Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019

ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΕΞ ...ΟΣΤΡΑΚΩΝ


     Μόνον ως ...ιεροσυλία θα μπορούσε να θεωρηθεί κάθε απόπειρα διδασκαλίας της υποκριτικής από μη διαθέτοντα σχετικό "τίτλο" ειδικότητος, διότι το αντικείμενο συνιστά ...άβυσσο γνώσεων τις οποίες ο διδάσκων θα πρέπει να κατέχει αφού, η υποκριτική δεν είναι παρά μία σύνθεση γνωστικών παραμέτρων προ της οποίας ιστάμενος ο κάθε φέρελπις "δάσκαλος" το μόνο που μπορεί να πάθει είναι να τρομάξει!


     Παρά ταύτα, εκεί όπου ισχύει το "ανάγκα και θεοί πείθονται" δεν μπορεί παρά να αναλαμβάνεται η ευθύνη  όχι "ελαφρά τη καρδία" αλλά ..."γεγονυῖα τη προσδοκία" αφού η, πρόσκαιρη, αναγκαστική αδυναμία του σκηνοθέτη μας να διδάξει τους μαθητές μας υποχρεώνει τον εναπομένοντα Εκπαιδευτή Ιππικού Θεάτρου να αναλάβει και τον ρόλο του σκηνικού Εκπαιδευτή προκειμένου να τηρηθεί η συνέπεια έναντι υπεσχημένων υποχρεώσεων!


     Τύχη αγαθή, ο εναπομένων Εκπαιδευτής ακολουθείται από μία πολυετή επαγγελματικήν εμπειρία κριτικού λυρικού θεάτρου η οποία τίποτε δεν θα εσήμαινε εάν δεν ετύγχανε ο προσωπικός του ζήλος να τον είχε κάνει να παρακολουθήσει αμέτρητες σκηνικές διδασκαλίες που τις διετήρησε κατά νου δίκην ...οστράκων υπερβάντων τον χρόνο.


     Όστρακα, από τόσες πολλές και διάφορες διδασκαλίες σε τόσα πολλά τεμένη Τέχνης, πιθανά και ...απίθανα, μέχρι και στην ...αποθήκη των σκηνικών του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών όπου ο συνθέτης Γιώργος Κουρουπός και ο σκηνοθέτης Διονύσης Φωτόπουλος δίδαξαν τον "Πυλάδη" του Γιώργου Χειμωνά, όπου συμμετέσχε και το μετέπειτα, αγαπημένο, Μέλος της Ομάδος μας Μαρία, ως χορεύτρια...


     Εκεί, στα υπόγεια του Μεγάρου μουσικής Αθηνών που, ξάφνου, σε ...σέρνει η φωνή του Χρήστου Λαμπράκη που σου λέει από τηλεφώνου "Μη λείψεις, σου έχουμε αφήσει δελτίο στο ταμείο' και βλέπεις εκείνες τις επικές σκηνικές τροχήλατες καρέκλες σανατορίου πάνω από τις οποίες υπερίπτανται οι κάργιες που σκάνε ματωμένες στους τοίχους ενώ σε παγώνουν οι  φωνές του Βασίλη Λιάγκου, της Ειρήνης Καραγιάννη και  του Jakes Aymonino... Η σκιά του Γιώργου Χειμωνά δε λέει να σβήσει από το ευαγές "Αιγινήτειο", το άντρο του μεγάλου ψυχοτέχνη,  μέχρι το, εν πολλοίς αχαρακτήριστο, Μέγαρο Μουσικής για το οποίο ...απεφήνατο ο σκηνοθέτης της Κ.G.B. Γιούρι Λιουμπίμοφ...  


     Κι όλα τούτα τα όστρακα μνήμης δεκαετιών ανακαλούνται ώστε να ανασυντεθούν και να επενδυθούν, με πρόθεση θρασεία αλλά και ...ευσεβή, σε έναν δεκαεννιάχρονο στυλοβάτη μιας σκηνικής προσδοκίας που αναδεικνύεται, στ΄ αλήθεια, ένα καλυμνιώτικο ...σφουγγάρι που απορροφά υποδείξεις και τις μετατρέπει σε έκφραση. 


     Όστρακα αλλά και "πηγές" που κατεβαίνουν από ράφια για να συνεισφέρουν σε πληροφόρηση απαραίτητη για ένα άρτιο αποτέλεσμα.


