ΜΕ ΔΙΟΡΑΣΗ ΕΝΑΡΓΕΣΤΑΤΗ
Παρακάμπτοντας όλους εκείνους τους τσαρλατάνους που αναζητούν "λόγον υπάρξεως" πίσω από αγυρτείες δήθεν "παραψυχολογικών ικανοτήτων", στην Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων", επιμένοντας στον τεκμαρτό άξονα του ενστίκτου, αποδίδουμε μεγάλη σημασία στην ανάπτυξη αυτού του τεκμηρίου υπάρξεως και επιχειρούμε την διαρκή ανάπτυξή του μέσω του εσωτερικού "μονοπατιού" της Τοξοβολίας, αλλά και του εξωτερικού "μονοπατιού" της Ιππασίας, .
Χωρίς να χανόμαστε στις ..."μεταφράσεις" περί του "αν" και "εφ' όσον" πρόκειται περί ..."παραψυχολογίας" ή ..."μεταψυχολογίας" ή περί κυριαρχίας του Emilio Servadio, του Max Dessoir, ή οιουδήποτε άλλου εβραιοκατασκεύαστου υποπροϊόντος δια του οποίου οι διεθνείς εγκληματίες και γενοκτόνοι της Ανθρωπότητος, σιωνιστές, επιχειρούν να εμπορευματοποιήσουν την ανθρώπινη φυσιολογία, στους "Έλληνες Κενταύρους", ανιδιοτελώς και επικεντρωμένοι στο χρέος αυτοβελτιώσεως επιμένουμε την ενδυνάμωση του ενστίκτου μας δια του Τόξου και δια του Ίππου, σταθμίζοντας απτά αποτελέσματα και όχι πτερόεσσες θεωρητικολογίες.
Όλα, συλλήβδην, τα βερμπαλιστικά φληναφήματα περί "παραψυχολογίας", "μεταψυχολογίας", "εξω-αισθητής αντιλήψεως", "παραφυσικής", "Ψ", απορρίπτονται στον κάλαθο των αχρήστων αφού, αιώνες πριν, τόσον ο Σωκράτης όσον και ο Πλάτων τα ανέλυσαν ευστοχότατα και τα συμπεριέλαβαν στις σοφές διδασκαλίες τους, ο μεν πρώτος ως "δαιμόνιο" και "εσωτερική φωνή", ο δε δεύτερος στον "Τίμαιο" ως παράμετρο της προφητικής ικανότητος του Ανθρώπου. Διότι, ακριβώς αυτή η "εσωτερική φωνή", αυτό ακριβώς το "προ φημί" συνοψίζουν την απόληξη του ενστίκτου σε διόραση, δηλαδή, όταν η "εσωτερική φωνή", η έσωθεν ανακύπτουσα "προφητεία" διασυνδέεται με ένα εξωτερικό "κέντρο" (σύμβαμα) της συμπτωματικής πραγματικότητος χωρίς αυτή η διασύνδεση να εξηγείται εκλογικευμένα ενώ προ-λέγει (προ φημί) τα όσα πρόκειται να συμβούν.
Έτσι, χωρίς φληναφηματικές εκλογικεύσεις και εγκαταβυθίσεις στο χάος των επιστημονικοφανών αφηγήσεων, στην Σχολή των "Ελλήνων Κενταύρων", καταγινόμενοι επί 20 συνεχή χρόνια με την πλέον επικίνδυνη μορφή (Έφιππη Τοξοβολία) της πλέον επικίνδυνης πολεμικής τέχνης (Ιππασία), βασιζόμενοι στην δ ι ό ρ α σ ή μας η οποία αποτελεί και το δικό μας υπερόπλο ισάξιο του βαρύτερου πυροβόλου, ένα εκηβόλο που δοκιμάσθηκε και απέδειξε την υπεροχή του σε πεδίο εξοντωτικών δοκιμασιών και ανελέητων αντιπαραθέσεων, αποφύγαμε ατυχήματα και δυστυχήματα, επ΄ αγαθώ της ασφαλούς προόδου των μαθητών μας.