Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΜΠΑΡΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 
"ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ ΕΞ ΕΠΑΦΗΣ"



Αφιερωμένο στον Συνασκούμενο
Γεώργιο Μυλωνόπουλο.

     H Ενστικτώδης - Παραδοσιακή Τοξοβολία απαιτεί συνεχή εξάσκηση και το εισαγωγικό "θεμέλιό" της, η "Τοξοβολία εξ Επαφής" θα πρέπει να εστιάζει την συνεχή εξάσκηση του Τοξότη, ασχέτως επιπέδου.


     Για την "Τοξοβολία εξ Επαφής" έχουν αναρτηθεί πολλά στα Ιστολόγια των "Ελλήνων Κενταύρων" και η παρούσα ανάρτηση επιχειρεί να παρουσιάσει ένα χειροποίητο μέσο διδασκαλίας που θα βοηθήσει κάθε ασκούμενο να αναπτύξει τις ικανότητές του ακόμη και μέσα στον περιορισμένο χώρο που ζει και εργάζεται.


     Προκειμένου να κατασκευασθεί το προτεινόμενο μέσο διδασκαλίας της "Τοξοβολίας εξ Επαφής" θα χρειασθούμε μία "μπάρα" στηρίξεως, έξι μπαλάκια του τένις, σπάγκο, κόλλα, ψαλλίδι, λεπτό σουβλί και ένα σταυροκατσάβιδο με σώμα διαμέτρου μισού εκατοστομέτρου.  



     Το είδος της μπάρας του παραδείγματός μας είναι υποκειμενικό και μπορεί να υπάρξουν και άλλες επιλογές πλην της ειδικής διατομής που επιλέχθηκε στη περίπτωσή μας, ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί και κατά τον διαμήκη άξονά της επί ενός στερεωτικού σύρματος. Η μπάρα αυτή μπορεί να είναι και ένα απλό μέσο στηρίξεως οιασδήποτε μορφής. 


     Η κόλλα θα πρέπει να είναι παχύρρευστη πολυουρεθανική και για κάθε μπαλάκι του τένις προβλέπεται μία σειρά διαδικασιών που είναι ταχύτατες και απλούστατες, η δε προετοιμασία και των έξι δεν θα απαιτήσει παραπάνω από δεκαπέντε λεπτά, αφού κόψουμε έξι μήκη σπάγκου περίπου ενός μέτρου το καθένα ώστε να τα έχουμε έτοιμα και να μη χρειάζεται να "ταλαιπωρούμε" ανοικτό το σωληνάριο της κόλλας.


     Κατ΄ αρχήν θα τρυπήσουμε τα έξι μπαλάκια για να στερεώσουμε στις τρύπες που θα ανοίξουμε τα μήκη των σπάγκων που έχουμε κόψει απ΄ όπου και θα αναρτηθούν, τελικώς, στη μπάρα. Τα μπαλάκια του τένις δεν "σκάνε" οπότε το τρύπημά τους δεν θα προκαλέσει κανένα πρόβλημα. Έτσι, αρχίζουμε με το μυτερό σουβλί (στη περίπτωσή μας τετραγωνικής διατομής πλευράς 2 χιλιοστομέτρων). Θα πρέπει να προσέξουμε να μην ανοίξουμε υπερβολικά μεγάλες τρύπες διότι θα απαιτήσουν μεγάλη ποσότητα κόλλας για να στερεώσουν τον σπάγκο η δε στερέωση θα είναι πάντοτε ατελής σε μία τέτοια περίπτωση. 


     Αφού έχουμε ανοίξει τη λεπτή τρύπα-"οδηγό" με το λεπτό σουβλί, αναλαμβάνουμε το σταυροκατσάβιδο για να διευρύνουμε ελάχιστα ακόμη και πολύ προσεκτικά την τρύπα-"οδηγό" που ήδη κάναμε στη χνουδωτή επιφάνεια.


     Τώρα, στη τρύπα που ανοίξαμε θα τοποθετήσουμε λίγη κόλλα την οποία θα παρασύρει προς τα μέσα ο σπάγκος καθώς θα τον σπρώξουμε με το σταυροκατσάβιδο για να μπορέσουμε να τον "πακτώσουμε" στο εσωτερικό της.