     ηγές" ποικίλες που απλώνονται σαν σεντόνι σε τόπους και εποχές αποσαφηνίζοντας πτυχές που συνθέτουν το πλισέ του παρελθόντος...


     Όστρακα, αποτμήματα και σπαράγματα Ιστορίας που αναδύονται από μια μικρή λειψανοθήκη της μνήμης κι αποκαθιστούν διακριτικά ένα κενό που φαίνεται κάθε άλλο παρά τέτοιο...

     Κι ύστερα, δεν απομένει παρά ν΄ αδειάσεις απλόχερα το ποτήρι του νου σου, χοή στ΄ αποτέλεσμα!


     Τι είπατε, "τι σχέση έχουν όλα τούτα με την Έφιππη Τοξοβολία";



     Aν η Έφιππη Τοξοβολία δεν δομείται επάνω στο πλαίσιο της ψυχολογίας του Πολεμιστή τότε έχει τη γεύση του vegan ...φρικασέ που μαγειρεύεται όχι με αρνάκι αλλά με λαχανάκια ...Βρυξελλών! Θέμα γευστικής αντιλήψεως...Κι εμείς επιμένουμε στο ...αρνάκι πετυχαίνοντας την αυθεντικότερη γεύση...!


     Κι αυτή η ρηξικέλευθη προσέγγιση δείχνει να "λειτουργεί" τόσο σκηνικά όσο κι εφιπποτοξοτικά, κυρίως ...εφιπποτοξοτικά!



ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
ΤΩΝ
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"


     Όποιος συνδέει την Καλαμάτα με το ...αγνό παρθένο ελαιόλαδο, μάλλον την αδικεί!


     Η Καλαμάτα αναδεικνύει και ικανότατους παιδαγωγούς θηλυκών υπάρξεων (με δύο ή και μέ τέσσερα πόδια...) όπως τον επικεφαλής του Παραρτήματος των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" Αθανάσιο Ψωρομύτη ο οποίος μετά την άριστη παιδαγώγηση μιας υπέροχης Συζύγου και δύο, εξίσου, υπέροχων θυγατέρων, κατάφερε να παιδαγωγήσει άριστα και την τρίτη, τετράποδη, "θυγατέρα" του, την πανέμορφη Ρέα στην οποία, πλέον, μπορεί να εμπιστεύεται τους μαθητές του.


     Και ο αγαπημένος μας Αθανάσιος μπορεί, όπως όλα τα αρσενικά, να βγάζει δόντια σε άλλα εξίσου συμπαθέστατα αγόρια, αλλά, εξ όσων φαίνεται, έχει ιδιαίτερην ικανότητα καλής επικοινωνίας με τα θηλυκά ώστε να τα μετατρέπει σε ..."αρνάκια" (του γάλακτος, ίσως;) ώστε να αποσπά την αποδοχή, την ευπείθεια και την συνεργασία τους!


     Με ...μεσσηνιακή μεθοδικότητα (μη το πούμε αλλιώς...) ο Αθανάσιος, παρέλαβε το νεαρό αγρίμι και το ανέδειξε σε κυρία επί των ...Τιμών, αριστοκρατικότατων ...προδιαγραφών καίτοι σταυλιζόμενη στο ύπαιθρο μακράν πολυτελών εγκαταστάσεων και ...χλιδής!


     Με τη ζεστασιά των ευγενικών συναισθημάτων του και την υπομονή του ευσυνείδητου παιδαγωγού και στη προκειμένη "περίπτωση" ο Αθανάσιος κατάφερε να καταστήσει την πανέμορφη "δεσποσύνη" σε, πραγματικά, καλότροπην αρχόντισσα που θα της άνοιγαν τις πύλες τους ακόμη και ...κοσμικά σαλόνια για να περάσει...


     Και, βεβαίως, η ...αρχόντισσα προσφέρεται ευγενώς ακόμη και για τις κινητικές διατάσεις των μαθητών του Παραρτήματος επιδεικνύοντας κι εν προκειμένω μιαν άψογη συμπεριφορά ...αναλώμασι προσπαθειών Αθανασίου.


