Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΜΑΣ ΧΩΡΟ!


Εγκαταλείποντας τον παλιό χώρο και...


...Οργανώνοντας τον νέο χώρο!


     Οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" με μία συντονισμένη ...καταδρομική "επιχείρηση" μεταφερθήκαμε σήμερα στον νέο μας (ιδανικό!) χώρο. Μέσα σε ένα άριστα οργανωμένο ιππικό περιβάλλον, με άφθονο πράσινο, σύγχρονες εγκαταστάσεις και υποδειγματικές εκπαιδευτικές συνθήκες, ξεκινάμε μια νέα, λαμπρή, εφιπποτοξοτική περίοδο αναπτύσσοντας την αγαπημένη μας Πολεμική Τέχνη.

     Ακολουθεί λεπτομερές δημοσίευμα για τον νέο μας χώρο!



Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΤΑΚΤΗ  ΦΥΓΗ!



     Ακόμη και οι εξώνητοι καθεστώδουλοι το παραδέχονται για τα αφεντικά τους :


Tα ίδια χέρια που ψήφιζαν δημοκρατία, τώρα τη μουτζώνουν!
Ακριβώς τα ...ίδια"!

ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΤΑΚΤΗ ΦΥΓΗ!


     Και τρέπονται σε άτακτη φυγή από ολόκληρο τον Ελληνικό Λαό και όχι από τους οπαδούς μιας "συγκεκριμένης παρατάξεως" όπως θέλει να βαυκαλίζεται ο βο(υ)λευτής Μάκης Βορίδης του οποίου η κοινοβο(υ)λευτική ίωση παράγει κομματικούς εφιάλτες, σπρώχνοντάς τον σε παραισθησιακές δηλώσεις σύμφωνα με τις οποίες οι "ακροαριστεροί" υποκινούν την αποπομπή των προδοτών πολιτικών! 




    Φαίνεται ότι ο Μάκης Βορίδης, συμβιβαζόμενος προς χάρη κομματικού του συμφέροντος, να παραδώσει σε συγκεκριμένο υπο-γκροπούσκολο τον λαϊκό ξεσηκωμό,  αρκείται να παρακολουθεί εξ αποστάσεως τα όσα διαδραματίζονται έξω από τη στρούγκα της (Β)ουλής των Ελλήνων, οχυρωμένος στο απυρόβλητο (;) της ...φάτνης του!



     Παρά ταύτα, οι εργασίες της Ομάδος μας συνεχίζονται κανονικά εν μέσω της καταιγίδος που εντείνεται και θα ενταθεί προβλέψιμα! Οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" (διόλου "ακροαριστεροί" Μάκη Βορίδη...) συμπαρατεταγμένοι με τους Συμπατριώτες μας βρισκόμαστε στους δρόμους ως μαχόμενοι και όχι ως ...άστεγοι!

     Αυτή την εβδομάδα μετακινούμεθα στο νέο μας χώρο!

  Σύντομα τα ...ευχάριστα νεώτερα, μέσα σε μια δυσάρεστη "γενικώτερη" εξέλιξη! 


 Ο Ίππος και το Τόξο ομορφαίνουν ακόμη και την κοινοβο(υ)λευτική ασχήμια στην οποία επιμένουν απεγνωσμένα ο Μάκης Βορίδης και οι 300 συνένοχοι-συνάδελφοί του!


__________________________________________________




H A.M. o Bασιλεύς Κωνσταντίνος Β' με Μήνυμά του, τοποθετείται ως εξής:


Λαμβάνω πολλά μηνύματα με το αίτημα να τοποθετηθώ σχετικά με τις πρωτοφανείς για τα ελληνικά δεδομένα, συγκεντρώσεις των ‘Αγανακτισμένων’.

Έχω παλαιότερα υποστηρίξει την ανάγκη να εκφράζει η 'σιωπηρή πλειοψηφία' του Λαού την θέση της στα πολύ σημαντικά γεγονότα, στις μεγάλες, δύσκολες στιγμές της χώρας.

Να δίνει το δικό της στίγμα στην πολιτική ηγεσία, η οποία θα πρέπει έγκαιρα να αφουγκράζεται και να ανταποκρίνεται προτού φτάσει ο Λαός στην Αγανάκτηση.

Είναι γνωστό ότι ο κόσμος είχε αρχικά αποδεχθεί την κρισιμότητα της κατάστασης και την ανάγκη να συμβάλλει στην προσπάθεια αντιμετώπισης της δύσκολης οικονομικής προσαρμογής. Η μετάβαση από την υπομονή στην αγανάκτηση και δη στην έκταση που εκδηλώνεται, είναι μεγάλο βήμα.

