεώρησε ότι ο νεαρός Γεώργιος ασχέτως ηλικίας αποτελεί ισόχρεω στρατιώτη της Ομάδος και αναλόγως θα έπρεπε να αντιμετωπισθεί όταν σε κάποια στιγμή ο νεαρός "στρατιώτης" κινήθηκε άσκοπα εκτός παρατάξεως βολής! Ο Σωκράτης, απνευστί τον απέβαλε δια παντός από την Προπόνηση! Κατά τον Σωκράτη "Dura lex sed lex!" και η λογική του κάθε άλλο παρά ελάττωμα εμφανίζει. Παρά ταύτα, ο Γεώργιος ο οποίος, ασχέτως ηλικίας, εμφανίζει πρωταθλητικές ικανότητες, απόλυτη προσήλωση στην Ενστικτώδη Τοξοβολία, ιππεύει εξαιρετικά και δεν χάνει Προπόνηση για Προπόνηση, αν και στενοχωρήθηκε πολύ, υπάκουσε στην αποβολή που του επεφύλαξε ο Σωκράτης και σιωπηρά απήλθε.




     Κατά την διάρκεια του "Κύκλου" που επακολούθησε αναγνώσθηκε σε όλους η Αναφορά του Σωκράτους και ζητήθηκε από κάθε έναν ξεχωριστά να αξιολογηθεί το περιεχόμενό της με ένα γενικό πρόσημο "συν" ή "πλην".




     Όλοι, μηδέ του νεαρού Γεωργίου εξαιρουμένου, βαθμολόγησαν με θετικό πρόσημο την αναφορά του Σωκράτους ο οποίος, ασφαλώς, ανέφερε και εξηγούσε και το περιστατικό της αποβολής του νεαρού Γεωργίου και αυτό δείχνει ότι το δίκαιο εκτιμάται ακόμη και από τους θιγόμενους όταν αυτοί τιμωρούνται. Δυστυχώς ο ίδιος ο Σωκράτης απουσίαζε από τον συγκεκριμένο "Κύκλο" για να ακούσει τους επαίνους τόσο του Αρχηγού της Ομάδος όσο και των άλλων Συνασκουμένων του. Κυρίως, για να ακούσει τον ίδιο τον 14χρονο Γεώργιο να επαινεί την αναφορά του, λόγος για τον οποίο, νομίζω, ο νεαρός Γεώργιος δικαιούται ακόμη περισσοτέρων επαίνων για την κατανόηση της τιμωρήσεώς του που δείχνει ωριμότητα και γενναιοφροσύνη πολύ μεγαλύτερη της ηλικίας του! Έτσι παιδαγωγούνται οι Πολεμιστές, με αυτογνωσία και αρετή ψυχής!


Ο 14χρονος Γεώργιος, ο καταπληκτικός Εφιπποτοξότης!

 

     Η ευταξία εκτιμάται ως κοινωνικό αγαθό, η αναρχία καταδικάζεται από όλους ακόμη και από αυτούς οι οποίοι την διαπράττουν συνειδητά ή ασύνειδα, ο Νόμος αποτελεί αντικείμενο σεβασμού και η αρετή πλαίσιο βίου. Η Κοινωνία των αρίστων ομονοεί και προοδεύει ακόμη και εν μέσω δημοκρατικής διαφθοράς, ενώ η αλληλοκατανόηση, τελικώς, αποδεικνύεται προνόμιο όχι εκείνων που την επικαλούνται δημαγωγικά αλλά εκείνων τους οποίους οι δημαγωγοί κατηγορούν για ...έλλειψη!





      Απορούμε πώς, αυτά τα απλούστατα δεν τα ανεκάλυψαν ακόμη οι δημοκρατικώς διαφθείροντες-κυβερνώντες με τα άπειρα και πολυδάπανα μέσα που διαθέτουν και κατασπαταλούν ενώ τα ανεκάλυψαν κάποιοι αριστοκρατικώς σκεπτόμενοι Εφιπποτοξότες στο Μαρκόπουλο με ένα απλό ξύλινο Τόξο και λίγα βέλη...