     Κατόπιν, όπως έχουμε περάσει τον σπάγκο στο εσωτερικό της τρύπας,, τοποθετούμε ακόμη μία μικρή ποσότητα κόλλας επάνω του ώστε να σταθεροποιηθεί πριν αναρτήσουμε τα μπαλάκια στη μπάρα. 


     Ήδη τα έξι μπαλάκια μας είναι έτοιμα, αλλά θα πρέπει να ανασύρουμε και την εμπειρία μας από την εκπαίδευσή μας στον κύκλο "Φως, οπτική αντίληψη και δέος"... Ας θυμηθούμε την εμπειρία που αποκομίσαμε τοξεύοντας στο κατάφωτο ανοικτό πεδίο αλλά και στο σκοτάδι των καταφυγίων... Έτσι το ένα μπαλάκι θα το βάψουμε μαύρο, τοποθετώντας το άλλοτε τελευταίο κι έχοντας ένα φωσφοριζέ (φως) πρώτο για να στοχεύσουμε, άλλοτε δε τοποθετούμε ως πρώτο το μαύρο (σκοτάδι).



     Είμαστε, πια, έτοιμοι να αναρτήσουμε τα μπαλάκια στη μπάρα, κρεμώντας τα από τους σπάγκους που ήδη έχουν πακτωθεί καλά στις τρύπες με τη βοήθεια της πολυουρεθανικής κόλλας. Και το ζήτημα που ανακύπτει είναι ένα και βασικό: Σε τι μήκος σπάγκου θα κρέμονται τα μπαλάκια, όλα στο ίδιο επίπεδο, από την μπάρα και σε τι απόσταση μεταξύ τους; Η απάντηση είναι σε μήκος 60 εκατοστομέτρων και απόσταση 10 εκατοστομέτρων.Μη ρωτήσετε "γιατί", διότι η απάντηση θα παρέπεμπε σε ...ιησουίτικη άλγεβρα! Και μη ρωτήσετε και για τις ασκήσεις και τον τρόπο διεξαγωγής τους στην αυτοσχέδια αυτή μπάρα. άλλωστε, η παρακολούθηση της εκπαιδεύσεως των "Ελλήνων Κενταύρων' δεν υποκαθίσταται με θεωρητικολογούσες "μεθόδους άνευ διδασκάλου".



      Συνυπολογιζομένης της διαμέτρου που έχει το κάθε μπαλάκι (6,5 εκατοστόμετρα) η ευθεία που σχηματίζουν οι βάσεις θα απέχει 66,5 εκατοστόμετρα από την μπάρα.Οπότε, ορίζουμε ένα επίπεδο 66,5 εκατοστομέτρων από μία οριζόντια σταθερή επιφάνεια και σταθεροποιούμε σε αυτό το ύψος την μπάρα επί της οποίας στερεώνουμε τους σπάγκους, είτε προσδένοντάς τους απευθείας επάνω σε αυτή είτε στερεώνοντάς τους σε ανεξάρτητα κρεμαστάρια τηρουμένων, πάντοτε των μετρήσεων.


ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΦΟΡΕΣ ΠΛΑΚΕΣ ΑΣΚΑΡΙΔΟΣ


     O πάντοτε ευγενής αρωγός βοηθημάτων της Βιβλιοθήκης μας κ. Γεώργιος Κοτζάμπασης, την φορά αυτή, είχε την ευγενή καλοσύνη να εμπλουτίσει το υλικό της εποπτικής διδασκαλίας μας με ένα παλαιό και σπάνιο επιστημονικό εργαστηριακό φάκελλο με οκτώ αντικειμενοφόρες πλάκες περιέχουσες ένθετα δείγματα υλικού του παρασίτου της Ασκαρίδος [Ascaris lumbricoides] που προκαλεί την ασθένεια Ασκαρίαση η οποία πλήττει Ίππους αλλά και πολλά πλάσματα, ακόμη και μικρά παιδιά προκαλώντας τους ακόμη και μαθησιακή δυσκολία.