     Ασφαλώς, τις πιστές υπηρεσίες της Ρέας δεν θα ήταν δυνατόν να μην χαρεί και ο αγαπημένος μας Χρύσανθος.


     Και, εκείνο που έχει "διαρρεύσει" είναι ότι ο Χρύσανθος, προετοιμάζεται να κάνει την ηλιοθεραπεία του για το καλοκαίρι που σιγά-σιγά αρχίζει, πάνω στη καλύτερη "ξαπλώστρα" που δεν είναι άλλη από την πλάτη της ευδαίμονος Ρέας! 


     Ο Αθανάσιος, όμως δεν καθεύδει, διόλου! Μπορεί να εκπαίδευσε την Ρέα ως Ίππο Σχολής αλλά συνεχίζει την εκπαίδευσή της και ως Ίππο Έφιππη Τοξοβολίας με αξιοπρόσεκτα αποτελέσματα όπως βλέπουμε στο βίντεο που ακολουθεί. Αξιοπρόσεκτα και για τους ...δύο!


     Ενώ ο Χρύσανθος, βοηθά τον επικεφαλής του Παραρτήματος αναλαμβάνοντας την διεύθυνση των τοξευτικών Προπονήσεων με την συνέπεια, τις γνώσεις και τις ικανότητες που τον διακρίνουν


     Κι αυτλός ένας σπάνιος χαρακτήρας με αφοσίωση στο εφιπποτοξοτικό έργο, προσφέρει ό,τι και όσα μπορεί στους Συνασκουμένους του


     Προσεκτικότατος ο Χρύσανθος, όπως και έφιππος έτσι και με το Τόξο, μπορεί να το κάνει να το χαρούν όσοι θελήσουν και το Παράρτημα των "Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας" του είνα ευγνώμον για την προσφορά του.


     Γαλήνια πρόοδος εκεί όπου οι Ίπποι χαίρονται το φρέσκο γρασίδι και οι ασκούμενοι την κίνηση και την ευεξία! Ευτυχείς όσοι το βιώνουμε...


Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 
ΤΩΝ 
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΕΡΚΥΡΑΣ"


     Η Τοξοβολία εξ Επαφής στον "πρόλογο" της τελευταίας Προπονήσεως των "Ελλήνων Κενταύρων Κερκύρας" κάτι σαν ..."από Διός άρχεσθαι" σε ό,τι αφορά στην επίτευξη καλής τεχνικής στην ενστικτώδη Τοξοβολία.


     Και, πραγματικά, η Τοξοβολία εξ Επαφής, ρυθμίζοντας την "σχέση" του Τοξότη με την χορδή του Τόξου του, αποτελεί την κορωνίδα ενός επιτυχούς ξεκινήματος της τοξευτικής τεχνικής!


     Σ΄ αυτή την Προπόνησή τους οι Κερκυραίοι Συνασκούμενοί μας μπορεί να είδαν την φωτογραφική τους κάμερα να "παγώνει" από τις χαμηλές θερμοκρασίες αλλά οι ίδιοι δεν έδειξαν να παγώνουν καθόλου μπροστά στις αντίξοες χειμωνιάτικες συνθήκες.


     Κάπως έτσι διεκπεραίωσαν με ζωντνάνια το προπονητικό τους πρόγραμμα χωρισμένοι, μάλιστα, σε δύο υπο-ομάδες λόγω των ατομικών, ωραριακών, υποχρεώσεών τους.


     ριστόφορε, πάντα εν σοφία εποίησας" και επ΄ ωφελεία των Μελών του Παραρτήματός σου και αυτή την φορά!



SECRETA MONITA SOCIETATIS JESU


     Στο επίσημο ιστολόγιο των «Ιησουιτών Ελλάδας», δηλαδή του «Τάγματος των Πατέρων Ιησουιτών» (απ΄ όπου προέρχεται και ο σημερινός λατινοαμερικανός Πάπας Φραγκίσκος Α’,) η ιστορική παρουσίαση της Ιησουιτικής Κοινότητος Αθηνών αρχίζει …μεταπολεμικά! Έτσι, κρύβοντας το παρελθόν τους αλλά και πολλά άλλα διόλου κολακευτικά,, οι Ιησουίτες των Αθηνών εξωραίζουν το προφίλ του Τάγματός τους με φιλανθρωπική και πνευματική … «κολορατούρα», ως δήθεν μία κοινότητα του Καθολικισμού η οποία μάχεται υπέρ της καθαρότητος του …πνεύματος και της …καρδίας.


