Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

«Homo- ΕΝΑΡΕΤΟΣ »  



 
ENANTION

«Homo- ΥΠΟΔΟΥΛΟΣ »


  
     «Αρετή» σημαίνει γενναιότητα! Σημαίνει ανδρεία φρονήματος και τόλμη πράξεως! Σημαίνει ανιδιοτέλεια και αφοβία… Κυρίως, υγεία! Υγεία ψυχική, πνευματική, σωματική! Ιδιότητες ανύπαρκτες  σε μία δημοκρατική Κοινωνία και αυτό προκύπτει από τα αποτελέσματα, όχι μόνον της παρούσας νεο-γραικύλικης αλλά όλων ανεξαιρέτως των, απανταχού, δημοκρατικών Κοινωνιών, με την κοινή συνισταμένη της αυτοκαταστροφικής υπελίξεως.


    Η ασελγής δημοκρατία ξεψυχά παγκοσμίως, παρά ταύτα, η δίνη της καταληκτικής στροφορμής της γράφει τον επίλογο των όσων Κοινωνιών την υπέστησαν επί αιώνες… Και, η ελλαδική  Κοινωνία είναι και παραμένει, δυστυχώς, ανάμεσα σ’ αυτές...!


     O δημοκρατικός «homo-Υπόδουλος» κατασκευάστηκε με όλες τις δημοκρατικές προδιαγραφές του αντιφυλετισμού, της ειρηνολαγνείας, της αγελαιοποιήσεως, της αυταποστροφής και αυθυποταγής, εκπαιδευόμενος να αποφεύγει ό,τι τον κάνει δυνατό και να προτιμά ό,τι τον εξευτελίζει! Και, καλώς έπραξε σ'αυτόν, αφού τόση ήταν η αξία του… Για όλους τους υπολοίπους, το ζήτημα είναι πώς να τον αποφύγουμε!


     Ο δημοκρατικός «homo-Υπόδουλος» εκπαιδεύεται να υποτιμά τον εαυτό του και να μιμείται αλλότρια «πρότυπα», να φαντάζεται εαυτόν ως «άλλο» και να πανικοβάλλεται όταν διαπιστώνει ότι ο ίδιος είναι κάτι «άλλο» από εκείνο που οι ψευδαισθήσεις του έδειχναν ότι είναι. Δηλώνει θαυμασμό για τους μαύρους και αυτοπεριφρονείται ως δουλέμπορας του γέρο-νέγρου Τζιμ από το Τζιμπουτί, αλλά ο ίδιος ούτε σε καλύβα καταδέχεται να διαμένει, ούτε χωρίς πανοραμική οθόνη πλάσματος να αφήνει τη μαιζονέτα του.


     Ο δημοκρατικός «homo-Υπόδουλος» εκπαιδεύεται να φοβάται κάθε σύγκρουση, προκειμένου να γονατίζει μπροστά στους ροπαλοφόρους που τον κρατούν σε μόνιμη, δημοκρατικότατη, καταστολή. Έτσι ελέγχεται! Στο σχολειό, αφού τον έμαθαν να φοβάται το θεό του, τον μαθαίνουν να φοβάται και τον πόλεμο γιατί αν δε φοβάσαι το πόλεμο δε φοβάσαι να συγκρούεσαι και δε δέχεσαι «ζυγό» στο σβέρκο σου κι ο σβέρκος του θα πρέπει να δέχεται αγόγγυστα το χειρότερο των ζυγών : τη δημοκρατία. Στο ελλαδικό βιβλίο της «Ιστορίας» (…) της γ’ λυκείου, π.χ., ο νέο-γραικύλος μαθαίνει για το πόσο «κακή» ήταν μια αφίσα του Ιταλικού Φασισμού που προέτρεπε την Φασιστική Νεολαία να μη φοβάται τον πόλεμο!