     Ο συγκεκριμένος φάκελλος χρονολογείται από την προπολεμική περίοδο και προέρχεται από εργαστήριο της Γερμανικής Γοτίγγης (Göttingen).



     Οι αναγνώσιμες, ακόμη και με γυμνό οφθαλμό, αντικειμενοφόρες πλάκες εμπεριέχουν λίαν ενδεικτικό υλικό που σχετίζεται ακόμη και με την Ασκαρίδα επί των Ίππων.



     Η «Ελληνική Εφιπποτοξοτική Εταιρεία» και οι «Έλληνες Κένταυροι» για άλλη μια φορά διατελούν ευγνώμονες προς τον κ. Γεώργιο Κοτζάμπαση για την, εκπαιδευτικώς, διαρκή πολύτιμη αρωγή του, υλοποιηθείσα και με το ως άνω σημαντικό εποπτικό μέσο διδασκαλίας.



Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

ΜΕ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΡΜΟΝΙΑΣ


     Από την έναρξη αυτής της Προπονητικής Περιόδου η οποία έληξε κι όμως εξακολουθεί να παράγει έργο, ο θεματικός πυρήνας της ήταν η καλλιέργεια της αισθήσεως αρμονίας στην ομαδική συμπεριφορά των "Ελλήνων Κενταύρων", αντικείμενο άκρως αντιτιθέμενο στην περιρρέουσα κακαίσθητη εικόνα μιας ανελλήνιστης γραικίας σε πλήρη παρακμή! Και η διδασκαλία της Σχολής μας άγγιξε, τώρα, στο τέλος αυτής της συστηματικής προσπαθείας, το ευτυχές αποτέλεσμα ακόμη και τα λάθη της αστοχίας μας να καταλήγουν σε αισθητικότατες εικόνες φυσικής αρμονίας, όπως μας δείχνει η παραπάνω εικόνα αστοχήσαντος βέλους!


     Σοφοί οι καθοδηγητές μας οι οποίοι μας υπέδειξαν την αναγκαιότητα καλαισθητοποιήσεως της διδασκαλίας μας και της εντάξεως του υψηλού παράγοντος της αρμονίας στις Προπονήσεις μας και, τώρα, που σε λίγα εικοσιτετράωρα εισερχόμεθα στην Ι' Προπονητική Περίοδο, αισθανόμεθα ακόμη πιο έντονη την ευεργεσία του καλού, του αγαθού και του ωραίου!


     Η αρμονική ευταξία, πλέον αποτελεί προϋπόθεση νου και ψυχής για την Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων", από την Αθήνα μέχρι την Κέρκυρα και από την Καλαμάτα μέχρι την Χαλκίδα, όπου ζούμε και λειτουργούμε!


     Οι μαθητές μας υποδείγματα όχι απλών Ιππέων ή και Εφιπποτοξοτών, αλλά "εικόνες" για εξώφυλλα vade mecum Ιππικής!


     Οι σχηματισμοί μας γεωμετρημένοι, με την αρμονία και τον ρυθμό να αναπαράγουν "εικόνες" από την Κοιλάδα απ΄ όπου κατάγεται η διδασκαλία μας.


     Με τον καθένα από μας να αποτελεί κανόνα Πολεμιστή οποτεδήποτε και αν ο φωτογραφικός φακός θελήσει να επαληθεύσει αυτή την υψηλή ιδιότητα!


     Μέσα στο χάος μιας κοινωνίας σε πλήρη εξαθλίωση, κάποιοι επιμένουν σε ποιότητα ζωής με γνώρισμα την αίσθηση αρμονίας' το όνομά τους "Έλληνες Κένταυροι"!


      Με τον Κωνσταντίνο, τον Μάριο, τον Ακάδημο, την Αναστασία, τον Αθανάσιο, τον Χριστόφορο και την Ειρήνη, τον Ιφικράτη μας, τον Πρωτεσίλαο  και όλους τους "Έλληνες Κενταύρους", υποσχόμεθα να επιμείνουμε στην αίσθηση αρμονίας και την, ερχόμενη, Ι' Προπονητική Περίοδο που αρχίζει από 1ης Σεπτεμβρίου, ευγνώμονες στους μακρυνούς Δασκάλους μας στους οποίους οφείλουμε το δικό μας "Ευ ζειν"!