     Δυστυχώς, όμως, για το Τάγμα των Πατέρων Ιησουιτών, η Βιβλιοθήκη της «Ελληνικής Εφιπποτοξοτικής Εταιρείας» διαθέτει ένα τμήμα «εσωτεριστικών ντοκουμέντων» στο οποίο ταξινομούνται σπανιότατα αρχεία και έντυπα σχετικά με διάφορα Τάγματα και εσωτεριστικά «σχήματα» και σ΄ αυτό το τμήμα ανακαλύψαμε ένα χαρτόδετο βιβλίο 82 σελίδων στα Λατινικά και Ελληνικά που τιτλοφορείται «Secreta Monita Societatis Jesu» ή «Απόκρυφα Παραγγέλματα του Τάγματος των Ιησουιτών» τυπωμένο στην Αθήνα, το 1860 στο τότε, γνωστότατο για την εποχή, τυπογραφείο του Χ.Ν. Φιλαδελφέως που βρίσκονταν στον αριθμό 420 της Πύλης της Αγοράς.


     Ξεφυλλίζοντας αυτό το έντυπο τεκμήριο της ιησουίτικης παρουσίας στην Αθήνα πολύ πριν από την μεταπολεμική εποχή από την οποία το επίσημο ιστολόγιο των «Ιησουιτών Ελλάδος» θέλει να «ιστορεί» αυτό το Τάγμα (κι έχει τους λόγους του…), ανακαλύπτουμε ότι τα «πράγματα» μέσα στο Τάγμα των Πατέρων Ιησουιτών δεν είναι διόλου …πνευματικά, διόλου φιλανθρωπικά και διόλου …άγια! Κάθε άλλο!


     Στο συγκεκριμένο έντυπο «οδηγιών» τους, οι «Άγιοι πατέρες» Ιησουίτες, με χριστιανικότατον αμοραλισμό, καθοδηγούν τα μέλη τους πώς να εξαπατούν ακόμη και …χήρες και να τους παίρνουν τις περιουσίες παγιδεύοντάς τις σε, δήθεν, «πνευματική» ζωή, πώς να εκμεταλλεύονται ακόμη και ορφανά ανήλικα συμπεριφερόμενοι ως κοινοί γκάγκστερς κάτω από το παραπλανητικό ράσο της δήθεν αγιοσύνης τους.


     Kαι, σύντομα αυτό το ανίερο ιησουίτικο, έντυπο, ντοκουμέντο θα αναρτηθεί στην ηλεκτρονική μας βιβλιοθήκη υπό μορφή pdf ώστε να έχουμε πλήρη «εικόνα» και για άλλη μια σέχτα χριστιανών ανάμεσα στις τόσες…

     Ευτυχώς στην Ομάδα των «Ελλήνων Κενταύρων» κανένας ιησουιτισμός δεν μπορεί να επιπολάσει και κανένας ιησουίτης δεν μπορεί να παραμείνει αφού η διαφάνεια των δημοσιοποιημένων γραπτών μας κανόνων και η πλήρης και πιστή εφαρμογή τους μας προστατεύει από κάθε διπρόσωπην υποκριτικήν εκτροπή! Και μακάριοι όσοι εγκαίρως αντιλαμβάνονται ότι εκεί όπου αποκαλύπτονται ακόμη και τα μυστικά των Ιησουιτών Πατέρων θα αποτελούσε παραβίαση ορθάνοιχτων θυρών η «αποκάλυψη» των αποκεκαλυμμένων…

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

ΜΕ ΤΗΝ "ΧΙΟΝΗ" ...ANTE PORTAS


     H ...νιοστή, κατά σειράν, καταιγίδα αυτής της χειμερινής περιόδου που μας κρατά επί, σχεδόν, τρεις μήνες σε ιππικήν ...απραγία, μας βρίσκει κι αυτό το σαββατοκύριακο εγκύπτοντες σε θεατρικές διδασκαλίες... μιας και στη δική μας φαρέτρα υπάρχουν πολλά εναλλακτικά βέλη ώστε να μην μας αγγίζει η εκμαυλιστική ραστώνη!