     Στις κακοτυπωμένες γκρίζες σελίδες τους, τα δημοκρατικά εγχειρίδια εκπαιδεύσεως του "homo-Υπόδουλος" ντρεσάρουν γενεές επί γεναιών στην ομαδική υποταγή σε αθέατα αφεντικά και στην υιοθέτηση του φόβου ως τρόπου ζωής. Τρομοκρατούν το "homo-Υπόδουλος" με το σκιάχτρο του Φασισμού και το ...ιδανικό της δημοκρατίας, απειλούν να ταμπελώσουν ως "Φασίστα" κάθε σκεπτόμενο που αρνείται την υποδούλωσή του στο ζυγό της δημοκρατίας διαιωνίζοντας την Κοινωνία των σκουπιδιών.


     Και όταν το σκιάχτρο του Φασισμού δεν φέρνει αποτελέσματα ο "homo-ΥΠΟΔΟΥΛΟΣ" καταστέλλεται εξίσου αποτελεσματικά με τους ειδικά εκπαιδευμένους πραιτωριανούς της δημοκρατίας οι οποίοι εξαπολύονται εναντίον του!

    
     Έτσι ο «homo-Yπόδουλος», είτε ως νεο-γραικύλος είτε ως ο,τιδήποτε άλλο,  καταντά τρωγλοδύτης ασβός στη "τρύπα" του που φοβάται την αθέατη αλεπού που γυροφέρνει απ΄έξω, ενώ αφήνει το παιδί του να παίζει ανάμεσα στα σκουπίδια που ο ίδιος παρήγαγε! Η αυτοεκτίμησή του εξαντλείται στα όρια της πελώριας μαυρόασπρης δημοκρατικής χωματερής που είναι το μόνο που κατάφερε να παραγάγει.


     Εμείς είμαστε δεδηλωμένοι υποστηρικτές της Ευγονικής επιστήμης η οποία εμπεριέχει τον κλάδο του Φυλετισμού τον οποίο οι διαστροφείς της υγιούς πραγματικότητος παραχαράσσουν απατεωνίστικα ως "ρατσισμό"! Και θεωρούμε ότι κάθε κοινωνικός διαστροφέας που αρνείται την ευγονική επιστήμη και που επιχειρεί την υπονόμευση της κοινωνικής μας υγείας, προωθώντας νοσηρά πρότυπα, αξίζει όχι απλώς της ποινής του θανάτου αλλά του δημόσιου λιθοβολισμού! Αν οι διαστροφείς των Κοινωνιών βιοπορίζονται από την καταρράκωση των Κοινωνιών η οποία αποτελεί άλλοθι της απατεωνίστικης δραστηριότητός τους, δε μας περισσεύει οίκτος για τη κτηνωδία τους! Εμείς, παραμένουμε το απόλυτο δείγμα του "homo-ΕΝΑΡΕΤΟΣ"!

1 σχόλιο:

