Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

ENA ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ 
[PM]


     Από το ξεκίνημα της Ομάδος των "Ελλήνων Κενταύρων" υπήρξαν πολλές οι στιγμές χαράς για τον Ιδρυτή της που είχαν ως αιτία τους αντιδράσεις των Μελών της, στιγμές που δικαιώνουν την ίδια την ίδρυσή της. Μία από αυτές και το προσωπικό μήνυμα που δέχθηκε από Συνασκούμενό μας με το παρακάτω περιεχόμενο:

Καλημερααααα.

Παντα κανεις στοχευμενες κινησεις!!! Εγω για να εχω εγω σου ζητησα καμια. Λοιπον βαλε στο προγραμμα μας γιατι τελικα μονο ετσι μπορουμε να δουλεψουμε σωστα, με χαρτι και μολυβι. Να σημειωνουμε τι θελουμε να κανουμε να βαζουμε στοχους δλδ και να σβηνουμε οτι ολοκληρωνουμε. Εγω θα σου ζηταω καποιες ασκησεις που θα ηθελα να κανω και να επιτυχω καποιες ιδιαιτερες ασκησεις και εσυ θα συμπληρωνεις τα δικα σου για να με πας ακομη πιο πανω με το δικο σου ΜΟΝΑΔΙΚΟ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΑΤΟ τροπο χωρις καν να παιρνω χαμπαρι μερικες φορες χαχαχαχα

1. φερε αυτο που δενουν τα ματια να κανω εναν ολοκληρο γυρο στο χωραφι σε καλπασμο με δικες σου οδηγιες κατευθυνσης φωνητικα!!! Για να δεις ποσο σε εμπιστευομαι!!!                      

2. Θελω να καλπασω και να καθομαι αναποδα, με την πλατη μου προς το κεφαλι του αλογου. Με σελισκι φυσικα. Δε το εχω κανει ποτε και νομιζω πως ειναι μια ασκηση που ολοι πρεπει να δοκιμαζουν (οχι σε καλπασμο παντα φυσικα)!!!                                          .
3. Να συραγωγεις τον Ιωσηφ και σε καλπασμο να βγω στο πλαι κρατωντας τη σελισκι!!!                                                      

4. Συραγωγεα με εμποδιο για υπερπηδηση. 

5. Τοξευσεις πηδωντας εμποδια!!!           


Του εφιπποτοξοτη ο συντροφος αν δεν ειναι ο κινδυνος δεν μπορει να ειναι κανενας αλλος!!! Μονιμα εδω και χρονια κι ο δικος μου συντροφος ειναι. Κι αμα μας δεις να σεργιαναμε αγκαλιασμενοι στα χωραφια καλπαζοντας, θα μας χαρεις σαν δυο αγαπημενους φιλους! Κι οταν αυτο που σε καλει να βγεις σε καλπασμο ειναι του Αριστοτελη η φωνη, ακομα πιο καλοδεχουμενος ειναι ο συντροφος κινδυνος!!! Χαχαχα

 Αυτα για αρχη .... καλη εβδομαδα αγαπημενε μου Αριστοτελη!!!


     Aν του Εφιπποτοξότη ο σύντροφος δεν είναι η δίψα της προόδου, σίγουρα, δεν μπορεί κανείς άλλος! Διότι, απ΄ αυτήν, ακριβώς, την δίψα της προόδου ξεκινά και η διάθεση για μάχη! Και το παραπάνω μήνυμα αυτό το επιβεβαιώνει! Όπως επιβεβαιώνει ότι το πνεύμα των "Ελλήνων Κενταύρων" ξεπερνά κάθε προσδοκία δικαιώνοντας πλήρως τις στιγμές χαράς που έπονται εδώ και δεκατρία χρόνια της ιδρύσεως αυτής της Ομάδος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.