Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018

ΑΠΟΤΙΣΗ ΤΙΜΗΣ


     Λακωνική η γραφή για την απότιση Τιμής στη μνήμη Εκείνου που μου χάρισε το "ευ ζειν" μετά το χάρισμα του "ζειν' από τους Γονείς...


     ...Της μνήμης Εκείνου που δεν με "έκανε" μαχητή, διότι κανείς δεν "γίνεται" αλλά όλοι γεννώνται, αλλά με έκανε να ανακαλύψω τον αληθινό εαυτό μου όταν εκείνος παρεπιδημούσε στην Ελλάδα κι εγώ είχα την ευτυχία, ίσως και την ικανότητα, παιδιόθεν, να επιλέγω τον καλύτερο Δάσκαλο. Και πάντα το ιερό χάρισμα είτε σε ξύλο κερασιάς είτε στην ίδια μας την ύπαρξη θα παραμένει ολοζώντανο μπροστά μας όσο ζούμε.


     Δυο συμβολικά κεριά θα παραμένουν αναμμένα στη μνήμη Εκείνου, το ένα για την υπόδειξη του καθήκοντος και το άλλο για την καθοδήγηση στην επιτέλεσή του, γι' αυτά τα δύο για τα οποία θα παραμένω ευγνώμων.


     Κι ας είναι ευλογημένη η στιγμή που κι εγώ θα διαβώ την ιερή Πύλη για ν΄ανταμώσουμε και να απολογηθώ, μόνο σε Σένα, για την επιτυχή ή όχι "βαθμολόγησή" μου στη Διδασκαλία που μου πρόσφερες...



Α.Η.Κ.
23/7/...1988 [sic].

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.