Κυριακή, 7 Ιουλίου 2013

ΔΥΟ "ΜΑΘΗΜΑΤΑ" ΙΠΠΙΚΗΣ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΟΣ

ΔΥΟ "ΜΑΘΗΜΑΤΑ" ΙΠΠΙΚΗΣ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΟΣ
 
 
     Αποτελεί, πλέον, κοινό "μυστικό" η άριστη εκπαίδευση των "ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ" η οποία καταλήγει με απόλυτη ασφάλεια Ίππου και Ιππέως στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και σε συντομότερο χρόνο! Ιδού δύο "δείγματα" - "μαθήματα" του "τι" σημαίνει "άριστη εκπαίδευση" για εμάς τους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ", από τον Αρχηγό της Ομάδος μας Αρπάλυκο και την Υπαρχηγό Χαρά, αντιστοίχως:
 
 
 
     1. Ο Αρπάλυκος καλπάζει, βεβαίως με άψογο "κάθισμα" καιμε το σωστό πόδι, έναν ξένο, ευγενώς προσφερόμενο Ίππο, χωρίς στομίδα, χωρίς ηνίες χωρίς σέλλα και αναβολείς, εντελώς φυσικά και ήρεμα, καταφέρνει δε να τον σταματήσει αμέσως χωρίς να χρησιμοποιήσει καν χέρια μόλις ο Προπονητής του δίνει εντολή από το έδαφος. Η ιππευτική τελειότητα αποδεικνύεται κυρίως κατά την μετάπτωση από τον καλπασμό, στον τροχασμό και στο βάδην χωρίς καν ο θεατής να αντιλαμβάνεται τις αντίστοιχες επενέργειες του Ιππέως!!
 
video
 
     2. Η Χαρά, επίσης με ξένο, ευγενώς προσφερόμενο και ανεπίσακτο Ίππο, καλπάζει με άψογο "κάθισμα" και ασφαλώς με το σωστό πόδι, τοξεύοντας εύστοχα, με απολύτως ελεγχόμενες και ακριβείς κινήσεις, απελευθερώνοντας δε την χορδή ανοίγει το χέρι το οποίο, αμέσως και με μεγάλη ακρίβεια αναλαμβάνει την ομόπλευρη ηνία! Και όλα τούτα, με την πλέον ήρεμη και ευχάριστη διάθεση στο πρόσωπο της Αμαζόνας μας, κάτι που αποτελεί κανόνα για τους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ"!
 
     Όμως, αυτά τα αποτελέσματα δεν "κατακτώνται" ούτε με πανάκριβα αγορασμένους "κουρδισμένους" Ίππους, ούτε με ακριβοπληρωμένους Προπονητές αλλά με πειθαρχία, ιδρώτα, μόχθο και επιμονή, κυρίως, με σοβαρότητα προσπαθειών που δε χωράνε σε "ζυγαριά" από εκείνον που πραγματικά θέλει να "φθάσει" την κορυφή της Ιππικής Τέχνης! Και στους "ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ" μαθαίνουμε να μοχθούμε για την τελειότητά μας, ακολουθώντας το σοφό "Σχολείο Σιωπής" όπως μας υπέδειξαν οι Ιάπωνες Δάσκαλοί μας!
 
 
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.