Οι ειρηνικές συγκεντρώσεις που γίνονται σήμερα σε πολλά σημεία της χώρας είναι, δίχως αμφισβήτηση, δείγμα καθαρής Δημοκρατίας, δείγμα ευθύνης, πολιτισμού και συμμετοχής στα κοινά.

Δεν μπορεί όμως κάποιος να μην αναρωτηθεί 'ποιο θα είναι, ποιό πρέπει να είναι το επόμενο βήμα’; Τα πλήθη δεν θα μείνουν στις πλατείες για πάντα. Θα πάψουν άραγε να είναι αγανακτισμένοι όταν επιστρέψουν στα σπίτια τους;  Όσοι από την 'σιωπηρή πλειοψηφία' δεν συμμετέχουν σε αυτές τις συγκεντρώσεις, δεν είναι και οι ίδιοι αγανακτισμένοι; Οι εκδηλώσεις κάποια στιγμή θα τελειώσουν. Το μήνυμά τους όμως δεν θα ξεχαστεί γιατί και η σιωπή τους ακόμα, θα είναι ηχηρή.

Η ευχή που θα ήθελα να μεταφέρω είναι να παραμείνει η συλλογική αυτή έκφραση αγανάκτησης αγνή, όπως ξεκίνησε. Αυτόβουλη, χωρίς ίχνος δημαγωγίας, δίχως κομματική ομπρέλα, και πάνω από όλα, ειρηνική.


Κωνσταντίνος Β'

Τρίτη 31 Μαΐου 2011


Η ΠΑΡΘΙΑ ΒΟΛΗ


ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΟΛΕΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΗΡΥΧΘΗΚΕ ...ΑΚΟΜΗ!



       Παρθία ονομάζονταν περιοχή κατά την αρχαία εποχή που βρισκόταν στη σημερινή περιοχή Χορασάν, στο β/ανατολικό άκρο της Περσίας (Ιράν). Κάτοικοί της ήταν οι Πάρθοι που ανέπτυξαν τη Παρθική Αυτοκρατορία από το 247 π.Χ. μέχρι το 224 μ.Χ. Με το όνομα Παρθάβα εμφανίσθηκε για πρώτη φορά σ΄ επιγραφή του Αχαιμενίδη Βασιλιά Δαρείου του Α' στο Μπεχιστούν, περίπου το 520 π.Χ. που όμως κατά τους ιστορικούς αυτό το όνομα πιθανόν να είναι η απόδοση σε τοπική διάλεκτο του ονόματος Πέρσα (Περσία - περσικός). Κατά τους χρόνους της δυναστείας των Αχαιμενιδών η Παρθία αποτελούσε Σατραπεία του Μεγάλου Βασιλέως. Για τους χρόνους αυτούς δεν είναι τίποτε γνωστό. Όμως στην εποχή του Μ. Αλεξάνδρου, στην Ελληνιστική περίοδο η Παρθία φαίνεται πως είχε ενωθεί με την Υρκανία (σημερινό Γκοργκάν του Ιράν) που αποτέλεσε επαρχία του Βασιλείου των Σελευκιδών. Μάλιστα κατά την εποχή του Σελεύκου Α' (312-281 π.Χ.), αλλά και κατά του Αντιόχου Α' του Σωτήρα στη Παρθία εγκαταστάθηκαν οι νομάδες Πάρνι (ή και Απάρνι) που προέρχονταν από τη κεντρική Ασία. Οι νομάδες αυτοί αφομοιώθηκαν τελικά από τον αυτόχθονα πληθυσμό του οποίου και υιοθέτησαν τη παρθική γλώσσα. Πρώτη πρωτεύουσα της Χώρας ήταν πιθανώς η Δάραδα, η σημερινή Αμπιβάρντ, και μεταγενέστερη η Εκατόμπυλος, που βρισκόταν κοντά στο σημερινό Νταμγκάν. Η Παρθία βρισκόταν ακριβώς πάνω στους μεγάλους τότε εμπορικούς δρόμους ανάμεσα στην Ασία και τον Ελληνορωμαϊκό κόσμο, ο έλεγχος των οποίων έδωσε τη δυνατότητα στους Πάρθους να δημιουργήσουν Αυτοκρατορία υπό τη Δυναστεία των Αρσακιδών μέχρι το 224 μ.Χ. όταν ο τοπικός διοικητής Αρδασίφ της νότιας Παρθίας επαναστάτησε και ίδρυσε την Αυτοκρατορία των Σασσανιδών.