     

Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

ΓΕΝΕΘΛΙΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΜΑΣ



     Στον, σήμερα, εορτάζοντα τα γενέθλιά του Aρχηγό και Εκπαιδευτή της Ομάδος των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ", Εφιπποτοξότη Kωνσταντίνο Δαμιανάκη, ευχόμεθα όλβιο και δημιουργικό βίο ώστε να καταφέρει να "καρφώσει το σπαθί του στο βράχο".
Το Δ.Σ.



Σάββατο 5 Αυγούστου 2017

ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΧΗΤΙΚΗΣ ΤΟΞΟΒΟΛΙΑΣ
4η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2017




Χόρεψε πάνω στο φτερό του καρχαρία.
Παίξε στον άνεμο τη γλώσσα σου και πέρνα...

Νίκος Καββαδίας


     Γιατί "Μαχητική Τοξοβολία";  Διότι η Τοξοβολία δεν είναι "άθλημα", ούτε διασκεδαστική απασχόληση ελευθέρων ωρών! Η Τοξοβολία είναι πολεμική τέχνη, είτε σε μία μάχη με ένα ζώο (κυνήγι), είτε σε μία μάχη με αντίπαλο άνθρωπο (πόλεμος), άλλως, χάνει το φυσικό νόημά της και ευτελίζεται σε εμπορικές καταναλωτικότητες που θέλει η ανθρώπινη μερκαντιλιστική υστεροβουλία ("ολυμπιακή" Τοξοβολία κλπ). 


     Η Ομάδα των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" εκ της ιδρύσεώς της εμμένουσα στη φυσιοκεντρική προσέγγιση, δεν θα μπορούσε παρά να εκλαμβάνει την Τοξοβολία ως πολεμική τέχνη και να την διακονεί ούτω πως, αναλόγως δε, φροντίζει να εκπαιδεύει και τα Μέλη της.


    Ενώ, δε, ολόκληρο το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα τόσο στην Ιππική, όσο και στην Τοξοβολία, ευθυγραμμίζεται με αυτό μιας πολεμικής τέχνης, κατά περιόδους, φροντίζουμε να ενισχύουμε τον μαχητικό χαρακτήρα της διδασκαλίας μας, όπως κάναμε και στην παρούσα εκπαιδευτική ημερίδα η οποία οργανώθηκε επ' ευκαιρία της εκπαιδεύσεως των Μελών της Αποστολής μας στο "Σχολείο KASSAI 2017".


     Στο πρόγραμμα της συγκεκριμένης ημερίδος εντάξαμε δύο βασικές παραμέτρους: Την διαχείριση καταστάσεων αναγκαστικής τοξεύσεως υπό συνθήκες ακραίας ασταθούς ισορροπίας και την μυητική εκπαίδευση στην μαχητική Τοξοβολία ενός βρέφους παραλλήλως με την κυρίως δράση της Ομάδος και χωρίς αυτή η παράμετρος να επιφέρει προσκόμματα στην κυρίως δράση.


     Το σενάριο ακολούθησε τις πραγματικές συνθήκες κινήσεως και μάχης που αντιμετωπίζει μία πολεμική ομάδα η οποία, πέραν της δράσεώς της είναι υποχρεωμένη να εκπαιδεύει ταυτοχρόνως και τα νεώτερα Μέλη της στην αντιμετώπιση των κινδύνων πυρός και κινήσεως.


     Έτσι, ενώ όλοι οι μετασχόντες αυτής της ημερίδος συνασκήθηκαν και κατέκτησαν ένα σημαντικό "σκαλί" ατομικής προόδου, δύο εξ αυτών κατέκτησαν ακόμη ένα υψηλότερο αναλαμβάνοντες και την εκπαίδευση του πεντάχρονου "νεοσσού" Αχιλλέως τον οποίο μας εμπιστεύθηκε ο συνοδός-Πατέρας του!


