Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019


ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 
ΤΩΝ 
"ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ"


     Ο Αρχηγός του Παραρτήματος των «Ελλήνων Κενταύρων Καλαμάτας» ο μοναδικός εξεταζόμενος που έδωσε εξετάσεις και διαπιστεύθηκε ως Εφιπποτοξότης με επιτυχία 6/6 χωρίς ποτέ προηγουμένως να έχει καλπάσει τοξεύοντας και ιππεύοντας σε εντελώς άγνωστο Σταύλο με εντελώς άγνωστο Ίππο, ο Αθανάσιος Ψωρομύτης, εκπαιδεύει τον δεύτερο Ίππο (επιβήτορα) της Σχολής του!


     Ακολουθώντας πιστά την εκπαιδευτική «φιλοσοφία» των «Ελλήνων Κενταύρων» ο Αθανάσιος Ψωρομύτης επιχειρεί να αναδείξει έναν άφοβο «Δάσκαλο» Σχολής στον οποίο να μπορεί να εμπιστευθεί τυφλοίς όμμασι τους μαθητές του.


     Δίδοντας έμφαση στην ψυχολογία του ζώου και αποενοχοποιώντας φόβους οι οποίοι είναι φυσικοί σε ένα ταξιδερμικώς διαφορετικό πλάσμα που ζεί στην ανθρωποκατασκεύαστη κοινωνία, ο Εκπαιδευτής Αθανάσιος Ψωρομύτης κατά την τελευταία ημερίδα ξεκίνησε με την ενδυνάμωση των ψυχολογικών ανοχών του Ίππου του στο απρόβλεπτο και λίαν φοβικό όπως είναι οι πλαστικές σακούλες οι οποίες διαταράσσουν τα ιπποειδή σε κάθε τους εμφάνιση και «πτήση» φθάνοντας σε ένα λαμπρό αποτέλεσμα.


     Πολύ σοφά, ο Εκπαιδευτής δεν βιάστηκε διόλου να επιχειρήσει την πρώτη εφίππευση ενός ζώου το οποίο μέχρι σήμερα ζούσε σε απόλυτη ελευθερία μέσα σε ένα φυσικό περιβάλλον αλλά επέλεξε να προηγηθούν χαλαρές βαδιστικές διαδικασίες οι οποίες ενδείκνυνται για την εργασιακή αυτοσυγκέντρωση αλλά και την προετοιμασία αποδοχής της, μετέπειτα, εργασίας φόρτου (αναβάτης) του Ίππου και η διαδρομή ορθογωνίων διατάξεων στήθηκε με τα διατιθέμενα μέσα του φυσικού αγροκτήματος.


     Ακόμη μία σοφή επιλογή του Εκπαιδευτή και σε αυτή την ημερίδα ήταν να μοιραστεί την εμπειρία της εκπαιδεύσεως με μαθητές του προωθώντας τους στο εκπαιδευτικό επίπεδο ώστε να τους προετοιμάσει ως μέλλοντες Εκπαιδευτές.


     Έτσι και αυτή την φορά οι μαθητές ανέλαβαν επιμέρους «κεφάλαια’ όπως η ρυταγώγηση του εκπαιδευομένου Ίππου, μία διαδικασία πολύ κρίσιμη για την όλη κατοπινή του «παιδεία». Και, σοφότατα, ο Εκπαιδευτής επωφελήθηκε να εισαγάγει τον Ίππο του στην ιδέα του "εμφόρτου" ...φορτώνοντας με έναν σάκο στη πλάτη την ρυταγωγούσα μαθήτρια ώστε ο, επίσης, έμφορτος Ίππος να εξοικειώνεται με την "εικόνα".


     Και η ρυταγώγηση έγινε από μαθητές όχι μόνο επ΄ ευθείας αλλά και επί της ειδικής γωνιώδους διαδρομής.


     Όταν ο Ίππος κρίθηκε καλώς προετοιμασμένος και ήταν, όπως απεδείχθη, ο Εκπαιδευτής επεχείρησε την πρώτην εφίππευση η οποία απεδείχθη επιτυχής!


     Με γνώμονα το όφελος των Ίππων, των μαθητών και του Παραρτήματός του, ο Αθανάσιος Ψωρομύτης συνεισφέρει στην Ιππική τα οφειλόμενα ως «Έλληνας Κένταυρος» από το υστέρημα του χρόνου του ως οικογενειάρχη αλλά και ως υπηρετούντος σε ένα σώμα απαιτητικότατο, κοινής ωφελείας! Οι αόρατοι ήρωες της καθημερινότητος ζουν ανάμεσά μας και δείχνουν ότι τα καταφέρνουν θαυμάσια, πείθοντάς μας ότι οι Αξίες εξακολουθούν μέσα σε μία, επιθανατίως, παρακμάζουσα κοινωνία!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.