     Ο πολεμικός λαός της Παρθίας άφησε πίσω του μιαν ευφυέστατη τακτική παρακαταθήκη έφιππης αναμετρήσεως, η οποία διδάσκει την παγιδευτική παραπλάνηση του εχθρού προκειμένου, τελικώς, να τον κατανικήσει.

     Καλπάζοντας, δήθεν, για να απομακρυνθούμε από τον εχθρό κι ενώ ο Ίππος διευθύνεται προς τα πρόσω, στρέφουμε τον κορμό προς τα οπίσω και ταχύτατα τοξεύουμε κατά του εχθρού ο οποίος νομίζει ότι μας ...καταδιώκει!

     Στο προπονητικό μας Πρόγραμμα, η Παρθία βολή κατέχει μία σημαίνουσα θέση : "σμιλεύει" σε βάθος την ευφυία παράλληλα με την μαχητικότητα του Πολεμιστή διαμορφώνοντας έναν ισορροπημένο μαχητικό χαρακτήρα. Κυρίως, αναπτύσσει την ψυχραιμία, την αυτοσυγκέντρωση, την αποφασιστικότητα και την ταχύτητα του Πολεμιστή επικεντρώνοντας το "βλέμμα" του πάνω στον στόχο κατά την κρίσιμη στιγμή της τελικής αναμετρήσεως! Όσοι αγαπήσαμε την Έφιππη Τοξοβολία την αγαπήσαμε εξ αιτίας αυτής της μιας και ...μοναδικής "στιγμής" που σε φέρνει "ενώπιον ενωπίω" ...


     Η παραπλάνηση είναι η ουσία των Πολεμικών Τεχνών! Επί παραδείγματι, οι αδελφοί Πολεμιστές του Αϊκίντο, παρά το ότι είναι άμιπποι, εμφορούνται κι αυτοί από μία ανάλογη "ευφυά" προσέγγιση παραπλανήσεως του αντιπάλου η οποία, αν και τελείως διαφορετική από την καλπαστική Παρθία βολή "εγγράφεται" σε ένα παρόμοιο παγιδευτικό πλαίσιο :

    "Ο πολεμιστής του αϊκίντο ποτέ δεν πηγαίνει ενάντια στη δύναμη του αντιπάλου του, αλλά αλλάζει την κατεύθυνσή της και τη διώχνει μακριά του. Η αρχή του να αποφεύγεις τη σύγκρουση και ποτέ να μην αντιστέκεσαι στη δύναμη του επιτιθέμενου είναι η ουσία του αϊκίντο. Εφαρμόζουμε την ίδια αρχή και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στη ζωή μας. Ο καλός πολεμιστής του αϊκίντο είναι απατηλός, όπως και η αλήθεια στο Ζεν. Μεταμορφώνει τον εαυτό του σε κοάν -ένα αίνιγμα που όσο προσπαθείς να βρεις την λύση του τόσο σου ξεγλιστράει. Είναι σαν το νερό που ξεφεύγει μέσα από τα δάκτυλα εκείνων που προσπαθούν να το σφίξουν στην παλάμη τους. Το νερό δε διστάζει να υποχωρήσει, αλλά τη στιγμή που τα δάκτυλα αρχίζουν να κλείνουν ξεφεύγει, όχι επειδή έχει δική του δύναμη, αλλά επειδή χρησιμοποιεί τη δύναμη που εφαρμόζεται πάνω του. Γι αυτό το λόγο ένα από τα σύμβολα του αϊκίντο είναι το νερό."
[Τζο Χάυαμς : ΤΟ ΖΕΝ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ]

     Η αναμέτρηση είναι σφοδρή και ανελέητη, εξελίσσεται σε σπειροειδή στροφορμή που θα καταλήξει σε συντρίμμια! Ας μην είμαστε εμείς αυτά τα συντρίμμια! Ας λειτουργήσουμε ευφυώς, αποφεύγοντας επιμελώς τη σφοδρότητα της συγκρούσεως και ας επιτρέψουμε στον αντίπαλο να τσακιστεί με όλη του την δύναμη εκεί που νομίζει ότι βρισκόμαστε. Ας δώσουμε την εντύπωση στον εχθρό ότι μας καταδιώκει ενώ, στην πραγματικότητα, εμείς τον παρασύρουμε στο σημείο όπου, προμελετημένα, θα τον ξεκάνουμε..., εκεί όπου, απλώς, την στιγμή της συντριβής του θα στρέψουμε τον κορμό μας για να του ρίξουμε το ύστατο Πάρθιο βέλος μας. Αυτή είναι η Παρθία βολή που "σπουδάζουμε" στην Έφιππη Τοξοβολία.  


