Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

ΜΕ, ΑΔΙΑΤΑΡAΚΤΑ, ...ΑΨΟΓΟ ΣΤΥΛ


     Με τη Σχολή των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" να επιδιώκει διαρκώς την αναβάθμισή της και την αννέλιξή της σε ένα εργαστήριο μελέτης και προαγωγής της σχέσεως του Ανθρώπου με την Φύση, είναι αναμενόμενη η συνεχής βελτίωση της ποιότητος της Διοικήσεώς της αλλά και των μαθημάτων της που, πλέον, διεξάγονται από δύο Εκπαιδευτές οι οποίοι από την πρώτη στιγμή επέδειξαν αδιαμφισβήτητην ικανότητα αλλά, κυρίως, προσήλωση στο πνεύμα της Ομάδος. Ο Αρχηγός Κωνσταντίνος Δαμιανάκης όσο και ο Υπαρχηγός Μάριος Ευθυμιάδης [οι ρόλοι θα εναλλαγούν κατά την επόμενη Προπονητική Περίοδο για λόγους εμπειρίας] με το ήθος, τις δεξιότητές τους αλλά και, πάντοτε, κατόπιν των προβλεπομένων αξιοκρατικών εξετάσεων στις οποίες υπεβλήθησαν προς διαπίστευση της εφιπποτοξοτικής τους ιδιότητος, αναδεικνύονται ολοένα και περισσότερο σε ιδανικά πρόσωπα για τον αδιαίρετο ρόλο του Ηγέτη και ήδη, πέραν της τυπικής επιβλέψεώς τους ως Εκπαιδευτών όπως οι Κανονισμοί προβλέπουν, τους έχει αναγνωρισθεί η "εν λευκώ" διαχείριση της Ομάδος. 


     Στο σύντομο διάστημα της Αρχηγίας του Κωνσταντίνου μας παρατηρούμε όχι μόνον έναν Αρχηγό ισάξιων ικανοτήτων των προηγουμένως διατελεσάντων αλλά και έναν αξιοπρόσεκτον ηγετικό χαρακτήρα ο οποίος μπορεί να διαχειρισθεί με την ίδιαν επάρκεια το πηδάλιο της Ομάδος όπως και τα πόδια του Ίππου του.


     Έτσι, πια, ο Ιδρυτής της Ομάδος μπορεί να ασχοληθεί απερίσπαστος με τις συμπεριφορικές του έρευνες επιλέγοντας για τους πειραματισμούς του πλάσματα, τουλάχιστον, κατά πολύ ευφυέστερα από τους ψηφοφόρους των απανταχού δημοκρατιών.


     Ως αποτέλεσμα όλων αυτών, το Ιππευτήριο των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" αναβαθμίζεται ακόμη περισσότερο ως εργαστήριο βελτιώσεως εκπαιδευτικών μεθόδων με συμπεράσματα τα οποία, εφαρμοζόμενα στα μαθήματα αποδίδουν καταλληλότερους Ίππους Σχολής και, βεβαίως, ασφαλέστερα, αποτελεσματικότερα και ταχύτερα εκπαιδευόμενους μαθητές.


     Κατά το τελευταίο μάθημα το οποίο, από κοινού, διηύθυναν οι Κωνσταντίνος και Μάριος, πάντοτε χωρίς κανένα απρόοπτο, μία προοδευτικώς αύξουσα διδασκαλία κατέληξε σε ένα αρμονικότατο αποτέλεσμα που "άγγιξε" τα όρια ...ιππικής παραστάσεως.


     Οι δύο μαθήτριες του Κωνσταντίνου και του Μάριου καθοδηγήθηκαν με σοφή προοδευτικότητα μέσα από μία σειρά ασκήσεων σε ένα βήμα πιο μπροστά.


     Και οι δύο κατάφεραν να υπερπηδήσουν ασκούμενες επί τεθλασμένης διαδρομής προσεγγίσεως, κάτι που βελτιώνει την διευθυντική ικανότητα, την ικανότητα διατηρήσεως "ρυθμού" αλλά και το "κάθισμα τροχιάς".


    Υπό την συνεχή ορθή καθοδήγηση των Εκπαιδευτών τους, οι δύο μαθήτριες ένοιωσαν άνεση υπεράνω του εμποδίου και βελτιώνονται ραγδαία ως μέλλουσες Εφιπποτοξότριες.


     Με την Αμαλία σχεδόν έτοιμη για εξετάσεις και τη Χρύσα να ακολουθεί, οι δύο Εκπαιδευτές δε παραλείπουν τίποτε από όσα θα μπορούσαν να επιταχύνουν την πρόοδο των μαθητριών τους.


     Σε αυτό το μάθημα, εκτός των άλλων, διδάχθηκε και η εφίππευση δι εφάλσεως και όχι μόνον... Συν τοις άλλοις, διδάχθηκε και η εφίππευση δευτέρου δι' έλξεως εκ των άνω και είναι αξιοπρόσεκτο πόσα πολλά θέματα μπορούν να διδαχθούν με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα σε ένα, μόλις, μάθημα όταν αυτό είναι σωστά προσχεδιασμένο. 


     Το αποτέλεσμα ήταν και πάλι να ..."πετάει" η ...Ομάδα και όχι μόνον... Να "πετάει" με επιθετικές τοξευτικές εφορμήσεις και κυρίως, αδιατάρακτα, άψογο στυλ.
  

 Εύγε Αμαζόνες μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.