     Ο Αρχηγός της Ομάδος μας Κωνσταντίνος και ο Υπαρχηγός της Ομάδος Μάριος, παραλλήλως προς την ατομική τους συνάσκηση με τα υπόλοιπα Μέλη αυτής της ημερίδος, ανέλαβαν και την εκπαίδευση του Αχιλλέως καταλήγοντας στο πιο αίσιο των αποτελεσμάτων, τόσο για τους εαυτούς τους όσο και για τον πεντάχρονο, όπως θα δούμε εν συνεχεία και θα απολαύσουμε και το σχετικό φωτογραφικό υλικό.


     πονδυλική στήλη" της σημερινής ημερίδος η "Τοξοβολία εξ Επαφής" επί υαλίνου στόχου! Δηλαδή, κατευθείαν στα ...βαθιά, για όλους.


     Το βασικό αυτό "κεφάλαιο" της Τοξοβολίας στο οποίο η Σχολή μας δίνει ιδιαίτερη σημασία και αυτή τη φορά απέδειξε τη σπουδαιότητά του όταν ένας από τους Συνασκουμένους ο οποίος δεν είχε ασκηθεί ποτέ στην "Τοξοβολία εξ' Επαφής" ...έσπασε δύο φορές τον υάλινο στόχο από απόσταση μικρότερη των 50 εκατοστομέτρων με ελαφρύ βέλος, ενώ, π.χ. άλλος με βαρύ βέλος και μεγαλύτερη εξάσκηση τόξευσε επιτυχώς επί του ιδίου στόχου από απόσταση επτά (!) μέτρων!


     Οι Συνασκούμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η "Τοξοβολία εξ'  Επαφής" είναι το θεμέλιο της όλης Τοξοβολίας και πάντοτε θα περιλαμβάνεται στα προπονητικά προγράμματά μας, κάνοντάς μας υπερήφανους για την ένταξή της στη διδασκαλία μας.


     Επί του κυρίως σεναρίου, τώρα, όλοι εκλήθησαν να στείλουν το βέλος τους επί στόχου αντιπροσωπεύοντος παρουσία αντιπάλου σε κοντινή απόσταση.


     Το ζητούμενο ήταν να αναπτυχθεί στους Συνασκουμένους η αίσθηση της αναγκαιότητος της εξουδετερώσεως του αντιπάλου ακόμη και υπό τις πλέον αντίξοες συνθήκες ασταθούς ισορροπίας ώστε να αναπτυχθεί το αίσθημα του πείσματος επιβιώσεως έναντι κινδύνου!


     Επιλέξαμε ένα ιδιαιτέρως ακατάλληλο σημείο στηρίξεως, κατάλοιπο κομμένου κλάδου, επί ενός πεσμένου κορμού ώστε εκεί να πατήσει με το ένα πόδι ο Τοξότης και να πλήξει τον στόχο του! Σημειωτέον δε, αρκετοί Συνασκούμενοι από αυτό το επισφαλέστατο σημείο στηρίξεως, όχι μόνον όπλισαν το Τόξο αλλά και εξετέλεσαν ευστοχότατες πάρθιες τοξεύσεις!


     Μια τέτοια συνθήκη ισορροπίας επί σχεδόν μηδενικής στηρικτικής προσφύσεως, μετατρέπει σε ...ακροβάτη τον Τοξότη ο οποίος -μάλιστα!- σε κάποιες περιπτώσεις καλείται και να οπλίσει το Τόξο του (!) κι ενώ ο ίδιος ταλαντώνεται ώστε να διατηρηθεί επί του σημείου και να τοξεύσει, πολλές φορές, χάνοντας την ισορροπία του  επιμένει να αφήσει την χορδή του ενώ διανύει τροχιά πτώσεως εκ του σημείου και Ω! του θαύματος, απολαμβάνει το βέλος του να καρφώνεται στο στόχο!


     Και θα ήταν αρκετό να προσέξει κανείς τις εκφράσεις των προσώπων των Συνασκουμένων κατά την κρίσιμη άφεση της χορδής για να καταλάβει την ένταση της προσπαθείας του! Βεβαίως, στην Ομάδα έχουμε και τους ...Ολυμπίους, αλλά καθένας με το ανθρώπινο ταμπεραμέντο του...