     
     Αυτός ο πόλεμος μπορεί να μη κηρύχθηκε ακόμη αλλά διεξάγεται σταθερά, εδώ και πολλές δεκαετίες! Και το μόνο βέβαιο είναι ότι θα τον κερδίσουμε! Το οφείλουμε στους αγέννητους, στον ίδιο τον Πολιτισμό.



Δευτέρα 30 Μαΐου 2011



TRANSLATION ALREADY ...DONE!




     We are happy announcing that a few days before finishing our 3rd Training Period our Member Mrs. Anastasia Voulgari has finished the English-translation of our main website page http://www.horsebackarcherygr.com/DEUTSCHLAND2009.html.


     Upon viewing the great success of aforementioned page and the high number of its foreign visitors, we have the pleasure enabling them to fully understand contains. Sorry for the delay! Unfortunately, the heavy training and show duties of our Horseback Archers during last two years of our group activity was the reason of this omission.



     Thanking warmly our Horseback Archer Mrs. Anastasia Voulgari keep in contact and visit us on June 10th 2011 in order to read what you are searching through Google translators since …two years now. 



Κυριακή 29 Μαΐου 2011

ΑΛΛΑΓΗ  ΩΡAΡΙΩΝ  ΛΟΓΩ  ΘΕΡΟΥΣ


     Aπό το Σάββατο 4η Ιουνίου 2011 και μέχρι λήξεως της διανυόμενης Γ' Προπονητικής Περιόδου, λόγω θέρους, οι ώρες ενάρξεως των Προπονήσεων μετατίθενται κατά μία ώρα εμπρός, ως εξής :

ΣΑΒΒΑΤΟ : ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ 17:00 μ.μ.

KYΡΙΑΚΗ : ΣΠΑΘΑΣΚΙΑ (Β' ΣΕΙΡΑ) 15:30 μ.μ.
                  ΣΠΑΘΑΣΚΙΑ (Α' ΣΕΙΡΑ) 16:30 μ.μ.
                  TOΞΟΒΟΛΙΑ 18:00 μ.μ.



H AΠΟΦΡΑΣ 29η ΜΑΙΟΥ 1453


Τιμή σ΄ όσους φυλάττουν Θερμοπύλες αλλά και Μνήμες ανεξόφλητων "λογαριασμών" με την Ιστορία!

Οι "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ" τιμάμε και δεν ξεχνάμε!

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

"ZIG - ZAG"  ΣΤΑ  ...ΦΟΡΑ


Μία απάντηση σε επιστολή του κ. Κ. Μπαλιώτα

     Από τους δημόσιους απολογισμούς έργου που αναρτώνται στα Ελληνικά και Αγγλικά κάθε τέλος προπονητικής περιόδου στα Ιστολόγιά μας, αλλά και από τις καθημερινές (σχεδόν) αναρτήσεις μας, είναι εμφανής η αδιάκοπη εργασία της "ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΦΙΠΠΟΤΟΞΟΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ" και της Ελληνικής Ομάδος Έφιππης Τοξοβολίας "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ"! Τούτο σημαίνει ότι, κάνοντας Έφιππη Τοξοβολία και όχι διαδικτυακό "gossip" δεν μας περισσεύει δευτερόλεπτο για σπατάλη σε "φόρα" στα οποία καθιζάνουν αργόσχολοι για ανταλλαγή ανοησίας.

     Ο επιστολογράφος μας κ. Κωνσταντίνος Μπαλιώτας μας παραπέμπει σε κάποιο, δήθεν, "ιππικό" φόρουμ (στην πραγματικότητα, διαδικτυακό λυματόκομβο) στο οποίο ελάχιστοι ανόητοι κινούν την πτέρνα της συκοφαντίας για να προβληθούν οι ίδιοι αλλά,τελικώς, κλοτσούν το κεφάλι τους. Στην συγκεκριμένη παραπομπή του επιστολογράφου μας διαβάζουμε τους ανοήτους θαμώνες του εν λόγω "φόρουμ" να λοιδορούν κορυφαίο Έλληνα Καθηγητή Ιππιατρό και Ιππογνώστη ότι χρησιμοποίησε τον όρο "zig-zag" αναφερόμενος σε παράμετρο της Ιππικής Δεξιοτεχνίας! Οι ως άνω ανοηταίνοντες αργόσχολοι "φορουμίστες", μέσα στη μαύρη άγνοιά τους, ούτε ρώτησαν ούτε έμαθαν αλλά θεώρησαν a priori (όπως όλοι οι ανόητοι) ως "έγκλημα καθοσιώσεως" εκ μέρους του διακεκριμένου Καθηγητού την χρήση του όρου "zig-zag" με αποτέλεσμα να τον διασύρουν  δημοσίως από τον λυματόκομβό τους, καλυπτόμενοι, βεβαίως, πίσω από την ανωνυμία τους! Ο Καθηγητής, ορθώς τους περιεφρόνησε αλλά τα παραμένοντα συκοφαντικά "λύματα" των ανοήτων "φορουμιστών" ευλόγως εκίνησαν την απορία του επιστολογράφου μας περί του εάν διαθέτουν έστω κι ελάχιστη "βάση"... Λοιπόν :

