Σάββατο, 9 Ιουνίου 2018

ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΟΣ: 
ENA MEIZON ΖΗΤΗΜΑ ΒΙΟΗΘΙΚΗΣ


     Με ποιο ηθικό δικαίωμα ο Άνθρωπος, υπηρετώντας τα ίδια αυτού συμφέροντα παρεμβαίνει με δόλια μέσα ["γιαβασιές" κλπ] και τρόπους, στη φύση ενός υγιούς και αρτιμελούς Ίππου, κατακερματίζοντας την αρτιμέλειά του για την οποία προενόησε η ίδια η φύση, πετώντας στα σκουπίδια ζωτικά όργανά του και αλλοιώνοντας την όλη υπόστασή του;


     Από που κι ως που ο Άνθρωπος ατιμώρητος καθιστά υποχείριό του έναν υγιή Ίππο αναισθητοποιώντας τον, προκειμένου, εν συνεχεία να διαπράξει ανενόχλητος το ανοσιούργημα μιας επεμβάσεως η οποία ανατρέπει όλα τα δεδομένα του πλαισίου της ζωής ενός πλάσματος, όπως αυτό το πλαίσιο το καθόρισε η ίδια η φύση; 


     Πόσο αναίσθητος μπορεί να είναι ο Άνθρωπος που θα επιχειρήσει να παρέμβει βιαίως στον Ίππο, όταν ο τελευταίος αποκάμει και υπό την επήρεια της ναρκώσεως παραδοθεί στο κακούργο δίποδο δια "τα περαιτέρω";


     Και πόσο ανάλγητος ο Άνθρωπος όταν δει αυτό το περήφανο πλάσμα χωρίς αισθήσεις να κείται στα πόδια του... λίγο πριν αρχίσει η άκρα ταπείνωση η οποία βαρύνει περισσότερο τον δράστη παρά το θύμα.


     Κι αυτή η άκρα ταπείνωση αρχίζει με τη τριχιά που δένεται στο ένα οπίσθιο για να μπορέσει ο βάρβαρος Άνθρωπος να ημιστρέψει τον εξουθενωμένο από την νάρκωση Ίππο , προκειμένου ο δράστης και ανάξιος να φέρει τον τίτλο του "γιατρού" να προχωρήσει στην τέλεση του εγκλήματος.


     Και η τέλεση του εγκλήματος διαπράττεται με το χέρι του δράστη Παγερό" διευθύνοντας της αιθερική κόψη του νυστεριού να αποκαλύψει το "επίμαχο περιεχόμενο" του οσχέου που αποτελεί και τον στόχο αυτής της βαρβαρότητος. 


     Σε λίγο, στα ίδια χέρια που ορκίστηκαν να προσφέρουν την ...ίαση, θα απομείνει αυτό το "περιεχόμενο" για να τα ντροπιάζει και να θυμίζει στον Άνθρωπο ένα έγκλημα καθοσιώσεως το οποίο παραμένει διαρκές, υπό την κοινή συνενοχή ολοκλήρων των κοινωνιών οι οποίες συμπεριφέρονται ανθρωποκεντρικά όπως βολεύει το ανθρώπινο άτομο που ασεβεί ακόμη κι έναντι της φύσεως ενώ, μοιράζοντας το ίδιο την ..."τράπουλα του Δικαίου" απονέμει σαυτόν ...συγχωροχάρτι.


     Και ο  ασελγός των φυσικών νόμων, Άνθρωπος, φροντίζει για την ακεραίωση του εγκλήματός του, προσέχοντας την κάθε λεπτομέρεια...


     Συμπαραστάτης του ένα "επιστημονικό" πτυχίο ... βιοποριζόμενου τεχνοκράτη ουδεμίαν σχέση έχοντος με την ΥΓΕΙΑ στο όνομα της οποίας ορκίστηκε αποφοιτώντας... Συμπαραστάτης του και η τεχνολογία την οποία ο ίδιος προάγει προς διάπραξη των ανομημάτων του...


     Κι όταν το άλλοτε αρτιμελές και νυν ανάπηρο ζώο ανανήψει από την νάρκωση κι ανασηκωθεί  στα πόδια του καταλαβαίνοντας ότι δεν είναι, πλέον, το ίδιο που λίγο πριν είχε ξαπλώσει στο χώμα..., ο αναίσχυντος Άνθρωπος δεν του ζητά συγγνώμη, δεν κάνει χαρακίρι όπως θα του άξιζε αλλά φροντίζει να το κρατήσει όρθιο για να το θέσει και πάλι υπό τον υποχειριασμό του, εξυπηρετώντας τις ανάγκες του.


     Και το ευτελισμένο και σακατεμένο ζώο θα περιφέρεται μέχρι τον θάνατό του με ένα "κενό" εκεί που άλλοτε είχε την ίδια τη ζωή, ανήμπορο πλέον να την αναπαραγάγει και διερωτώμενο προς τι τόση κακουργία από το δίποδο που έκανε το λάθος να του δείξει την αθωότητα και την εμπιστοσύνη του πριν καταλάβει ότι στον κακούργο πρέπει μόνο επιφύλαξη.