     Παράλληλη δράση και εκπαίδευση, λοιπόν, για όλους τους Συνασκουμένους οι οποίοι σήμερα κατενόησαν ακόμη βαθύτερα την κρίσιμη σημασία της "πεισματικής" βολής η οποία μπορεί να καθορίσει την τύχη του πολεμιστή.


     Πράγματι, επί συνόλου περίπου 300 βελών (315 αριθμήσαμε) που τοξεύθηκαν υπό τις παραπάνω συνθήκες, μόνον ...3 (!) στάλθηκαν εκτός στόχου! Ταυτοχρόνως, ο Αρχηγός και ο Υπαρχηγός της Ομάδος εναλλάσσονταν στην εκπαίδευση του πεντάχρονου λυκιδέως! 


     Μία Ομάδα "ελβετικό ...ρολόι" προάγει εαυτήν υπό την απόλυτη σιγή του Σχολείου Σιωπής που τηρούμε και το οποίο άγει στην αυτοσυγκέντρωση και στην ευστοχία όχι, απλώς, επί στόχου ασκήσεως, αλλά επί της ίδιας της ζωής του ασκουμένου! Αυτοί είναι οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" και σε αυτή την ειδική ημερίδα το επιβεβαίωσαν και πάλι!


     Κι έτσι, αναδεικνύεται η πραγματική μαχητική φύση ενός συνόλου που ανελίσσει την Πολεμική Αρετή του ως πρωτεύουσα συνείδηση, υποβαθμίζοντας σε ένα δευτερεύον επίπεδο το, πάντως σημαντικότατο, αίσθημα επιβιώσεως! 


     Επιεικώς θριαμβική η Ημερίδα Μαχητικής Τοξοβολίας και όχι μόνον για τους ενήλικες Συνασκουμένους αλλά και για τον πεντάχρονο λυκιδέα ο οποίος κατάφερε στο τέλος να τοξεύσει και σε παρθία στάση επί του κορμού, καρφώνοντας τα βέλη του στο στόχο, αποτέλεσμα φυσικό για μια Ομάδα η οποία δεν διαχωρίζει στην πολεμική δεξιότητα τον άνδρα από την γυναίκα και τον ενήλικα από το παιδί!


     Και το αποτέλεσμα πιστώνεται στον Υπαρχηγό και τον Αρχηγό μας του οποίου τα γενέθλια θα γιορτάσουμε σε τρεις ημέρες... Βλέπετε, διανύουμε τον αστερισμό του ...Λέοντος που είναι και ο αστερισμός των... "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ"!



Πλήρες Φωτογραφικό Λεύκωμα:














ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟΝ:

     Mε αφορμή μήνυμα Έλληνος Τοξότη το οποίο λάβαμε σχετικά με το παραπάνω δημοσίευμά μας, σημειώνουμε τα ακόλουθα:

     1. Ευχαριστούμε για την μελέτη του δημοσιεύματος και τα ευμενή σας σχόλια και τις χρήσιμες παρατηρήσεις σας!

