Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

Μ Α Ν Ι Φ Ε Σ Τ Ο,
ή και...
... A U T O   D A   F É

Κείμενο, αφιερωμένο στα Στελέχη και στα Μέλη της Ομάδος μας.


     Η σκλαβιά των μεταπολεμικών κοινωνιών και, δη, των "δυτικότερων" εξ αυτών, βασίζεται στην βίαιη εγκαθίδρυση της "κουλτούρας" της ασκήμιας δια της οποίας εξευτελίζεται η προσωπικότητα, επιτυγχάνεται η υποβάθμιση της αυτοεκτιμήσεώς της και, τελικώς, υλοποιείται ο απόλυτος έλεγχος των πεπρωμένων των ατόμων από τον (ένα και μόνο!) εξουσιαστή τους, αυτόν που θεωρήθηκε ο "νικητής" του τελευταίου μεγάλου πολέμου!


     ορμός" αυτής της, μεθοδευμένα, καλλιεργούμενης ασκήμιας είναι η  α γ έ ν ε ι α  η οποία προωθείται ως εξαναγκασμός (Α)κοινωνικής  συμπεριφοράς του μεταπολεμικού Πολίτη δια της οποίας, ο παγκοσμιοποιητικός εξουσιαστής, επιχειρεί και καταφέρνει, στα χρόνια της Kali Yuga, να διασπάσει την ενότητα των κοινωνιών, να διαχωρίσει και να απομακρύνει εξ αλλήλων τα άτομά τους και, εν τέλει, να τα διαχειρισθεί ως "πρόβατα επί σφαγήν" ...σαλαμοποιημένα, χωρίς αυτά να μπορούν να αντιτάξουν την αλληλεγγύη και την ενότητά τους ως μέσα προστασίας τους από τις αδηφάγες επιδιώξεις του παγκόσμιου εξουσιαστή τους!


     Η Ομάδα των "Ελλήνων Κενταύρων", απροκαλύπτως και απεριφράστως, με κάθε τρόπο, τάσσεται εναντίον κάθε εξουσιαστή και, βεβαίως, των δημαγωγικών επιδιώξεών του, ανεξαρτήτως του όποιου "κόστους", θεωρώντας ότι το μεγαλύτερο κόστος είναι η απώλεια της υπαρξιακής  ε λ ε υ θ ε ρ ί α ς  του όντος!


     Στην Ομάδα μας όχι μόνον δεν θέλουμε άτομα δεκτικά σε μεθοδεύσεις ταπεινωτικές για τον Άνθρωπο αλλά κηρύσσουμε απερίφραστα το χρέος μας για την εξόντωση ό,τι και όποιου ταπεινώνει τον Άνθρωπο και τις Αξίες μας, έχοντας ως πρότυπό μας τους επικούς Έλληνες προπάτορές μας, Στρατιώτες στη Δύση, προμάχους φυλετικών και ατομικών ελευθεριών, περί των οποίων συνέγραψε ο μέγας ιστοριοδίφης Κωνσταντίνος Σάθας!


     Όμως, προσβλέποντας να τιμήσουμε την εποποιία εκείνων των γενναίων προπατόρων αναλαμβάνουμε την ευθύνη να είμαστε οι πρώτοι οι οποίοι υποχρεούνται να τηρήσουν τον κανόνα της ευγενείας και της Αισθητικής του βίου, καλλιεργώντας τον ατομικό, εσωτερικό, "κόσμο" μας επί τη βάσει των κανόνων της ευγενείας και της ομορφιάς!


     Και αυτοί οι κανόνες των Αξιών επί των οποίων επιδιώκει να "κινηθεί" η Ομάδα των "Ελληνων Κενταύρων" εμπεριέχονται στο Καταστατικό και στον Κανονισμό Λειτουργίας Ομάδος, ο οποίος είναι δημοσιευμένος προς ενημέρωση όλων, ήδη, από της ιδρύσεως της Ομάδος μας και επί της εφαρμογής του οποίου εφιστούμε την προσοχή όλων των Μελών μας!


    Έμπνευση αυτού του νομοκανονιστικού "πλαισίου" υπήρξαν οι έντυπες οδηγίες περί της συμπεριφοράς των μαθητών των Στρατιωτικών Σχολείων των Ευελπίδων και Υπαξιωματικών του Ελληνικού Στρατού, που εξέδωσε υπό μορφήν ημερησίας διαταγής, τον Φεβρουάριο του 1912 ο Συνταγματάρχης Κ. Γ. Καλάρης.


     Αυτό το σπουδαίο κείμενο των, μόλις, 27 σελίδων καταδεικνύει την σημαντικότητα της ευπρεπείας ως 'θεμελίου λίθου' της πεπολιτισμένης καθημερινότητος των Ανθρώπων την οποία επιχειρεί να ακυρώσει ο βάρβαρος μεταπολεμικός παγκοσμιοποιητής  και επί του οποίου οι "Έλληνες Κένταυροι" επιμένουμε!


     Συνεχιστές της αντιλήψεως περί ευγενείας του Ήθους, πολιτισμένων κοινωνανθρώπων, οι "Έλληνες Κένταυροι", εγκολπούμεθα τις κατευθύνσεις τις οποίες μας δίνει ο (τότε) Συνταγματάρχης Κ. Γ. Καλάρης "τοις κείνου ρήμασι πειθόμενοι" δίκην ευαγγελικών ρήσεων, περιφρονώντας τις πιέσεις της μεταπολεμικής τυραννίας περί απεμπολήσεως της ατομικής και ομαδικής κοσμιότητος προς αγελαιοποίηση και "σαλαμοποιητική" διαχείριση των κοινωνιών από τον παγκόσμιο υπέρ-τοκογλύφο!


     Στην συνείδησή μας έχει εγγραφεί κατά τρόπον ανεξίτηλο η ακροτελεύτια παράγραφος - διδαχή του αειμνήστου Συνταγματάρχη την οποία, σε περίοπτο πλαίσιο, επιτοιχίζουμε όπου και αν, προσωρινώς, λόγω πανδαμάτορος χρόνου, εγκαταβιούμε!


     Και για όποιον μεμψιμοιρεί αναλογιζόμενος "προς τι η θυσία, όταν η κοινωνία νοσεί κατά το μείζον μέρος της;" η απάντηση είναι οι δύο στροφές που κάποτε συνέθεσε ο Ιδρυτής αυτής Ομάδος, ως κανόνα της ζωής του: 






Aριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.