     Μπορεί έξω η χιονοκαταιγίδα "Χιόνη" να προσεγγίζει απειλητικά την πρωτεύουσα με τις προφυλακές της βροχοπτώσεως σε πλήρη δράση, όμως ο Χρυσοβαλάντης μας εξελίσσεται σε έναν εξαιρετικό σκηνικό ερμηνευτή! 


      Περιττόν, δε να ειπωθεί ότι μπορεί η απουσία του σκηνοθέτη μας Γιάννη Δρίτσα να είναι αισθητότατη αλλά ο, εκ περιστάσεως, αντικαταστάτης του αισθάνεται αρκετά ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του νεαρού Χρυσοβαλάντη ο οποίος, όχι μόνον ταλαντούχος αναδεικνύεται αλλά και λίαν εργατικός μέχρι σημείου να προγραμματίζουμε πλέον καθημερινές πρόβες που ούτε στα επαγγελματικά θεατρικά σχήματα δεν συνηθίζονται...


     Και, με τον καιρό όπως εξελίσσεται δεν ξέρουμε αν, τελικώς, θα δούμε τούτη την Άνοιξη να ανθίζουν 'ζωντανά' λουλούδια ή αν θα συνεχίσουμε να τα απολαμβάνουμε σκαλισμένα στο ...ελεφαντόδοντο!


Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 
ΑΠΟ ΤΟ ...ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ!


      Συναρπαστικές οι πρόβες του Ιππικού Θεάτρου έστω και με απόντα τον σκηνοθέτη μας Γιάννη Δρίτσα λόγω της αιφνιδιαστικής προσλήψεώς του σε σχολείο εκτός Αθηνών, ως καθηγητού της δευτεροβάθμιας εκπαιδεύσεως. Κι αυτή η απουσία του μας αφήνει πάντοτε με ερωτηματικά τα οποία θα απαντηθούν όταν, με την πρώτη ευκαιρία "ξανασμίξει" με την Ομάδα του.


     Ανάλογα ερωτηματικά μας άφησε και η σημερινή πρόβα η οποία επισπεύσθηκε λόγω υποχρεώσεως στο κέντρο των Αθηνών από την οποία, επιστρέφοντας, εκεί στο περίπτερο που πουλά βιβλία πίσω από την Βαλλιάνειο, ψηλά σε ένα εξωτερικό ράφι σαν το μάτι του κύκλωπος με κοίταζε ο μικρός "θησαυρός" 232 γλαφυρότατων σελίδων:


     Και η τιμή αυτού μόλις ...δύο ευρώ, έτσι σαν κάποιος να ήθελε να μου το προσφέρει αυτό το βράδυ μιας και ένα δίευρο, ρέστα από μία πρωινή ταχυδρομική αποστολή, βολόδερνε, ξεχασμένο, στη τσέπη μου... Το άρπαξα δίκην ...μάνα εξ ουρανού ενώ ο περιπτεράς με ρωτούσε ξαφνιασμένος "Τι λέει αυτό;" μην εννοώντας, προφανώς, τον τίτλο του που είναι γραμμένος σε Γερμανικά Fraktur για να λάβει την απάντηση "Τίποτε παραπάνω από απαντήσεις σε ερωτήματα που με βαραίνουν από το απόγευμα"...την ώρα που χανόμουν προς την Ασκληπιού...


     Μόλις είχα πάρει απαντήσεις σε κάποια από τα ερωτήματά μου μαζύ με έναν έντυπο πνευματικό "φάρο" που δομήθηκε στην κορύφωση της πνευματικής παραγωγής της νεώτερης Γερμανίας (1942), "βακτηρία" σταθερή στη λειτουργία του Ιππικού Θεάτρου μας. Μια "βακτηρία" που κράτησε στο χέρι του και κάποιος προϋπάρξας μελετητής ο οποίος, μέσα στο κουρνιαχτό του πολέμου (18η Μαίου 1943) προσυπέγραψε δυσανάγνωστα υπέρ της ...δραματουργίας, αδιαφορώντας για τις βόμβες που έσκαγαν γύρω του.


     Πόσα, απρόσμενα, παράξενα και, πάντως, πανέμορφα συμβάματα μπορούν να λάβουν χώρα γύρω μας, όταν συμπίπτει να κάνουμε τόσα λάθη που να αμαλγαματοποιούνται όλα σε μία αρμονική δημιουργική εξέλιξη... Ειδικώς, όταν αδιαφορούμε για τις θορυβώδεις ...βόμβες!