     2. Το προπονητικό ασκησιολόγιο των "Ελλήνων Κενταύρων" βασίζεται σε συγκεκριμένη διδασκαλία, προερχόμενη από παραδοσιακό εκπαιδευτικό Κέντρο της Άπω Ανατολής (δεν είναι δικό μας επινόημα το πρόγραμμα αυτό) και βασίζεται σε μία κλιμάκωση ασκήσεων με δομή εμπειρίας αιώνων. Η "αρχιτεκτονική" της δομής αυτής περνά με τον τρόπο που προπονούμεθα σε όλα τα Μέλη μας μέσω της αναλήψεως του ρόλου του Αρχηγού Βολής με αποτέλεσμα όλα τα Μέλη μας να προάγονται σε Εκπαιδευτές Παραδοσιακής Τοξοβολίας αναλόγως της ατομικής εμπειρίας ενός εκάστου και των συμμετοχών του στις Προπονήσεις της Ομάδος. Έτσι, όλοι, λίγο έως πολύ, καθιστάμεθα κοινωνοί της ενδεδειγμένης προπονητικής διδασκαλίας και έτσι αποφεύγουμε τα ατυχήματα για τα οποία μας ρωτάτε. Πράγματι, στην παραπάνω ημερίδα δεν είχαμε ούτε ένα ατύχημα, όπως δεν έιχαμε ούτε ένα ατύχημα καθ΄ όλη την δωδεκαετή διδασκαλία της Παραδοσιακής-Ενστικτώδους Τοξοβολίας στη Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων". Γι αυτό τον λόγο και δεν μπορούμε να ανταποκριθούμε στο ευγενές αίτημά σας να βοηθήσουμε το γκρουπ στο οποίο τοξεύετε με σύσταση ασκήσεων. Αντιθέτως, θα σας συμβουλεύαμε να ΜΗΝ αποπειραθείτε να εκτελέσετε τα όσα εφαρμόζουμε διότι, άνευ επιγνώσεως του συνόλου της διδασκαλίας μας, κινδυνεύετε από σοβαρά ατυχήματα και όχι μόνον διαστρέμματα ή και κατάγματα όπως σωστά επισημαίνετε. Μη ξεχνάτε ότι οι αναρτήσεις μας είναι περιγραφικές ως προς το αποτέλεσμα αλλά δεν μεταφέρουν την "εσωτερικότητα" επί της οποίας στηρίζεται η διδασκαλία μας και άνευ της οποίας κάθε μίμηση αποβαίνει ολέθρια!

     3. Επειδή είναι χαρά μας η ανάπτυξη της Παραδοσιακής-Ενστικτώδους Τοξοβολίας και δεν πάσχουμε διόλου από ...κρυψίνοια (το διαπιστώνει, άλλωστε εύκολα ο αναγνώστης των Ιστολογίων μας) ή από σύνδρομα "αποκλειστικότητος" όταν, μάλιστα και η δική μας γνώση προέρχεται εκ "δωρεάς", θα σας συνιστούσαμε, εάν θέλετε, να παρακολουθήσετε έσωθεν την διδασκαλία της Σχολής μας και κατόπιν να μεταφέρετε την εμπειρία σας στο γκρουπ σας. Άλλωστε δ ω ρ ε ά ν  είναι, διότι, δωρεάν διδάσκουμε την Παραδοσιακή-Ενστικτώδη Τοξοβολία! 

     Έρρωσθε!

Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017

Σ Τ Α Χ Τ Ε Σ


Θεός τρώει Θεό.
Ραγίζει ο ουράνιος καθρέφτης
μια παγίδα το στόμα
του Βορείου Σέλαος
απ' το Ταλίν μέχρι την Κιρούνα.


Ο λύκος σηκώνεται επίσημα.
ένα βέλος κυνηγά,
και βέλος είν' ο ίδιος.
Βαθιές κόγχες των ματιών
μάτια για τα βάθη πεινασμένα.


Άνθρωπος ενάντια σε ένα είδωλο
τραγούδι και φωτιά.
Το χώμα βρέχεται
από τα δάκρυα των γιγάντων.
Κ' ένα παιδί χορεύει,
πάνω στις στάχτες των αξιών.















ΜΑΡΙΟΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ - ΛΥΚΑΩΝ
Υπαρχηγός των "Ελλήνων Κενταύρων"





                    ASHES
  
God eats God,
The celestial mirror cracks
The mouth of the Aurora
a trap.
From Tallinn to Kiruna.

The wolf is rising ceremoniously.
He's hunting an arrow
and an arrow is himself.
Deep eye sockets
eyes hungry for the depths.

Man against an idol
Song and fire.
the soil is doused
in the tears of the giants.
And a child is dancing,
on the ashes of values...
  
                
                     ASCHE
  
Gott isst Gott,
Der Himmelsspiegel knackt
Der Mund der Aurora
eine Falle.
Von Tallinn bis Kiruna.

Der Wolf steigt zeremoniell.
Er jagt einen Pfeil
Und ein Pfeil ist selbst.
Tiefe Augenhöhlen
Augen hungrig nach den Tiefen.

Mann gegen ein Idol
Lied und Feuer
Der Boden wird ausgegossen
In den Tränen der Riesen.
Und ein Kind tanzt,

Auf die Asche der Werte...