     Θεωρούμε ως τον πλέον κατάλληλο να απαντήσει τον ίδιο τον διακεκριμένο Καθηγητή κατά του οποίου στρέφεται η μήνις των πανυβλάκων "φορουμιστών" οι οποίοι, αντί να μάθουν πώς κρατούν τις ηνίες, αποπειρώνται να λακτίσουν μία διακεκριμένη προσωπικότητα της Ελληνικής και παγκόσμιας Ιππασίας! Παρά ταύτα, εμείς θα δώσουμε την δική μας απάντηση στο ερώτημα που θέτει ο επιστολογράφος μας.

     Ο όρος "zig-zag" στην Ιππική Δεξιοτεχνία [Dressage] είναι ένας επισήμως παραδεκτός όρος με συγκεκριμένη σημασία. Αυτό θα έπρεπε να το γνωρίζουν οι αργόσχολοι "φορουμίστες" ή, πριν χλευάσουν τον επαίοντα, τουλάχιστον θα έπρεπε να ερευνήσουν το θέμα. Όμως, τους ανοήτους  κάθε άλλο παρά τους ενδιαφέρει να μάθουν,αλλά η γνώση προϋποθέτει νόηση και εκείνοι  δεν είναι παρά ...ανόητοι. Έτσι αν, πριν χλευάσουν έναν ειδήμονα,  έριχναν μιαν απλή ματιά σε ένα οποιοδήποτε βιβλίο Ιππικής Δεξιοτεχνίας θα απέφευγαν να αποκαλύψουν την άγνοιά τους. Ας δούμε λοιπόν το βιβλίο "The DRESSAGE RIDER'S PROBLEM SOLVER" [έκδ. Crowood Press, 2001] του Barry Marshall ο οποίος είναι κορυφαίος Κριτής της Ιππικής Δεξιοτεχνίας, κρίνοντας στο Ετήσιο Wembley, και σε όλες τις κορυφαίες διοργανώσεις της F.E.I. του Παγκοσμίου Κυπέλλου.



     To θαυμάσιο αυτό εκπαιδευτικό εγχειρίδιο, γραμμένο από έναν βαθύ γνώστη και όχι απλώς φορουμικό "χασομεριτζή", αντί επιλόγου, παραθέτει ένα ειδικό κεφάλαιο με την ορολογία της Ιππικής Δεξιοτεχνίας στο οποίο διαβάζουμε τα ακόλουθα:



[σελ. 143]

    Συνεπώς, διαπιστώνουμε ότι ορθώς ο Καθηγητής χρησιμοποίησε τον όρο "zig-zag" και κακώς η κάθε αργοσχολάζουσα Φλιπάρα ή ο κάθε πλεγματικός Ζουρλόβιος κρίνει, βάσει της αγνοίας του, εκείνους που γνωρίζουν! Άλλωστε αν η Φλιπάρα και ο Ζουρλόβιος διέθεταν την ελάχιστη σοβαρότητα, ούτε η πρώτη θα εδήλωνε "δικηγόρος" αγνοούσα την διαφορά της Αστικής Εταιρείας από την αθλητική ομάδα (!) ούτε ο δεύτερος θα παρέδιδε μαθήματα ιππασίας μέσω ...διαδικτύου (!). Γι αυτό, αγαπητέ μας κ. Κ. Μπαλιώτα καλό είναι να αποφεύγετε τα "φώτα" ελαττωματικών "τυφλών" εάν δε θέλετε να "ξυπνήστε" μία ημέρα ...θεόστραβος. 

     Η Ιππασία είναι μία πάρα πολύ σοβαρή "υπόθεση" για να την εμπιστευόμαστε σε μικρόνοες "φορουμίστες" που την αντιμετωπίζουν ως "απασχόληση ελευθέρων ωρών"!