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ 
ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ


     Και σήμερα συνεχίσαμε την μελέτη του κειμένου της θεατροποιημένης διαλέξεως που ετοιμάζει η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων" για να τιμήσουμε την μνήμη του πολεμιστή και λογίου της Αναγεννήσεως Μιχαήλ Μαρούλλου Ταρχανιώτη, στο πλαίσιο της λειτουργίας της Σχολής μας του Ιππικού Θεάτρου.


     Οι αντίξοες καιρικές συνθήκες οι οποίες μας έχουν καθηλώσει εκτός Ιππευτηρίου δεν μας εμπόδισαν καθόλου να προχωρήσουμε στη θεατρική διδασκαλία του κειμένου του έργου, "θωρακισμένοι" στην ηρεμία ενός πλήρως ηχομεμονωμένου, κλειστου, χώρου που επιτρέπει την πλήρη αυτοσυγκέντρωση.


     Kαι η πρόοδος συνεχίζεται με την επίκληση στη δύναμη της υποκριτικής η οποία, ...περιέργως πως, εκτός από εφίππους ηθοποιούς, αναδεικνύει ικανότατους Εφιπποτοξότες, όπως οραματίσθηκε ευστόχως ο Ιδρυτής της Ομάδος των "Ελλήνων Κενταύρων" σχεδιάζοντας την έναρξη της λειτουργίας της Σχολής του Ιππικού Θεάτρου της Ομάδος μας.


     Tο Παρίσι πρόλαβε να παραχωρήσει τα ανάκτορα των Βερσαλλιών στον υπέροχο Bartabas όπου και λειτουργεί το θεσπέσιο Ιππικό Θέατρο "Zingaro", ενώ τα πρωτόλεια βήματα ενός Ιππικού Θεάτρου γίνονται και στην Αθήνα με την πρωτοβουλία μιας ιδιαίτερης Ομάδος εφίππων πολεμικών τεχνών, των "Ελλήνων Κενταύρων" η οποία αποβλέπει στην διάδοση Αισθητικής σε μία κοινωνία η οποία ζει στο περιθώριο των ευρωπαϊκών εξελίξεων όταν η ίδια, κάποτε, αποτελούσε την καρδιά της Ευρώπης και του πολιτισμού της. 



      "Διατί να το κρύψωμεν, άλλωστε", μετά την μάχη της Πύδνας ...και οι πρώτοι έσονται έσχατοι, χωρίς αυτό να τους αποκλείει την δυνατότητα να αποκαταστήσουν τις ...αποστάσεις! Και τους "Έλληνες Κενταύρους" δεν μας ενδιαφέρουν οι "πρωτιές" αλλά το αυτονόητο χρέος της συνεισφοράς στον παγκόσμιο Πολιτισμό! Και η δύναμη της υποκριτικής συνεισφέρει τα μέγιστα στην βιωματική διαμόρφωση του πολεμικού χαρακτήρος κάθε διακονούντος μία Πολεμική Τέχνη. 


     Κι εκεί τα ανάκτορα των Βερσαλλιών κι εδώ τα απαράδεκτα των μητραλοιών, "εκάς οι βέβηλοι," λοιπόν, μακράν ο Μακρόν κι ενθάδε εγγύς ο ...χειμών, αφού η μετεωρολογική υπηρεσία ανήγγειλε επερχόμενο κύμα κακοκαιρίας με έντονες χιονοπτώσεις ακόμη και στο ...αμαρτωλό λεκανοπέδιο, οπότε, οψόμεθα ες Φιλίππους για Ιππασία! Έτσι, καθημερινώς θα αρκεσθούμε στην "εν κλειστώ και παραβύστω" διδασκαλία του Ιππικού Θεάτρου μας με την υπέροχη πανσέληνο του Φεβρουαρίου να προαναγγέλλει με την άλω της τον επερχόμενο δριμύτατο χιονιά ο οποίος, δυστυχώς, δεν θα είναι μόνο σε μετεωρολογικό "επίπεδο" αλλά και σε ...αστρολογικό το οποίο ήδη έχει αρχίσει να "σαρώνει" τους ανυποψίαστους...