  1. Ο Ελευθέριος Βενιζέλος , και όχι μόνο μια φορά, ομολόγησε. ότι η φασιστική παρένθεση στάθηκε σωτήρια για τους Ιταλούς και την Ιταλία . Ο Τσόρτσιλ , στη διάρκεια επίσκεψης του στην Ιταλία τελείως αυθόρμητα διαβεβαίωσε το Μουσολίνι πως αν ήταν Ιταλός θα ήταν σίγουρα Φασίστας. Στα απομνημονεύματά του μάλιστα δεν διστάζει να χαρακτηρίσει τον Duce του τότε, "Μεγάλο Ιταλό Νομοθέτη" . Η Ευρώπη του Μεσοπολέμου είναι γεμάτη με παραδείγματα πολιτικών ανδρών και όχι μόνο, που έπλεξαν το εγκώμιο γι αυτό το πρωτόγνωρο κοινονικοπολιτικό φαινόμενο
    Τι ακριβώς ήταν ο Φασισμός και τι αντιπροσώπευσε στη διάρκεια της Ευρωπαϊκής ιστορίας του περασμένου αιώνα έχει πλέον καταγραφεί με προσεγγίσεις λίγο ή πολύ αντικειμενικές, η βιβλιογραφία πάνω στο θέμα είναι πλουσιότατη και ο καθένας είναι ελεύθερος να αναζητήσει τη δικιά του αλήθεια.
    Όταν όμως η "προσωπική αλήθεια" γίνεται πολιτική προπαγάνδα αποσπάσματα σαν αυτό που αναφέρεται στο σχολικό εγχειρίδιο της Γ Λυκείου, μόνο θλίψη προκαλούν ,όχι τόσο για τη παραποίηση της αλήθειας όσο για την ύπουλη προσπάθεια να μπολιαστούν με πνεύμα ηττοπάθειας και υποταγής τα παιδιά που αύριο θα κληθούν να υπερασπισθούν το δικαίωμά τους στη ζωή και στην ευημερία.
    Πάνω από τη φωτογραφία οι συγγραφείς με τρόπο αθώο και λακωνικό επεξηγούν τη δυναμική της παράστασης. Μέλη της οργάνωσης Balilla διαβάζουν μια προτροπή του Ντούτσε του Φασισμού να μη φοβούνται τη λέξη πόλεμος.
    Balilla στα Ιταλικά δεν σημαίνει τίποτα. Για κάποιους συμβόλιζε ένα απλό επίθετο για κάποιους άλλους ένα απλό παρατσούκλι που αποδίδεται στο Giovan Battista Perasso. Ποιος ήταν ο Giovan Battista Perasso; Ήταν ένας Γενοβέζος έφηβος μόλις δεκαεπτά χρόνων που στις 5 Δεκεμβρίου 1746, με μια πέτρα στο χέρι έδωσε το σημάδι της εξέγερσης , ενάντια στον Αυστριακό ζυγό .Η συνέχεια γνωστή .Μετά από 5 ημέρες σκληρών αγώνων οι Γενοβέζοι κατάφεραν να διώξουν τους Αυστριακούς από τη πόλη τους και αρκετά χρόνια αργότερα το όνομα του νεαρού Balilla που δε φοβόταν τον πόλεμο,πέρασε στην Αθανασία με τη πένα του Goffredo Mameli . Ποιος ήταν ο Mameli; Ήταν ένας εικοσάχρονος πατριώτης Εθνικιστής ,που κι αυτός με τις πράξεις του είχε αποδείξει ότι δεν φοβόταν τον πόλεμο .Ήταν όμως και ποιητής . Ο Εθνικός Ύμνος της γειτονικής χώρας είναι δομημένος σε στίχους δικούς του.

    Ο έφηβος Balilla γίνεται σύμβολο και παράδειγμα προς μίμηση για την ιταλική νεολαία. Ο ποιητής ονομάζει τα παιδιά της Ιταλίας με το όνομα του Balilla ,τα καλεί να συμπεριφερθούν όπως ο Balilla, να υπερασπισθούν τη Πατρίδα όταν αυτή κινδυνεύσει.
    Και για του λόγου το αληθές:
    I bimbi d'Italia
    Si chiaman Balilla;
    Il suon d'ogni squilla
    I Vespri suonò.
    Ύστερα από όλα αυτά το θέμα δεν είναι αν ο Ντούτσε του Φασισμού παραβίασε ή όχι ανοιχτές θύρες προτρέποντας τα παιδιά της Ιταλίας να μη φοβούνται το πόλεμο .Το θέμα είναι μήπως σε μια δεύτερη απόπειρα του είδους, οι προοδευτικοί συγγραφείς επιχειρήσουν να αναδείξουν τις φασιστικού τύπου ρίζες στα κελεύσματα του Εθνομάρτυρα Ρήγα και στην ευχή της Σπαρτιάτισσας Μάνας την ώρα που παραδίδει στο πολεμιστή την ασπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.