     


     Ως καταγινόμενος με την Ιππική επί δεκαπενταετία και υποχρεούμενος να σπουδάζω τον Ίππο  σε κάθε έκφανση του βίου και των δραστηριοτήτων του, έχω προσεγγίσει πολλές φορές και ζητήματα τα οποία αφορούν στην φυσιολογία και την υγεία του. Έχω παρακολουθήσει πολλές χειρουργικές επεμβάσεις τόσο στην Ιππιατρική Κλινική του Μαρκοπούλου όσο και σε ιδιωτικούς χώρους, παθολογικές, ορθοπεδικές ακόμη και ορθοδοντικές, έχω κρατήσει, δε, λεπτομερέστατο οπτικοακουστικό υλικό προς ιδίαν, εμού, μελέτη. Όμως, οι εννέα επεμβάσεις ευνουχισμού που, έως τώρα, παρηκολούθησα με εξήγειραν διότι και στις εννέα περιπτώσεις παρετήρησα ότι οι εκτεμνόμενοι Ίπποι θα μπορούσαν να εξελιχθούν σε ομαλότατα συνεργάσιμους με τον Άνθρωπο Ίππους, εάν ο τελευταίος διέθετε ελάχιστην αγάπη και, ούτω, σεβασμό προς αυτούς, αφιερώνοντάς τους λίγο χρόνον εκπαιδεύσεως.


     Από την εκτενέστατη προσωπική μου εμπειρία και ως ασκούμενος στην Ιππασία αλλά και στην Έφιππη Τοξοβολία, διεπίστωσα ότι οι πλέον ευάγωγοι και αξιόπιστοι Ίπποι απηλλαγμένοι φοβιών και συνεργάσιμοι με τον Άνθρωπο είναι οι επιβήτορες.


     Στην Κοιλάδα του Οργανισμού "Kassai" όλοι επιβήτορες οι Ίπποι Σχολής και αγώνων, συζούν αρμονικότατα μεταξύ τους και συμπεριφέρονται ιδανικά προς μαθητές και αγωνιζόμενους σε μία έφιππη πολεμική τέχνη υψηλών απαιτήσεων.


     Η "ναυαρχίδα" κατά την τελευταία περίοδο του ΚΕ.ΙΠΠ. στο Μαρκόπουλο και πλέον αξιόπιστος Ίππος Σχολής αρχαρίων, ο ουγγρικής καταγωγής Oger, ήταν και αυτός επιβήτορας ο οποίος όχι μόνον ουδέποτε μας εξέπληξε αρνητικά αλλά και του εμπιστευόμασταν αρχάριο πολυτραυματία μαθητή ο οποίος τον διηύθυνε ανενστόμιστο και γυμνιππευτικά, ακόμη και με τις ηνίες στα ...δόντια του.


     Πάμπολλοι, ξένοι και τυχαίοι επιβήτορες με τους οποίους ανέλαβα να συνεργασθώ περιστασιακώς "a prima vista", χωρίς καμία προηγούμενη προετοιμασία, μου απέδειξαν ότι εάν ο Άνθρωπος δεν αμφισβητεί τον εαυτό του δεν φοβάται και εάν δεν φοβάται δεν εγκληματεί κατά της φύσεως ενός φυσιολογικότατου ζώου όπως ο επιβήτορας, διαπράττοντας το εγκληματικό λάθος να παρεμβαίνει στη φύση του νομίζοντας ότι έτσι τον ακινδυνοποιεί από ανύπαρκτους κινδύνους "βίαιης" συμπεριφοράς.


     Και, σήμερα, έχοντας την Τιμή να εμπιστεύομαι αρχαρίους μαθητές στον επιβήτορα της Σχολής μας Sepp διαπιστώνω ότι οι επιβήτορες είναι ασυγκρίτως πιο αξιόπιστοι από τους εκτομίες, έχοντας ήδη αρνητικήν εμπειρία από εκτομία στη Σχολή μας και όχι από τον επιβήτορά μας.


     Ως, από πολλών χρόνων, αφιερωμένος στην Ιππική Εκπαίδευση, αποτολμώ μιαν έκκληση προς Ιππαγωγούς και Ιππείς να αναθεωρήσουν την στρεβλότατη και εγκληματικότατη επιλογή του ευνουχισμού προς, δήθεν, "ακινδυνοποίηση" συμπεριφορών των επιβητόρων και, ασχολούμενοι με την Ιππική, να είναι προδιατεθειμένοι να αφιερώσουν προσπάθεια και χρόνο στην εκπαίδευση του αρτιμελούς και υγιούς επιβήτορος Ίππου ώστε, τελικώς, να απολαύσουν μιαν άριστη συνεργασία ενός φυσιολογικού πλάσματος. Εν εναντία περιπτώσει, ας αναλογισθούν ότι η πρόληψη της παραβατικότητος στις ανθρώπινες κοινωνίες κάθε άλλο παρά περνά μέσα από διαδικασίες ..."ευνουχισμού" των παραβατικών.


     Και είναι καιρός για την Σχολή μας να ξεκινήσει μιαν ευρύτερη διαφώτιση κατά της εγκληματικής νοοτροπίας του ευνουχισμού των επιβητόρων Ίππων... 

Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης

Ιδρυτής των "Ελλήνων Κενταύρων"


Πλήρες φωτογραφικό Λεύκωμα:





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.